|
7 kişilik Dacia Jogger ön inceleme - Üçü bir arada otomobil!
-
-
Yaşamak hüner değil seninle ölmek istiyorum Jogger. Euro Ncap 1 yıldız.
-
Gülmeli miyim ağlamalı mıyım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şu arabanın fiyatı ulaşılabilir seviyede olsa euro ncap falan bakmam direkt alırım.
Ama bu haliyle 500 bin liraları bu araçlara bağlamak delilik.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
dün jogger expression LPG li versiyon ile 700KM civarı yol yaptık.
araçta inceden bir motor sesi geliyor. özellikle araca yüklenince ince tiz bir ses geliyor motordan.
rüzgar sesini fazla alıyor gibime geldi.
yokuşlarda vites küçültmeniz gerekebilir.
90 civarı 6. vitese geçmenizi istiyor. şehir içi vitesle baya bi oynanır.
multimedia ekran dokunmatiği güzel, Car play de sorunsuz çalışıyor.
eller serbest sistemi çok iyi olmuş bu arabaya
arkadaki 6. ve 7. koltuklar gayet rahat. orta koltukları ön koltuklara yanaştırıp vip havası da verebilirsiniz :)
güneşliklerde ayna var arkadaşlar. malum dusterlarda yolcu güneşlikte ayna yok. hatta sahibi olduğum modelde şoför güneşliğinde de ayna yok. Ruhsat koyma yeri var o kadar.
arka koltuk üzerinde de aydınlatma lambası var.(2021 dusterda o da yok :) )
otobanda 150 ile giderken hissettirmiyor. kaymak gibi gidiyor.
koltuk dayaması güzel fakat biraz fazla ilerde gibi geldi bana.
bardak koyma yerleri saçma sapan. koltuk dayamanın altına bardak koyma yeri mi yapılır arkadaş!
emniyet kemerlerinde yükseklik ayarı yok yada ben göremedim. farklı bir teknoloji kullanmış da olabilirler.
ön kısmı stepway gibi küçük geldi.(kaput bölümü)
şehirlerarası LPG ile 75-85 kuruş arası yaktı. (150 ile gidilen bölüm ve 100-110 aralığı ile gidilen bölüm de 10 kuruş kadar fark oldu)
lpg li modelde stepne yok arkadaşlar tamir kiti koymuşlar.(ilaç ve lastik şişirme aparatı-çakmaklı)
şimdilik aklıma gelenler bunlar.
-
farklı bir araç. doblo tarzı araç almak istemeyen binek araç konseptli geniş aile aracı.
aslında mantıklı güzel araç ancak dacia kalitesi benim bildiğim gibiyse param olsa da almazdım herhalde..
-
Bu CMF-B platformunda 5 kişilik (Stepway) 7 kişilik (Jogger) uzatmalı yukseltmeli kupa sistemi 2024-2025 yıllarında satışa sunulacak olan Duster-3 ve Bigster modellerinde de uygulanacakmis.
Duster-3 ile Bigster camların başlangıcına kadar (kaput, camurluklar, kapilar) aynı govde elemanlarını kullanacakmis. Bigster sadece ön kapı üzerinden baslayacak ufak bir yukseltiyle arka bagaj bölümünde çıkıntı verilerek 7 kisilik forma kavusturulacakmis.
Tabiki amaç 7 kisilik büyük bir SUV'u düşük maliyetle sunabilmek.
Ama en azından Bigster'in çekici tasarımı Duster-3'e ilham vereceği icin seneye şık ve gösterişli bir Duster göreceğiz gibi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 11 Aralık 2022; 15:52:25 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ne 500 bin i şu an 700 bin civarı
-
güvenli bir otomobil üretmek bu kadar zor olmamalı, otomatik cam , ayna olmasında güvenli bir otomobil olsun o kadar zor mu anlamış değilim.
-
2011 ford fiestam vardi.Satıp jogger aldım.Her açıdan daha güzel geldi bu araç.Yumuşak vites ve debriyaj,atmosferik motorlara göre hissedilir daha fazla tork.lpg 9 tl iken 320 liraya dolan depo.ve en önemlisi de yüksek araç keyfi bambaşkaymış.
-
arabanın uzun olmasını beklerdim. 7 kişilik bir otomobil için 4.5 metre çok çok az bi uzunluk.
-
Daha uzunu minibüs oluyor zaten.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
gayet yeterli bir uzunluk. ön, orta ve arka kısmına oturmakta problem yok.
bayide inceleyin derim.
