Şimdi Ara

57 Km/Saat ile ceza yemek - 166 TL (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
105
Cevap
2
Favori
13.488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AbdurrahmanK

    Arkadaşlar. Bırakın bu popülist ağızları. Tamam hız sınırları önemli değil demiyorum ama bu trafik polisleri(?) neden hayalet gibi ceza zamanı ortaya çıkıyor ve sonra yok oluyorlar. Çünkü maksat insanları caydırmak değil. Araba alırken alınan ÖTV yetmedi. Zaten ÖTV geçici bir vergiydi ecevitin çıkardığı. Ama kalıcı oldu. Kimse rahatsız değil. Yukarıdaki adalet yanlısı arkadaşlar bile. Örneğin full Toyota Corolla'nın fabrika kârı dahil fabrika çıkış fiyat şu an 28 bin(rakam uzmanından alınmıştır.) ama satışı 60-70 bin arası. Gerisini siz düşünün. Eeee. nerde adalet? Evet yetmedi % 40'lık ÖTV. Zaten vardı % 18'lik KDV. O da doyurmadı bunları. Yakıta da dizelden %60 benzinden %50 lpg'den %40 yetmedi. Şimdi de çıktılar ceza kesmeye. Madem o kadar adalet yanlısı arkadaşlar var da o zaman trafik polislerinin görev süresince trafikte durmayıp başka yerlerde oluşlarını neyle açıklıyorlar bu zevat-ı muhteremler. Maksat trafikteki karışıklıkları ve sıkıntıları bertaraf etmek değil mi? Ceza kesiyorlar kotayı dolduruyorlar. Sonra tası tarağı toplayıp kaçıyorlar. Bu mu sizin savunduğunuz haklılık?
    Trafik polisleri özellikle olmak üzere diğer polisler neden kurallara en başta onlar uymuyorlar? Bakarım ağızlarında sigara. Bakarım emniyet kemeri takılı değil. Bakarım lambaları yanmaz ışık ihlali yaparlar. Bakarım kafalarına göre şerit değiştirirler. Onlara ceza yok bize var. Onlar trafik ihlali yapmıyorlar. Onlar kazaya sebep olamazlar!!!
    Bırakın bu işleri de ya bilgilendirin, ya çözüm bulun ya da hayrınız yoksa susun!

    Alıntıları Göster
    devlet su an parayı topluyor bi şekilde ancak insanlar bıkıp arabalara binmeyince, ya da kurallara tam anlamıyla uymaya basladıklarında paraları nerden toplamaya calısacaklar onu merak ediyorum. Hız sınırını 30'a dusurmeleri an meselesi oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AbdurrahmanK

    Arkadaşlar. Bırakın bu popülist ağızları. Tamam hız sınırları önemli değil demiyorum ama bu trafik polisleri(?) neden hayalet gibi ceza zamanı ortaya çıkıyor ve sonra yok oluyorlar. Çünkü maksat insanları caydırmak değil. Araba alırken alınan ÖTV yetmedi. Zaten ÖTV geçici bir vergiydi ecevitin çıkardığı. Ama kalıcı oldu. Kimse rahatsız değil. Yukarıdaki adalet yanlısı arkadaşlar bile. Örneğin full Toyota Corolla'nın fabrika kârı dahil fabrika çıkış fiyat şu an 28 bin(rakam uzmanından alınmıştır.) ama satışı 60-70 bin arası. Gerisini siz düşünün. Eeee. nerde adalet? Evet yetmedi % 40'lık ÖTV. Zaten vardı % 18'lik KDV. O da doyurmadı bunları. Yakıta da dizelden %60 benzinden %50 lpg'den %40 yetmedi. Şimdi de çıktılar ceza kesmeye. Madem o kadar adalet yanlısı arkadaşlar var da o zaman trafik polislerinin görev süresince trafikte durmayıp başka yerlerde oluşlarını neyle açıklıyorlar bu zevat-ı muhteremler. Maksat trafikteki karışıklıkları ve sıkıntıları bertaraf etmek değil mi? Ceza kesiyorlar kotayı dolduruyorlar. Sonra tası tarağı toplayıp kaçıyorlar. Bu mu sizin savunduğunuz haklılık?
    Trafik polisleri özellikle olmak üzere diğer polisler neden kurallara en başta onlar uymuyorlar? Bakarım ağızlarında sigara. Bakarım emniyet kemeri takılı değil. Bakarım lambaları yanmaz ışık ihlali yaparlar. Bakarım kafalarına göre şerit değiştirirler. Onlara ceza yok bize var. Onlar trafik ihlali yapmıyorlar. Onlar kazaya sebep olamazlar!!!
    Bırakın bu işleri de ya bilgilendirin, ya çözüm bulun ya da hayrınız yoksa susun!

