|
7 koltuklu yeni Peugeot 5008, hibrit ve %100 elektrik gücüyle geldi
-
-
Peugeot kendini aştı gerçekten 2013-2014 e kadar Peugeot alınır alınmaz tartışmaları çoktu ama zaman gösteriyor ki kendini çok çok geliştirmişler
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
pek talep gören bir araç değil zaten 5008 ama o 21 inç ekran yukarıda olunca görüşü engellemiyor mu ?
-
kokpite sığmak zor. daracık bir alan. teknolojik olarak geliştiler fakat PSA grup kokpiti daraltması kötü oldu.
-
Yeni 3008 den daha çok hoşuma gitti. Güzel olmuş
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Araç çok güzel olmuş. Rekabetçi bir fiyata gelirse iyi satış yapar. Togg fiyatına gelirse kapışılır.
-
500 km menzil. O da en iyi koşullarda. Sen şuna 250-300 de. Tırt.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tasarım kesinlikle E3008'e göre güzel olmuş çünkü dış tasarım daha standart bir crossover tasarımına sahip fakat kapı kollarından bile ben bir BEV değilim anlayışı var verimliliği sürtünme katsayı ne kadar iyi şüpheli?
Teknoloji olarak bakacaksak STLA Small Medium ve Large platformları 2020 yılından kalmış platformlar gibi 400 volt seçeneğinin hala olması Structural batarya paketi olmaması ve hala benzinli motorla uyumlu bir altyapı olması nedeniyle Çin'li üreticiler karşısında kötü durumda. BYD yakın zamanda 4. nesil platformunu tanıtacak ve zaten ucuza mal ettiği arabaları daha ucuza mal edecek yıl sonuna kadar LFP batarya maliyelerini yarı yarıya düşürecekleri konusuna girmiyorum bile.
Yazılım konusunda gelirsek E3008 testlerinde gördüğüm kadarıyla hem yavaş hem kullanışsız hem de şuanki benzinli Peugeot modellerinden farkı yok gibi klima kontrolleri bile Apple Carplay veya Android Auto kullanırken kayboluyor ki bu tehlikeli bir durum klimayı ayarlamak için ana menüye dön klimayı ayarla sonra tekrar Carplay veya Android Auto'yu aç derken yoldan dikkati fazlaca uzaklaştırmış oluyorsunuz. Bu işi beceremiyorsanız klasik klima kontrolleri sunmalısınız.
Fiyat konusunda gelirsek E3008 bile neredeyse Model Y fiyatına çıktı yazılımı ve altyapsı ve şarj hızı daha iyi olan Model Y varken, E3008/E5008 ne kadar tercih edilir göreceğiz. Hele Model Y seneye makyaj yediğinde hiç şans bırakmayacak bu modellere.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar fakat platform ve yazılım olarak önceden hiç araba üretmemiş bir Xiaomi (ki ben önümüzdeki 10 yıl içinde Çin'de en çok satan ilk 5 markadan biri olacağına inanıyorum) bile sizden daha iyi beceriyorsa geleceğiniz konusunda çok şüpheliyim Stellantis grubu.
Xiaomi altyapısı hakkında bilgi almak için okuyabilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 20 Mart 2024; 16:56:59 >
-
Peugeot 408gt almaya gittim 1.2 3 silindir motor ayrıca kokpit bana biraz uçuk geldi gittim Renault austral aldım. Evrak işlemlerini bekliyorum. Bu araç için de bayiye gitsem kesin o fiyat gamında başka araç aklımı çelerdi. Peugeot a vay offf süper falan desemde aracı incelediğimde bir iticilik oluyor galiba kokpit beni cezbetmiyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
teslim almaya gidince, umarım çalışan bir araç ile gönderirler sizi bayiden... austral i çok beğensem de kronik hataları ve meşhur yolda kalma olaylarını duyunca insan korkmadan edemiyor...
sizde araştırmışssınızdır 2024 modellerde çözülmüş mü sorunlar?
