Şimdi Ara

75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim. (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
109
Cevap
1
Favori
11.403
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
26 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adurgun

    Konuyu açan arkadaş 80.000 - 85.000 tl aralığında otomatik, dizel, donanımlı ve km'si düşük bir araç aradığını belirtmiş. Bu özelliklere uyan yeni,temiz highline golf varsa söyleyin biz de alalım. Astra-megane bütçemi aşıyor diyor arkadaş, fiyat aralığı olmasa bmw 1, mersedes a, audi a3, volvo v40 gibi alternatifleri de önerirdik ama bütçe meselesi işte.

    bence comfort da yeterince donanımlı
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Arkadaş 308'i satarken far/yağmur sensörü gibi donanımların eksikliğini hissettiği için satıp dolu bir araç aradığını söylemiş. Bu özellikler comfort donanımda mevcut muydu tam bilemiyorum, hemen hemen bütün firmalar orta versiyonlara koyuyorlar hız sabitleyici ve bu sensörleri.

    Eski aracımda benim için de önemli olmayan özelliklerdi bunlar. Hava kararınca farları kendim yakarım, yağmur yağınca silecekleri çalıştırmayı kendim yaparım diyordum, elektrikli el freni, eller serbest sistemi v.b. Fakat yeni aracımda bu özellikler olunca eskisine bindiğimde ben de eksikliğini hissediyorum. İnsan rahata çabuk alışıyormuş. 13 sene hiç yaşamadığım el frenini çekmeyi unutma, arabadan inince kapıları kilitlemeyi unutma gibi durumları yeni aracı bir süre kullandıktan sonra eskisine bindiğimde yaşıyorum bir süredir.

    Edit: Bu arada arkadaş 308'i almış bile. Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi adurgun -- 28 Nisan 2017; 16:12:54 >




  • Çok faydalı bir yazı olmuş.

    Ben de bu şekilde araba arıyorum.

    308i herkes övüyor.



    Dokunmatik ekrandan klima kullanmak zor olmuyor mu?

    Bagaja bebek arabası sığıyor mu?

    Periyodik bakım ücreti nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tuketici06 kullanıcısına yanıt
    Ben araç aldım. Zaten manuel aramıyordum. Teşekkürler yinede.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ilteris_ kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonidas26

    Çok faydalı bir yazı olmuş.

    Ben de bu şekilde araba arıyorum.

    308i herkes övüyor.



    Dokunmatik ekrandan klima kullanmak zor olmuyor mu?

    Bagaja bebek arabası sığıyor mu?

    Periyodik bakım ücreti nedir?



    Yaşınız genç ve dokunmatik tel. Kullanıyorsanız hiç zorlanmazsınız klima konusunda.



    Bagaj sınıfının en genişi bildiğim kadarıyla bu araca sığmazsa diğerlerine de sığmaz.



    Ben önceki aracımın 15 bin bakımına (aynı aracın active modeli) kampanya/pazarlık vs. Yapmadan 600 tl. Ödemiştim. Açıkçası biraz yüksekti ama bunun sebebi adblue sıvısı vs yüzünden sanırım. 100 tl civarı o tutuyor.



    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi logicman -- 28 Nisan 2017; 19:18:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • adurgun A kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • logicman kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkür ederim.



    2015 veya 2016 model en baz donanım olan aracı hangi fiyatlara alabilirim?



    Bir sene evvel 76bine sıfırı satılan araç şimdi 110 bin olmuş.

    Aşırı derecede yükselme var. İkinci ele yonelecegim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlk başlarda direksiyona alışmak zaman alıyor... Bilinen direksiyonlardan daha küçük bir çap ve gösterge tabloları da yukarı konumlandırıldığı için kullanımda biraz garip oluyor insan...

    Ben bir türlü alışamadım 10 gün boyunca... Koltuğu indir direksiyonu kaldır ileri geri ne yaparsam yapayım direksiyon gösterge panelinin bir kısmını engelliyordu... Tabi bu durum sürücünün boyu ile alakalı.. biraz minyonsanız rahat ama boy standartların üzerindeyse biraz sıkıntı oluyor...

