Şimdi Ara

87500 TL Suzuki Jimny 1.3 VVT Otomatik Style (4x4) 2017 (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
2
Favori
15.237
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • OPTİMİST kullanıcısına yanıt
    Kalemi bindiren devlet. Araç fiyatının %60’ı net vergi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Discount Specialist

    Kalemi bindiren devlet. Araç fiyatının %60’ı net vergi.

    İşin içinde bir sürü parametre var, savunma olsun diye yazmıyorum ama bazı acı gerçekler var maalesef. İthal ve girdisi pahalı bir kalemden bahsediyoruz. Vergiyi Hem gelir hem de KOTA gibi düşün. Devlet vergiyi yüksek tutmazsa zaten bozuk olan ithalat - ihracat dengesi korkunç derecede açılır. Keşke %0 vergi olsa ben de isterim ama olmuyor işte, ihracat konusunda zayıfız. Akaryakıt konusunda da aynı durum var.
  • Tek kapı colt var bende, jimny den komşuda var, ici benim arabanın nerdeyse yarısı kadar. Bagaj da yok. Juke dışarıdan büyük görünse de içi colt kadar. Dacia geniş ama ona da o kadar para verilmez. Suzuki vitara güzel onun tek kapısı geniş ve sağlam.
  • Ülkelere göre 2017 asgari ücretler
    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_minimum_wages_by_country



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cohannan -- 14 Şubat 2018; 1:46:11 >
  • Güzel araba yalnız hiç bir değişiklik yapılmadığından az kullanılmış temizi de çok daha uyguna alınabilir.
  • Rain.. kullanıcısına yanıt
    4 tane teknik terim yazıp donanımhaber sıcak fırsatlarında takılan 4 kişiyi kandırmak fena bir başarı değil. Milletvekili potansiyelin var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OPTİMİST


    quote:

    Orijinalden alıntı: Discount Specialist

    Yalnız almanyada 9 asgari ücrete alınan araba burda 59 asgari ücrete alınıyor. İktidarı savunayım derken saçmalamayın

    Hocam kendi ülkesinde üretilen arabayı alıyor yalnız adam, o araç buraya gelene kadar 10 larca aracı kalem artışı biniyor üstüne. Bİz yerli araç üretirsek bir gün 9 olmasın hadi 12 asgari ücret maaşıyla bir araç alınabilmesi lazım en azında, şartlar eşit değil maalesef şu an.

    Efes Pilsen Türkiye fiyatı 7-8 TL aynı Efes Pilsen şuan Polonya da 3.5 TL hatta popüler konulardan birinde vardı. Türkiye de üretiliyor 5000 km öteye ithal ediliyor Polonya devleti vergi kesiyor yol masrafları düşüyor market kar payı koyuyor satış fiyatı 3.5 TL oluyor.



    Aynı şirketin yetkilisi devlet vergi almasa bile 4 TL ye gelir diyor Polonya da 3.5 TL ye satıyorlar. Kendi vatandaşını bile öpen zihniyet var.


    En bilinen Mercedesin Amerika satış fiyatlarına bakabilirsin oraya da İthal ediliyor avrupa fiyatı ile arada neredeyse FARK YOK. Gelişmiş ülkelerde durum böyle Türkiye nin kıyaslanabileceği ülkeler bunlar değil boşa hayallere kapılmayaım daha da gerilerine düşüyoruz.



    Bizim ülkemiz de ticaret ahlakı diye bir şey yok bu bakkal Ahmet amcadan en yüksek firmalara devleti yönetenlere kadar böyle yüksek ahlak sahibi Avrupa'ya medeniyeti öğreten ülkemde insanların kadar sömürülüp keriz yerine konulması da ayrı bir ironi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Man Of Earth -- 14 Şubat 2018; 1:20:52 >




  • Rain.. kullanıcısına yanıt
    Google kullanmayı biliyorsan Japonya'daki asgari ücrete bak sonra gel konuşalım.
  • OPTİMİST kullanıcısına yanıt
    hocam sen yazsan da yazmasan da betona laf anlatılmaz ki. yıllardır sadece eleştirmek ve asagılamktan başka hiçbirşey yapmayan zihniyete laf anlatmak abesle iştigal he de geç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OPTİMİST


    quote:

    Orijinalden alıntı: Discount Specialist

    Kalemi bindiren devlet. Araç fiyatının %60’ı net vergi.

