Şimdi Ara

48 bin TL ye Vectra B satılan bir ülkede yaşamak nasıl bir duygu ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
188
Cevap
0
Favori
11.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
22 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • atrix1212 kullanıcısına yanıt
    Sıfır symbol bile o vectradan daha güvenli bi araba...

    Sektörden bi habersiniz bari bu kadar iddialı yazmayın.


    Bu mesajıma çıkışmadan önce açın vectra euro ncap testini izleyin nasıl akordeon olduğunu görün, bir de ona 20 yılın yorgunluğunu ekleyin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Sıfır symbol bile o vectradan daha güvenli bi araba...

    Sektörden bi habersiniz bari bu kadar iddialı yazmayın.


    Bu mesajıma çıkışmadan önce açın vectra euro ncap testini izleyin nasıl akordeon olduğunu görün, bir de ona 20 yılın yorgunluğunu ekleyin...
    he kardeşim he. iki tane test koy. şu yıldız bu yıldız geç bunları.
    ben arabaya bindiğimde hissettiğim tokluğa bakarım.
    ben arabayla girdiğim virajda teredütsüz pürüsüz şerit sapmadan dönüşüme bakarım.

    iki arabaylada 100 km ile aynı viraja girelim. hangisinde olmak istersin.

    cevap belli o yüzden ne kendini yor ne beni.
  • atrix1212 kullanıcısına yanıt
    Ben 100 km ile viraja girmeyip daha güvenli bi araç olan symbol'ü tercih ederim. Symbol olmak zorunda değil o paraya güncel bir sürü araç var 100 ile viraj da alabileceğiniz...

    Sizinki tercih meselesi tabi ama asıl mevzu, o vectra şu anda satılan tüm araçlardan geride güvenlik açısından, kıyası bile olmaz...
  • atrix1212 kullanıcısına yanıt
    O dönemin C sınıfı arabalarının en iyisi-temizi bile 35 binden fazlasını haketmiyor. D sınıfı 45-50, E sınıfı max 60 bin olmalı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    he kardeşim he. iki tane test koy. şu yıldız bu yıldız geç bunları.
    ben arabaya bindiğimde hissettiğim tokluğa bakarım.
    ben arabayla girdiğim virajda teredütsüz pürüsüz şerit sapmadan dönüşüme bakarım.

    iki arabaylada 100 km ile aynı viraja girelim. hangisinde olmak istersin.

    cevap belli o yüzden ne kendini yor ne beni.


    Alıntıları Göster
    Amma abarttınız Opel Vectra yı.Duyan sanacak 20 yaşında Opel değilde,S600 Mercedes den bahsediyoruz.

    Vectra b ne muazzam bir donanım,ne güvenlik nede geniş iç ve bagaj hacmi sunuyor.Günümüz c sınıfı araçları bu araçtan 1 sınıf altta değilde bir sınıf üstte gibi duruyor.

    Vectra B nin tasarım dam başka albenisi yok.Kısaca 20 yaşında Opel Vectra Normalde 5-8 bin TL eder.Hadi Türkiye de etsin 20 bin TL.

    48 bin ciddi uçuk rakam.Bu konuyuda Türkiye 2.el otomobil piyasasının ne derece balon olduğunu vurgulamak için açtım.

    Çok değil 2 ay evvel Sıfır Fiat egea 62 bin TL idi.Bu press lik arabalar en fazla 20 bin TL eder



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 28 Mart 2019; 21:11:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Ben 100 km ile viraja girmeyip daha güvenli bi araç olan symbol'ü tercih ederim. Symbol olmak zorunda değil o paraya güncel bir sürü araç var 100 ile viraj da alabileceğiniz...