    3008 de direksiyon işini iyice abartmışlar... bildiğiniz pasta tabağı çapında olmuş benim hoşuma gitmedi açıkçası o kadar ufak direksiyon...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    Ankara Opal bayisinde Kia Ceed Concept Plus aracı test ettim.
    Önce Aklımda kalan Artılarından bahsedeyim.
    Aracın performansı gayet iyi, hızlanması hiç üzmedi, vites geçişleri de hiç hissedilmiyor desem yalan olmaz.
    Arka koltuk mesafesi 308 den geniş ama astra dan dar.
    Bagajı astradan geniş, 308 den dar.
    Motor sesi çok azdı özellikle klimayı kapatıp dinledim gayet sessizdi.
    Bagaj zeminin altı malzemelik gibi (308 de de var ama ceed işi abartmış)
    5 yıl garanti veriyorlarmış.
    Cam tavan açılıyor.
    100 km ye kadar rüzgar sesi yoktu üstünü güzergah nedeniyle deneyemedim.
    Ben sıfırlamadım ama yol bilgisayarında son 280 km nin yakıt ortalaması 7.2 lt ort hız 33 km. idi. Nasıl kullanıldı bilmem ama test aracı için iyi geldi bana.
    Dış görünümü gayet güzel.
    102-103 bin lira dediler ama zorlarsanız 100 bin liraya 2017 modelini verirler gibi geldi ki bu muadillere göre iyi bir fiyat.
    Start-Stop gayet başarılı çalışıyor.
    Eksileri (bana göre):
    Not: Bu eksiklerin bazıları en dolusunda olabilir ben incelediğim modeli değerlendiriyorum.

    Ortadaki ekran (müzik sistemi), kırmızı renkli göstergesi var ve 10 yıl geride kalmış.
    Anahtarsız çalıştırma yoktu.
    Dip gaz yapınca 2 sn düşünüyor sonra tepki veriyor ama vites düşünce iyi hızlanıyor.
    Yol sesini biraz fazla alıyor.
    Seneye yeni kasası gelecekmiş.
    Geri görüş kamera yok(aynada var sanıyordum)
    El freni çek matik.
    Ortadaki kolçak ileri geri gitmiyor.
    Koltuklar çok rahat değildi. (Astra ve 308 e göre)
    Orta taraf vitesin olduğu yer biraz aşağıda kalıyor.
    Direksiyonda abartmıyorum 30-40 tane düğme var gözüm korktu. Kullanışlı da olsa bana göre değil.
    Orta konsol biraz kalitesiz duruyor.
    Vites topuzu biraz şekilsiz.
    Farlar halojen

    Sonuca gelirsek ben aracı beğendim. İkinci elde en dolusu alınırsa tam bir F/P aracı. En dolu olanı özellik olarak ta yukarıda yazdığım eksiklerinden bazılarına sahip sanırım.

    Birde bayide yaşadığım olayı anlatayım kısaca,

    Benimle ilgilenen hanımefendi (bayan bir satış danışmanından beklenmeyecek kadar bilgiliydi bu arada) tam bir kia fanatiği çıktı. 20 dk.lık sohbetimiz sırasında karşılaştırma yaptığım ne kadar araç varsa hepsine 1 kilo çamur sıvadı. 7 yıldır kia da çalıştığını müşteri memnuniyeti daha yüksek marka olmadığını ve c segmentinde ceed den iyi araç olmadığını anlattı bana. Ben de biliyorum zaten nette çok övüyorlar demiş bulundum demez olaydım, ben sana demedimmi diye aldı sazı eline 10 dk. odunladı beni. Bayiden çıkarken pejo 308 almak üzereyim bu aracıda bir göreyim belkş fikrim değişir gibi bir şeyler söyledim. Tepki şöyle:
    Neee pejomu, size inanamıyoruum kia ile nasıl kıyaslarsınız. Kia pejodan çok üstündür. Ben yıllardır sektördeyim iyi bilirim falan dedi. Artık dayanamadım ya abartmayın artık dedim. Hala Kia Kia diyordu. iyi günler dedim çıktım. Ama kendisini takdir ediyorum. Çalışan dediğin böyle olmalı. İnanmış insanın performansı başka.

