Şimdi Ara

5800 Kullanıpta Ahize Vb Problem Yaşayan Arkadaşlar Bakabilirmi...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
2.472
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Öncelikle merhaba arkadaşlar ben yaklaşık 1,5 ay önce 5800 Aldım Teknosa dan ve telefonum 2 günlük kullanım sonucu ahize problemiyle teknik servise gitti ancak KVK teknik servisteki elemanların çok bilgili oluşundan dolayı değişim talebiyle gönderdiğim telefonumun içi açılarak iç ekranda kocaman bir parmak izi bırakılarak ve Red telefona Blue yazılımı yüklenerek geri geldi ve tabii ki ben telefonu kabul etmedim bu şikayetlerle ve 2. bir değişim talebiyle tekrar gönderdim ama sonuç olumsuz Nokia müşteri hizmetleriyle defalarca görüşmeme rağmen bir netice alamadım şu anda telefonum KVK teknik serviste...

    Ve ben artık birilerinin bir şeyler yapması gerektiği düşüncesindeyim...

    Hep biz neden keriz yerine kullanılıyoruz neden bu sorunun kronik olduğunu Nokia kabul etmiyor?

    Nedeni çok basit çünkü dava açmaktan adli merciilere baş vurmaktan korkuyoruz o kadar zaman kim bekleyecek diyoruz ve Kaale almıyoruz.

    Ve ben karar verdim Nokia'ya karşı dava açacağım bu üründeki sorunun kronik olduğunu ve ürünün ilk seri üretiminin hepsinin arızalı olduğunu Nokia kabul edene kadar Hukuki mücadelemi sürdüreceğim.

    Şimdi bu konuda Sorun yaşayan arkadaşlardan bir ricam var bana bir şikayet dilekçesi vermeleri belki benim tek başıma açacağım dava sonuç vermeyebilir ama aynı sorunlarla boğuşan onlarca kişinin imzalı dilekçeleri olursa çok çabuk sonuç alabiliriz diye düşünüyorum.

    Ve belkide Nokia artık Türkiye'de arızalı mal stoğunu eritmekten vaz geçer...

    Evet arkadaşlar Bu sorunla başı dertte olan ve benim gibi mağdur durumda olan bütün arkadaşlardan.

    Yaşadıkları Sorunu güzelce bir şekilde dile getirerek şikayetlerini bir kağıda dökmelerini iletişim bilgileriyle birlikte dilekçelerini tarayarak aavize@gmail.com adresine göndermelerini rica ediyorum...


    Lütfen artık bir şeylere sessiz kalmayalım ve Türkiye'de de bir şeylerin artık farklı olduğunu gösterelim.

    Adamlar Amerika'da piyasaya sürdükleri ürünleri arızalı diye geri topladılar neden?

    Nedeni çok basit Amerikan halkı içtiği çorbadan ağzı yansa bile dava açabilecek yapıda bir zihniyete sahip çünkü Nokia başının ciddi anlamda derde girmesinden korktuğu için anında arızalı ürünleri geri çekerek yeni seriyi sürdü piyasaya ama bizde böyle bir korkusu yok çünkü bir yaptırım uygulayamıyoruz dava açmaktan korkuyoruz ama artık değiştirelim bunu ve bizdede bir şeylerin farklı olduğunu gösterelim...

    Saygılarımla.







  • öncelikle çabanda ve dava açmadaki isteyin ile sonuna kadar arkandayım.. bende sorun yok ancak desteğim sonsuz

    ancak şunu eksik bilgiyi giderelim... amerika da belli eyaletlerde telefon nokia tarafından değil ilgili operatör tarafından toplandı... yani insanlar bellli anlaşmalar ile telefonu aldıkları için operatör gerekeni yapmak durumunda idi... ayrıca amerika'da tüketici hakları öyle ki magaza kapısından girip de ben bunu geri verecem deseniz size nedenini bile sormazlar...