    Alıntıları Göster
    Hız sınırı 50 kilometre/saat.

    Suç ne? 57 Kilometre/saat ile hız sınırını % 10'dan % 30'a kadar aşmak.

    Peki ben orada kaç km/h ile seyrediyordum? % 5 odometre sapmasını koyarsak 1.05x57 = 60. Yani hız sınırının 50 olduğu yerde odometrede 60 görüyorum ve aldırmıyorum. Ehh, bana müstehak !

    70
    için hesaplarsak 70x1.10 = 77 >>> 77x1.05=81




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oldsalt

    Hız sınırı 50 kilometre/saat.

    Suç ne? 57 Kilometre/saat ile hız sınırını % 10'dan % 30'a kadar aşmak.

    Peki ben orada kaç km/h ile seyrediyordum? % 5 odometre sapmasını koyarsak 1.05x57 = 60. Yani hız sınırının 50 olduğu yerde odometrede 60 görüyorum ve aldırmıyorum. Ehh, bana müstehak !

    70
    için hesaplarsak 70x1.10 = 77 >>> 77x1.05=81

    Alıntıları Göster
    Yazacak çok şey var da şehirler arası yolda 56 ile ceza yemiş biri olarak kimse demesin güvenlik kaza ölüm diye. Eğer devlet baba evlatlarının güvenliğini düşünüyorsa düşürsün ötv yi de broadway a kartala bineceğimize volvo ya binelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AbdurrahmanK

    Arkadaşlar. Bırakın bu popülist ağızları. Tamam hız sınırları önemli değil demiyorum ama bu trafik polisleri(?) neden hayalet gibi ceza zamanı ortaya çıkıyor ve sonra yok oluyorlar. Çünkü maksat insanları caydırmak değil. Araba alırken alınan ÖTV yetmedi. Zaten ÖTV geçici bir vergiydi ecevitin çıkardığı. Ama kalıcı oldu. Kimse rahatsız değil. Yukarıdaki adalet yanlısı arkadaşlar bile. Örneğin full Toyota Corolla'nın fabrika kârı dahil fabrika çıkış fiyat şu an 28 bin(rakam uzmanından alınmıştır.) ama satışı 60-70 bin arası. Gerisini siz düşünün. Eeee. nerde adalet? Evet yetmedi % 40'lık ÖTV. Zaten vardı % 18'lik KDV. O da doyurmadı bunları. Yakıta da dizelden %60 benzinden %50 lpg'den %40 yetmedi. Şimdi de çıktılar ceza kesmeye. Madem o kadar adalet yanlısı arkadaşlar var da o zaman trafik polislerinin görev süresince trafikte durmayıp başka yerlerde oluşlarını neyle açıklıyorlar bu zevat-ı muhteremler. Maksat trafikteki karışıklıkları ve sıkıntıları bertaraf etmek değil mi? Ceza kesiyorlar kotayı dolduruyorlar. Sonra tası tarağı toplayıp kaçıyorlar. Bu mu sizin savunduğunuz haklılık?
    Trafik polisleri özellikle olmak üzere diğer polisler neden kurallara en başta onlar uymuyorlar? Bakarım ağızlarında sigara. Bakarım emniyet kemeri takılı değil. Bakarım lambaları yanmaz ışık ihlali yaparlar. Bakarım kafalarına göre şerit değiştirirler. Onlara ceza yok bize var. Onlar trafik ihlali yapmıyorlar. Onlar kazaya sebep olamazlar!!!
    Bırakın bu işleri de ya bilgilendirin, ya çözüm bulun ya da hayrınız yoksa susun!