    1 saat kadar öncede dün kaparo verdiğim 308'i satın aldım. Ne yalan söyleyeyim bu 18 jant işini sevmedim (araçta sport paket var). Benim eski active e göre biraz konforsuz ama iyi yol tutuyormuş. Benim performansla işim yok ama ne yapayım bütçeye en uygun en düşük km.li temiz araç buydu. Birde dışarıdan çok hoş duruyor jantlar. Araca 86.000 tl ödedim. Allah affetsin. Şimdi Sonaxta temizleniyor. Kısmetse 2-3 yıl binmeyi planlıyorum. Herkesin dilediği aracı alması temennisiyle. İyi Sürüşler dilerim.










    Öncelikle aracınız hayırlı olsun...
    18 jant Türkiye şartlarında biraz sıkıntı yaratıyor.. İnce yanak lastik ve 18 jant ile araç malum Türkiye yollarındaki çukurlarda tümseklerde feleğini şaşırıyor resmen...

    Bir de 18 jant ve ince yanak lastiklerin dezavantajı lastik değişiminde ortaya çıkıyor... Maliyetleri 17 jant ve orta kalınlıkta lastiklere göre çok çok daha fazla..

    En basitinden bir kışlık lastik almak isteseniz sizin lastik çapı orta donanımdaki lastik çapı fiyatından ortalama %40 fazla olacak...

    Veya yazlık lastikleri değiştirmek isteseniz cüzdan fena hasar görecek

    Mıchelin in 225/45/R17 lastik fiyatı ortalama 450 TL aynı markayı 225/40/R18 550 TL ye geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BIXI MAN -- 28 Nisan 2017; 20:0:49 >




  • BIXI MAN kullanıcısına yanıt
    Direksiyo ilk başta gerçekten çok garip geliyor. Kandil simidi gibi. Ama garip birşey varki (bende öyle oldu) bu direksiyona alışıp sonra normal bir aracı kullanınca neden büyük olduğunu sorguluyorsunuz. Çünkü gereksiz geliyor.308 'i est eden malum youtube test ekibinin büyük çoğunluğu da aşağı yukarı aynı fikirde. Göstergeleri kendinize göre birkez ayarlarsınız gözünüz yoldayken herşeyi de görebiliyorsunuz. Belirttiğim gibi bu direksiyon gerçekten radikal bir değişim. Bence artı tarafa yazılmalı. Ama sonuçta zevk ve tercih meselesi.

    Edit: 308 yerin i30 yazmışım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi logicman -- 29 Nisan 2017; 12:41:27 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    Direksiyo ilk başta gerçekten çok garip geliyor. Kandil simidi gibi. Ama garip birşey varki (bende öyle oldu) bu direksiyona alışıp sonra normal bir aracı kullanınca neden büyük olduğunu sorguluyorsunuz. Çünkü gereksiz geliyor. İ30 u test eden malum youtube test ekibinin büyük çoğunluğu da aşağı yukarı aynı fikirde. Göstergeleri kendinize göre birkez ayarlarsınız gözünüz yoldayken herşeyi de görebiliyorsunuz. Belirttiğim gibi bu direksiyon gerçekten radikal bir değişim. Bence artı tarafa yazılmalı. Ama sonuçta zevk ve tercih meselesi.

    Hocam alışmışız senelerdir kocaman direksiyonlara , 308 e konulan direksiyonu görünce bilgisayar oyunlarında kullanılan direksiyonlara benzedi bir anda... İ 30 direksiyonundan iki tane 308 direksiyonu çıkar zaten ebat olarak...

    Koltuk pozisyonu ve görüş açısı olarak dediğim gibi sürücünün ebatları ve sürüş pozisyonu önemli.. Benim ebatlar biraz uzun olduğu için ben bir türlü rahat pozisyonu bulamadım 308 kullandığım zamanlar... Ortalama 30-40 gün kullanmışımdır geçen yaz yaklaşık 3 aylık periyodda...

    Aısın şanzıman ve motor uyumu mükemmel... Piyasada ZF ile birlikte alınabilecek tork konvektörlü olup ta çift kavrama gibi performans sunan teknolojiye sahip bir şanzıman... Bu sene sonu veya 2018 başında EAT8 olarak 8 ileri versiyonu C4 ile gelecek, sanırım 308 de bu yeni şanzımana geçer ve daha mükemmel sonuçlar alınır.

