Şimdi Ara

55.000 TL limitle Spor Araç Tavsiyesi :) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
5.636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bu listeden olacaksa Scirocco 1.4 Tsi 160 Ps derim.

    Polo neticede hızlıda olsa B sınıfı bir araba.Scirocco daha oturaklı duruyor, dizaynıda daha güzel ve bir üst sınıf.

    Peugeot 308 CC'nin tasarımıda süper, fakat Peugeot ile ilgili okuduğum bazı şeyler beni bu arabadan soğutuyor. Birde performans olarak Scirocco daha iyi olacaktır. Çip vs. düşünürseniz Tsi motor dahada güçlü hale dönüşebilir.
  • 55 milyar poloya verilir mi yahu.

    $irocco ve culiyetta bak tip + performans seni tatmin eder. Ha bana 160 170hpler yetmez diyorsan koy ustune biraz culiyetta 1.75L TBI Quadrifoglio Verde 235hp al.
    www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-alfa-romeo-giulietta-2500-km-turkiyede-tek-beyaz-235-hp-35089470/detay/

    ben olsam ne mi alirdim 1.4 170hp culiyetta. Ha bu arada alfa romeo brera da cok dikkat cekici 2.2jts olanlari performansta biraz geri kalsada bu konustuklarimiz arasinda en dikkat ceken odur heralde.

    www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-alfa-romeo-2007-alfa-brera-2-2-jts-sky-window-39000kmemsalsiz-fuul-45411441/detay/




  • fabia rs
  • Hocam polo molo bunları geç ne yapıyorsun.

    asla ve asla bir s2000 bir sirocco bir alfa guilatete olamaz
    herşeyden önce araca dışarıdan baktığımda hasta olman gerekli

    heleki hondanın 2 lt atms 240 hp 9.000 dd lik makinası mükemmel
  • arkadaşların dediği gibi hocam dün gördüm jüliyeti gerçekten bi daha aşık oldum 1,75 lik 235 hp mükemmel birşey

    yani spor araba denildiğinde ben s2000 rx8 jüliyet rcz tarzı arabalar bakarım
  • Daha önce sahibi olduğum araçları söyleyeyim de boş boş konuşma olmasın.

    Sadece spor olanlar:

    Alfa Romeo 159 (tasarım olarak spor denebilir,lakin tek kapı değil)

    BMW 850i coupe (12 silindir 5000cc 300hp)

    Kesinlikle Alfa Romeo dan uzak durmanı tavsiye ederim. Sebebini daha önce başka başlıklarda da açıklamıştım.

    1- Servisleri 5 para etmez maalesef. Fiat ın servisinde bakılıyor. Ustalar kesinlikle anlamıyor. Zaten Doblo ya bakan bir usta Alfa dan ne anlar. Ancak ellerinde bilgisayar arıza kodu silip duruyorlar.

    2- 159 en üst araçlarından birisi olmasına rağmen (40,000€) Hergün yeni bir sesle uyanırsın. İşçilik tipik uyduruk italyan işçiliğidir. Zaten İtalyanlar da yapı ve karakter olarak sıcak kanlı sabırsız akdeniz iklimi insanlarıdır. Aynı bize benzerler. ( Sanırım bu kafi olmuştur:))
    Ama 159 gördüğüm en iyi dizaynlardan biridir ve yol tutuşu olağanüstüdür. Maslakta bu arabayı çok devirmeye çalıştılar olmadı :)

    3- Giulietta mito vs. Polo Gti nin maalesef yanından bile geçemiyor (hiçbir parametrede) Zaten en son auto week te polo gti, mini cooper s ve Alfa quadrifoglio kıyaslaması var. Aramışlar aramışlar ve Polo dan tek üstün yönleri dizayn demişler :) Diğer bütün parametrelerde Polo gti geride bırakmış rakiplerini. Dizayn da görecelidir. Birinin beğendiğini başkası beğenmez. Ama asıl gerçekler bu şekildedir ve su götürmez.

    Daha önce Alfa müşterisi olmamdan dolayı Giuliettayı bir deneyim dedim ve denemiştim polo almadan önce. Yol tutuşu tipik alfa ve size çok zevk verecektir ama motor performansı gti nin yanında biraz zayıf kalıyor. Malzeme kalitesini söylemiyorum bile. Test aracında bile konsol ve kokpitin muhtelif yerlerinden sesler geliyordu.

    Mini çok güzel ama bu performansta olanları çok pahalı. Aynı şekilde gti de kullanılan 1.4 185 beygirlik motor Audi A1 de var ama fiyatı 65000 tl civarında. Ve hiçbir farkı yok. Aynı karoser, aynı motor, aynı şanzıman sadece 4 halka farkı var.

    Dediklerimi iyi okuyun. Herkesin dediğine inanmayın, zira denemeden etmeden, elde veriler olmadan objektif bilgi vermek olanaksızdır. Yanıltıcı olacaktır.

    Şu anda dediğiniz rakamlara alınabilecek en iyi araç Polo Gti dir. Lakin biraz daha para verip A1 alabilirsiniz ama tek fark audi olmasıdır.

    Ha bir de,

    Kaliteli araç almak istiyorsanız, Almandan şaşmayın derim. İtalyan, fransız vs. almanların yanında herzaman inferior qlty. ( ikincil kalite ) dir. bunu bütün dünya kabul etmiştir.

