Genpa garantili cep telefonum, satın alalı 1 sene olmadan 2 kez farklı arızadan, 3 kez de teknik serviste oluşan sorunlardan ve arızalardan toplam 5 kere servise gitti. Telefonu son gönderişimde işlemleri yapıldı, tarafınıza gönderilecektir diye mesaj attılar. Bunun üzerine Genpa yı aradım, tüketici kanununa gore değişim yapılması gerekmiyormu diye sordum. Aldığım cevap; telefonunuzun onarımı tamamlanmıştır, şu an herhangi bir sorun yok oldu. Ben bu durumda değişim yada ücret iadesi için tüketici hakem heyetine Genpayı mı şikayet etmem gerekiyor yoksa telefonu satın aldığım yeri mi?
Farklı arızalardan değişim yapılmıyor diye biliyorum ama tüketici kanunun okumak lazım ama aynı arızadan 3 kez belirli bir süresi vardı tam aklımda değil giderse değişim yapılabiliyor kanunda değişiklik gelmediyse tabi
Telefonu satın aldığın yeri veya disbritör (nasıl yazılıyorsa artık) firmayı edebilirsin.
Ben de Sony'i etmiştim.
Tecrübe sahibiyim yardım edebilirim
Hangi yollar izlemem gerekir bilgi verirseniz sevinirim. Thh ye verecegim dilekcede saticiyi mi servisi mi yoksa distributoru mu sikayet etmeliyim. Degisim talebi kime yapilirsa daha cabuk sonuc alinir?
Wilusa
kullanıcısına yanıt
Teknik servis kayıtları (fatura veya teknik servisin verdiği herhangi bir belge), orijinal fatura ve varsa kanıtları da yanınızda götürün. Faturanın kopyası sizde kalsın
Ödeme yapılma hızı şirkete kalmış. Ben Sony Eurasia Pazarlama A.Ş yi yazdım. Karar çıktıktan sonra Sony e ilettim. Tam 4 ay Sony tarafından oyalandıktan sonra KVK ya mail attım. Telefonu onlar istedi ben de verdim ve iadesi 1 hafta içinde yapıldı
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme