Şimdi Ara

47 yaşında motor sevdası (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
1
Favori
3.720
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • süper sevimli bir aletmiş gerçekten.fakat fiyat olarak aynı ayarda bir üst sınıf olan ve ciddi olarak düşündüğüm Kymco xciting 250 ve yamaha xmax 250 gibi maxiscooterlar dan ne artısı var.gerekirse 50-100 km 2 kişi gidebilecek mi?biraz kıyaslama yaparsanız çok sevinirim.bu arada maxiscooter önerilerini yapan Vlkndnmz arkadaşımında fikirlerini bekliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arinalw -- 3 Ocak 2014; 22:18:15 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    süper sevimli bir aletmiş gerçekten.fakat fiyat olarak aynı ayarda bir üst sınıf olan ve ciddi olarak düşündüğüm Kymco xciting 250 ve yamaha xmax 250 gibi maxiscooterlar dan ne artısı var.gerekirse 50-100 km 2 kişi gidebilecek mi?biraz kıyaslama yaparsanız çok sevinirim.bu arada maxiscooter önerilerini yapan Vlkndnmz arkadaşımında fikirlerini bekliyorum.

    Sevimli güzel alet ama o kadar para edermi tartışılır her ne kadar sevsemde vespaları o kadar para vermem
    önümüzdeki sene benim crossun yanına bi scooter düşünüyorum işe gidip gelmek için muhtemelen sym fiddle 2 alıcam...
    bu arada incelemesi var buyrun izleyin
    edit:isim dışında kağıt üzerinde hiç bi artısı yok fiyatıda abartı ama motosiklet birazda gönül işidir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Vlkndnmz -- 3 Ocak 2014; 23:39:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    haklısın da bünye alışkın değil o kadar. 2 kez ciddi üşüttüm hatta şu an antibiyotik kullanmaktayım. Geçen servise gittiğimde hava sıfır derece idi, iyi bu havalarda kullanıyorsunuz dediler ama sonrası kötü oldu işte.

    abi kullanın derken, giy montunu git değil demek istediğim, kışlık mont, pantolon altına termal içlik, kask, eldiven, boyuna boğazlık yada atkı bunlar olmadan çıkılmaz zaten, ben sürkli hergün işe gidip geliyorum, Allaha şükür daha grip olmadım abi, üç aydırda hergün gidiyorum üstelik evden iş arası 26 km.
  • Aynen kışlık mont, pantolon altı termal içlik, dizlik, eldiven, boyunluk, kask kullanıyorum; hatta ipek eldiven içliği bile aldım. benim de ev-iş arası 20km ve kullanmaya devam.
  • Başlangıç olarak vitesli dusunmuyorsaniz scooter sizin için uygun olur.Önerilen scooter lar maxi sinifindadir.(250cc ve üzeri)Tam donanımlı kiyafetlerinizi ucuza kaçmadan almanızı öneririm.90km üzeri yerde surunmelerinde oluşan ısı775 dereceye ulasabilmektedir dersem derdimi anlatmış olurum.Bu nedenle motosiklet kıyafetleri kevlar kumaş tan yapılır.
    Eğitim almanızı şiddetle öneririm. Şu anda hiç bir eğitimimizin olmadığını anlamaktayim.Bunu avantaja çevirin.Doğru bilgileri öğrenerek. Bu arada bende 50 yaşındayım65 yaşında motosiklet kullanan arkadaslarim var.Tekeriniz düz bassın.Yardımcı olabileceğim bir şey olursa lütfen sorun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi okaymm -- 6 Ocak 2014; 1:07:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • okaymm O kullanıcısına yanıt
    evet maalesef bu konuda hiç tecrübem yok ve eğitim almayı düşünüyor ve araştırıyorum.fakat eğitimler;temel eğitim,güvenli sürüş 1,güvenli sürüş 2 vb diye uzayıp gidiyor.buda hem maliyet hem zaman demek.temel eğitim,anladığım kadarı ile teorik bilgi ve motosiklet dengesini kapsıyor.biraz motor deneyimi olanları,güvenli sürüş 1 e alıyorlarmış.ben her ikisine katılmak yerine güvenli sürüş 1 e katılmak istiyorum.ne dersiniz?kıyafet konusunun önemini bisiklet sporu yaptığım için iyi biliyorum.tabiki maddi tarafıda var.bütçeyi önce ehliyet,eğitim,kıyafet,sonra kalanı ile motor şeklinde planlıyorum.bu durumda ancak,adı geçen modellerin sıfırı yerine ikinci elini yada daha düşük bir modeli alabileceğim gibi görünüyor.ikinci e mi düşük model sıfır mı fikirlerinizi bekliyorum.şimdiden teşekkürler
  • merhaba arkadaşlar,bahsi geçen modelleri daha yakından incelemek için c.tesi günü bayilerine gittim.bir çok model olamasına rağmen,ne sym joymax 250 nede kymco xciting 250 bayilerde yoktu.mart ayında fuar varmış galiba,ondan sonra gelecekmiş.(tabi zamlı olarak)mecburen nete yöneldim ve görsellerine baktığımda ilk etapta elediğimiz sym joymax daha bi hoşuma gitti.+ olarak yolcu sırt dayama,far sensörü ve kalorifer var.ve listede 1.sıraya yükseldi.bu arada ehliyet için s.kursuna gittim,650 tl fiyat çıkardılar.pazarlık payı mı koydular,yoksa fiyatlar gerçekten böyle mi?herkese iyi çalışmalar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arinalw -- 6 Ocak 2014; 9:48:21 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    evet maalesef bu konuda hiç tecrübem yok ve eğitim almayı düşünüyor ve araştırıyorum.fakat eğitimler;temel eğitim,güvenli sürüş 1,güvenli sürüş 2 vb diye uzayıp gidiyor.buda hem maliyet hem zaman demek.temel eğitim,anladığım kadarı ile teorik bilgi ve motosiklet dengesini kapsıyor.biraz motor deneyimi olanları,güvenli sürüş 1 e alıyorlarmış.ben her ikisine katılmak yerine güvenli sürüş 1 e katılmak istiyorum.ne dersiniz?kıyafet konusunun önemini bisiklet sporu yaptığım için iyi biliyorum.tabiki maddi tarafıda var.bütçeyi önce ehliyet,eğitim,kıyafet,sonra kalanı ile motor şeklinde planlıyorum.bu durumda ancak,adı geçen modellerin sıfırı yerine ikinci elini yada daha düşük bir modeli alabileceğim gibi görünüyor.ikinci e mi düşük model sıfır mı fikirlerinizi bekliyorum.şimdiden teşekkürler