    Sizinki tercih meselesi tabi ama asıl mevzu, o vectra şu anda satılan tüm araçlardan geride güvenlik açısından, kıyası bile olmaz...
    fiat kullanıcıysa bu konuyu benım tartışmam hata. sende haklısın.
    kendine bir iyilik yap ve en kısa zamanda gerçek bir otomobil kullan.

    mondeo vectra s40 s60 passat vs.
    bunları kullandıktan sonra diğerleri senin için sadece oturgaçlı götürgeç.
  • atrix1212 kullanıcısına yanıt
    Şimdiki en kotu aracta ESP olmasi bile vectranin güvenlik zaafiyetini gösterir. Ayrıca hava yastığı büyük ihtimalle acmayacaktir Vectra. Viraja 100 ile girmek hayat kurtarmaz ama ESP ve hava yastığı hayat kurtarir. Hava yastığına üretici 10 yıl veriyor, hadi 15 e kadar sorun olmaz desek bile 15 ten sonra Şahin'e binmekten pek farkı kalmıyor.

    Bu sebeple eski araçlara daha güvenli demek kulaktan dolma bilgilerle soylentiden ötesi olamaz. Normalde bu araç Türkiye şartlarında (Avrupa filan demiyorum çünkü avrupada genelde çöpe atılıyor bunlar )15-20 arası etmeli ama balonlasan otomobil fiyatlarında bile piyasa değeri en fazla 25-26 dir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    fiat kullanıcıysa bu konuyu benım tartışmam hata. sende haklısın.
    kendine bir iyilik yap ve en kısa zamanda gerçek bir otomobil kullan.

    mondeo vectra s40 s60 passat vs.
    bunları kullandıktan sonra diğerleri senin için sadece oturgaçlı götürgeç.

    Alıntıları Göster
    Fiat ı Dacia felan sanıyorsunuz galiba

    124 spider,Fiat 500 abarth gibi modellerin yanında o söylediklerin oturgaçlı götürgeç.

    Supermiafiori modelleri,90 lardaki Tempra,Coupe,Croma turbo gibi araçlar üreten, dünya çapında sevenleri olan özel otomobiller üretmiş bir firmadan bahsettiğinizin farkına varın artık.

    Yoksa köydeki Fiat'ı ,doğan ve şahin üreten firma olarak gören köy kahvesindeki lerden pek farkımız kalmıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Amma abarttınız Opel Vectra yı.Duyan sanacak 20 yaşında Opel değilde,S600 Mercedes den bahsediyoruz.

    Vectra b ne muazzam bir donanım,ne güvenlik nede geniş iç ve bagaj hacmi sunuyor.Günümüz c sınıfı araçları bu araçtan 1 sınıf altta değilde bir sınıf üstte gibi duruyor.

    Vectra B nin tasarım dam başka albenisi yok.Kısaca 20 yaşında Opel Vectra Normalde 5-8 bin TL eder.Hadi Türkiye de etsin 20 bin TL.

    48 bin ciddi uçuk rakam.Bu konuyuda Türkiye 2.el otomobil piyasasının ne derece balon olduğunu vurgulamak için açtım.

    Çok değil 2 ay evvel Sıfır Fiat egea 62 bin TL idi.Bu press lik arabalar en fazla 20 bin TL eder

    Alıntıları Göster
    fiyat tartışmıyorum. azdır çoktur ayrı.
    sen b segmentinden bozma c segmenti egea ile d segmentı vectrayı karşılaştırman yersiz çünkü rakip otomobil değiller.
    62 liraya egea alırsın, ki bizim şubede var. 170 e kadar sonra gidemez çünkü fıtratı bu kadar.
    sonra ilk acı frende saga sola vurmadan toparlamaya çalışırsın. araba yanından geçen aracın ivmesiyle savrulur.

    oysa vectrada 240 km ile yolda ip gibi gidersin. ilk frende son derece stabil durursun.

    çünkü o biri safkan almandır. diğeri otomobilin kötü bir kopyası fiattır.

    bakın gençler. size göre giden herşey araba. bana göre değil.

    bu iş segment işi mühendislik işi. pet şişeden bozma konserve kutularından bahsetmiyorum.

    gerçekten kemik gibi otomobiller var bu dünyada :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr

    Şimdiki en kotu aracta ESP olmasi bile vectranin güvenlik zaafiyetini gösterir. Ayrıca hava yastığı büyük ihtimalle acmayacaktir Vectra. Viraja 100 ile girmek hayat kurtarmaz ama ESP ve hava yastığı hayat kurtarir. Hava yastığına üretici 10 yıl veriyor, hadi 15 e kadar sorun olmaz desek bile 15 ten sonra Şahin'e binmekten pek farkı kalmıyor.

