Şimdi Ara

70-75 bin bütçe olsa ve de genç olsanız ??? (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
216
Cevap
1
Favori
15.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    RCZ için çakma TT deniyor ki bence dış görünüş olarak doğru. Bu kadar para verdikten sonra bir de bu damgayı yememek lazım.


    Burada mesaj yazan veya bizler gibi otomobil tutkunu insanlar haricinde en az %80'lik bir kesimin RCZ için "çakma TT" demeyeceğine emin olabilirsiniz. Bu forumdaki heryerde var, herkeste var gibi yakıştırmalarda sadece buraya has. Dışarıda BMW'ye Mercedes'e veya RCZ tarzı dikkat çeken araçlara binenler hiçbir zaman böyle damgalar yemiyor




  • ilk işim araba almak tabi bmw 320 2.0 motor full 10 numara olurr :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KINGHUNAL

    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    RCZ için çakma TT deniyor ki bence dış görünüş olarak doğru. Bu kadar para verdikten sonra bir de bu damgayı yememek lazım.


    Burada mesaj yazan veya bizler gibi otomobil tutkunu insanlar haricinde en az %80'lik bir kesimin RCZ için "çakma TT" demeyeceğine emin olabilirsiniz. Bu forumdaki heryerde var, herkeste var gibi yakıştırmalarda sadece buraya has. Dışarıda BMW'ye Mercedes'e veya RCZ tarzı dikkat çeken araçlara binenler hiçbir zaman böyle damgalar yemiyor

    dogrudur. marka model vs ayirt edemeyen o kadar cok insan varki disarda.. rcz icin TT cakmasi dense bile ki oyle bencede ama yinede disarda gordugum zaman cevredeki cogu kisinin ilgisini cektigini biliyorum..




  • gidip direk rcz alırım o paraya düşünmeden
  • Sonunda fanboy da olmuşum, nasip. Audi peugeotdan ustundur bu kadar diyorum başka da bir şey demiyorum. Bir şeklide aradaki fark verilip Fransız arabası alınmamalı diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imdat çekici

    Sonunda fanboy da olmuşum, nasip. Audi peugeotdan ustundur bu kadar diyorum başka da bir şey demiyorum. Bir şeklide aradaki fark verilip Fransız arabası alınmamalı diyorum.

    Yok biz size anlatamadık gitti şu durumu herhalde Audi Peugeot tan ustundur bunun aksini bi kişi bile soyleyemez ki söylersede saçmalamış olur. Fakat f/p konusunda ele alınca RCZ diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imdat çekici

    Sonunda fanboy da olmuşum, nasip. Audi peugeotdan ustundur bu kadar diyorum başka da bir şey demiyorum. Bir şeklide aradaki fark verilip Fransız arabası alınmamalı diyorum.


    "sürekli dayanıksız performanssız arabalar yapan fransızlar" gibi cümleler kurarsanız tabiki fanboy olursunuz, sanki bütün fransız arabaları dökülüyor, 100 tane çürük örnek görüyosan 1 milyon araç sağlam bunuda düşün,

    rcz tip olarak tt den daha iyi bi araç f/p oranında da daha alınası bi araç, bu kadar basit

    konuya gelicek olursak bmw almazdım ben bi dikkat çekiciliği kalmadı bence çok görüyorum, ilk tercihlerimden rcz olur, ancak s2000 ve rx8 e de bakardım
  • 2.el bir audi tt alırdım.
  • m3 der cıkarım
  • Cabrio bir araç alırdım.
  • dikkat çekmek amacınsa, fıstık yeşili megan coupe alarak da aynı etkiyi yapabilirsin, veya viper green miydi neydi acaip yeşil rengi olan bir scirocco görmüştüm o da gayet iyi bu amaç için bence...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaNDeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: imdat çekici

    Sonunda fanboy da olmuşum, nasip. Audi peugeotdan ustundur bu kadar diyorum başka da bir şey demiyorum. Bir şeklide aradaki fark verilip Fransız arabası alınmamalı diyorum.

    Yok biz size anlatamadık gitti şu durumu herhalde Audi Peugeot tan ustundur bunun aksini bi kişi bile soyleyemez ki söylersede saçmalamış olur. Fakat f/p konusunda ele alınca RCZ diyorum

    genç olsam ve bu bütçem olsaydı neler olabilirdi otomobile gerek yok...

    konuya dönersek fiyat performans kısmı mantıklı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    quote:

    Orijinalden alıntı: A.C.
    hiç düşünmeden a1 alırdım s paketli mini vs hikaye

    ayrıca şu nissan=japon diyen arkadaşta mağradan ne zaman çıktın? Nissan 2yıl önce renaulta satıldı. Günaydın.



    Bu mantıkla düşünürsek Volvo Çin markası, Jaguar da Hindistan markası artık.
    Ayrıca Nissan satılmadı.

    Nissan'ın kontrol hisseleri(%44.3) Renault'un elinde bulunmak üzere bir ittifak kuruldu. Nissan halan Japon yani.

