Bildirim
4x2 Crossover veya Suv almak mantıklımıdır?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
bence alınacaksa 4x4 tercih edilmeli ülkemizin bozuk yollarında
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Kullanım amacı ve kullanım stiline bağlı olarak mantıklı veya mantıksız olabilir. -
4x2 nin gidemeyeceği nadir yollar vardır.Daha doğrusu böyle bir yola yol denmez :) Buzda karda hep çamurda gezerim diyorsanız 4x4 alırsınız... Ancak bir offroad çı değilseniz ülkemin her yolunda 4x2 gider.
Amacınız görüş açısı, aracın altının yüksekliği, az yakıt, uygun fiyat ise neden alınmasın 4x2 en mantıklısı...
Hatta 4x4 alanları ben bazen sorguluyorum niye diye :) -
bence çok mantıklı dolayısı zaten bende bu sınıfta 4x2 bir araç aldım.
4x4 araç almak demek daha ağır bir araç demek, daha ağır bir araç demek daha yavaş hızlanma daha fazla yakıt tüketimi demek. 4x4 araç demek alırken çok daha fazla para vermek demek dolayısı ile 4x2'ye göre daha fazla trafik sigortası ve kasko primi demek.
Benim gibi aracınzı şehir içi şehir dışı yollarda kullanıyorsanız yüksek aracın tek artası kaldırıma çıkıp park edebilme,, kasislerde rahat geçebilme olarak görüyorsanız sizin için biçilmiş kaftan. Şahsen ben çok mantıklı bir karar verdiğimi düşünüyorum.
İlla off-road yapıcam ben diyorsanız 4x4 alınır, yoksa gereksiz maliyet. -
4X4 ün rahatlığı, şehir içinde yolda kalırım derdin olmuyor. Trafikteyken yolda sıkısıksa, çık kaldırıma karşı şeride geç ordan başka yolu kullan.
Bazen öyle yerler oluyorki, normal aracınla geçmezsin hemen devreye girince 4x4 hop sorunsuz yol
Yarış yapıyorsun bir şekilde aracı hafif kaydırdın, hop 4x4 devreye girir tak diye toparlanmış araba kaydırmanada pek izin vermiyor
Aynı şekilde 4X2 de kullandım, bu kadar cesaretli olmuyorsun ama yinede aynı şekilde kullanabiliyorsun
Hayatımda daha off-road yapmadım ama 4x4 olunca araç sanki daha fazla güven veriyor, yol tutuşu vs daha iyi geliyor. Tabi belli hızdan sonra 4X4 devre dışı kalıyor ama zor zamanlarda hemen devrede -
Eskiden mantıksız der, şehiriçinde bu araçlara ne gerek var derdim. Sonra bir baktım kar yağdı, tuz döküldü, her yer delik teşik oldu, şehiriçinde klasik HB araçla beşik gibi sallana sallana gider oldum. Sonra SUV daha doğrusu mini-SUV aldım kasis,çukur bana mısın demedim konforla seyahat eder oldum, yukarıdan trafiğe hakim olmak da cabası.
4x4 konusuna gelirsek. Karda pek aracımı çıkarmadığımdan 4 çeker olmamasına takılmadım. 4x4 ün faydası çamur,kar-buz ve çok dik yokuşlarda hissedilir, ayrıca normal yollarda daha iyi yol tutuş sağlar. Ancak uçlarda bir kullanıcı değilseniz ve çok kar yağan bir yerde yaşamıyorsanız 4x2 de işinizi görür. Geçen hafta 4x2 aracımla KazDağı'nın tepesine kadar çıktım. Son birkaç yüz metreye kadar normal bir Jetta da çıkabiliyor sadece daha az konforlu oluyor. Bana kalırsa 4x4 almayı kafaya koymuşsanız Pajero, Landcruiser gibi araçlarla offroad a çıkıp aracın hakkını vereceksiniz.
-
Bazı arkadaşlar Off Road yapılmayacaksa 4x4 e gerek yok demişler ama Zaten şuanki güncel suvların bir çoğu Off-Road yapma amacıyla tasarlanmamışlardır, Hyundai-Wolsvagen-Kia-Opel-Chevrolet-Honda Vb. gibi markaların güncel suvlarıyla ancak kar lastikleriyle karda gezilebilir. Ama ben suzuki alırım,cherokee alırım dersen o başka tabi -
4x2 bir suv almak mantıklı ancak şu açıdan, ülkenin güzide (!!) yollarında yerden yüksek olursunuz yok arabanın altını sürttüm kartel gitti gibi dertler yaşamazsınız.
4x4 alan adamın sebebi %80 arazi kullanımı için. Tabii ağır arazi değil, bir Tiguan, SPO, Kuga vs vs. ağır arazide pek verimli olmaz. Ağır arazi için Land Cruiser, Pajero, Cherokee vs araçlar gider. -
ne alaka ya bu mantığı birtürlü anlayamadım...bütün suv lar 4x4 olmak zorundamı ?
o zaman 4x2 sedan yada hatcback te almayın -
Bence de 4x2 almak daha mantıklı, ben de uzun süredir bunu araştırıyorum ve yukarıdaki yorumların bir çoğuna katılıyorum.
Maddi olarak çok para ödemeyeceğiniz düşük kmli bir 4x2 dizel araç almak şehir içi ve şehirler arası yol yapan benim gibi birisi için ideal. Düşünsenize Kaz dağlarına çıktınız veya bilmem nereye dağa gittiniz, bu aracı kullandığınız süre içerisinde bunu kaç defa yapacaksınız ki? 1 mi 2 mi 10 mu? Ya sonra? -
Zaten 4 çeker Suvlar da uzun yolda genelde ön çeker yol alıyorlar. Gerektiğinde aktarma nasıl sağlıklı ve hızlı çalışıyor orası belirsiz. Yine de yüksek araç kullanmanın dezavantajlarını azaltmak için 4 çeker tercih etmek olmadı station bir araç almak benim görüşüm.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Bence de 4x4 seçeneği cepte dursun. Araç sıkıntı durumunda 4x4 hale gelsin, normalde 4x 2 ile yürüsün. -
4x2 daha mantıklı gibi duruyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X