    Bu sebeple eski araçlara daha güvenli demek kulaktan dolma bilgilerle soylentiden ötesi olamaz. Normalde bu araç Türkiye şartlarında (Avrupa filan demiyorum çünkü avrupada genelde çöpe atılıyor bunlar )15-20 arası etmeli ama balonlasan otomobil fiyatlarında bile piyasa değeri en fazla 25-26 dir
    evet egeada var esp ikide bir açıyor ekranda yanıp sönüyor görüyorum.

    araba o kadar dengesiz ki yolda biraz viraj ve çukur varsa kendi kendine açıp arabayı topluyor.

    oysa safkan gerçek bir otomobille oradan geçtiğini bile fark etmiyorsun.

    yoksa hava yastıgı garanti veriyormuş falanmış filanmış. bak bunlar bütçe meselesi. paran varsa gider 0 passat alırsın.

    ikiye ayrılan şahının 15-20 ettiği yerde 2001 vectra için 35-40 fazla değil. geçiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    fiyat tartışmıyorum. azdır çoktur ayrı.
    sen b segmentinden bozma c segmenti egea ile d segmentı vectrayı karşılaştırman yersiz çünkü rakip otomobil değiller.
    62 liraya egea alırsın, ki bizim şubede var. 170 e kadar sonra gidemez çünkü fıtratı bu kadar.
    sonra ilk acı frende saga sola vurmadan toparlamaya çalışırsın. araba yanından geçen aracın ivmesiyle savrulur.

    oysa vectrada 240 km ile yolda ip gibi gidersin. ilk frende son derece stabil durursun.

    çünkü o biri safkan almandır. diğeri otomobilin kötü bir kopyası fiattır.

    bakın gençler. size göre giden herşey araba. bana göre değil.

    bu iş segment işi mühendislik işi. pet şişeden bozma konserve kutularından bahsetmiyorum.

    gerçekten kemik gibi otomobiller var bu dünyada :)


    Alıntıları Göster
    Ezbere konuşuyorsun.

    Vectra B her Opel gibi yüksek hızda stabil ve viraj kabiliyeti yüksek.Ancak Egea da kötü değil hatta baya iyi.220-230 ile otobanda stabil şekilde ilerliyor.Yol tutuşu sınıf ortalamasının üzerinde.Egea kullandığınızı sanmıyorum.Egea iz genişliği de zaten 10 yıl önceki D sınıfı araçlar kadar var.Symbol gibi felan sanmayın.Otobanda virajlı yollar dahil Vectra B ile arka arkaya gider.Egea nın viraj kabiliyeti çok başarılı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    evet egeada var esp ikide bir açıyor ekranda yanıp sönüyor görüyorum.

    araba o kadar dengesiz ki yolda biraz viraj ve çukur varsa kendi kendine açıp arabayı topluyor.

    oysa safkan gerçek bir otomobille oradan geçtiğini bile fark etmiyorsun.

    yoksa hava yastıgı garanti veriyormuş falanmış filanmış. bak bunlar bütçe meselesi. paran varsa gider 0 passat alırsın.

    ikiye ayrılan şahının 15-20 ettiği yerde 2001 vectra için 35-40 fazla değil. geçiniz.