    Renault'un %15'lik hissesi de Nissan'ın elinde.


    bu mantıkla düşünmekten öte mantığı anlamak lazım. tabiki oranlar mali konulardır kafa yormaya değmez. Herkes her firmayı alabilir stabilir mercedesi bir arapta alabilir ama ordaki mantık şu önemli olan mesela ferrariyi alıp üzerine amerikan motoru takarsan ferrari nasıl italyan kalamayacaksa... nissana da fransız motoru takarsan kusura bakma da ben ona japon demem. Japonyada üretilsede demem bilmem ne kadar hissesi olsada demem. Hatta birde japon=nissan gibi bir ifade hiç demem diyemem. Sonuçta sen aracın karakteristiğini bozuyorsun. Neyse derine girmeye gerek yok. Türkiyede satılan chevylere kaç kişi amerikan diyebilirse... nissana da o kadar japon diyebiliriz vesselam (ne demek istediğimi deawoo markasını aratanlar bulur)

    edit: tabi bu benim düşüncem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.C. -- 2 Mayıs 2011; 2:00:46 >




  • 70-80 bin tl Türkiye için yüksek bir bütçe. Bu parayı verip f/p aracı almak çok mu mantıklı.

    Fransızların otomobillerinin 3 markasına da sahip oldum. İddiamda da israrciyim. Bana ğöno, pöjo, sitğöen fotografları ve motor sorunları başlıkları koydurmayin.

    Sizin yaptığınız Hyundai Accenti sıfır almak isteyen insana karsı git honda civic az kullanılmış al savıma aradaki 5 bin ellim fark için ama accent f/p şampiyonu demek gibidir. Kalitenin odunu olmamalı zaten bu odun ileride cebinizden çıkar.

    Fanboy değilim Audiyi de eleştiririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiçbiri -- 2 Mayıs 2011; 20:21:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imdat çekici
    70-80 bin tl Türkiye için yüksek bir bütçe. Bu parayı verip f/p aracı almak çok mu mantıklı.

    Fransızların otomobillerinin 3 markasına da sahip oldum. İddiamda da israrciyim. Bana ğöno, pöjo, sitğöen fotografları ve motor sorunları başlıkları koydurmayin.

    Sizin yaptığınız Hyundai Accenti sıfır almak isteyen insana karsı git honda civic az kullanılmış al savıma aradaki 5 bin ellim fark için ama accent f/p şampiyonu demek gibidir. Kalitenin odunu olmamalı zaten bu odun ileride cebinizden çıkar.

    Fanboy değilim Audiyi de eleştiririm.


    Eleştirsene.
  • Arkdaşlar hepinizin düşüncelerinize saygı duyuyorum ama nissan ve ranault İTTİFAK kının tam olarak anlaşılmadığını görüyorum ortada satılan bir şey yok.
    ama sırf bu konu için japonyadaki nissan motor co ltd şti.ile görüştüm adamlar beni bilgilendirdiler .


    İTTİFAK(GÜÇ BİRLİĞİ) çerçevesinde renault-nissan adında yeni bir marka kurldu bu markanın amacı her iki markayıda kendi alanlarında dünyada en iyiye taşımak pazarın hakimi yapmak tır. Farkında iseniz DCI motorlu hem renault var hem nissan çünkü dci motorlar 99 ittifakından sonra ortak bir çalışma ile renault ve nissan ile bu güne getirildi. renault-nissan yetkilileri bunu geliştirdi renault işine yarayan kısımlarını kendisi kullanyor nissanda kendisi yani dci nissanın kendi kalite standardına göre üretiliyor; renault tada kendi kalitesine göre dci üretiliyor, ayriyetten nisan ve renault kendi adlarına yatırım yapıp araç geliştirebiliyorlar biraz araştırırsanız bunu anlarsınız avrupada nissanın pazar payı düşük renaultunda teknolojisini geliştirmeye ihtiyacı vardı . mesela çindeki fabrikayı renault-nissan kurdu renault fransız , nissan japondur bunlar ayrı marka (ortada 3 firma var gibi düşünebilirsiniz) . hisseye gelince bunu borsadaki arz gibi düşünebilirsiniz , arz oranı % kaç ise alınan oranda o kadardır mesela % 20 arz ise % 20 nin % xxx kadarı gibi. umarım bilgilendirici olmuştur.Nissanın düştüğü maddi kriz bu sayede atlatılmıştır. Teşekkürler...






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goro1982 -- 2 Mayıs 2011; 22:32:36 >




  • Son zamanlarda panjur yapısında degisiklikler yaparak kötü bir is yaptılar.

    İç tasarımları bence çok iyi değil.

    Vw grubuna boyun eğip tüm tasarımlarını Vwye benzer yapıyorlar, volkswagenlasiyorlar. 2 gösterge, ortada bilgi ekranı gibi Vw mantığından vazgeçip, porsche gibi Vw grubuna dahil olduğu halde özgün tasarımlar sunmalilar.

    Vs. Vs.

    Bu arada çok "sarcastic"sin be dostum ama ne yapalım atladım cevabına. Umarım -avatarindan hareketle- meslektaş degilizdir.

    Kibs, mcuk, aol, byee



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiçbiri -- 2 Mayıs 2011; 21:06:19 >
  • Bitirdin beni şu an



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 2 Mayıs 2011; 21:15:45 >
  • Pek alaycı ve onur kırıcı olmaya devam ediyorsun lan taym kipır dude. Moralimi bozdun sigaraya başlattın beni. Off lan Audi nelere mal oldu bana.

    Tamam lan kabul Fransızlar dayaniksiz, verimsiz, tipsiz araçlar uretmiyorlar bilakis otomobil sektörünün amiral gemileri.

    R R R Fluğanz R R R
  • edit: Ya da neyse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 2 Mayıs 2011; 21:34:11 >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.