Şimdi Ara

7 VİTESLİ DSG İLE KAÇ KM? (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
229
Cevap
3
Favori
62.008
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • babam 2014te sıfır golf 7 almıştı 1.4 tsi 125 hp highline dsg şuan 162.000 km 70.000de mekatronik değişti 100.000 de kavrama değişti 157.000 de yine sorunlar başladığı için kavrama+mekatronik+yeni yazılım yüklendi

  • 2013 golf7 1.4 tsi 122hp dsg; 43,000 km kavrama değişti, 105.000 km mekatronik değişti, 149,739 km’de aracı sattım.
    Kuru kavrama 120-130 bin km kadar gidiyor.
    Yeni Tiguan aldım 1,5 150 hp dsg,kavramasının farklı olduğunu söylüyorlar,yarı ıslak:)) 20.500km’de ilerleyen zamanlarda bakalım neler yapacak dsg. Bu kuru tip kavramaya herkes saydırdı lakin şimdi bir çok üretici aynı şanzımana geçiş yapmış,bmw,mercedes bazı modelleri. Tam otomatik arıza yapmıyor böyle olunca servisler zarar ediyor😁 Tam otomatik olanı da arı yapıyor. Cvt en iyisi. Subaru lineartroniç ✅

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dikkat !

    1. aracım manuel 2010 opel Corsa 1.2, 160 bini geçti, debriyaj balatası hala orijinal değişmedi, kaza bela yok ne kadar titizim anlayın diye yazıyorum.

    2. araç lansman paket polo, 60 binde servis bakımlı, dsg kaçırıyor. Yeni dsg filan bu Faso fisolara inanmayın. Bu şanzıman sıkıntılı, bu hafta aracı servise bulacağım sonucu yazarım. Ayrıca kapı kilidi, bagaj amortisörü daha ufak tefek bi sürü sıkıntı var. Servis kapı kilidi arıza tespiti için 750 TL diyor, onarım ücreti sonra belli olacakmış. Vw pişmanlık oldu benim için. Alman dedim aldım, DSG bozulur diyenlere inanmadım. Alırken bir gün sizin şanzımanında biteceğini bilerek alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tamamen hangi sartlarda nasil kullanildigina bagli...

  • K.K.K

    Kullanım , Kader , Kısmet....


    15 binde mekantroniği , volantı eline alan da var... 150 binde cıncık gibi Dsg ile dolaşan da var...

  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    kader filan degil hocam,bluemotion vw ler asiri devirsiz yazilima sahip.guya ekonomi yapacaz diye 1.2 1.0 motorla 2 ile zor cikacagi rampada 3 e atiyor sonunda kavramayi kucaga aliyor.
    bizim kavrama degisiminde verdikleri jetta oyle degildi mesela.dokundunmu bi iki vites assa alip uzayip gidiyordu. viteste sport ve eko var,ortasi comfort yok...

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu soruyu ben de merak ediyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 15.11.2024 Volant dişlisi , kavrama takımı + mekanik bakımı yapıldı (48.000 tl tuttu ).Seat ibiza 2016 model dsg şanzımanlı 1.0 eco tsi motorlu aracım var.Dsg şanzıman ile alakalı benim görüşüm süper bir şanzıman ama 100.000 km de bir bu arabaların volant dişlisini ve baskı balatasını değiştirmen gerekiyor + olarak mekanik bakımı yaptırırsan bu arabaların şanzımanlarına güvenebilirsin.insanlar korkuyor haklı olarak ama gayet kullanışlı bir sistem bence.Yaptığım masraf kimine göre çoktur kimine göre azdır ama komple şanzımanı almaktan iyidir diye düşünüyorum.

  • Skoda Rapid 2013 1.6 tdi DSG. Aracı sıfır aldım, 10 yıl sonra 220 bin km'de sattım. Sıfır arıza, mekatronik de değişmedi.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bethesta -- 18 Kasım 2024; 9:7:38 >
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.