    ama dediğim gibi herkes bu şikayetini yasal merciler nezlinde dile getirmeli ki yasal çerçeveler buna göre çizilsin ve bizde bu günlere gelelim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nokiayardim

    öncelikle çabanda ve dava açmadaki isteyin ile sonuna kadar arkandayım.. bende sorun yok ancak desteğim sonsuz

    ancak şunu eksik bilgiyi giderelim... amerika da belli eyaletlerde telefon nokia tarafından değil ilgili operatör tarafından toplandı... yani insanlar bellli anlaşmalar ile telefonu aldıkları için operatör gerekeni yapmak durumunda idi... ayrıca amerika'da tüketici hakları öyle ki magaza kapısından girip de ben bunu geri verecem deseniz size nedenini bile sormazlar...

    ama dediğim gibi herkes bu şikayetini yasal merciler nezlinde dile getirmeli ki yasal çerçeveler buna göre çizilsin ve bizde bu günlere gelelim...
    quote:

    Orjinalden alıntı: nokiayardim

    öncelikle çabanda ve dava açmadaki isteyin ile sonuna kadar arkandayım.. bende sorun yok ancak desteğim sonsuz

    ancak şunu eksik bilgiyi giderelim... amerika da belli eyaletlerde telefon nokia tarafından değil ilgili operatör tarafından toplandı... yani insanlar bellli anlaşmalar ile telefonu aldıkları için operatör gerekeni yapmak durumunda idi... ayrıca amerika'da tüketici hakları öyle ki magaza kapısından girip de ben bunu geri verecem deseniz size nedenini bile sormazlar...

    ama dediğim gibi herkes bu şikayetini yasal merciler nezlinde dile getirmeli ki yasal çerçeveler buna göre çizilsin ve bizde bu günlere gelelim...


    Öncelikle desteğin için teşekkürler kardeşim...

    Evet belki dediğin gibi ilgili operatör tarafından toplatılmıştır ama arka planda yine hukukun çok iyi işlemesi ve insanların dava açmaktan korkmaması yatıyor bizdede böyle olsa idi şimdiye arızalı üretim olan telefonlar 50 kez toplatılmıştı ama bir yaptırım yok ne yazık ki ve isteyen istediği gibi at koşturabiliyor artık buna bir dur dememiz gerekiyor...

    Evet arkadaşlar bu konuda çok ciddiyim sizin desteğiniz olsada olmasada dava açacağım ama birlikten kuvvet doğar gelin hep beraber Türkiye'de de artık bir şeylerin değiştiğini gösterelim lütfen duyarsız kalmayın artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSiLi

    quote:

    Orjinalden alıntı: nokiayardim

    öncelikle çabanda ve dava açmadaki isteyin ile sonuna kadar arkandayım.. bende sorun yok ancak desteğim sonsuz

    ancak şunu eksik bilgiyi giderelim... amerika da belli eyaletlerde telefon nokia tarafından değil ilgili operatör tarafından toplandı... yani insanlar bellli anlaşmalar ile telefonu aldıkları için operatör gerekeni yapmak durumunda idi... ayrıca amerika'da tüketici hakları öyle ki magaza kapısından girip de ben bunu geri verecem deseniz size nedenini bile sormazlar...

    ama dediğim gibi herkes bu şikayetini yasal merciler nezlinde dile getirmeli ki yasal çerçeveler buna göre çizilsin ve bizde bu günlere gelelim...


    Öncelikle desteğin için teşekkürler kardeşim...

    Evet belki dediğin gibi ilgili operatör tarafından toplatılmıştır ama arka planda yine hukukun çok iyi işlemesi ve insanların dava açmaktan korkmaması yatıyor bizdede böyle olsa idi şimdiye arızalı üretim olan telefonlar 50 kez toplatılmıştı ama bir yaptırım yok ne yazık ki ve isteyen istediği gibi at koşturabiliyor artık buna bir dur dememiz gerekiyor...

