Yazdığım Telekom için Band 20 de sinyal seviyesi düşüyor. Diğer bandlara iç tarafta bağlanmıyor. Bu istasyondan hiç hız alınamadı desem yeridir. Bugün hız testi ile fotosu paylaşırım. Vodafone de sorunyok bina içi istasyon var 2- 3-4g hepsi var 4g yi Band 7 den veriyorlar. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
4G BAND 8 HIZ SORUNU (2. sayfa)
-
-
Vodafone ile 4G çoğu yerde pişmanlık oldu benim için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
iPhone kullandığım için band genişliğini göremiyorum, sadece ARFCN ve band numarası görünebiliyor, ayrıca band numarası 8, band ismi olarak e-gsm görünüyor. Sorunun olduğu bölgede yoğunluk kaynaklı bir hata olacağına ihtimal vermiyorum çünkü gecede aynı, sabahın bir köründe de aynı sorun var. Zaten sorunun yaşandığı bölgede 800 - 900 - 1800 - 2100 - 2600 MHz bandları da aktif olarak kullanılıyor bu da ayrı bir sorun, telefon evin içinde adım başı band değiştiriyor ve en sık bağlandığı band 900 olduğu için sorun yaşıyorum yoksa diğer bandlar gayet iyi hız ortalama 40 mbps civarı 900 e hiç bağlanmamış olsa hiç bir sorun yaşama ihtimalim yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi REDMOD -- 15 Ocak 2023; 14:59:52 > -
Iphone *3001#12345#* arama tuşuna basın daha sonra
Serving cell info bölümünden bilgileri görebilirsin.
Bölge sorumlusu ile görüşürken sinyal seviyesine göre istasyon seni geniş bandlara alıyor diyordu.
Muhtemelen diğer bandlar yoğun veya sinyal seviyesi düşük olduğundan seni Band8 e alıyordur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İstasyon bu Bi 2100 yok geri kalanları eklemiş 😁sadece Band 3 olan benim istasyondan daha yavaş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sık bant değişiyorsa sinyal seviyesi kötüdür orada. Ya da yüksek bir nokta falan ise çok sayıda istasyondan sinyal gelip kaliteyi düşürüyordur. Bir de o geçişler zaten bela.
-
Biliyorum ancak sadece band numarasını görebiliyorsunuz band genişliği gibi detayları göremiyorsunuz.
-
Sırf bu yüzden android'e geçip band sabitlemeyi düşünüyorum ama band sabitlemenin de hangi marka ve modellerde çalışıp çalışmadığını bilmiyorum, şuana kadar duyduğum sadece samsung cihazlarda çalıştığı.
-
-
Band seçme olayını harici bir app ile mi yapıyorsunuz yoksa tuşlama ile açılan menü ile mi ?
-
-
Band genişliğinizden kastınız yani göremediğiniz nedir dediğim yerden görünüyor .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Samsung'lar bant sabitleme yapıyorlar ama yeni yazılım sürümlerinde onu ve servis menüsü gibi şeyleri kapatmaya başladılar.
Cihaz rootlu ise NSG kurularak onunla da yapılabiliyor ama uygulama çalışmazken işe yarıyor mu tam bilmiyorum. Samsung biraz kafasına göre davranabiliyor.
Ha bu da biraz sıkıntılı bir işlem. Şebekenin otomatik yapması gereken yönetim işini siz manüel olarak yapmaya başlıyorsunuz ki şebekenin performans ölçümüne sahip olmadan kendiniz deneme yanılma ile bant bulup bağlanıp uğraşmak zaman kaybı. Her seçtiğiniz bantta da istediğiniz gibi performans alamıyorsunuz, otomatikte şebeke daha iyi bir bantta tutabiliyor sizi. Sorunu operatör tarafında çözmek daha etkini olanı.
-
-
Köyde Vodafone kullanırken ilk 900mhz den 4g verilince çoğu telefonda sorun olmuştu. Çoğu telefon 4g 900 mhz bağlı iken çağrı geldiğinde sapıtıyor, 2g düşemiyor ve meşgul çalıyordu. Bölgeye turkcell 3g ve 4g destekli baz istasyonu kurunca köye gelip giden herkes turkcelle geçti. Vodafone hala aynı sorunu yaşatıyor. Eski telefon kullanan (3g-4g desteklemeyen) bir kaç yaşlı amcada Vodafone kaldı. Turkcell geçmeden Vodafone çok başvurdum. Bölge sorumlusuna bile yazdım. Ama sonuç alamadım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Bugün tarafıma ulaşıldı, sorun olduğu tespit edilmiş çözüm için de bir şeyler yapmışlar ki bugün telefon henüz 900 MHz e hiç bağlanmadı ve sorun şimdilik düzelmiş gibi görünüyor, müşteri memnuniyetine ilişkin olarak da özür mahiyetinde bir de hediye de bulundular. Ayrıca bölgede geliştirme çalışmasının yapılacağını da not eklemişler. Sorunun çözülmesi için vakit ayırıp katkı sunan herkese teşekkür ederim.
-
Sorun çözüldüğünde sevindim 10 kişiden biri olarak size denk gelmiş
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sayın hocam, on kişiden birinin sorunu çözülür ve hediye gönderilir (operatörden bağımsız) o da size denk gelmiş. Hayırlısı olsun diyelim, inşallah tekrarlamaz aynı sıkıntı. Bu arada öncesi ve sonrası diye hız testleri bekleriz hocam yan yana ekleyebilirsiniz.
Rica ederim hocam kendi adıma, ne demek her zaman.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 16 Ocak 2023; 15:52:10 > -
90 MHz'i 3G'de kullanıyor. Ama ona da sonradan başladı, her baz istasyonunda var mı bilmiyorum.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X