    Alıntıları Göster
    Vectra ilan sahibisin galiba. Ölümüne savunsanda kimse o araca o fiyatı vermez. Böyle saçma bir savunma , saçma bir çırpınış gormedim. Hadi sana vectra ile mutluluklar, umarım ömür boyu hiç ayrilmazsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhdmr

    Vectra ilan sahibisin galiba. Ölümüne savunsanda kimse o araca o fiyatı vermez. Böyle saçma bir savunma , saçma bir çırpınış gormedim. Hadi sana vectra ile mutluluklar, umarım ömür boyu hiç ayrilmazsiniz

    Alıntıları Göster
    hahaha. iddaa ediyorum. o araba 35-40 arasında 1 haftada satılır. yüksek vergilerde boynu bükük halkın temsilcileri otomobili unutmuş. 4 tekerlek bir direksiyon arabalara yeni diye tapıyorlar. naylondan ön gögüs peynir kutusundan dacia sahiplerinin acı cırpınışları :)

    yazık lan bu millete. avrupalının 3 maaşıyla aldığı kullan at tenekeyi araba diye biniyorlar




  • yav nolcak kaza yapan arabaları bıle guzel guzel toplayıp bınıyoruz yerlı otomobıle bile gerek yok hepsi el emegı goz nuru bizim ulkedeki arabalar. Hatta pert araçların daha pahalıya satılması lazım bence o kadar el işçiliği sanat var arabada
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Ezbere konuşuyorsun.

    Vectra B her Opel gibi yüksek hızda stabil ve viraj kabiliyeti yüksek.Ancak Egea da kötü değil hatta baya iyi.220-230 ile otobanda stabil şekilde ilerliyor.Yol tutuşu sınıf ortalamasının üzerinde.Egea kullandığınızı sanmıyorum.Egea iz genişliği de zaten 10 yıl önceki D sınıfı araçlar kadar var.Symbol gibi felan sanmayın.Otobanda virajlı yollar dahil Vectra B ile arka arkaya gider.Egea nın viraj kabiliyeti çok başarılı

    Alıntıları Göster
    bütün gün egeanın tepesindeyim. 1.3 motoru mazotu içiyor ve araç gitmiyor. cevirmeden kaçanı kovaladım 185 geçemedim.(yokuş aşağı)

    sen egeanın yol tutuşu iyi diyorsan.
    ki sınıf ortalamasının üstünde diyorsun (focus,astra) dan seninle benim otomobil kavramlarımız bambaşka demek ki. iyi çalışmalar.




  • birbirimizi kırmaya gerek yok. ilandaki araç 2001 model vectra b CDX versiyonu yani makyajlı kasa, en full modeli. araç oldukça temiz ve diri görünüyor. fiyatı konusunda yorum yapmayacağım. ben bu araçların şayet temiz, kazasız ve iyi bakılmış olanların hiç tereddütsüz alınıp kullanılabileceğini, fakat piyasada gördüğüm çoğu vectra b'lerin ne yazık ki kötü ve bilinçsiz kullanımdan dolayı bitik yani saatli bomba olduğunu düşünüyorum.
    şimdi gelelim bu araçların üstünlüklerine. evet, atrix 1212 arkadaşın fikirlerine katılıyorum. bu araçlar, özellikle makyajlı olan CDX'ler günümüzde üretilen çoğu B ve C sınıfı araçtan çok üstündür. öncelikle iç ve dış tasarımı çok güzeldir. performans olarak 136 beygir ve 188 nm torklu bu aracı geçecek spor tip turbo benzinliler hariç B ve C sınıfı araç aklıma gelmiyor. donanım olarak da yine bu araç günümüzün çoğu araçlarından daha zengindir. 4 hava yastığı, direksiyondan kontrollü radyo, teyp ve 4'lü CD değiştiricili CD çalar. ön ve arka kol dayama. kaliteli kadife kumaştan ya da gerçek deriden imal edilmiş koltuklar ve kapı içleri, ısıtmalı ön koltuklar, tam yol bilgisayarı, tavanda gözlük kabı, öne doğru yatırılabilen arka koltuklar. fıskiyeli orjinal xenon farlar, sis farları, yükseklik ayarlı direksiyon, TC yani çekiş kontrol sistemi, ABS, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, ön koltuklarda bel destek ayarı, sıkışma önlayici ve anahtarla dışarıdan kapanan camlar, dijital tam otomatik klima, 4 tekerde disk frenler, arkada tam bağımsız süspansiyonlar vesaire.... ayrıca bu aracın iç malzemeleri oldukça yumuşaktır ve araçta en ufak tıkırtı duyamazsınız. yol tutuşu ise yine günümüz araçlarının çoğundan çok ileridedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nebel -- 1 Nisan 2019; 9:56:48 >