-
bu araç ncap de neden 1 yıldız ? birde arabda hiç birşey yok desek yeri boş teneke ve 750 bin . egea da ha iyi 728 bine hemde
-
Aktif güvenlik önemleri yok, yaya ve bisiklet uyarısı, şerit takip yok, çapraz geri çıkış yok, 3. sıra (en arka sıra araç 7 kişilik) emniyet kemeri hatırlatıcısı yok..
Pasif güvenlik olarak kesinlikle 1 yıldızlık olayı yok arabanın, 3-5 sene önceki 4-5 yıldızlı araçlardan hiç bir farkı yok neredeyse.. hepimizin 5 yıldız diye bindiği 4-5 yaşında aktif güvenlik sunmayan araçlar şuan teste girse değil 1, Punto gibi anca 0 sıfır yıldız alır.
Bir an önce euro-ncap'in çıkıp bu işi yıldız bazından çıkarıp açıklığa kavuşturması lazım.. aktif güvenlik/pasif güvenlik diye 2'ye ayırarak aracı neticelendirmeliler.. herkes 2000lerdeki gibi sanıyor euro ncap'i, 4-5 yıldız alan tank gibi, 1-2 yıldız alan teneke..
Bütün yıldızları belirleyen şey aktif güvenlik artık.. çarpışma güvenliği sunmayan araçların devri uzun yıllar önce kapandı. renonun son nesil CMF-B platformu var zaten araçta, yeterli çarpışma güvenliği sunmaması söz konusu olamaz.
-
Hiç bir donanımda perde hava yastığı yok
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hiç yok? opsiyon bile?
Yoksa perde havayastıkları 3. sırayı korumadığı için mi pasif güvenlikte kayıp yaşamış? ilk testlerde böyle belirtiyorlardı.. eğer perde değil sadece sürücü yan airbag varsa o zaman kötü.
Fakat o durumda da %70 koruma almaz. mutlaka perde airbag olması lazım bence.
-
Merhaba
Bir iki haftaya bu aracı alıyorum. Alırken şuna buna dikkat et, mutlaka şunları yap dediğiniz bilgileri paylaşırsanız sevinirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
ben beğendim
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Yaşamak hüner değil seninle ölmek istiyorum Jogger. Euro Ncap 1 yıldız.
|
dün jogger expression LPG li versiyon ile 700KM civarı yol yaptık. araçta inceden bir motor sesi geliyor. özellikle araca yüklenince ince tiz bir ses geliyor motordan. rüzgar sesini fazla alıyor gibime geldi. yokuşlarda vites küçültmeniz gerekebilir. 90 civarı 6. vitese geçmenizi istiyor. şehir içi vitesle baya bi oynanır. multimedia ekran dokunmatiği güzel, Car play de sorunsuz çalışıyor. eller serbest sistemi çok iyi olmuş bu arabaya arkadaki 6. ve 7. koltuklar gayet rahat. orta koltukları ön koltuklara yanaştırıp vip havası da verebilirsiniz :) güneşliklerde ayna var arkadaşlar. malum dusterlarda yolcu güneşlikte ayna yok. hatta sahibi olduğum modelde şoför güneşliğinde de ayna yok. Ruhsat koyma yeri var o kadar. arka koltuk üzerinde de aydınlatma lambası var.(2021 dusterda o da yok :) ) otobanda 150 ile giderken hissettirmiyor. kaymak gibi gidiyor. koltuk dayaması güzel fakat biraz fazla ilerde gibi geldi bana. bardak koyma yerleri saçma sapan. koltuk dayamanın altına bardak koyma yeri mi yapılır arkadaş! emniyet kemerlerinde yükseklik ayarı yok yada ben göremedim. farklı bir teknoloji kullanmış da olabilirler. ön kısmı stepway gibi küçük geldi.(kaput bölümü) şehirlerarası LPG ile 75-85 kuruş arası yaktı. (150 ile gidilen bölüm ve 100-110 aralığı ile gidilen bölüm de 10 kuruş kadar fark oldu) lpg li modelde stepne yok arkadaşlar tamir kiti koymuşlar.(ilaç ve lastik şişirme aparatı-çakmaklı) şimdilik aklıma gelenler bunlar. |
Benzer içerikler
- instagram hesabıma giriş yapamıyorum
- instagram gizli hesap görme
- vpn indir
- youtube uyku modu
- kilitli klasördeki silinen fotoğrafları geri getirme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X