    Sizin ilk olarak başlangıç eğitimi almanız gerekir.İleri ve güvenli sürüş, belli bir km yaptığınız ve bilginiz olduğu varsayılarak verilir.Maliyet olarak doğrudur.Her eğitim demek bir maliyet ve zaman demektir.Ben her 6 ayda bir eğitimlerime devam etmekteyim.Çeşitli eğitim kurumları ve eğitmenleri bulabilirsiniz.Eğer incelemek isterseniz Art Moto Akademi nin sitesine girin.GİS akademi de olabilir.Honda nın kendi eğitimleride size uygundur.Temel eğitim kapalı alan da (tafiğe)yapılır.Denge,slalom,firen,panik firen,kontra teknik kullanımı v.s.kapsar.Bundan sonra yol eğitimine çıkarsınız(2.gün).Burada yol bilgileriniz geliştirilir.Bu eğitimi aldıktan sonra belli bir km yol yapıp bilgileri kullanmanız beklenir(2000 km minimum).Daha sonra güvenli ve ileri kullanım eğitim leri alarak motosiklet hayatına devam edersiniz.
    Bence vitesli bir motosiklet le başlamanızı öneririm.Ör:Honda cbf 150 gibi.




  • arinalw A kullanıcısına yanıt
    Hocam bende 44'ünde aynı hevese kapıldım, Şehir fırsatınnda Yeşil Işık sürücü kursu var orada 300 TL Bende evrak hazırlıyorum 9 Ocağa kadar kayıt olursanız bu ay yapılcak imtihana girersiniz. Benim E sınıfı ehliyetim var direk direksiyona gireceğim heralde sizde de aynısı söz konusu. 650 TL fiyat çok vermişler, hiç bişey yapmıyorlar sadece evrak takibi için bu para.
  • okaymm O kullanıcısına yanıt
    merhaba.verdiğiniz siteleri inceleyip,birine başvuracağım.bu arada ekipmanla ilgili önerdiğiniz bir site varsa memnun olurum.iyi günler
  • evet benimde B sınıfı ehliyetim olduğundan sadece direksiyon sınavına girecekmişim.yani ne teorik ne pratik ders var ama maaşallah parası ders olanla aynı.tabi iyice araştırmadan karar vermemek lazım.mahsuru yoksa siz hangi motorla başladınız.iyi günler
  • arinalw A kullanıcısına yanıt
    Yok hocam benim heves de yeni, ehliyeti almadan almak istemiyorum, bu hafta sürücü kursuna kayıdımı yaptıcağım kısmet olursa.

