Şimdi Ara

85 Model Arabada Hız Sabitleyici, ısıtmalı koltuk vs. vs. !

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
4.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben mi yanlış biliyorum yoksa 85 model arabada;

    SPOR MOD SEÇENEKLİ OTOMATİK ŞANZUMAN

    YOL BİLGİSAYARI

    LCD DİJİTAL GÖSTERGELER

    ISITMALI KADİFE KOLTUKLAR

    HIZ SABİTLEYİCİ

    ABS

    KLİMA

    YÜKSEKLİK AYARLI HİDROLİK DİREKSİYON

    4 CAM OTOMATİK

    OTOMATİK BAGAJ

    MERKEZİ KİLİT

    FAR YIKAMA

    ARKA KOL DAYAMA

    gibi özelliklerin olması normal mi ?

    http://www.sahibinden.com/benzersiz-81WQQaXQQ23513640WQQpXQQdisplayitem







  • zamanın lüks arabası ise normaldir.
  • Bencede normal. Anormal değil. Araba o dönemlerin Opelinin amiral gemisi yani.
  • Çok normal.. Amerikada 1960lı yıllardaki arabalarda (Cadillac, Buick ve Lincoln gibi) bu özellikler mevcuttu..Sadece bir örnek:http://100megsfree4.com/cadillac/cad1960/cad60f.htm sayfanın altına doğru inin ve opsiyonlara bakın... Biz bu özelliklerle anca 40-50 yıl sonra tanışabildik..
  • isterse koltukarı altından yapılmış olsun, bu saatten sonra 85 model, 210K KM ve hiçbir albenisi olmayan bir arabaya bu kadar para verilmez...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinardicli

    isterse koltukarı altından yapılmış olsun, bu saatten sonra 85 model, 210K KM ve hiçbir albenisi olmayan bir arabaya bu kadar para verilmez...


    Şahsen ben doğan, şahin niyetine alırdım Hatta şu an düşünüyorum.

    Düşünsenize 10.000 liraya 3000 cc V6 200 HP full+full+full otomobil, otobanda bmw, mercedes kovalarım bununla




  • opel senator 80li yılların en gözde arabasıydı şimdiki ınsıgnıa gibi düşünebilirsin ama almaya değmez bu arabayı başına bela olur
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinardicli

    isterse koltukarı altından yapılmış olsun, bu saatten sonra 85 model, 210K KM ve hiçbir albenisi olmayan bir arabaya bu kadar para verilmez...


    Şahsen ben doğan, şahin niyetine alırdım Hatta şu an düşünüyorum.

    Düşünsenize 10.000 liraya 3000 cc V6 200 HP full+full+full otomobil, otobanda bmw, mercedes kovalarım bununla



    İyi fikir fakat fren ve yol tutuş sistemlerine ve lastik/jant konusuna güzel bir yatırım yapmalısınız.Yoksa siz kovaladığınız ilk Mercedes'in önüne aniden çıkan bir araç sonucu duran bir Mercedes'e çarpmış olacaksınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CrackerTurk

    Ben mi yanlış biliyorum yoksa 85 model arabada;

    SPOR MOD SEÇENEKLİ OTOMATİK ŞANZUMAN

    YOL BİLGİSAYARI

    LCD DİJİTAL GÖSTERGELER

    ISITMALI KADİFE KOLTUKLAR

    HIZ SABİTLEYİCİ

    ABS

    KLİMA

    YÜKSEKLİK AYARLI HİDROLİK DİREKSİYON

    4 CAM OTOMATİK

    OTOMATİK BAGAJ

    MERKEZİ KİLİT

    FAR YIKAMA

    ARKA KOL DAYAMA

    gibi özelliklerin olması normal mi ?

    http://www.sahibinden.com/benzersiz-81WQQaXQQ23513640WQQpXQQdisplayitem



    Cruise Control: icat tarihi: 1945, ilk kullanıldığı araç: Chrysler Imperial 1958
    Merkezi Kilit: icat tarihi: 1914, ilk kullanıldığı araçlar: 1956 sonrası..
    Far Yıkama: icat tarihi belirsiz, ilk kullandığı araçlar: 1970 sonrası
    ABS: icat tarihi: 1929, ilk kullanıldığı araç: Mercedes-Benz S 1978

    Yani 85 model üst düzey bir araçta bunların olması çok uzak bir ihtimal değil ama tabiki öncü kabul edilebilecek hareketler..

    Yalnız lcd gösterge demişsin ama şu bakkaların elindeki lenduha gibi olan ve tersten leblebi yazabildiğimiz hesap makinelerinin ekranı da teorik olarak lcd dir aslında, yani çok gelişmişlik göstergesi değil bana kalırsa. Dot matrix bile olmayan sıradan polarize bir dijital ekran, büyütmenin alemi yok




  • Çok normal...