    Benim bir eleştrim de ön göğüsteki her butonun dokunmatik ekran'a gömülmesi... En azından havalandırma sisteminin sıcaklık butonlarının manuel olarak kalması çok daha kullanışlı olacaktı. Renault Talisman da olduğu gibi bir kombinasyon çok daha iyi olacaktı bana göre....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    Ankara Opal bayisinde Kia Ceed Concept Plus aracı test ettim.
    Önce Aklımda kalan Artılarından bahsedeyim.
    Aracın performansı gayet iyi, hızlanması hiç üzmedi, vites geçişleri de hiç hissedilmiyor desem yalan olmaz.
    Arka koltuk mesafesi 308 den geniş ama astra dan dar.
    Bagajı astradan geniş, 308 den dar.
    Motor sesi çok azdı özellikle klimayı kapatıp dinledim gayet sessizdi.
    Bagaj zeminin altı malzemelik gibi (308 de de var ama ceed işi abartmış)
    5 yıl garanti veriyorlarmış.
    Cam tavan açılıyor.
    100 km ye kadar rüzgar sesi yoktu üstünü güzergah nedeniyle deneyemedim.
    Ben sıfırlamadım ama yol bilgisayarında son 280 km nin yakıt ortalaması 7.2 lt ort hız 33 km. idi. Nasıl kullanıldı bilmem ama test aracı için iyi geldi bana.
    Dış görünümü gayet güzel.
    102-103 bin lira dediler ama zorlarsanız 100 bin liraya 2017 modelini verirler gibi geldi ki bu muadillere göre iyi bir fiyat.
    Start-Stop gayet başarılı çalışıyor.
    Eksileri (bana göre):
    Not: Bu eksiklerin bazıları en dolusunda olabilir ben incelediğim modeli değerlendiriyorum.

    Ortadaki ekran (müzik sistemi), kırmızı renkli göstergesi var ve 10 yıl geride kalmış.
    Anahtarsız çalıştırma yoktu.
    Dip gaz yapınca 2 sn düşünüyor sonra tepki veriyor ama vites düşünce iyi hızlanıyor.
    Yol sesini biraz fazla alıyor.
    Seneye yeni kasası gelecekmiş.
    Geri görüş kamera yok(aynada var sanıyordum)
    El freni çek matik.
    Ortadaki kolçak ileri geri gitmiyor.
    Koltuklar çok rahat değildi. (Astra ve 308 e göre)
    Orta taraf vitesin olduğu yer biraz aşağıda kalıyor.
    Direksiyonda abartmıyorum 30-40 tane düğme var gözüm korktu. Kullanışlı da olsa bana göre değil.
    Orta konsol biraz kalitesiz duruyor.
    Vites topuzu biraz şekilsiz.
    Farlar halojen

    Sonuca gelirsek ben aracı beğendim. İkinci elde en dolusu alınırsa tam bir F/P aracı. En dolu olanı özellik olarak ta yukarıda yazdığım eksiklerinden bazılarına sahip sanırım.

    Birde bayide yaşadığım olayı anlatayım kısaca,

    Benimle ilgilenen hanımefendi (bayan bir satış danışmanından beklenmeyecek kadar bilgiliydi bu arada) tam bir kia fanatiği çıktı. 20 dk.lık sohbetimiz sırasında karşılaştırma yaptığım ne kadar araç varsa hepsine 1 kilo çamur sıvadı. 7 yıldır kia da çalıştığını müşteri memnuniyeti daha yüksek marka olmadığını ve c segmentinde ceed den iyi araç olmadığını anlattı bana. Ben de biliyorum zaten nette çok övüyorlar demiş bulundum demez olaydım, ben sana demedimmi diye aldı sazı eline 10 dk. odunladı beni. Bayiden çıkarken pejo 308 almak üzereyim bu aracıda bir göreyim belkş fikrim değişir gibi bir şeyler söyledim. Tepki şöyle:
    Neee pejomu, size inanamıyoruum kia ile nasıl kıyaslarsınız. Kia pejodan çok üstündür. Ben yıllardır sektördeyim iyi bilirim falan dedi. Artık dayanamadım ya abartmayın artık dedim. Hala Kia Kia diyordu. iyi günler dedim çıktım. Ama kendisini takdir ediyorum. Çalışan dediğin böyle olmalı. İnanmış insanın performansı başka.