    Alıntıları Göster
    aşırı hızdan ceza kesilecekse Polislerimizi akşam 10'dan sonra Keçiörenin belli başlı güzergahlarına ve sokaklarına davet ediyorum. 1 aylık ceza hasılatını 1 gecede toplarlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mazotşist

    aşırı hızdan ceza kesilecekse Polislerimizi akşam 10'dan sonra Keçiörenin belli başlı güzergahlarına ve sokaklarına davet ediyorum. 1 aylık ceza hasılatını 1 gecede toplarlar...

    Alıntıları Göster
    ben bu ceza politikasının aşırı hızı önlemek değil devlete gelir sağlamak amacıyla yapıldığını düşünüyorum,
    şehirlerarası yolda ilerlerken birden 70-50 yazan tabela görüyorsunuz, normalde herkes 100-110, basan 120-140 gidiyor,...polis arada sırada ağını kuruyor ceza kesiyor, bu şekilde aşırı hız yapanlar değil o an kime denk geldiyse o cezayı yiyor,
    otobanda 120-140 yapan kamyon tırlar var (bkz: İstanbul-gebze-KOcaeli arası), gerçek şehir içinde gereksiz hız yapanlar, e5 te 140-160 yapanlar vb....
    tabi her an her yere radar koymak mümkün değil ama 57 kmye ceza kesmekte çözüm değil....




  • Banada Ankarada Baglicadan etimesguta giden yolda arkamdan 2 tane ceza geldi. Biri 65 ile giderken 166 tl digeride teblig edilmedigi halde 411 tl.
    Evet haksızım. Ama halen gecenin bir saatinde şerefsiz apaçiler evimin onunde hiz yapabiliyorlarsa cezayi yazan polislerde haksız.... Gorevlerini yerine getirselerdi ve ilk cezami zamanında teblig etselerdi ayni hatayi yapmazdim.
    Cezalar tamamen para kazanmaya yonelik.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginkocaman

    ben bu ceza politikasının aşırı hızı önlemek değil devlete gelir sağlamak amacıyla yapıldığını düşünüyorum,
    şehirlerarası yolda ilerlerken birden 70-50 yazan tabela görüyorsunuz, normalde herkes 100-110, basan 120-140 gidiyor,...polis arada sırada ağını kuruyor ceza kesiyor, bu şekilde aşırı hız yapanlar değil o an kime denk geldiyse o cezayı yiyor,
    otobanda 120-140 yapan kamyon tırlar var (bkz: İstanbul-gebze-KOcaeli arası), gerçek şehir içinde gereksiz hız yapanlar, e5 te 140-160 yapanlar vb....
    tabi her an her yere radar koymak mümkün değil ama 57 kmye ceza kesmekte çözüm değil....

    Alıntıları Göster
    http://forum.donanimhaber.com/m_30502765/tm.htm

    Suç nasıl önlenir? Bir örneği yukarıda verilmiş.

    Trafikte belirlenen limitten hızlı gitmek suç mudur? Evet.

    O zaman bir ceza ile karşılaşmak olası mıdır? Evet

    Ödediğimiz para bizim için önemli mi? Evet.

    O zaman ne yapmalıyız? Hızımızı düşürmeliyiz.

    Peki neden yapmıyoruz? Muhtemelen iç disiplinimizin olmaması ve dışarıdan güdülenmeye yatkın olmamızdan.

    Cezalardan şikayetçi olunduğuna göre ödediğimiz miktar bütçemize dokunuyor ve asıl önemlisi hızlı gitmemizin olumlanmamasını ( bir anlamda "babamızın" bizi dışlaması) kişiliğimize saldırı olarak alıp baş kaldırıyoruz. Bütün yaygaramız kabul edilme arzusundan. Cezalar cam kırıkları gibi hem cüzdanımızı hem canımızı acıtıyor.

    Demek ki İdare doğru yolda.