    Evet arkadaşlar bu konuda çok ciddiyim sizin desteğiniz olsada olmasada dava açacağım ama birlikten kuvvet doğar gelin hep beraber Türkiye'de de artık bir şeylerin değiştiğini gösterelim lütfen duyarsız kalmayın artık.

    Alıntıları Göster
    Açıkçası ahize sorunu 2 kez tekrarladı. Kasa açıklığı 4 kez servis yüzü gördü hala devam. Haberim olmadan ilkinde kasayı değiştirmişler. ( Ki nokai da 1 tane kasa değişim hakkımız varmış ) Bu sebebten 2. kez ücretli değişecek. Bir sürü sorunum var.
    Ben tam Tüketici hakları mahkemesine gittim, durumu izah ettim. Bana son bir kez daha servis ile görüşün, bir tutanak daha alın dediler. Gerekeni yapacağız dediler. 4. servis maceramda aynı sorunu 3 kez yaptığı için kendiler aldılar. Değişim yapılabilir diye tutuyorlar. O zaman duruldum. Bakalım, birkaç haftaya kadar negatif sonuç alamaz isem, istetiğin kadar dilekçe taratır yollarım sana.!!!!!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asyagrafik -- 7 Nisan 2009; 1:49:15 >




  • Slmlar arkadaşlar anlıyorum ki hepimizin mağduriyeti birbirine yakın.Yaklaşık 1.5 ay önce bende bu derdi başıma aldım.Ahizedeki ses problemi delirtti hem beni hem karşımdaki insanı.Önce hattan olduğunu düşünmüştüm fakat üstüne baskı uyguladığınızda ses tonunun yükseldiğini farkettim baskı kalkınca aynı şekilde sorun devam.Ayrıca bazı arkadaşlar yazmış farklı renklere giriyor ekran diye arkadaşlar bu sorun tahmini piksel problemi yani telefon ekrana farklı renk dağıtıyor tabi bu ciddi bir problem.6600 kullandığımda bu problemle karşılaşmıştım.Birde ilk parti ve ikinci parti diye 5800 ayırmışlar arkadaşlar böyle birşey yok sadece şu var biz buna inanıyoruz şuanda bizdeki mevcut renkler red ve blue siyah pek yok olsa bile sınırlı yakında siyah piyasaya yoğun olarak sürülecek ve bu ikinci parti olarak düşünülecek bunlara aldanmayın.Bugün servise bende teslim ettim pazartesi alacağımı söylediler bakalım hayırlısı.Servise giden arkadaşlar mutlaka tutanığını almayı unutmasınlar telefonlarına ne gibi işlemler uygulanmış tutanak şeklinde belgelendirin.Çoğumuz 1000 ile 850 ytl arası verdi bu illete arkadaşlar bu milli bir servet kullandığımız cihazlar 50-100 tl değil hep beraber bir araya gelelim nokia yı ve bizlere sorunlu cihazları satan kurumları (genpa-kvk) hukuki yönden ciddi anlamda rahatsız edelim ki bir daha türk milletine böyle 2. kalite ürünler satıp kandırmasınlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onderbozkurt