    1 saat kadar öncede dün kaparo verdiğim 308'i satın aldım. Ne yalan söyleyeyim bu 18 jant işini sevmedim (araçta sport paket var). Benim eski active e göre biraz konforsuz ama iyi yol tutuyormuş. Benim performansla işim yok ama ne yapayım bütçeye en uygun en düşük km.li temiz araç buydu. Birde dışarıdan çok hoş duruyor jantlar. Araca 86.000 tl ödedim. Allah affetsin. Şimdi Sonaxta temizleniyor. Kısmetse 2-3 yıl binmeyi planlıyorum. Herkesin dilediği aracı alması temennisiyle. İyi Sürüşler dilerim.










    Öncelikle aracınız hayırlı olsun...
    18 jant Türkiye şartlarında biraz sıkıntı yaratıyor.. İnce yanak lastik ve 18 jant ile araç malum Türkiye yollarındaki çukurlarda tümseklerde feleğini şaşırıyor resmen...

    Bir de 18 jant ve ince yanak lastiklerin dezavantajı lastik değişiminde ortaya çıkıyor... Maliyetleri 17 jant ve orta kalınlıkta lastiklere göre çok çok daha fazla..

    En basitinden bir kışlık lastik almak isteseniz sizin lastik çapı orta donanımdaki lastik çapı fiyatından ortalama %40 fazla olacak...

    Veya yazlık lastikleri değiştirmek isteseniz cüzdan fena hasar görecek

    Mıchelin in 225/45/R17 lastik fiyatı ortalama 450 TL aynı markayı 225/40/R18 550 TL ye geliyor.

    Teşekkürler. Jant konusunda birazcık konfor sıkıntısı ve maliyet problemi olduğu açık. Pejo forumlarında bu jantlara talip bir sürü araç sahibi var çok canımı sıkarsa satarım orada. Öte yandan jantlar gözüme o kadar güzel gelmeye başladı ki başka bir 308 görünce gözüme ilk takılan jantları oluyor. 18 lik jantlar çok hoş duruyor gerçekten bilmeyen arkadaşlara fikir olsun diye aşağıda karşılaştırma resimlerini ekliyorum. Kışlık lastikler için en son resmini eklediğim jantı almayı düşünüyorum canlı canlı gördüm çok beğendim. Sırasıyla 308 16", 17" ve benim spor 18" lik spor jantlar en sonda da almayı planladığım diğer takım var. Değerlendirme sizin artık.

    75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.
    75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi logicman -- 29 Nisan 2017; 13:17:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonidas26

    Çok teşekkür ederim.



    2015 veya 2016 model en baz donanım olan aracı hangi fiyatlara alabilirim?



    Bir sene evvel 76bine sıfırı satılan araç şimdi 110 bin olmuş.

    Aşırı derecede yükselme var. İkinci ele yonelecegim.

    En baz donanım cam tavansız dizel otm 67-74 bandında temiz bulursunuz sanırım. Ama takip etmeniz lazım. Fakat ben olsam cam tavan opsiyonu olanı alırdım zira satarken hiç üzülmesiniz. kullanırkende akvaryum gibi çok ferah oluyor araç.
  • logicman kullanıcısına yanıt
    İyi de bu dediğim şey yeni olan bir şey değil ki dolar 1.9 iken de böyleydi 3 iken de.