    Ek : Hız sınırlarının tespitine katılmayı isteyebilirsiniz. Milletvekilinize, parti teşkilatına başvurunuz, demokratik süreci işletiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oldsalt -- 12 Kasım 2013; 9:36:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nitro

    Yazacak çok şey var da şehirler arası yolda 56 ile ceza yemiş biri olarak kimse demesin güvenlik kaza ölüm diye. Eğer devlet baba evlatlarının güvenliğini düşünüyorsa düşürsün ötv yi de broadway a kartala bineceğimize volvo ya binelim.

    Yayalarda kaldırımda mercedes e binsin o zaman. Hala tek taraflı düşünüyorsunuz. Trafikte sadece araçlar yoktur. Bir yayaya 30-50-70 km hızla çarpmanın arasında ki dağlar kadar farka bakınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ss01

     57 Km/Saat ile ceza yemek - 166 TL


    hatırlatmakta fayda var.

    yukardaki tabloda kamyonet te N1 ve N1G ile kodlanmış.
    aşşağısındaki panelvan da N1 ile kodlanmış.
    ama hız sınırları farklı.
    ben transporter yada viano almayı düşünüyorum.ruhsatta kamyonet diye geçecek.
    hız sınırlarım nasıl olur acaba
    kamyoneti N1 ile panelvanın N1 i arasında ne fark ver acep?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatihMehmet*

    Hız sınırlarının suanki araçlara gore olmadıgı aşikar. Ama nasılsa kimseden ses çıkmıyor ne kadar götürürlerse kâr.

    Gecmis olsun. Maalesef yapacak bir sey yok.

    Araçlar gelişir ama kafalar değişmediği sürece hızlarda değişmez.

    --------------
    2012 ramazanda adapazarından dönüyordum iftardan kocaeli pakmaya fabrikası hizasında ki ışıklara 50-60 mt kala yeşil yanıp sönmeye başladı. Hız sınırı "90 km/s"

    80-90 ile gidiyordum biraz ani frende olsa yavaşladım ve durdum. Arkamdan bi mercedes min. 100 ile vurdu. kaza sonrası uzun hikaye o arabada yaralı vardı. alkol testi için hastaneye gittik adam orada üstüme yürüdü neden durdun durmasaydın vurmazdım dedi.

    ---------------
    Geçen eylül ayının sonlarına doğru kuruçeşme ceza evi sapağından izmite doğru yola çıkacaktım. yoncanın sonuna geldiğimde yavaşlamam gerekti çünkü 90-100 arasında akan trafik vardı ve yol bağlantısında hızlanma şeriti olmadığı için hızımı 30-40 a düşürüp yolu kontrol ederken 70-80 ile 2013 Polo ile vurdu safın teki. Çocuk büyük bir firmada güvenlik görevlisi gibi birşey. Araç şirketin kiralık arabası ve sekreter veya benzeri bir işle sorumlu bir bayını evine bırakıyordu. Büyük ihtimal hava atıyordu kadına önüne bakmıyordu geldi bana neden durdun hemen çıkmadın kavşağa diyor.

    -----------------
    Daha bu sabah ise ana yoldan yan yola çıkan bir siena sağ şeritte aniden fren yaptı durdu yan yoldan ana yola çıkan arabaya 50 mt geride olamsına rağmen yol verdi. Sol'a kırarak son anda kurtardım vurmadım.

    Böyle kontrolsüz dikkatsiz manyak sürücüler olduğu sürece hız limiti veya belli noktalarda uygulanan kurallar yeni araç donanımlarına vs göre revize edilmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: derememo

    quote:

    Orijinalden alıntı: ss01

     57 Km/Saat ile ceza yemek - 166 TL


    hatırlatmakta fayda var.

    yukardaki tabloda kamyonet te N1 ve N1G ile kodlanmış.
    aşşağısındaki panelvan da N1 ile kodlanmış.
    ama hız sınırları farklı.
    ben transporter yada viano almayı düşünüyorum.ruhsatta kamyonet diye geçecek.
    hız sınırlarım nasıl olur acaba
    kamyoneti N1 ile panelvanın N1 i arasında ne fark ver acep?

