Şimdi Ara

4441375 insaf yahu bi kerede işlem yapabilin be kardeşim...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
8.047
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar,bikaç gündür internet bağlantımda sorun var.malum numarasını arıyorum ya teknik bi nedenden dolayı hizmet veremiyorlar(!) ya da şu an işlemimizi gerçekleştiremiyorlar(!!)
    bıktım yahu ayıptır...hem hali hazırda avrupanın en pahalı internetini bize kullandırıyorlar,hem hizmet dedin mi dibe vurmuş vurdumduymaz bi kuruma dönüşüveriyorlar.
    sizce ne yapılmalı?



  • klübe hoşgeldin.
  • 4440375 var birde ama işe yararmı bilmiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siriusb

    klübe hoşgeldin.


    eyvallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: waltran

    4440375 var birde ama işe yararmı bilmiyorum


    444 1 375 nerenin numarası?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pentacle*


    quote:

    Orijinalden alıntı: waltran

    4440375 var birde ama işe yararmı bilmiyorum


    444 1 375 nerenin numarası?

    ttnet açıklaması.;

    ‘‘Değerli Müşterimiz,

    Son günlerde bazı müşterilerimizin farklı telefon numaralarından "TTNET Müşteri Hizmetleri" adı altında arandıkları ve farklı gerekçeler kullanarak kendilerinden kredi kartı bilgilerinin istendiği tespit edilmiştir.

    TTNET A.Ş. tarafından 444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetleri haricinde başka bir numaradan arama yapılmamaktadır.

    444 0 375 TTNET Müşteri Hizmetleri yetkilileri tarafından yapılan aramalarda hiçbir zaman kredi kartı, şifre gibi özel bilgiler sorulmamaktadır.

    TTNET A.Ş., müşterilerinden e-posta yoluyla hiçbir şekilde bilgi talep etmemekte ve kişisel bilgilerinin tamamını istememektedir.

    TTNET A.Ş. sadece son ödeme tarihi geçmiş ama henüz faturasını ödeyememiş abonelerimize Sesli Yanıt Sistemi (IVR) ile otomatik arama yaparak borcunu hatırlatmaktadır. Bu aramalarda abonelerimiz, eğer uygun görürlerse telefon tuşlarını kodlayarak sesli yanıt sistemindeki ilgili menü aracılığıyla kredi kart bilgisini sadece kendisi kullanarak fatura borçlarını ödeyebilmektedir. Ancak bu işlem sadece sesli yanıt sistemi aracılığıyla yapıldığından abonelerimizin, bu işlem esnasında Müşteri Hizmetleri yetkililerimizle hiçbir şekilde teması olmamaktadır.

    Müşterilerimizin, bu tür kötü niyetli kişilerin dolandırıcılık faaliyetlerinden dolayı zarar görmemesi için benzeri durumla karşılaştıklarında, herhangi bir bilgi vermeden ve sisteme bilgi girişi yapmadan görüşmeyi sonlandırmalarını tavsiye ederiz.

    Saygılarımızla,

    TTNET A.Ş.’’
    Alıntıdır.
    Nerenin numarası bilmiyorum ama TTNetin değil gibi.




  • Ttnet müşteri hizmetleri numarası 444 0 375 ben de öyle biliyorum. Yanlış yeri arıyorlar demek ki. 1 375 degil 0 375 i arayacaksınız.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • arkadaşlar,
    1 375 ttnet kurumsal mişteri hizmetleriymiş.
    0 375 ttnet çağrı merkezi
  • Aynı şeyi 2 gündür ben de yaşıyorum arkadaşım. En sonunda küfür edicem o olcak. Tekrar NetLimitsiz tarifesine geçicem 30 sn lik iş. Ama TeyTeyNet bu...
  • aman arkadaşım naparsan yap küfretme...mahkeme mahkeme uğraştırırlar Allah korusun sonra
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hacada

    aman arkadaşım naparsan yap küfretme...mahkeme mahkeme uğraştırırlar Allah korusun sonra

    Bu yüzsüzler tazminat davası da açar.
  • Bağlıyoruz deyip yarım saat bekletiyorlar
  • Arkadaşlar doğu anadolu ve güneydoğu anadoluda çalışma var öğrendiğim kadar ama müşteri hizmetleri tüm türkiyede net sorunu var demekte.Zaten kesin adam akıllı birşey demezlerde.Ben 8Mbit sınırsız kullanıyorum net berbat hele hele download 150kb küsürde.Bugün telekoma gidip netimi 4096Mbit'e düşüreceğimi söylemeye gittim bana düşürme 3 gün içinde tüm kullanıcıların neti düzelecek dediler.Bende bırak 3 günü 1 hafta bekleyecem düzelmezse bırakın hızımı düşürmeyi ttneti iptal edecem dedim.