    Slmlar arkadaşlar anlıyorum ki hepimizin mağduriyeti birbirine yakın.Yaklaşık 1.5 ay önce bende bu derdi başıma aldım.Ahizedeki ses problemi delirtti hem beni hem karşımdaki insanı.Önce hattan olduğunu düşünmüştüm fakat üstüne baskı uyguladığınızda ses tonunun yükseldiğini farkettim baskı kalkınca aynı şekilde sorun devam.Ayrıca bazı arkadaşlar yazmış farklı renklere giriyor ekran diye arkadaşlar bu sorun tahmini piksel problemi yani telefon ekrana farklı renk dağıtıyor tabi bu ciddi bir problem.6600 kullandığımda bu problemle karşılaşmıştım.Birde ilk parti ve ikinci parti diye 5800 ayırmışlar arkadaşlar böyle birşey yok sadece şu var biz buna inanıyoruz şuanda bizdeki mevcut renkler red ve blue siyah pek yok olsa bile sınırlı yakında siyah piyasaya yoğun olarak sürülecek ve bu ikinci parti olarak düşünülecek bunlara aldanmayın.Bugün servise bende teslim ettim pazartesi alacağımı söylediler bakalım hayırlısı.Servise giden arkadaşlar mutlaka tutanığını almayı unutmasınlar telefonlarına ne gibi işlemler uygulanmış tutanak şeklinde belgelendirin.Çoğumuz 1000 ile 850 ytl arası verdi bu illete arkadaşlar bu milli bir servet kullandığımız cihazlar 50-100 tl değil hep beraber bir araya gelelim nokia yı ve bizlere sorunlu cihazları satan kurumları (genpa-kvk) hukuki yönden ciddi anlamda rahatsız edelim ki bir daha türk milletine böyle 2. kalite ürünler satıp kandırmasınlar.
    nokia biranönce iphone a bir rakip çıkarayım diye kasarken birçok şeyi unutmuş bocalamış anlaşılan....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onderbozkurt

    Slmlar arkadaşlar anlıyorum ki hepimizin mağduriyeti birbirine yakın.Yaklaşık 1.5 ay önce bende bu derdi başıma aldım.Ahizedeki ses problemi delirtti hem beni hem karşımdaki insanı.Önce hattan olduğunu düşünmüştüm fakat üstüne baskı uyguladığınızda ses tonunun yükseldiğini farkettim baskı kalkınca aynı şekilde sorun devam.Ayrıca bazı arkadaşlar yazmış farklı renklere giriyor ekran diye arkadaşlar bu sorun tahmini piksel problemi yani telefon ekrana farklı renk dağıtıyor tabi bu ciddi bir problem.6600 kullandığımda bu problemle karşılaşmıştım.Birde ilk parti ve ikinci parti diye 5800 ayırmışlar arkadaşlar böyle birşey yok sadece şu var biz buna inanıyoruz şuanda bizdeki mevcut renkler red ve blue siyah pek yok olsa bile sınırlı yakında siyah piyasaya yoğun olarak sürülecek ve bu ikinci parti olarak düşünülecek bunlara aldanmayın.Bugün servise bende teslim ettim pazartesi alacağımı söylediler bakalım hayırlısı.Servise giden arkadaşlar mutlaka tutanığını almayı unutmasınlar telefonlarına ne gibi işlemler uygulanmış tutanak şeklinde belgelendirin.Çoğumuz 1000 ile 850 ytl arası verdi bu illete arkadaşlar bu milli bir servet kullandığımız cihazlar 50-100 tl değil hep beraber bir araya gelelim nokia yı ve bizlere sorunlu cihazları satan kurumları (genpa-kvk) hukuki yönden ciddi anlamda rahatsız edelim ki bir daha türk milletine böyle 2. kalite ürünler satıp kandırmasınlar.
    quote:

    Orjinalden alıntı: onderbozkurt

    Slmlar arkadaşlar anlıyorum ki hepimizin mağduriyeti birbirine yakın.Yaklaşık 1.5 ay önce bende bu derdi başıma aldım.Ahizedeki ses problemi delirtti hem beni hem karşımdaki insanı.Önce hattan olduğunu düşünmüştüm fakat üstüne baskı uyguladığınızda ses tonunun yükseldiğini farkettim baskı kalkınca aynı şekilde sorun devam.Ayrıca bazı arkadaşlar yazmış farklı renklere giriyor ekran diye arkadaşlar bu sorun tahmini piksel problemi yani telefon ekrana farklı renk dağıtıyor tabi bu ciddi bir problem.6600 kullandığımda bu problemle karşılaşmıştım.Birde ilk parti ve ikinci parti diye 5800 ayırmışlar arkadaşlar böyle birşey yok sadece şu var biz buna inanıyoruz şuanda bizdeki mevcut renkler red ve blue siyah pek yok olsa bile sınırlı yakında siyah piyasaya yoğun olarak sürülecek ve bu ikinci parti olarak düşünülecek bunlara aldanmayın.Bugün servise bende teslim ettim pazartesi alacağımı söylediler bakalım hayırlısı.Servise giden arkadaşlar mutlaka tutanığını almayı unutmasınlar telefonlarına ne gibi işlemler uygulanmış tutanak şeklinde belgelendirin.Çoğumuz 1000 ile 850 ytl arası verdi bu illete arkadaşlar bu milli bir servet kullandığımız cihazlar 50-100 tl değil hep beraber bir araya gelelim nokia yı ve bizlere sorunlu cihazları satan kurumları (genpa-kvk) hukuki yönden ciddi anlamda rahatsız edelim ki bir daha türk milletine böyle 2. kalite ürünler satıp kandırmasınlar.