    Eskiden oto pazarlarında insanlar arabayı satabilmek için değeri neyse onu isterlerdi şimdi internette

    herkes istediği uçuk rakamı yazabiliyor nasıl olsa tek tuşla hallediyorsun.
  • Gladyator] kullanıcısına yanıt
    Neyin anlaşılmadığını tam anlamadım ama rakamlar üzerinden konuşursak eğer kısaca şöyle oluyor. Ben araba aldığımda sıfırı 95 bin tl olan aracın şu an sıfırı 110 bin tl. Dolayısıyla bu durum ikinci ele yansıdı. Ayrıca benim sattığım değer devletin veya her kim belirliyorsa belirlediği rayiç bedelin 8 bin lira altındaydı. Serbest piyasa sonuçta bu isteyen istediği malı istediği fiyata satabilir. Almak isteyende alır yada almaz. Bu kadar basit. Başa dönersek bunun temelinde paramızın değer kaybetmesi, çeşitli sebeplerle enflasyonun artması yatıyor. Kısaca yenisi zamlandıkça 2. Elide artar doğru orantıdır bu. Arada km, kaza vs. Gibi fiyatı düşüren veya arttıran hususlar vardır o ayrı mevzuu. Ayrıca diyorsun ki eskiden böyle olmuyordu. Hangi eskiden bahsediyorsun bilmiyorum ama bizim çocukluğumuz arabaların prim yapması hatta arabanın sürekli değer kazanmasından dolayı yatırım aracı olduğu yıllarda geçti. Asıl şimdi daha iyi bir sistem var memleketin heryerine hakim olabiliyorsun. 1 tuşla fiyat belirleniyor demişsin evet belirleniyor ama piyasadan yukarı satabiliyormun? Tabiki hayır. herkes hesabını kitabını çok iyi biliyor sonuçta.
    Kolay gelsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi logicman -- 2 Mayıs 2017; 8:36:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • BlueHDi C4 alırdım ben .



    İçi çok geniş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: logicman


    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN


    quote:

    Orijinalden alıntı: logicman

    Ankara Opal bayisinde Kia Ceed Concept Plus aracı test ettim.
    Önce Aklımda kalan Artılarından bahsedeyim.
    Aracın performansı gayet iyi, hızlanması hiç üzmedi, vites geçişleri de hiç hissedilmiyor desem yalan olmaz.
    Arka koltuk mesafesi 308 den geniş ama astra dan dar.
    Bagajı astradan geniş, 308 den dar.
    Motor sesi çok azdı özellikle klimayı kapatıp dinledim gayet sessizdi.
    Bagaj zeminin altı malzemelik gibi (308 de de var ama ceed işi abartmış)
    5 yıl garanti veriyorlarmış.
    Cam tavan açılıyor.
    100 km ye kadar rüzgar sesi yoktu üstünü güzergah nedeniyle deneyemedim.
    Ben sıfırlamadım ama yol bilgisayarında son 280 km nin yakıt ortalaması 7.2 lt ort hız 33 km. idi. Nasıl kullanıldı bilmem ama test aracı için iyi geldi bana.
    Dış görünümü gayet güzel.
    102-103 bin lira dediler ama zorlarsanız 100 bin liraya 2017 modelini verirler gibi geldi ki bu muadillere göre iyi bir fiyat.
    Start-Stop gayet başarılı çalışıyor.
    Eksileri (bana göre):
    Not: Bu eksiklerin bazıları en dolusunda olabilir ben incelediğim modeli değerlendiriyorum.

    Ortadaki ekran (müzik sistemi), kırmızı renkli göstergesi var ve 10 yıl geride kalmış.
    Anahtarsız çalıştırma yoktu.
    Dip gaz yapınca 2 sn düşünüyor sonra tepki veriyor ama vites düşünce iyi hızlanıyor.
    Yol sesini biraz fazla alıyor.
    Seneye yeni kasası gelecekmiş.
    Geri görüş kamera yok(aynada var sanıyordum)
    El freni çek matik.
    Ortadaki kolçak ileri geri gitmiyor.
    Koltuklar çok rahat değildi. (Astra ve 308 e göre)
    Orta taraf vitesin olduğu yer biraz aşağıda kalıyor.
    Direksiyonda abartmıyorum 30-40 tane düğme var gözüm korktu. Kullanışlı da olsa bana göre değil.
    Orta konsol biraz kalitesiz duruyor.
    Vites topuzu biraz şekilsiz.
    Farlar halojen

    Sonuca gelirsek ben aracı beğendim. İkinci elde en dolusu alınırsa tam bir F/P aracı. En dolu olanı özellik olarak ta yukarıda yazdığım eksiklerinden bazılarına sahip sanırım.

