Şimdi Ara

70-75 bin bütçe olsa ve de genç olsanız ??? (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
216
Cevap
1
Favori
15.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu avantaj sıfır kilometre araçlar için geçerli. GT nin sıfırı artık Türkiye'de satılmıyor. Lakin Paris te görmüştüm, Gt 1.9 JTD Q2 Blackline in halen sıfır km si vardı. Aracın sıfırı 46 bin EUR. Gerçekten inanılmaz bir araç. Şimdiden özledim. Ağzına kadar dolu denecek cinsten : )

    Belki bir yolu bulunup fatura kesilerek vergi avantajı sağlanabilir, biraz gri bir bölge.

    ÖTV den KDV uygulamasının da sadece Türkiye'de olduğu söyleniyor. Biz koyun oldukça bizi güden çok olur. Türkiye, daha birçok kouda olduğu gibi vergi konusunda da dünyanın en adaletsiz ülkelerinden biri. Ücretli çalışanlarda ve otomobil sahiplerinde inanılmaz bir vergi yükü var. Kuyumcular, avukatlar vs. yanlarında çalıştırdıkları kişilerden daha az vergi ödüyorlar çoğu zaman.
  • 159 dizel alırım, kasa değiştirse de umrumda olmaz bu kasa gönlümü fethetmiş bi kere.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fakeruye


    quote:

    Orijinalden alıntı: digitaldelisi

    Konu başlığına ''GENÇ'' kelimesini eklediğine göre tercih edeceğin araç sadece gençken binebileceğin, 40-50 yaşında binmen durumunda komik olabileceğin bir araç olması lazım...

    Ya da 40-50 yaşında da binebileceğin bir araç olmaması lazım... Bu açıdan da bakılabilir...

    Bu doğrultuda kesinlikle RCZ veya Z4'ü tavsiye ederim...

    Eğer arka koltuğun olmaması, yüksek yakıt tüketimi, yüksek devirde (3500 devirde) max tork'a ulaşması ve servis bakım maliyeti sorun olmayacaksa kesinlikle Z4...

    Ama RCZ'nin bence mükemmel tasarımının dışında diğer 2 büyük avantajı; arka koltuk ve motorunun ''dizel motorlar gibi'' düşük devirde max güç üretmesidir...

    Bu 2 nokta ilk başta önemsenmeyen bir durum olsada arka koltuğun olmaması 3 kişi maça gidememenize ve yokuşlarda tüm dizel araçların sizi sollamasına sebep olur. Ki; bu durum bir GENÇ için son derece üzücü bir durumdur...

    Bu yazdığım 2 şey konusunda tekrar tekrar düşünmek ve dikkatli olmak lazım... Almadan önce bişey olmaz diyebilirsiniz ama kullanmaya başladıktan sonra çok can sıkan bir durumdur...


    Sonunda beni anlayan biri çıktı hem mükkemmel tasarım hem arka koltuklar hem de performansına gore dusuk yakıt tüketimi.
    Herzaman derdim tt keske 4 kişilik olsa diye işte peugeot neredeyse hayalim gerçekleştirdi


    Belli ki hiç rcz ye binmediniz ya da rcznin arka koltuklarını sadece dışarıdan gördünüz.O arka koltuklarda rahat oturmanın imkanı yok.

    Ayrıca TT coupelerde de aynı şekilde arkada "koltuklar" var.

    1.6 rcz yerine 1.4 160+dsg scirocco alırdım ben olsam, tabi scirocco almak için sabır da lazım.Sadece para vermekle olmuyor, 5-6ay bekleme süreleri var.

    Yokuşta dizel yese de, zamanı geçse de atmosferiğin tadı bam başka.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpionkit76

    meraktan soruyorum.. (burası yeri olamayabilir)

    ÖTV'nin KDV'sinin alınmasını hangi kanunla yapıyorlar... bana biraz saçma geldi..


    Burası Türkiye
    Vatandaş söğüşlemek için her yol mübah, kanun manun hak getire arkadaşım, verginin vergisi Guetamala da bile olmaz ancak Türkiyede olur.
    Mahkeme kararını uygulamayacağını küstah bir tavırla açıklayan maliye bürokratları mecvut güzel ülkemde




  • saydıklarımı hep ikinci el düşünürdüm az km yapmış
    mustang
    skyline gt-r(eski kasa)
    lancer evo

    aslında subaru m3 tarzı arabalarıda çok seviyorum ama ortalık malı olmuş durumdalar

    he eğer benzin ve yıllık vergileri hesaplamam gerekiyor ise 3.20d veya leon+motor modifiyeleri
  • RCZ istediği kadar gösterişli olsun, o direksiyonu tutmak içimden gelmez.