    İşte bunu söylüyorum bende hukuki yönden baskı uygulamadığımız sürece daha defalarca servise gidip gelecek telefon ürünü serviste düzelen arkdaşlardan dahi rica ediyorum bana yaşadığı problemleri dilekçe halinde versinler burada amacım bu sorunun kronik olduğunu vurgulamak ve gerekirse bu ürünün toplatılmasını sağlamak bunun içinde yanlızca benim dilekçem yeterli değil ne yazık ki lütfen duyarsız olmayın herkes elini taşın altına koysun artık ve bir şeyleri değiştirelim.




  • Bu telefonun toplatılması gerek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fetih

    Bu telefonun toplatılması gerek.
    iphone ile e71 arasında kalıp dokunatıkten vazgeçip şarj süresi uzun vs vs die e71 alıp ta 2 hafta sonra 5800ın çıkmaına çok sinir olmuştum ...
    her işte bir hayır vardır işte..

    5800 dünyanın birçok ülkesinde satışa sunuldu... ve tüm dünyada birçok kişi yaşıyor bu tarz sorunlar ( yurtdışındaki onlarca forumda da belirtilmiş )... Eğer tüketici haklarının çok daha gelişmiş olduğu ülkelerde bile toplatılma vs olmuyorsa Türkiyede olma ihtimali nedir bilemem

    Ama kesinlikle kovalamanız gerek...
    Saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Canzz

    iphone ile e71 arasında kalıp dokunatıkten vazgeçip şarj süresi uzun vs vs die e71 alıp ta 2 hafta sonra 5800ın çıkmaına çok sinir olmuştum ...
    her işte bir hayır vardır işte..

    5800 dünyanın birçok ülkesinde satışa sunuldu... ve tüm dünyada birçok kişi yaşıyor bu tarz sorunlar ( yurtdışındaki onlarca forumda da belirtilmiş )... Eğer tüketici haklarının çok daha gelişmiş olduğu ülkelerde bile toplatılma vs olmuyorsa Türkiyede olma ihtimali nedir bilemem

    Ama kesinlikle kovalamanız gerek...
    Saygılar...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cantech

    iphone ile e71 arasında kalıp dokunatıkten vazgeçip şarj süresi uzun vs vs die e71 alıp ta 2 hafta sonra 5800ın çıkmaına çok sinir olmuştum ...
    her işte bir hayır vardır işte..

    5800 dünyanın birçok ülkesinde satışa sunuldu... ve tüm dünyada birçok kişi yaşıyor bu tarz sorunlar ( yurtdışındaki onlarca forumda da belirtilmiş )... Eğer tüketici haklarının çok daha gelişmiş olduğu ülkelerde bile toplatılma vs olmuyorsa Türkiyede olma ihtimali nedir bilemem

    Ama kesinlikle kovalamanız gerek...
    Saygılar...



    KATILIYORUM.
    Türkiyede durum vahim. Ben soncu olumsuz olursa itina ile mahkemeye başvuracağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asyagrafik

    quote:

    Orjinalden alıntı: cantech

    iphone ile e71 arasında kalıp dokunatıkten vazgeçip şarj süresi uzun vs vs die e71 alıp ta 2 hafta sonra 5800ın çıkmaına çok sinir olmuştum ...
    her işte bir hayır vardır işte..