    Ehliyetimi aldıktan sonra alacağım inşallah, Honda Pcx tarzı bişey istiyorum.
  • arinalw A kullanıcısına yanıt
    Takdir edersiniz ki bu işler bütçeyle ilgili.Onun için markadan çok internet üzerinden satış yapan bir iki isim vereyim.Ör:motomax,mototal,özen motor,feyizoğlu v.s.
  • Ekipmandi egitimdi 3 bin TL gidecek. Bence honda pcx125 alin. Ben cbf150 ile basladim ama trafikte vitesle ugrasmak dert keske scooter alsaymisim diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 650 TL çok. 300-350TL ya bulabilirsiniz. GS1 ve GS2 yi ehliyeti olmayanları kabul etmiyorlar diye biliyorum. Her halükarda temelden başlamalısınız. Teorik bir şey yok fazla öyle sıralara oturtup ders vermiyorlar. Kısa bilgilerden sonra hemen motor uzerindesiniz.molalar hariç hep pratik uygulama yapılıyor.gs1 gs2 için acelesi yok trafikte tecrübe kazanırsanız daha sonra da gidebilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dün görüştüğüm sürücü kurslarından aldığım en düşük fiyat 350 tl .ruhsat vb masraflar ile 550 tl gibi bir rakama malolacak.bu arada motorcuları eşimle gezdik.nede olsa oda arkada seyahat edecek diye.oda bayağı bi heveslendi.bende hem alışma aşaması hem sonra eşim veya oğluma bırakırım diye daha küçük hacimli bir motora yönelmeye karar verdim.tip olarak SYM ve kymco ürünleri hoşuma gidiyor.aslında ehliyet ve eğitim sonrası karar vermek istiyorum.ancak şu anda sym de sıfır faizli kredi kartına 18 ay taksit kampanyasınıda kaçırmak istemiyorum.biliyorsunuz,31 ocaktan sonra en çok 6 taksit yapılacak.yada en son böyle bişey vardı değişmediyse.neyse sizden 150 cc ye kadar.bütçe 4000 tl civarı, önerilerinizi bekliyorum.tabi bu durumda uzun yol işinide ertelemek durumundayım.ancak yinede 50-100 km ve dik yokuşlarda sorun çıkarmamalı.şimdiden teşekkürler.
  • Sym fiddle2 tavsiye ederim, o fiyata alınabilecek en iyi scooter bence. 18 taksite zaten girmeyin hiç gereği yok. Motosiklette taksit sınırı ne olacak bilmiyorum ama peşin alırsanız daha hesaplı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    Sym fiddle2 tavsiye ederim, o fiyata alınabilecek en iyi scooter bence. 18 taksite zaten girmeyin hiç gereği yok. Motosiklette taksit sınırı ne olacak bilmiyorum ama peşin alırsanız daha hesaplı olur.

    fiddle iyidir bende benim crosun yanına işi gidip gelmek için ikinci motor olarak alıcam...
    fiddle,kymco agility,honda spacy, az daha bütçe çıkarsa pcx iyidir...
  • merhabalar.ben de sym fiddle 2 ve kymco like 125 arasında kaldım.gördüğüm kadarı ile aradaki fark like 1.5 hp fazla ve ön arka disk olması.bular aradaki yaklaşık 500 liraya değer derseniz like 125 almayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arinalw

    merhabalar.ben de sym fiddle 2 ve kymco like 125 arasında kaldım.gördüğüm kadarı ile aradaki fark like 1.5 hp fazla ve ön arka disk olması.bular aradaki yaklaşık 500 liraya değer derseniz like 125 almayı düşünüyorum.

    Kampana ben sevmiyorum ikide bir balatası bitiyor sürekli ayarlamak gerekiyor arka vidadan her ayarladığında fren hassasiyeti değişiyor en kralı disk fren kafanız rahat olur çok uzun süre balata bitmiyor hemde ayarlama derdi yok...
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.