    hizlimitleri.blogspot.com/2009/12/arac-sinif-ve-tiplerinin-tanimi.html?m=1
    surada biraz aciklama var sorunuzla ilgili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • babam balikesir sehir ici cevre yolunda
    62 le ceza yedi 166tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginkocaman

    ben bu ceza politikasının aşırı hızı önlemek değil devlete gelir sağlamak amacıyla yapıldığını düşünüyorum,
    şehirlerarası yolda ilerlerken birden 70-50 yazan tabela görüyorsunuz, normalde herkes 100-110, basan 120-140 gidiyor,...polis arada sırada ağını kuruyor ceza kesiyor, bu şekilde aşırı hız yapanlar değil o an kime denk geldiyse o cezayı yiyor,
    otobanda 120-140 yapan kamyon tırlar var (bkz: İstanbul-gebze-KOcaeli arası), gerçek şehir içinde gereksiz hız yapanlar, e5 te 140-160 yapanlar vb....
    tabi her an her yere radar koymak mümkün değil ama 57 kmye ceza kesmekte çözüm değil....

    katılıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mnr980

    babam balikesir sehir ici cevre yolunda
    62 le ceza yedi 166tl

    Pazartesi günü 62 km/sa ile ceza geldi bugünde 59 km/sa la ceza geldi aynı yerde aynı saatlerde !!! ilk ceza erken gelse bu ikinci cezayı yemezdik bu ne saçma bir iş ?
    İki ceza arasında 2 gün fark var cezalarda 2 gün farkla geliyor
  • Duble yollarda hiz limiti 90'dan 110km/h'a cikarildiginda demokratik haklarimizi hatirlatan arkadas sokaga cikip eylem mi yapti? Onumuzdeki surecte İstanbul ana arter ve benzeri sehir ici yollarda hiz limiti 50'den 90'km/h'a cikarildiginda bu 50'ci arkadaslar devletten cok devletci olmayi bir kenara mi birakacak yoksa 50 ile carparsan soyle, 57 ile carparsan boyle olur diye ahkam kesmeye devam mi edecekler? Asiri hizin cezasi 10 kirbac olsaydi devlet zahmet edip her tarafa yine tuzak radar koyar miydi? Hirsizlik suc diye her sokakta gizli polis var mi? Hirsizlik onlemi icin isyerimize sigorta yaptirmak veya kamera taktirmayi oneren devlet, olay trafik sucuna gelince hizmetten! kacinmiyor. Cunku ucunda kolay yoldan para almak var! Sui misal misal degildir elbet... Lakin 57, 78 ile ceza yiyene de "iyi olmus, yavas git, beter ol" tarzi yorumlara da bir dur demek lazim diye yazdim. Dururlar mi? Durmazlar..:) Niye yazdim? Asiri hiz tehlikeli, yavas gitsinler diye:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: AbdurrahmanK

    Arkadaşlar. Bırakın bu popülist ağızları. Tamam hız sınırları önemli değil demiyorum ama bu trafik polisleri(?) neden hayalet gibi ceza zamanı ortaya çıkıyor ve sonra yok oluyorlar. Çünkü maksat insanları caydırmak değil. Araba alırken alınan ÖTV yetmedi. Zaten ÖTV geçici bir vergiydi ecevitin çıkardığı. Ama kalıcı oldu. Kimse rahatsız değil. Yukarıdaki adalet yanlısı arkadaşlar bile. Örneğin full Toyota Corolla'nın fabrika kârı dahil fabrika çıkış fiyat şu an 28 bin(rakam uzmanından alınmıştır.) ama satışı 60-70 bin arası. Gerisini siz düşünün. Eeee. nerde adalet? Evet yetmedi % 40'lık ÖTV. Zaten vardı % 18'lik KDV. O da doyurmadı bunları. Yakıta da dizelden %60 benzinden %50 lpg'den %40 yetmedi. Şimdi de çıktılar ceza kesmeye. Madem o kadar adalet yanlısı arkadaşlar var da o zaman trafik polislerinin görev süresince trafikte durmayıp başka yerlerde oluşlarını neyle açıklıyorlar bu zevat-ı muhteremler. Maksat trafikteki karışıklıkları ve sıkıntıları bertaraf etmek değil mi? Ceza kesiyorlar kotayı dolduruyorlar. Sonra tası tarağı toplayıp kaçıyorlar. Bu mu sizin savunduğunuz haklılık?
    Trafik polisleri özellikle olmak üzere diğer polisler neden kurallara en başta onlar uymuyorlar? Bakarım ağızlarında sigara. Bakarım emniyet kemeri takılı değil. Bakarım lambaları yanmaz ışık ihlali yaparlar. Bakarım kafalarına göre şerit değiştirirler. Onlara ceza yok bize var. Onlar trafik ihlali yapmıyorlar. Onlar kazaya sebep olamazlar!!!
    Bırakın bu işleri de ya bilgilendirin, ya çözüm bulun ya da hayrınız yoksa susun!