    Bu arada dikkatimi bir şey çekti. Sahibindendeki RCZ ilanlarının yarısında araç ''arkadan itişli'' yazıyor. Bunu kasten mi yapıyorlar, yoksa cidden arkadan itişli olduğunu falan mı zannediyorlar acaba?
  • Anlamıyorum rcz yi etkin kılan nedir ? arka koltuklarda oturan kişilerin 7 yaşını geçmemiş olması gerekmesi mi ? Konforlu bir araç olmaması mı ? inanın bana insanlar 70 bin küsür TL verdikten sonra bu sınıftaki bir aracın sürücü koltuguna oturduğunda özel birşeyler arıyor bu durum zaman geçtikten sonra insanın daha da canını sıkmaya baslıyor.
    Her ne olursa olsun fransız işciliğiyle üretilmiş bir araca okadar para vermeye değmez.Bu sınıftaki hiç bir peugeot audi veya vw kalitesini yakalayamaz yanından bile geçemez.Gençsiniz sıkılmayacagınız sürücü koltuguna her oturdugunuzda zevk alacağınız bir araç almalısınız.bakın herşey ortada.



     70-75 bin bütçe olsa ve de genç olsanız ???


     70-75 bin bütçe olsa ve de genç olsanız ???


     70-75 bin bütçe olsa ve de genç olsanız ???




  • valla ben her iki aracada binmedim baştan söyliim
    ancak sadece bu fotoğraflara bakarak pejo'nun daha şık olduğunu söyleyebilirim (tabi pejo'daki direksiyonu ve el frenini saymazsak)
    ikinci olarak bazı arkadaşlar arka koltuktan bahsetmişler.. yani ne diyeceğimi bilemiyorum.. lamborghini'dede arka koltuk yok.. alanlar bunu bilerek almıyorlarmı? yoksa akılsızlarmı?? yoksa sizdemi bi sorun var? bilemedim.

    bide fiyatlardan bahsetmişler...
    audi TT 160 hp en düşük dananım (sanırım manuel) 52.935 € * 2.2 = 116000 TL (cik)
    RCZ 156 hp yearling donanım (yarı otomatik) = 74830 TL

    artık hesabı siz yapın
  • Bazı kişilerin RCZ ile TT'nin fiyatının birbirine yakın olduğunu düşünmesi çok komik gerçekten...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: digitaldelisi

    Bazı kişilerin RCZ ile TT'nin fiyatının birbirine yakın olduğunu düşünmesi çok komik gerçekten...


    Tabi ki rcz ile tt fiyatları yakın olamaz. Biri her zaman anlaşılmaz tasarımlara imza atan, dayanıksız, performanssız , verimsiz motorlar sahibi fransızların bir markası, diğeri tasarımı yönlendiren, motorda çıtayı belirleyen almanların markası.

    bakın;

    Peugeot RCZ YEARLING - 1.6 THP 200 bg - 6 ileri man. 80.600 (Sıfır)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-ciftkurtlar-otomotiv-2011-model-audi-tt-1-8-t-fsi-3-500-km-47606807/detay/

    İkisi de yakın fiyatlar değil mi? 3500 km kullanılması bir sorun mu oluyor? eee nasıl yakın değildi fiyatları? Dandik bir pöjo mu az kullanılmış bir audi mi?


    Saygılar!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiçbiri -- 28 Nisan 2011; 22:42:54 >




  • çevrendeki zengin arkadaşlarına göre araç alımını şekillendireceksen RCZ aldığında da "parası TT almaya yetmeyen fakir" damgası yemeye de hazır olmalısın. sen sen ol çevrendekilerin seni yönlendirmesine göre değil, kendi vereceğin kararlara göre yaşa.

    neyse konuya dönersek alternatif olarak 35 bin euroya aşağıdaki 2008 e92 320ci gibi bir araç alabiliyorsun, zaten 4 parça boyalı olduğundan doya doya çarpabilirsin acemiliği atlatana kadar
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-bmw-imperial-motors-2008-bmw-3-20-ci-borusan-cikisli-48294575/detay/#



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FX35 -- 28 Nisan 2011; 22:48:26 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imdat çekici

    quote:

    Orijinalden alıntı: digitaldelisi

    Bazı kişilerin RCZ ile TT'nin fiyatının birbirine yakın olduğunu düşünmesi çok komik gerçekten...