  • almanya da 500 ila 750 euro arası bu araçlar.hatta bazı eyaletlerde hediye bile veriliyor sahibi tarafından talip olanlara vergi ödememk için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebel

    birbirimizi kırmaya gerek yok. ilandaki araç 2001 model vectra b CDX versiyonu yani makyajlı kasa, en full modeli. araç oldukça temiz ve diri görünüyor. fiyatı konusunda yorum yapmayacağım. ben bu araçların şayet temiz, kazasız ve iyi bakılmış olanların hiç tereddütsüz alınıp kullanılabileceğini, fakat piyasada gördüğüm çoğu vectra b'lerin ne yazık ki kötü ve bilinçsiz kullanımdan dolayı bitik yani saatli bomba olduğunu düşünüyorum.
    şimdi gelelim bu araçların üstünlüklerine. evet, atrix 1212 arkadaşın fikirlerine katılıyorum. bu araçlar, özellikle makyajlı olan CDX'ler günümüzde üretilen çoğu B ve C sınıfı araçtan çok üstündür. öncelikle iç ve dış tasarımı çok güzeldir. performans olarak 136 beygir ve 188 nm torklu bu aracı geçecek spor tip turbo benzinliler hariç B ve C sınıfı araç aklıma gelmiyor. donanım olarak da yine bu araç günümüzün çoğu araçlarından daha zengindir. 4 hava yastığı, direksiyondan kontrollü radyo, teyp ve 4'lü CD değiştiricili CD çalar. ön ve arka kol dayama. kaliteli kadife kumaştan ya da gerçek deriden imal edilmiş koltuklar ve kapı içleri, ısıtmalı ön koltuklar, tam yol bilgisayarı, tavanda gözlük kabı, öne doğru yatırılabilen arka koltuklar. fıskiyeli orjinal xenon farlar, sis farları, yükseklik ayarlı direksiyon, TC yani çekiş kontrol sistemi, ABS, yükseklik ayarlı sürücü koltuğu, ön koltuklarda bel destek ayarı, sıkışma önlayici ve anahtarla dışarıdan kapanan camlar, dijital tam otomatik klima, 4 tekerde disk frenler, arkada tam bağımsız süspansiyonlar vesaire.... ayrıca bu aracın iç malzemeleri oldukça yumuşaktır ve araçta en ufak tıkırtı duyamazsınız. yol tutuşu ise yine günümüz araçlarının çoğundan çok ileridedir.
    hocam bunlar genç arkadaşlar. her yeniyi iyi sanıyorlar.
    0 km regal bulaşık makinası a101 de 950 lira.
    meile marka 97 model bulaşık makinesi 2.el 2200 tl.

    adam egea ile vectrayı kıyaslamayı kaldı. ben o an klavyeyi bırakıp kendime bir çay koydum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: atrix1212

    fiat kullanıcıysa bu konuyu benım tartışmam hata. sende haklısın.
    kendine bir iyilik yap ve en kısa zamanda gerçek bir otomobil kullan.

    mondeo vectra s40 s60 passat vs.
    bunları kullandıktan sonra diğerleri senin için sadece oturgaçlı götürgeç.

    Alıntıları Göster
    Yine zorlanınca mavi ekran veren çaresiz forum üyesi


    Sen getz kullanmıyor muydun, benzin döküp yak arabanı o zaman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Yine zorlanınca mavi ekran veren çaresiz forum üyesi


    Sen getz kullanmıyor muydun, benzin döküp yak arabanı o zaman

    Alıntıları Göster
    haha evet getzim var. ama konunun bununla alakası yok. bütcem buna yetti. bu denk geldi.
    param olursa yadan sen yardım edersen vectra alabilirim :)




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.