    5800 dünyanın birçok ülkesinde satışa sunuldu... ve tüm dünyada birçok kişi yaşıyor bu tarz sorunlar ( yurtdışındaki onlarca forumda da belirtilmiş )... Eğer tüketici haklarının çok daha gelişmiş olduğu ülkelerde bile toplatılma vs olmuyorsa Türkiyede olma ihtimali nedir bilemem

    Ama kesinlikle kovalamanız gerek...
    Saygılar...



    KATILIYORUM.
    Türkiyede durum vahim. Ben soncu olumsuz olursa itina ile mahkemeye başvuracağım.

    Alıntıları Göster
    Asus alsaydım keşke p320 varsın yavaş olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asyagrafik

    Asus alsaydım keşke p320 varsın yavaş olsun

    Alıntıları Göster
    Bu sorunu yaşayan kişi sayısı sadece 2 kişimi öteki konuda gördüğüm onca insana ne oldu ?

    İşte bundan bahsediyorum millet olarak bana dokunmayan yılan bin yaşasın felsefesi güttüğümüz sürece hiç bir şey doğru ilerlemeyecektir konuya bir yorum yazmaya bile üşeniyoruz değil ki gidip dilekçe verip şikayetçi olacağız...

    Bunu yapmayacağımızı bilen firmalarda sırtımızdan para kazanmaya bizleri sömürmeye devam edecekler işte...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSiLi

    Bu sorunu yaşayan kişi sayısı sadece 2 kişimi öteki konuda gördüğüm onca insana ne oldu ?

    İşte bundan bahsediyorum millet olarak bana dokunmayan yılan bin yaşasın felsefesi güttüğümüz sürece hiç bir şey doğru ilerlemeyecektir konuya bir yorum yazmaya bile üşeniyoruz değil ki gidip dilekçe verip şikayetçi olacağız...

    Bunu yapmayacağımızı bilen firmalarda sırtımızdan para kazanmaya bizleri sömürmeye devam edecekler işte...

    Alıntıları Göster
    çok zor bu bilinci edinmek :/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Canzz

    çok zor bu bilinci edinmek :/

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar sizlerden hiç bir şey istemiyorum gidin şikayetçi olun demiyorum sizinde dilekçelerinizi alarak bütün hukuki işlemleri ben yapacağım diyorum ve sonuna kadarda götüreceğim ve eğer 10 larca kişinin dilekçeleri olursa olumlu sonuç almamamız için hiç bir neden yok arkadaşlar lütfen duyarsız kalmayın daha fazla :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Canzz

    çok zor bu bilinci edinmek :/

    Alıntıları Göster
    Bu cihazın sorunlarını görüp de sırf elinde ondan var diye yere göğe sığdıramayan insanımız kalkıp bu sorunlarından şikayet mi edecek? Hem de dünya kadar para vermiş sonra da kullanamayacak öyle mi? Aaaa ayıp ediyosun ama
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Piêr Dé Sans

    Bu cihazın sorunlarını görüp de sırf elinde ondan var diye yere göğe sığdıramayan insanımız kalkıp bu sorunlarından şikayet mi edecek? Hem de dünya kadar para vermiş sonra da kullanamayacak öyle mi? Aaaa ayıp ediyosun ama

    Alıntıları Göster
    Slmlar arkadaşlar şimdi 1 saat önce genpa yı aradım cihazınızı alabilirsiniz dediler sabah ola hayrola bakalım iyice bir inceliyecem.haftaya pazartesi biter dediler ama 1 gün sürdü sanırım versiyon yükleyip birde içini açıp kapattılar. kasili arkadaşım cep numaranı verirsen sevinirim birde yarın benim genpa dan ne gibi evraklar talep etmemi istersin acil cevap verirsen sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onderbozkurt