    İşin içinde bir sürü parametre var, savunma olsun diye yazmıyorum ama bazı acı gerçekler var maalesef. İthal ve girdisi pahalı bir kalemden bahsediyoruz. Vergiyi Hem gelir hem de KOTA gibi düşün. Devlet vergiyi yüksek tutmazsa zaten bozuk olan ithalat - ihracat dengesi korkunç derecede açılır. Keşke %0 vergi olsa ben de isterim ama olmuyor işte, ihracat konusunda zayıfız. Akaryakıt konusunda da aynı durum var.

    Ülkeye ekonomik olarak baktığımızda vergilere dayalı yönetim hükmediyor.



    Zamanında Osmanlı İmparatorluğu'nda dahi yuksek vergiler yüzünden halk sesini yükseltti. Ancak ülkemizde halka dayalı bir yönetim sistemi mevcutken halk sesini cikartmadan bu durumu sindiriyorsa hele ki yuksek vergiyi savunuyorsa ekonomik gidişat gerçekten yoldan çıkmak üzeredir.



    Ülkemiz tarım icin elverişli topraklara sahip ancak bir anda çıkan HES çılgınlığı toprakların suyunu kesti.

    Tohum politikasi toprakları verimsizlestirdi.

    Pahalı mazot ciftciyi zor duruma soktu.

    Köylerdeki genç nüfus büyükşehirlere kaydı.

    Tarım bizim ana ihracat kaynağımız olmaliyken şuan can çekişiyor.



    *



    Türk lirası hizla deger kaybettiği için dolar ve euro cok ciddi rakamlara ulaştı.



    Bu en çok sanayii sektörünü etkiledi. Sanayiici zor durumda ama pek ses cikartamiyolar.



    *



    Hukumetin bilincsiz harcamaları



    Yap - İşlet - Devlet



    Çok şüpheli bir sistemdir. Belirlenen tahattut rakamlari o kadar uç noktalardaki bu anlasmalar yapilirken hazineden para cikacagi cok aşikardı.



    Yavuz Sultan Selim Köprüsü

    Osmangazi Köprüsü

    Avrasya Tüneli



    Hükümet bu köprüleri YID ile yaptırdı ancak tamamen zararli çıktık çünkü gerekli tahattut rakamlarina yuksek fiyatlandirma nedeni ile hic ulasilmadi.



    *



    Maaslar



    Halk bu kadar yuksek vergiye tabii iken milletvekilleri, bakanlar vb kidemli devlet calisanlari kolay paralar kazaniyor bununla birlikte buyuk imkan taniniyor. Kiralanan lüks araçlarin gideri cok fazla.



    Kimse kusura bakmasın o kadar maas alanlar kendi arabasini kiralasin niye biz onlarin arabasını ücretini oduyoruz.



    *

    Suriyeliler

    Sadece Suriyeliler diyorum. Bu kadar sosyal hak Turkiyede Turk vatandasina taninmaz.



    *



    Konumuz otomobildi...



    Ithal otomobilin girdisi nedir ?



    Tavsiye Edilen Satis Fiyati = 90.000 TL

    Içerisinde OTV ve OTVli fiyatin birde KDVsi var ek olarak maliyeti kârı vsde var.

    1.5 Dizel Araç

    90.000 x 0.82 = 73.800

    73.800 x 0.40 = 29.520

    Firmanin Aldigi 29.520 Vergi 60.480

    Şu otomobilin nasil bir girdisi var ki TOTALDE bu kadar vergi gerektiriyor.





    Aci gercekler: Hükümet halk tarafindan sorgulanmiyor. Akabininde elindekk güç yanlış kullanarak bariz bir zarar ediyoruz. Bunun cezasını milletçe oduyoruz. Polyana olmaya gerek yok bunlar gercekler.



    Su vergi oranlarini mantikli sekilde aciklamanin maliyeti yok.





    Ulkemizde ise en son beyaz esya %6.7, mobilyada %18, cep telefonunda yüzde 25, güneş kreminde yüzde 20, tıraş köpüğünde yüzde 6,7 ÖTV alinirken elmas, pırlanta, yat, tekne ve kotrada yüzde 0 oraninda ÖTV aliniyor.