    Tabi ki rcz ile tt fiyatları yakın olamaz. Biri her zaman anlaşılmaz tasarımlara imza atan, dayanıksız, performanssız , verimsiz motorlar sahibi fransızların bir markası, diğeri tasarımı yönlendiren, motorda çıtayı belirleyen almanların markası.

    bakın;

    Peugeot RCZ YEARLING - 1.6 THP 200 bg - 6 ileri man. 80.600 (Sıfır)

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-audi-ciftkurtlar-otomotiv-2011-model-audi-tt-1-8-t-fsi-3-500-km-47606807/detay/

    İkisi de yakın fiyatlar değil mi? 3500 km kullanılması bir sorun mu oluyor? eee nasıl yakın değildi fiyatları? Dandik bir pöjo mu az kullanılmış bir audi mi?


    Saygılar!


    3 sebepten dolayı katılmıyorum;

    1-) RCZ'nin motorunun kesinlikle verimsiz olmadığını düşünüyorum. Hatta tam tersi THP motor sayesinde düşük devirde (1400 devirde) Max. Tork'a ulaşıyor... Bahsettiğin TT ise 4700 devirde Max. Tork'a ulaşıyor. Bunu en iyi yokuşta dizel araçlar veye yeni tip THP motora sahip araçlar seni sollarken anlayabilirsin... Zaten benim için RCZ'nin tercih sebebi olmasının 2 sebebidir bu düşük devirde yüksek güç üreten motor ve aracın dizaynı...

    2-) Bahsettiğin TT 105000 TL, aynı motor gücündeki 2.el RCZ 65000 TL...

    3-) Yaklaşık 40000 TL önemli bir fark...





  • PEUGEOT RCZ CARBON 1.6 THP
    Motor: 1.6 THP
    Motor Hacmi: 1598 cc
    Silindir Adedi: 4
    Maksimum Güç: 156hp 5800 d/d
    Maksimum Tork: 240 Nm 1400 d/d
    Performans
    0-100 km/s Hızlanma 9 s
    Maksimum Hız: 214 km/s

    Frenler
    Ön: Hava kanallı Disk
    Arka: Disk

    Yakıt Türü Benzin
    Yakıt Tüketimi
    Şehir İçi: 10,3 lt
    Şehir Dışı: 5,5 lt
    Karma: 7,3 lt
    Test: 9,4 lt

    Boyutlar
    Uzunluk: 4290 mm
    Genişlik: 2107 mm
    Yükseklik: 1352 mm
    Dingil Mesafesi: 2640 mm
    Bagaj Hacmi: 384 lt
    Yakıt Depo Kapasitesi: 55 lt
    Boş Ağırlık: 1424 kg
    Lastik Boyutu: 235/40 R19

    VW SİROCCO 1.4 TSI 160 HP
    Motor:
    Sıralı/4 1390 cc
    Yakıt tüketimi
    Maksimum güç:
    160 HP 5800 d/d
    Şehiriçi: 8.7 lt
    Maksimum tork:
    240 Nm 15000-4500 d/d
    Şehirdışı: 5.4 lt
    Maksimum hız:
    218 km/s
    Ortalama: 6.6lt
    TEST:7,8 lt
    0-100 km/s hızlanma:
    8 sn
    Boyutlar (u/g/y): 4256/1810/1404 mm
    Ağırlık: 1271 kg
    Aktarma:
    Önden çekişli
    Şanzıman: 6 ileri manuel
    Lastikler:
    225/45 R17
    Frenler (ön/arka): Hava kanallı/disk
    Depo hacmi/Yakıt
    55 litre/Kurşunsuz benzin
    Bagaj hacmi: 292 litre



    Buyrun teknik veriler ve test halindeyken yakıt tüketimleri.




  • Genel olarak teknik verilerden RCZ'nin daha üstün olduğunu görülebiliyor...