    Birde genelde tuhafımı çeken birşey var.Ne kadar nette donma kesilme veya kopmalar yaşasam müşteri hizmetlerini aradıktan 1 dk sonra net uçuyor.Bunlar bilerekmi yapıyor diyesim geliyor.Müşteri hizmetlerini ararkende cebimizden gene paralar akiyor ya aklımdan geçirmeden edemiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PC Doktor -- 2 Eylül 2010; 22:14:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLFoNs0

    Arkadaşlar doğu anadolu ve güneydoğu anadoluda çalışma var öğrendiğim kadar ama müşteri hizmetleri tüm türkiyede net sorunu var demekte.Zaten kesin adam akıllı birşey demezlerde.Ben 8Mbit sınırsız kullanıyorum net berbat hele hele download 150kb küsürde.Bugün telekoma gidip netimi 4096Mbit'e düşüreceğimi söylemeye gittim bana düşürme 3 gün içinde tüm kullanıcıların neti düzelecek dediler.Bende bırak 3 günü 1 hafta bekleyecem düzelmezse bırakın hızımı düşürmeyi ttneti iptal edecem dedim.

    Birde genelde tuhafımı çeken birşey var.Ne kadar nette donma kesilme veya kopmalar yaşasam müşteri hizmetlerini aradıktan 1 dk sonra net uçuyor.Bunlar bilerekmi yapıyor diyesim geliyor.Müşteri hizmetlerini ararkende cebimizden gene paralar akiyor ya aklımdan geçirmeden edemiyorum.


    kontrol ediyorlar sanırım ondandır netin uçması




  • hacı bende 444 0 375 die biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aLFoNs0

    Arkadaşlar doğu anadolu ve güneydoğu anadoluda çalışma var öğrendiğim kadar ama müşteri hizmetleri tüm türkiyede net sorunu var demekte.Zaten kesin adam akıllı birşey demezlerde.Ben 8Mbit sınırsız kullanıyorum net berbat hele hele download 150kb küsürde.Bugün telekoma gidip netimi 4096Mbit'e düşüreceğimi söylemeye gittim bana düşürme 3 gün içinde tüm kullanıcıların neti düzelecek dediler.Bende bırak 3 günü 1 hafta bekleyecem düzelmezse bırakın hızımı düşürmeyi ttneti iptal edecem dedim.

    Birde genelde tuhafımı çeken birşey var.Ne kadar nette donma kesilme veya kopmalar yaşasam müşteri hizmetlerini aradıktan 1 dk sonra net uçuyor.Bunlar bilerekmi yapıyor diyesim geliyor.Müşteri hizmetlerini ararkende cebimizden gene paralar akiyor ya aklımdan geçirmeden edemiyorum.


    EV telefonundan arayınca belli bi saattemi yoksa süreklimi bilmiyorumda ücretsiz diye biliyorum. Ev telefonundan araman yararına olacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LanxtiN


    quote:

    Orijinalden alıntı: aLFoNs0

    Arkadaşlar doğu anadolu ve güneydoğu anadoluda çalışma var öğrendiğim kadar ama müşteri hizmetleri tüm türkiyede net sorunu var demekte.Zaten kesin adam akıllı birşey demezlerde.Ben 8Mbit sınırsız kullanıyorum net berbat hele hele download 150kb küsürde.Bugün telekoma gidip netimi 4096Mbit'e düşüreceğimi söylemeye gittim bana düşürme 3 gün içinde tüm kullanıcıların neti düzelecek dediler.Bende bırak 3 günü 1 hafta bekleyecem düzelmezse bırakın hızımı düşürmeyi ttneti iptal edecem dedim.

    Birde genelde tuhafımı çeken birşey var.Ne kadar nette donma kesilme veya kopmalar yaşasam müşteri hizmetlerini aradıktan 1 dk sonra net uçuyor.Bunlar bilerekmi yapıyor diyesim geliyor.Müşteri hizmetlerini ararkende cebimizden gene paralar akiyor ya aklımdan geçirmeden edemiyorum.


    EV telefonundan arayınca belli bi saattemi yoksa süreklimi bilmiyorumda ücretsiz diye biliyorum. Ev telefonundan araman yararına olacaktır.


    Ben ADSL yi işyerinde kullanıyorum yani net cafe işletiyorum ve sabit telimden ariyorum.Bunun belli bir saati veya bu hizmetin ücretsiz olması gibi bir durum yok.Daha önceki faturalarımdan biliyorum aradığım her aramam işlenmiş.

    KISACASI 444 0 375'i ARADIĞINIZ HR ARAMA FATURANIZA İŞLİYOR!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Code Geass

    Bağlıyoruz deyip yarım saat bekletiyorlar


    O beklettikleri dakikalar da kendi keselerine zaten,cakallik diz boyu.
  • Dün geceden beri çağrı merkezini arıyorum her seferin şuan bilgilerinize ulaşamıyoruz teknik bir çalışma var ilerleyen saatlerde arayın diyorlar.. 8mb sabitlemişler 4mb onu düzeltmelerini söylücem başka bi ark. olmuş siz de durumlar nedir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Msc.Alper

    Dün geceden beri çağrı merkezini arıyorum her seferin şuan bilgilerinize ulaşamıyoruz teknik bir çalışma var ilerleyen saatlerde arayın diyorlar.. 8mb sabitlemişler 4mb onu düzeltmelerini söylücem başka bi ark. olmuş siz de durumlar nedir ?


    Sürekli aynı yalan, ne zaman arasam bana da aynı cümleyi kuruyorlar.

    ttnet'in kendisi çalışmazsa bu adamlar nasıl doğru düzgün hizmet verecekler anlamakta güçlük çekiyorum.

    Ne zaman arasam, ilk cümle; "teknik bir çalışmadan dolayı şunu yapamıyorum, bunu göremiyorum..."
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.