-
Peugeot'nun bir önceki tasarım dili daha iyiydi yeni Peugeot'lar birbirinden çirkin 3008 de 5008'de birbirinden çirkin araçlar olmuş. Peugeot'u Renault'ya kaptırdığı eski tasarımcısı Gilles Vidal'ı mumla arayacak. Peugeot'nun yarı premium marka olmasında büyük bir emeği bulunan Gilles Vidal şimdi de Renault'ya çağ atlatmaya devam ediyor şimdi Peugeot düşünsün
-
Valla güzel olmuş. Alınır ve binilir. Sanırım 4 milyon seviyelerine dayanır fiyatları
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu yorumları okuyup alacak kişi varsa bana ulaşsın, benzer bir aracı kamera açarak göstereyim bagaj haçmini görün ona göre alın
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Fazla uçtun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
800v mimari ile gelmemesi benim için büyük hayal kırıklığı oldu
-
keriz avı devam ediyor.. Bu paraya tam 2 adet çinli suv alabilecektik ki hükümet %40 gümrük vergisi çaktı geçti millete
-
Menzil hızla artıyor gayet sevindirici. Bir an önce tüm dünyanın elektrikliye geçmesi lazım. Tüm gücünü bu teknolojiyi geliştirmeye odaklamalı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Valla kesinlikle kötü oldu hadi %40 vergiyle bile ucuza geliyorlardı Atto 3 örneği gibi asıl sıkıntı 20 bayi olayı
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Elektrikliarabasever -- 21 Mart 2024; 2:10:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eski 5008 çok daha iyi tasarıma sahipti bence.
-
menzil ve fiyat kısmını geçtim...
araç bir öncekinin gölgesinde kalmış gibi veya ekmeğini yemeğe çalışıyor.
yada sadece basit bir gelişmiş kopya gibi.
tasarım dilini bir değiştirmeli bence marka.
almak ve kullanmak ise zaten çok ca zor
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Peugeot'nun bir önceki tasarım dili daha iyiydi yeni Peugeot'lar birbirinden çirkin 3008 de 5008'de birbirinden çirkin araçlar olmuş. Peugeot'u Renault'ya kaptırdığı eski tasarımcısı Gilles Vidal'ı mumla arayacak. Peugeot'nun yarı premium marka olmasında büyük bir emeği bulunan Gilles Vidal şimdi de Renault'ya çağ atlatmaya devam ediyor şimdi Peugeot düşünsün
|
Tasarım kesinlikle E3008'e göre güzel olmuş çünkü dış tasarım daha standart bir crossover tasarımına sahip fakat kapı kollarından bile ben bir BEV değilim anlayışı var verimliliği sürtünme katsayı ne kadar iyi şüpheli? Teknoloji olarak bakacaksak STLA Small Medium ve Large platformları 2020 yılından kalmış platformlar gibi 400 volt seçeneğinin hala olması Structural batarya paketi olmaması ve hala benzinli motorla uyumlu bir altyapı olması nedeniyle Çin'li üreticiler karşısında kötü durumda. BYD yakın zamanda 4. nesil platformunu tanıtacak ve zaten ucuza mal ettiği arabaları daha ucuza mal edecek yıl sonuna kadar LFP batarya maliyelerini yarı yarıya düşürecekleri konusuna girmiyorum bile. Yazılım konusunda gelirsek E3008 testlerinde gördüğüm kadarıyla hem yavaş hem kullanışsız hem de şuanki benzinli Peugeot modellerinden farkı yok gibi klima kontrolleri bile Apple Carplay veya Android Auto kullanırken kayboluyor ki bu tehlikeli bir durum klimayı ayarlamak için ana menüye dön klimayı ayarla sonra tekrar Carplay veya Android Auto'yu aç derken yoldan dikkati fazlaca uzaklaştırmış oluyorsunuz. Bu işi beceremiyorsanız klasik klima kontrolleri sunmalısınız. Fiyat konusunda gelirsek E3008 bile neredeyse Model Y fiyatına çıktı yazılımı ve altyapsı ve şarj hızı daha iyi olan Model Y varken, E3008/E5008 ne kadar tercih edilir göreceğiz. Hele Model Y seneye makyaj yediğinde hiç şans bırakmayacak bu modellere. Şimdilik aklıma gelenler bunlar fakat platform ve yazılım olarak önceden hiç araba üretmemiş bir Xiaomi (ki ben önümüzdeki 10 yıl içinde Çin'de en çok satan ilk 5 markadan biri olacağına inanıyorum) bile sizden daha iyi beceriyorsa geleceğiniz konusunda çok şüpheliyim Stellantis grubu. Xiaomi altyapısı hakkında bilgi almak için okuyabilirsiniz. |
Benzer içerikler
- autocad sistem gereksinimleri
- udf dosyası nasıl açılır
- ea play pro fiyat
- twitter takipçi hilesi
- slayt programı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X