    Kimse ÖTV vergi dilimini iyimser ve adaletli şekilde gostermeye calismasin.




  • Kabus87 kullanıcısına yanıt


    çok net olmuş

    japonyada asgari ücret 150bin yen bu arada

    hesaplarken kolay olması acısından TRde 1500 TL japonyoda 150000 yen karşılaştırmak istiyorsanız YEN yazan otomobil fiyatlarından sağdan 2 rakamı atın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AlphaScramble


    quote:

    Orijinalden alıntı: OPTİMİST


    quote:

    Orijinalden alıntı: Discount Specialist

    Kalemi bindiren devlet. Araç fiyatının %60’ı net vergi.

    İşin içinde bir sürü parametre var, savunma olsun diye yazmıyorum ama bazı acı gerçekler var maalesef. İthal ve girdisi pahalı bir kalemden bahsediyoruz. Vergiyi Hem gelir hem de KOTA gibi düşün. Devlet vergiyi yüksek tutmazsa zaten bozuk olan ithalat - ihracat dengesi korkunç derecede açılır. Keşke %0 vergi olsa ben de isterim ama olmuyor işte, ihracat konusunda zayıfız. Akaryakıt konusunda da aynı durum var.

    Ülkeye ekonomik olarak baktığımızda vergilere dayalı yönetim hükmediyor.



    Zamanında Osmanlı İmparatorluğu'nda dahi yuksek vergiler yüzünden halk sesini yükseltti. Ancak ülkemizde halka dayalı bir yönetim sistemi mevcutken halk sesini cikartmadan bu durumu sindiriyorsa hele ki yuksek vergiyi savunuyorsa ekonomik gidişat gerçekten yoldan çıkmak üzeredir.



    Ülkemiz tarım icin elverişli topraklara sahip ancak bir anda çıkan HES çılgınlığı toprakların suyunu kesti.

    Tohum politikasi toprakları verimsizlestirdi.

    Pahalı mazot ciftciyi zor duruma soktu.

    Köylerdeki genç nüfus büyükşehirlere kaydı.

    Tarım bizim ana ihracat kaynağımız olmaliyken şuan can çekişiyor.



    *



    Türk lirası hizla deger kaybettiği için dolar ve euro cok ciddi rakamlara ulaştı.



    Bu en çok sanayii sektörünü etkiledi. Sanayiici zor durumda ama pek ses cikartamiyolar.



    *



    Hukumetin bilincsiz harcamaları



    Yap - İşlet - Devlet



    Çok şüpheli bir sistemdir. Belirlenen tahattut rakamlari o kadar uç noktalardaki bu anlasmalar yapilirken hazineden para cikacagi cok aşikardı.



    Yavuz Sultan Selim Köprüsü

    Osmangazi Köprüsü

    Avrasya Tüneli



    Hükümet bu köprüleri YID ile yaptırdı ancak tamamen zararli çıktık çünkü gerekli tahattut rakamlarina yuksek fiyatlandirma nedeni ile hic ulasilmadi.



    *



    Maaslar



    Halk bu kadar yuksek vergiye tabii iken milletvekilleri, bakanlar vb kidemli devlet calisanlari kolay paralar kazaniyor bununla birlikte buyuk imkan taniniyor. Kiralanan lüks araçlarin gideri cok fazla.



    Kimse kusura bakmasın o kadar maas alanlar kendi arabasini kiralasin niye biz onlarin arabasını ücretini oduyoruz.



    *

    Suriyeliler

    Sadece Suriyeliler diyorum. Bu kadar sosyal hak Turkiyede Turk vatandasina taninmaz.



    *



    Konumuz otomobildi...



    Ithal otomobilin girdisi nedir ?



    Tavsiye Edilen Satis Fiyati = 90.000 TL

    Içerisinde OTV ve OTVli fiyatin birde KDVsi var ek olarak maliyeti kârı vsde var.

    1.5 Dizel Araç

    90.000 x 0.82 = 73.800

    73.800 x 0.40 = 29.520

    Firmanin Aldigi 29.520 Vergi 60.480

    Şu otomobilin nasil bir girdisi var ki TOTALDE bu kadar vergi gerektiriyor.





    Aci gercekler: Hükümet halk tarafindan sorgulanmiyor. Akabininde elindekk güç yanlış kullanarak bariz bir zarar ediyoruz. Bunun cezasını milletçe oduyoruz. Polyana olmaya gerek yok bunlar gercekler.