    1980'li yılları çok iyi hatırlarım. 1986'da ADAM OPEL AG RÜSSELSHEIM'dan bana kalın bir katalog gönderdiler. OPEL REKORT'un premium motor ve donanım versiyonu SENATOR ve COUPE tarzı COMMODORE zamanın gözde otomobillerdi. FORD ve VOLKSWAGEN'dan çok daha ileriydiler, 1980'li yıllarda OPEL marka ve modelleri ile AVRUPA'da "1" NUMARAYDI...
  • o kadar özelliği olsa ne olur tipe baksana hücreye atılmış gibi hisseder insan onun içine girince
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    o kadar özelliği olsa ne olur tipe baksana hücreye atılmış gibi hisseder insan onun içine girince




    hic gulesim yoktu ya, super espiri




  • 1979 Buick'te bunlara ilaveten, ön koltuklar ve dış dikiz aynaları elektrik kumandalıydı.

    Peki, bu arabaya kim biniyordu? Ben değil tabi ki, meclis başkanı.
  • Parçası eski Mercedesler kadar yaygın ve ucuz bulunuyor olsa alınır, ama hiç sanmıyorum. Ayrıca eski araçlarda ne kadar çok elektronik donanım varsa o kadar para sıkışıyor oralara..
  • hocam 1988 modem daimler jaguar var kapıda özelliklerin hepsi ve 250 bg motor v8 motor ile akıllara zarar keseyede zarar bir araç, bu araçtan daha konforludur tahminimce zira jantları büyük 240 ibresi var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Soylukan
    ABS: icat tarihi: 1929, ilk kullanıldığı araç: Mercedes-Benz S 1978


    Bildiğim ilk seri üretim 1970 veya 1971 Lincoln. Tabii opsiyonel ve sadece arka aksta. Ama otomotivde ilk kullanımı en az 1963 kadar eski. Meraklıları için de iki referans linki gönderiyorum:

    Taking panic out of braking Popular Mech. s. 98,99; Haziran 1963

    How electronics will take jackniffing out of truck driving Popular Mech. s. 82-85; Aralık 1974




  • Size garip gelebilir ama OPEL SENATOR 25 YIL ÖNCENİN OPEL INSIGNIA'SIYDI...

    Bizler 1985'te binaltıyüz motorlu MURAT 131 hâyâli kurarken bu otomobiller Almanya ve Avrupa'da kaşar peyniri ve pide ekmeği gibi satılıyordu.

    Bu otomobiller Almanya'da ve Avrupa'da teknolojisi ve motorları ile bundan bir çeyrek asır öncesinde standartları koyan otomobillerdi. Opel SENATOR, Opel COMMODORE ve OPEL OMEGA olmasaydı, bu araçlarda uygulanan elektronik sistemler, yeni geliştirilen konfor donanımları, kasa tipleri, çizgiler, kaza anında ön ve arka darbe emiciliği ile deformasyonu sağlayan partiler sayesinde, mühendislerin arştırma ve öğrenme ve daha iyisini geliştirme ve daha iyisi yapma amacı peşinde koşmaları sayesinde şu anda OPEL INSIGNIA üretilebiliyor.

    Gelecekteki otomobiller için de OPEL INSIGNIA aynı örnek görevi görüyor.


     85 Model Arabada Hız Sabitleyici, ısıtmalı koltuk vs. vs. !


     85 Model Arabada Hız Sabitleyici, ısıtmalı koltuk vs. vs. !


     85 Model Arabada Hız Sabitleyici, ısıtmalı koltuk vs. vs. !


     85 Model Arabada Hız Sabitleyici, ısıtmalı koltuk vs. vs. !


     85 Model Arabada Hız Sabitleyici, ısıtmalı koltuk vs. vs. !


     85 Model Arabada Hız Sabitleyici, ısıtmalı koltuk vs. vs. !


     85 Model Arabada Hız Sabitleyici, ısıtmalı koltuk vs. vs. !


     85 Model Arabada Hız Sabitleyici, ısıtmalı koltuk vs. vs. !


     85 Model Arabada Hız Sabitleyici, ısıtmalı koltuk vs. vs. !


     85 Model Arabada Hız Sabitleyici, ısıtmalı koltuk vs. vs. !




  • opel'de hep markalarına bürokrat adamı rütbeleri koyuyor,senator,diplomat, kaptan benim bildiklerim. Binbaşı ,onbaşı,bakanlık müşteşarı, başbakanlık basın danışmanı falan var mı?:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tween25 -- 1 Mayıs 2010; 13:07:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    o kadar özelliği olsa ne olur tipe baksana hücreye atılmış gibi hisseder insan onun içine girince

    pauhauhauha
  • Sanki bize bu donanımlar 3-5 yıl önce çıkmış gibi geliyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.