    Ama tabii ki karar en sonunda sizindir.

    Saygılar,

    Emre Bozkurt



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 7 Mayıs 2011; 3:08:27 >




  • Benim aklıma gelen bir çok araç burda konuşulmuş, ben de farklı bir fikir olması açısından farklı olanları söylemeyi uygun gördüm.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-opel-astra-tr-de-tek-astra/detay/

    hatta bu ilandaki araç baya dikkatimi çekti hem 30.000 km'de hem fiyatı sizin istediğiniz fiyat aralığından düşük, 2008 model 200 beygir. 0-100'ü polo gti'dan bile daha iyi. chip uygulaması ile bu 0-100 5.8lere kadar çekilebilir oluşu ile oldukça güzel.

    Biraz daha büyük bir araç olarak da.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-hyundai-izmir-in-en-guzel-en-orjinal-en-cekici-coupesi-44084010/detay/

    bu aracın duruşu çok hoşuma gidiyor, bu daha çok tip odaklı, astra ise performans odaklı.

    Ve burda adını duymadığım için şaşırdığım bir araç olarak da...

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-honda-protac-tan-mat-beyaz-47942426/detay/

    bunu diyorum.. Ve bunun da tipi şahane aslında, biraz insan astrayı unutuyor bile bununla farkındayım ama zevk meselesi

    3ü de güzel araç 3ü de alınacak araç.




  • Evet bu araçlar da güzel. Hepsi iddialı modeller.

    Lakin ilandaki 0-100km değerlerine aldanmayınız. Herkes birşeyler yazabilir. Zira Astra 2.0 gtc nin 0-100 değeri 7,2 sn dir.

    0-200 ise 32,8sn dir

    http://www.fastestlaps.com/cars/opel_astra_gtc_20t.html


    Polo gti ise

    0-100 6,9sn

    0-200 29.9 sn dir.

    http://www.fastestlaps.com/cars/vw_polo_gti_14_tsi.html

    hatta bu sitede birebir denenip 6.7sn çıkmıştır.

    Tabii sizin için saliseler ne kadar önemlidir bilemem ama veriler bunlar.

    Sadece, benim fikrim:

    Performanslı araçlarda aracın ilk sahibine bakıp biraz da ölçüp tartmak. Malum bizim insanımız ne rodaj bilir ne arabanın dilinden anlar.

    şayet sıfır alırsanız en az 2 sene kafanız rahat edecektir.

    Adana'da olsaydınız yardımcı olabilirdim.

    Saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 7 Mayıs 2011; 3:28:34 >




  • 2. el fn2 typer alinir. yukarda bahsi gecen araclarin hepsini tokatlar. siradisi dizayni ile her zaman fark yaratir.
  • type-r'ı ben de tavsiye ettim zaten. Ve şimdi düşününce de en iyi seçenk olduğuna inanıyorum. Tip olarak cidden özel ve güzel bir araç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: legaLAlien

    2. el fn2 typer alinir. yukarda bahsi gecen araclarin hepsini tokatlar. siradisi dizayni ile her zaman fark yaratir.





    Yavaş tokatlasın biraz, neyi tokatlıyor. çavuşu tokatlar anca type-r o tipiyle :)

    0-100 de ve 0-40 ta gti daha iyi

    0-200 de aynılar.

    http://www.fastestlaps.com/cars/vw_polo_gti_14_tsi.html

    http://www.fastestlaps.com/cars/honda_civic_type-r_fn2.html

    iyi günler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrebozkurt800 -- 7 Mayıs 2011; 13:18:56 >




  • zaten type-r ciddi anlamda torkundan kaybediyor, beygirinden düşük torku var sonucunda ama tipi güzel ya
  • polo sıradan binek araç hocam hiç sportif başka model markalara yönelin derim
  • Ben ibiza cupra tercih ederdim, yakıt tüketimide performansda çok çok iyi doğuşta test ettim aracı geçen hafta, hala unutamıyorum, dsg olması aracı çok eğlenceli yapmış. Vergisinin ve yakıtının düşük olması büyük avantaj.

    Dsg'li araca çip yapılması taraftarı değilim sorun çıkarma ihtimali yüksek, ayrıca 160 lık tsı da 210 çıktığında bazı mekanik problemler veriyor benim arkadaşımda scirocco kısa zamanda ilk önce şanzıman dişli arızası verdi(düz vites) sonrada triger zinciri uzadı ikiside garantiden yapılmıştı sonra servis aracı 160'döndürdü.

    Bence bunları orjinal kullanmak daha sağlıklı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi feylesof2150 -- 7 Mayıs 2011; 14:47:34 >
  • Sanırım seat'a binecek olsam leon'u tercih ederdim. Ibiza da güzel tercih ama zevk meselesi işte.

    Ama chip uygulamasında arkadaşa katılıyorum. fabrikalar herşeyi en uygun halinde veriyorlar bize ve biz bunu üzerine çıkarmak istediğimizde muhakkak yetersiz gelen parçalar çıkıyor. triger'i daha sağlamla değiştirseydi de bu sefeer de başka bir sorun çıkarırdı arkaşınızın aracı eminim ki.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.