    Ancak sadece şu teknik veriler bile benim için RCZ'nin tercih sebebi olmasını sağlar;

    VW SİROCCO 1.4 TSI 160 HP; 240 Nm 15000-4500 d/d

    PEUGEOT RCZ CARBON 1.6 THP; Maksimum Tork: 240 Nm 1400 d/d


    Ayrıca estetik açıdan RCZ'nin çok daha iyi olduğunu düşünüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpionkit76

    valla ben her iki aracada binmedim baştan söyliim
    ancak sadece bu fotoğraflara bakarak pejo'nun daha şık olduğunu söyleyebilirim (tabi pejo'daki direksiyonu ve el frenini saymazsak)
    ikinci olarak bazı arkadaşlar arka koltuktan bahsetmişler.. yani ne diyeceğimi bilemiyorum.. lamborghini'dede arka koltuk yok.. alanlar bunu bilerek almıyorlarmı? yoksa akılsızlarmı?? yoksa sizdemi bi sorun var? bilemedim.

    bide fiyatlardan bahsetmişler...
    audi TT 160 hp en düşük dananım (sanırım manuel) 52.935 € * 2.2 = 116000 TL (cik)
    RCZ 156 hp yearling donanım (yarı otomatik) = 74830 TL

    artık hesabı siz yapın




    Yeni üretime koyulan RCZ binmektense yıllardır üretilen az kullanılmış TT binmek caziptir bunu oylama yaptığınızda anlarsınız.Ayrıca şunu belirtmek isterim ki 2 koltuklu murcielago ya 480.000 € verip alan kişi emin olun o aracı hafta sonları hobi amaçlı kullanmak için almıştır ve garajında mutlaka Rolls Roys veya dengi aracı vardır.Yani demek istediğim TT coupe sınıfıyla Lamborgini lüks sınıfını karşılaştırmanız ne kadar mantıklı geliyor size :)




  • Nedense RCZ'nin direksiyonu çok hoşuma gitti , şimdi kimse beğenmiyor mu bunu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Nedense RCZ'nin direksiyonu çok hoşuma gitti , şimdi kimse beğenmiyor mu bunu?


    Nedense bana da fena gelmiyor...
  • @digitaldelisi sende olmasan bu kadar fanboyla nasıl başa çıkacaktım

    Beyler ortada bi yanlış anlaşılma var herkes rcz kötü tt iyi fransızmı alınır felan diyor. Baştan belirteyim normalde alman hayranıyım işçiliklerine bayılırım gozu kapalı guvenebileceğim bi teknolojileri var . Hayatımda almıcam bisey varsa o da fransız arabası derdim gerçi rcz dısında hala boyle dusunuyorum.Fakat rcz baska. TT il RCZ kıyaslayıp durmayın yi f/p oranını yediniz bitirdiniz yemin ediyorum ya



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LaNDeR -- 29 Nisan 2011; 1:40:04 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LaNDeR

    @digitaldelisi sende olmasan bu kadar fanboyla nasıl başa çıkacaktım

    Beyler ortada bi yanlış anlaşılma var herkes rcz kötü tt iyi fransızmı alınır felan diyor. Baştan belirteyim normalde alman hayranıyım işçiliklerine bayılırım gozu kapalı guvenebileceğim bi teknolojileri var . Hayatımda almıcam bisey varsa o da fransız arabası derdim gerçi rcz dısında hala boyle dusunuyorum.Fakat rcz baska. TT il RCZ kıyaslayıp durmayın yi f/p oranını yediniz bitirdiniz yemin ediyorum ya


    Hehe Valla seni desteklemek için değil... İçimden geldiği için yazıyorum hepsini...

    Bu arada ilginçtir ''alman teknolojisi ve fransız arabaları (özellikle peugeot)'' hakkındaki düşündüklerinin tamamına bende katılıyorum... RCZ'den önce BMW Z4 ve X3'lerle ilgiliydim hep... Hiç bir zaman bir peugeot araba almak isteyeceğimi sanmıyordum... RCZ haricinde hala da sanmıyorum...

    Ama RCZ gerçektende bir spor arabadaki tüm beklentilerimi karşılıyor...

    Estetik, düşük devirde yüksek tork, küçükte olsa gerekli olan arka koltuk ve diğer spor araçlara kıyasla geniş bagaj hacmi...




  • RCZ - Scirocco karsilastrmasinda RCZ ustun diyen arkadas bos laf kalabaligindan baska bisey yapamaz. Arastirin biraz nette canli olarak deneyimlerini anlatan kisiler var 160lik rocco 156lik rczyi havada karada denizde uzayda her kosulda yer.
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.