    Birde bayide yaşadığım olayı anlatayım kısaca,

    Benimle ilgilenen hanımefendi (bayan bir satış danışmanından beklenmeyecek kadar bilgiliydi bu arada) tam bir kia fanatiği çıktı. 20 dk.lık sohbetimiz sırasında karşılaştırma yaptığım ne kadar araç varsa hepsine 1 kilo çamur sıvadı. 7 yıldır kia da çalıştığını müşteri memnuniyeti daha yüksek marka olmadığını ve c segmentinde ceed den iyi araç olmadığını anlattı bana. Ben de biliyorum zaten nette çok övüyorlar demiş bulundum demez olaydım, ben sana demedimmi diye aldı sazı eline 10 dk. odunladı beni. Bayiden çıkarken pejo 308 almak üzereyim bu aracıda bir göreyim belkş fikrim değişir gibi bir şeyler söyledim. Tepki şöyle:
    Neee pejomu, size inanamıyoruum kia ile nasıl kıyaslarsınız. Kia pejodan çok üstündür. Ben yıllardır sektördeyim iyi bilirim falan dedi. Artık dayanamadım ya abartmayın artık dedim. Hala Kia Kia diyordu. iyi günler dedim çıktım. Ama kendisini takdir ediyorum. Çalışan dediğin böyle olmalı. İnanmış insanın performansı başka.

    1 saat kadar öncede dün kaparo verdiğim 308'i satın aldım. Ne yalan söyleyeyim bu 18 jant işini sevmedim (araçta sport paket var). Benim eski active e göre biraz konforsuz ama iyi yol tutuyormuş. Benim performansla işim yok ama ne yapayım bütçeye en uygun en düşük km.li temiz araç buydu. Birde dışarıdan çok hoş duruyor jantlar. Araca 86.000 tl ödedim. Allah affetsin. Şimdi Sonaxta temizleniyor. Kısmetse 2-3 yıl binmeyi planlıyorum. Herkesin dilediği aracı alması temennisiyle. İyi Sürüşler dilerim.










    Öncelikle aracınız hayırlı olsun...
    18 jant Türkiye şartlarında biraz sıkıntı yaratıyor.. İnce yanak lastik ve 18 jant ile araç malum Türkiye yollarındaki çukurlarda tümseklerde feleğini şaşırıyor resmen...

    Bir de 18 jant ve ince yanak lastiklerin dezavantajı lastik değişiminde ortaya çıkıyor... Maliyetleri 17 jant ve orta kalınlıkta lastiklere göre çok çok daha fazla..

    En basitinden bir kışlık lastik almak isteseniz sizin lastik çapı orta donanımdaki lastik çapı fiyatından ortalama %40 fazla olacak...

    Veya yazlık lastikleri değiştirmek isteseniz cüzdan fena hasar görecek

    Mıchelin in 225/45/R17 lastik fiyatı ortalama 450 TL aynı markayı 225/40/R18 550 TL ye geliyor.

    Teşekkürler. Jant konusunda birazcık konfor sıkıntısı ve maliyet problemi olduğu açık. Pejo forumlarında bu jantlara talip bir sürü araç sahibi var çok canımı sıkarsa satarım orada. Öte yandan jantlar gözüme o kadar güzel gelmeye başladı ki başka bir 308 görünce gözüme ilk takılan jantları oluyor. 18 lik jantlar çok hoş duruyor gerçekten bilmeyen arkadaşlara fikir olsun diye aşağıda karşılaştırma resimlerini ekliyorum. Kışlık lastikler için en son resmini eklediğim jantı almayı düşünüyorum canlı canlı gördüm çok beğendim. Sırasıyla 308 16", 17" ve benim spor 18" lik spor jantlar en sonda da almayı planladığım diğer takım var. Değerlendirme sizin artık.

    75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.
    75-80 Bin TL.'si Olupta Dizel Otm.Araç Arayan Geniş Kitlenin Okumasını Tavsiye Ederim.

    308 kasa değiştirir mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapılması gereken, Dizel Otomatik'ten vazgeçmek olmalı.

    Daha sonrasında da Benzinli Manuel ile yola devam edin.

    Hem bu sayede 15-20000TL'niz de cebinizde kalır.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.