arkadaşlar telefonum aldığım sıralar ekran problemi yapmıştı tamire vermiştim yanında birde sağ üstteki kasa açıklığını yazmıştım onu değiştirmişlerdi sıfır gibi olmuştu, geçenlerde dış kapak değişiminin sadece 1 kere yapılmasına izin olduğundan bahsettiler forumlarda falan ama telefonum tekrar bozuldu ekrandan ve gene aynı problemden verdim bakalım nolacak diye gene kasa açıklığını aynı cümlelerle yazdım ve onu tekrar değiştiriyolar.. demek istediğim telefondan gerçek anlamda sorunlarından dolayı bıkanlar var ve servisler değişim-para iadesi konusunda herkese dürüst ve yardımcı olmuyorlar.. ''kasa açıklığı var ve ışık sızması yapıyor'' şikayetiyle 3 kere üst üste verin zaten hiçbir kapak tam anlamıyla oturmuyor cihaza; aynı sorunu yaptığını bahane göstererek alın para iadenizi.. ;) (etik değil ama bu ülkede bukadar kötü satış ve satış sonrası hizmet-bakım-servis 4lüsü varken kandırılmamanın tek yolu onları kandırmak..)