    Alıntıları Göster
    İlginç, 56 ile ceza yemek garip geliyor insana. Ha sonuçta kural var 50 sınır diye ancak bence bazı yollarda bu sınırlar güncellenmeli...




  • zulu1616 kullanıcısına yanıt
    Hele bazı saatlerde yan yol ve benzeri şehir içi olmayan yolları belli saatlerde farklı bir hız limitine çıkartmak çok mu zor ? eds elektronik bir sistem bu kadar kolay birşeyi bile yapamıyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: farks


    quote:

    Orijinalden alıntı: nitro

    Yazacak çok şey var da şehirler arası yolda 56 ile ceza yemiş biri olarak kimse demesin güvenlik kaza ölüm diye. Eğer devlet baba evlatlarının güvenliğini düşünüyorsa düşürsün ötv yi de broadway a kartala bineceğimize volvo ya binelim.

    Yayalarda kaldırımda mercedes e binsin o zaman. Hala tek taraflı düşünüyorsunuz. Trafikte sadece araçlar yoktur. Bir yayaya 30-50-70 km hızla çarpmanın arasında ki dağlar kadar farka bakınız.

    Şehiriçi için konuşmamıştım zaten farkettiyseniz şehirlerarası demiştim bi zahmet şehirlerarası yolda karayolları bariyer mi yapacak ne yapacaksa yapsın. Şehir içi 50 bile fazla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nitro

    quote:

    Orijinalden alıntı: farks


    quote:

    Orijinalden alıntı: nitro

    Yazacak çok şey var da şehirler arası yolda 56 ile ceza yemiş biri olarak kimse demesin güvenlik kaza ölüm diye. Eğer devlet baba evlatlarının güvenliğini düşünüyorsa düşürsün ötv yi de broadway a kartala bineceğimize volvo ya binelim.

    Yayalarda kaldırımda mercedes e binsin o zaman. Hala tek taraflı düşünüyorsunuz. Trafikte sadece araçlar yoktur. Bir yayaya 30-50-70 km hızla çarpmanın arasında ki dağlar kadar farka bakınız.

    Şehiriçi için konuşmamıştım zaten farkettiyseniz şehirlerarası demiştim bi zahmet şehirlerarası yolda karayolları bariyer mi yapacak ne yapacaksa yapsın. Şehir içi 50 bile fazla.

    Şehirlerarası yolda hız limiti 50 değil demek ki şehirlerarası değilmiş. Tem de 70 olur mu 90 olur mu diyen zihniyette vardı ama arama motoruna yazın bariyeri aşan sürücü diye kaç tane bariyer parçalayıp karşı taraftakilerin canına kıyan kişi var veya duraklara dalan vs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • VirtualWorld V kullanıcısına yanıt
    Valla katılmamak elde değil. Ancak amaç üzüm yemek değil bağcıyı dövmek olunca umursayan yok. Yoksa hız cezaları vatandaşın iyiliği için kesiliyormuş gibi gösterilmesine karşın tek amaç daha fazla gelir elde edebilmek.

    Hatta esnaf gibi kotası olan ekipler var. "Kotayı doldurmadan dönme" deyince amirleri, bunlarda yolacak kaz arar gibi pusu atıyorlar olur olmaz yerlere radarla

    Sonra gelsin paracıklar, kota dolunca da haydi çorbacıya


    Yani 130 - 140 km ile radara girip ceza yiyen kişileri savunmam ama 56 nedir ya? şaka gibi...
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.