    Slmlar arkadaşlar şimdi 1 saat önce genpa yı aradım cihazınızı alabilirsiniz dediler sabah ola hayrola bakalım iyice bir inceliyecem.haftaya pazartesi biter dediler ama 1 gün sürdü sanırım versiyon yükleyip birde içini açıp kapattılar. kasili arkadaşım cep numaranı verirsen sevinirim birde yarın benim genpa dan ne gibi evraklar talep etmemi istersin acil cevap verirsen sevinirim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: onderbozkurt

    Slmlar arkadaşlar şimdi 1 saat önce genpa yı aradım cihazınızı alabilirsiniz dediler sabah ola hayrola bakalım iyice bir inceliyecem.haftaya pazartesi biter dediler ama 1 gün sürdü sanırım versiyon yükleyip birde içini açıp kapattılar. kasili arkadaşım cep numaranı verirsen sevinirim birde yarın benim genpa dan ne gibi evraklar talep etmemi istersin acil cevap verirsen sevinirim.



    Özel mesaj olarak gönderdim kardeş....

    Evet arkadaşlar bu sorunu yaşayan sadece 2 mizmiyiz atın şu ölü toprağını üzerinizden artık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSiLi

    quote:

    Orjinalden alıntı: onderbozkurt

    Slmlar arkadaşlar şimdi 1 saat önce genpa yı aradım cihazınızı alabilirsiniz dediler sabah ola hayrola bakalım iyice bir inceliyecem.haftaya pazartesi biter dediler ama 1 gün sürdü sanırım versiyon yükleyip birde içini açıp kapattılar. kasili arkadaşım cep numaranı verirsen sevinirim birde yarın benim genpa dan ne gibi evraklar talep etmemi istersin acil cevap verirsen sevinirim.



    Özel mesaj olarak gönderdim kardeş....

    Evet arkadaşlar bu sorunu yaşayan sadece 2 mizmiyiz atın şu ölü toprağını üzerinizden artık

    Alıntıları Göster
    aynı bendede sorunlar var.bnmkı servıse gıtı.izmir genpaya.gecen gun aldım versıyon 20 yapmıslar komple bozulmus cıhaz artk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uA_1905_1905

    aynı bendede sorunlar var.bnmkı servıse gıtı.izmir genpaya.gecen gun aldım versıyon 20 yapmıslar komple bozulmus cıhaz artk

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: uA_1905_1905

    aynı bendede sorunlar var.bnmkı servıse gıtı.izmir genpaya.gecen gun aldım versıyon 20 yapmıslar komple bozulmus cıhaz artk



    Elinde servis tutanağı var değilmi ?

    Senden rica etsem elindeki servis tutanağını ve güzelce bir dilekçe yazarak iletişim bilgilerinle birlikte bana yollayabilirmisin...

    Ve bu şekilde telefonu servise gidip gelen arkadaşlarda yollarsa sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaSiLi

    quote:

    Orjinalden alıntı: uA_1905_1905

    aynı bendede sorunlar var.bnmkı servıse gıtı.izmir genpaya.gecen gun aldım versıyon 20 yapmıslar komple bozulmus cıhaz artk



    Elinde servis tutanağı var değilmi ?

    Senden rica etsem elindeki servis tutanağını ve güzelce bir dilekçe yazarak iletişim bilgilerinle birlikte bana yollayabilirmisin...

    Ve bu şekilde telefonu servise gidip gelen arkadaşlarda yollarsa sevinirim.

    Alıntıları Göster
    tutanak cogu kımsede yoktur cunku onları yapıldına daır werılmıo bıze.bana vermedıler.ıstedm bızde kalıyor bu kagıt dedıler.servıse gıttıne daır baska kagıt var.ama onuda bayi aldı.arkm var bayıde.belkı ondan alaırım.kardesm ama hıc bı ıse yarıcanı sanmıyorum.detaylı sekılde konusacaksak ozelden yazabılrısın.forumda fasla sayfa harcamayalım.iletısım bılgısı yeter




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.