    Su vergi oranlarini mantikli sekilde aciklamanin maliyeti yok.





    Ulkemizde ise en son beyaz esya %6.7, mobilyada %18, cep telefonunda yüzde 25, güneş kreminde yüzde 20, tıraş köpüğünde yüzde 6,7 ÖTV alinirken elmas, pırlanta, yat, tekne ve kotrada yüzde 0 oraninda ÖTV aliniyor.



    Kimse ÖTV vergi dilimini iyimser ve adaletli şekilde gostermeye calismasin.









    İlkokul öğretmeninizin ellerinden öperim.

    90.000/1,18= 76.271

    76.271/1,45= 52.600 TL aracın fiyatı




  • Bana da gına geldi , ulkemiz ile Japonya , Almanya gibi devleri kıyaslayanlardan . Hoş , köydeki dayıya göre kıyaslanabilir de..



    Ama bırakın onları , Yunanistan , Gürcistan gibi donsuz ülkeler de üretmiyor bu aracları ... Bizim günahimız ne ?



    Buna ne mazeretiniz var?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bende345 -- 14 Şubat 2018; 15:24:59 >
  • Şehirde kullanıma uygun bir araç değil.CVT şanzıman ve 1.3 motor ile 0-100 hızlanması rezalet.(17.3 saniye).Üstelik motoru 1.3 gözükse de 1.6 gibi vergilendiriliyor.(1328 cc olduğundan).
    Juke kullanıcısıyım,Juke ile karşılaştırılması yanlış.Farklı kullanım amaçlarına hizmet eden farklı araçlar.Yeni makyajlı Juke'ların bagajı 354 litre,eski kasalar gibi küçük değil.Jimny için 5 koltukta bagaj hacmi 113 litre olarak verilmiş,komik...
    Yine de ülke şartları göz önünde bulundurulduğunda otomatik 4X4 bir jip için fena değil fiyatı.2. araç olarak ara ara ufak off-road tecrübesi yaşamak için alınabilir sanki.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ardaakman -- 14 Şubat 2018; 11:0:3 >
  • ardaakman kullanıcısına yanıt
    İlk mesajdaki Vitara hakkında ne düşünüyorsun hocam
  • cohannan kullanıcısına yanıt
    Daha makul bir araç hem şehir içi kullanım hem de genişlik/büyüklük olarak.Fakat 100370 lira yazmıyor kendi sitesinde,106.000 küsür olarak belirtilmiş fiyat.100 bin lira olan manuel modeli.Otomatik olan 100 bin liraya alınırsa o zaman fırsat olarak değerlendirilebilir bence.
    Şehir içerisinde kullanacaksanız 4*2 olanını da tercih edebilirsiniz,4*4 sistemleri araç için ekstra bir yük kullanmadıktan sonra.Yakıt ve hızlanmayı az da olsa etkiliyor.
  • pelerinlikedi P kullanıcısına yanıt
    Hocam bence yeni duster düşünülebilir, şu an eleştireni var ama aracı görmeden ezbere yazılıp çizenler var onları direkt geçelim. Yalıtımı zayıftı geliştirmişler , iç mekanda daha işlevsel olmuş , güvenlik içinde eklemeler var,



    Vitara okuduğum şehirde turkuaz renkli olandan var araç çok güzel duruyor sürekli gördüğüm bir araç ama b suv için fiyatlar ne öyle 98 bin tl den başlıyor. Duster ile paketler arasında 30 bin tl fark var. Bayide gezilir bakılır öyle kalır vitara...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardaakman

    Daha makul bir araç hem şehir içi kullanım hem de genişlik/büyüklük olarak.Fakat 100370 lira yazmıyor kendi sitesinde,106.000 küsür olarak belirtilmiş fiyat.100 bin lira olan manuel modeli.Otomatik olan 100 bin liraya alınırsa o zaman fırsat olarak değerlendirilebilir bence.
    Şehir içerisinde kullanacaksanız 4*2 olanını da tercih edebilirsiniz,4*4 sistemleri araç için ekstra bir yük kullanmadıktan sonra.Yakıt ve hızlanmayı az da olsa etkiliyor.

