Şimdi Ara

6500 SLIDE TELEFONUM 56 GÜNDÜR SERVİSTE NE YAPMALIYIM?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
623
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Nokia 6500 Slide marka telefonumun bozulması sonucu 23/07/2008 tarihinde servise götürdüm. Yaklaşık 3-5 gün sonra aradığımda telefonun komple değişim(KAPAĞI HARİÇ) kararı alındığını ve parçanın Finlandiya'dan geleceğini bildirdiler. Bugün aradan tam 56 geçmesine rağmen telefon bir türlü tamir edilip gönderilemedi. Kendileriyle ne zaman irtibata geçsem en yakın zamanda parçanın geleceği söylenip, hep beni atlattılar. Şimdi bu durumda sizce ben ne yapmalıyım. Bir kaç kişiden duyduğuma göre telefon serviste 30 iş gününden fazla durursa firmanın; ya telefonun yenisini vermesi gerektiği ya da telefonun bedelini iade etmesi gerekiyormuş. Bunu da Nokia yetkililerine bildirdim ancak böyle bir değişimin söz konusu olamayacağını söylediler. Şimdi bu durumda sizce ben ne yapmalıyım. Bu konu hakkında bilgisi olup ta bana yardım eden olursa sevinirim.







  • 30 iş günü olayı doğru.Telefon değişimi gerekir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: rafet007

    Arkadaşlar Nokia 6500 Slide marka telefonumun bozulması sonucu 23/07/2008 tarihinde servise götürdüm. Yaklaşık 3-5 gün sonra aradığımda telefonun komple değişim(KAPAĞI HARİÇ) kararı alındığını ve parçanın Finlandiya'dan geleceğini bildirdiler. Bugün aradan tam 56 geçmesine rağmen telefon bir türlü tamir edilip gönderilemedi. Kendileriyle ne zaman irtibata geçsem en yakın zamanda parçanın geleceği söylenip, hep beni atlattılar. Şimdi bu durumda sizce ben ne yapmalıyım. Bir kaç kişiden duyduğuma göre telefon serviste 30 iş gününden fazla durursa firmanın; ya telefonun yenisini vermesi gerektiği ya da telefonun bedelini iade etmesi gerekiyormuş. Bunu da Nokia yetkililerine bildirdim ancak böyle bir değişimin söz konusu olamayacağını söylediler. Şimdi bu durumda sizce ben ne yapmalıyım. Bu konu hakkında bilgisi olup ta bana yardım eden olursa sevinirim.



    Elinde belgen varsa (ki olması lazım servis kağıdı) direk tüketici mahkemesiyle halledebilirsin.30 iş günü içerisinde sana dönmeleri lazım.İstersen ara yada git son defa konuş olmazsada direk başvur derim




  • cihazın kutu icerigi faturası vs var ise nokia destek hattını arayıp para iadesi talebinde bulunabilirsin azami sureyi gectigi icin ya degisim yada para iadesi yapmak zorundalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi [BLuTo] -- 17 Eylül 2008; 1:14:25 >
  • yasal süreç 30 gündür nası bi telefonmus bu ? türkiyede bi ton var o telefondan o parcası mı yokmus yani ??? hangi servise gittiysen en kısa sürede git ve garanti belgeni de götür orda 30 iş gün yazar zaten olmadı ben 30 iş gününü gecti para iadesi istiyorum de sorunlu müşteri profilini yarat tabiki vermicekler seni ikna etmeye calısacaklar sen ikna olma paranı iste tüketici hakları mahkemesine basvuracagım de ordaki calısanın adını madını al işte böle bi show yap 10 dk snra telefonun yenisi elinde :) olmadı para iadesi yapyolar 3 gün içerisinde hatta benim arkadasımın siemensinde aynı olay olmustu hem para iadesi hemde bi üst modelini hediye ederek çözdüler olayı bırakma peşini
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.