Yaklaşık 3 aydır sorunsuz kullandığım Millenicom internetim saat 16:30'dan beri yok. İlk defa böyle bir şey yaşıyorum. Modemi resetledim, bilgileri değiştirdim ama yine de çözüm yok. Müşteri hizmetlerine bağlanmada arıza kaydı oluşturdu sistem. WhatsApp da otomatik bir şekilde aynı mesajları yazıyor, sorun çözmüyor.
Arayip gorusemiyor musun millenicomda hocam
Oyun performansı nasıl geçmeyi düşünüyorum aslında o firmaya
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Aradığımda otomatik olarak 'Arıza kaydınız açılmıştır, çalışmalar sürüyor, size dönüş yapılacaktır' gibi saçma bir mesaj okuyor sistem, sonra da telefon kapanıyor. Oyun performansını bilmiyorum ama bu arızanın çözüm süresi ve tekrar etme durumuna bağlı olarak aboneliğimi iptal edebilirim.