Şimdi Ara

55S7000 Filmlerde Ses Sorunu...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
1
Favori
1.108
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, Başlıkta da dediğim gibi samsung55s7000 Tv aldım, Çok memnunum görüntü kalitesi kanal geçiş hızı, interneti süper Ancak;

    Daha önce 40S6140 tv'mde seyrettiğim çift dil seçeneklerden herhangi bir filmi bu TV'de TR ses'i çıkmıyor ve ben deliriyorum??? İşin garibi şu ki filmde TR ses AC3 veya A3C ( hatırlarmadım şimdi) ses çıkmıyor 2. Ses e alıyorum DTS ses var? Sadece TR ses olan bir film açıyorum ses çıkıyor formatına bakıyorum AC3 ??? Yani TV bu ses formatını desteklemiyor diyemiyorum....

    Aynı sorunu yaşayan var mı acaba??? Yardımcı olabilecekmarkadaş varsa çok memnun olurum

    Bir de HOBBİT BEKLENMEDİK Y. filminde ileri geri alamıyorum, bu filmi ve diğer bahsettiğim filmleri PC de kmplayer da denedim problem yok, arkadaşımda Vestel tv var onda TR ses çıkıyor, hobbit filminde ileri geri alıyor???? Benimki yapmıyor...

    Yardımcı olursanız çok memnun olurum şimdiden teşekkür ederim, iyi forumlar...







  • merhaba bendede 46es7000 var ben şimdiye kadar bir sorunla karşılaşmadım yalnız kumandadan TOOLS a basıp açılan menüde SES DİLİ var burdan tr sesi seçmeniz gerek dil1 dil2 diye çıkar ilk ses İngilizceyse ikincisi tr dir.
  • Bu dediğimi filmi açtıktan sonra yapacaksınız tools a basıp ses diline gireceksiniz
  • eakaya kullanıcısına yanıt
    Yanlış anlamayın ben zaten o dediğiniz yapmamış olsam böyle bir sorun olduğunu anlayamam değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cmtrn

    Yanlış anlamayın ben zaten o dediğiniz yapmamış olsam böyle bir sorun olduğunu anlayamam değil mi?

    hocam ben iki dil seçenekli filmlerde böyle bir şeye rastlamadım ya siz bişeyi atlıyorsunuz peki samsung sitesinden firmware i update yaptınızmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eakaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: cmtrn

    Yanlış anlamayın ben zaten o dediğiniz yapmamış olsam böyle bir sorun olduğunu anlayamam değil mi?

    hocam ben iki dil seçenekli filmlerde böyle bir şeye rastlamadım ya siz bişeyi atlıyorsunuz peki samsung sitesinden firmware i update yaptınızmı?

    Evet TV'den Yaptım Zaten Sürekli İnternet Bağlı, En Son Yazılım Yüklü Şu Anda...
  • Arkadaşlar tekrar merhaba, dün gece (19/06/2013) samsung müş.hizmetlerini aradım, derdimi anlattım.. Yardımcı olmak amacıyla ayarlardan ses çıkışına baktırdı dedim ben zaten yaptım ama gene bakalım, bi değişiklik yapmadık normal dedi, tools tuşundan sesi seçin dedi, seçmemiş olsam 2.dilin çıkmadığını nasıl anlayacağım dedim? :) ayarlardan tv güncellemeye yönlendirdi, dedim yaptım zaten şu an son sürüm olan 00.2008 yüklü dedim... sonra film bozuk olsa arkadaşımın vestel tv de nasıl göstersin ki dedim, daha da entersanı bende bir de 6140 var onda hiç bir sorun yok!... aynı hdd, aynı kablo, aynı film... tv nin biri 6 serisi diğeri cok daha özellikli (sözde) 7 serisi :) adam sustu kaldı, bir şey diyemiyor... dedim sizin uzaktan bağlantı hizmeti TR de varmı? var dedi, o zaman ben kayıt acıyorum 48 saat içinde sizi arayacaklar dedi, peki dedim bekliyoruz bakalım, bu arada aynı tv den (55S7000) arkadaşıma da aldık, aynı filmler onda da aynı sorunları çıkartıyor, işin garibi WD mediaplayer a bağlayıp bakınca sorun çıkarmıyor!... yani filmlerde sıkıntı yok, eeee ben harici mediaplayer kullanacaksam bu tv ye neden bu kadar para veriyorum? bilemedim gitti, bilgisayarcı bir arkadaşım muhtemelen yazılımsan bir sorun olabilir düzeltip update yaptırtabilirler dedi... aradıkları zaman olumlu veya olumsuz sonuçları da buraya yazacağım, teşekkürler...




  • Arkadaşlar Uzunca Bi Aradan Sonra Yeniden MERHABA;

    Daha önce bahsettiğim sorunla alakalı olarak 444 7 711 i 19-06-2013 aradım biz size döneceğiz dediler dönmediler... Siz de biliyorsunuz artık ;) Geçenlerde gene aklıma geldi aradım, dün 10-02-2014 gündüz aradılar 2.defa gene anlattım derdimi 19:00 dan sonra evde oluyorum dedim akşam arayın halledeceğiz dediler, derdimi tekrardan anlatmak zorunda kalmayacağım değil mi? dedim, gerek yok kaydettim dedi, akşam aradım müş numaramdan sonra gene derdimi anlattım, not alıyorum biz sizi arayacağız dediler, kızdım yav dedim ben sorun bildirmek için aramadım gündüz konuştuk onun için aradım dedim, yapabileceğimiz bi şey yok dedi kapattık, ben iyice delirdim, yine aradım Fethullah isminde bi arkadaş çıktı,TV deki sorunu ve geçen süreci anlattım, 2dk bekleticem dedi ok dedim, bekletti Alo diyor efendim diyorum Alo diyor aloooo diyorum, sonun Cem bey sesimi alamadıgınız için görüşmeyi sonlandırıyorum yeniden arayın dedi...(Ben sizi duyamadığım için demiyor bak) Velevki Ona Da İNANMIYORUM numara yaptı bana... İnat ettim aradım, Mustafa bey çıktı yardımcı olayım dedi, olma Fethullah ı bağla dedim, Aynen böyle bak... 1dk dedi döndü Fethullah bey başka bi müşteriyle ilgileniyor o sizi arayacak dedi, Aramazsınız dedim, madem arayacak neden sesimi alamadığında ben sizi arıycam demiyorda yeniden arayın diyor? inşallah dedim TABİİ Kİ ARAMADI!...

    Gerçekten BIKTIM, SIKILDIM, ben bu müşteri hizmetlerini kime,nereye şikayet edebilirim?

    şikayet var'a yazdım ama 700 karekterde tam anlamatdım sanki;
    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/2288123/444-7-711/3luti




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.