    O 2018 modeli için hocam 2017 için fiyat 100370 TL
    http://otomobil.suzuki.com.tr/fiyat-listesi-2017.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cohannan -- 14 Şubat 2018; 12:50:0 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matto


    quote:

    Orijinalden alıntı: AlphaScramble


    quote:

    Orijinalden alıntı: OPTİMİST


    quote:

    Orijinalden alıntı: Discount Specialist

    Kalemi bindiren devlet. Araç fiyatının %60’ı net vergi.

    İşin içinde bir sürü parametre var, savunma olsun diye yazmıyorum ama bazı acı gerçekler var maalesef. İthal ve girdisi pahalı bir kalemden bahsediyoruz. Vergiyi Hem gelir hem de KOTA gibi düşün. Devlet vergiyi yüksek tutmazsa zaten bozuk olan ithalat - ihracat dengesi korkunç derecede açılır. Keşke %0 vergi olsa ben de isterim ama olmuyor işte, ihracat konusunda zayıfız. Akaryakıt konusunda da aynı durum var.

    Ülkeye ekonomik olarak baktığımızda vergilere dayalı yönetim hükmediyor.



    Zamanında Osmanlı İmparatorluğu'nda dahi yuksek vergiler yüzünden halk sesini yükseltti. Ancak ülkemizde halka dayalı bir yönetim sistemi mevcutken halk sesini cikartmadan bu durumu sindiriyorsa hele ki yuksek vergiyi savunuyorsa ekonomik gidişat gerçekten yoldan çıkmak üzeredir.



    Ülkemiz tarım icin elverişli topraklara sahip ancak bir anda çıkan HES çılgınlığı toprakların suyunu kesti.

    Tohum politikasi toprakları verimsizlestirdi.

    Pahalı mazot ciftciyi zor duruma soktu.

    Köylerdeki genç nüfus büyükşehirlere kaydı.

    Tarım bizim ana ihracat kaynağımız olmaliyken şuan can çekişiyor.



    *



    Türk lirası hizla deger kaybettiği için dolar ve euro cok ciddi rakamlara ulaştı.



    Bu en çok sanayii sektörünü etkiledi. Sanayiici zor durumda ama pek ses cikartamiyolar.



    *



    Hukumetin bilincsiz harcamaları



    Yap - İşlet - Devlet



    Çok şüpheli bir sistemdir. Belirlenen tahattut rakamlari o kadar uç noktalardaki bu anlasmalar yapilirken hazineden para cikacagi cok aşikardı.



    Yavuz Sultan Selim Köprüsü

    Osmangazi Köprüsü

    Avrasya Tüneli



    Hükümet bu köprüleri YID ile yaptırdı ancak tamamen zararli çıktık çünkü gerekli tahattut rakamlarina yuksek fiyatlandirma nedeni ile hic ulasilmadi.



    *



    Maaslar



    Halk bu kadar yuksek vergiye tabii iken milletvekilleri, bakanlar vb kidemli devlet calisanlari kolay paralar kazaniyor bununla birlikte buyuk imkan taniniyor. Kiralanan lüks araçlarin gideri cok fazla.



    Kimse kusura bakmasın o kadar maas alanlar kendi arabasini kiralasin niye biz onlarin arabasını ücretini oduyoruz.



    *

    Suriyeliler

    Sadece Suriyeliler diyorum. Bu kadar sosyal hak Turkiyede Turk vatandasina taninmaz.



    *



    Konumuz otomobildi...



    Ithal otomobilin girdisi nedir ?



    Tavsiye Edilen Satis Fiyati = 90.000 TL

    Içerisinde OTV ve OTVli fiyatin birde KDVsi var ek olarak maliyeti kârı vsde var.

    1.5 Dizel Araç

    90.000 x 0.82 = 73.800

    73.800 x 0.40 = 29.520

    Firmanin Aldigi 29.520 Vergi 60.480

    Şu otomobilin nasil bir girdisi var ki TOTALDE bu kadar vergi gerektiriyor.





    Aci gercekler: Hükümet halk tarafindan sorgulanmiyor. Akabininde elindekk güç yanlış kullanarak bariz bir zarar ediyoruz. Bunun cezasını milletçe oduyoruz. Polyana olmaya gerek yok bunlar gercekler.



    Su vergi oranlarini mantikli sekilde aciklamanin maliyeti yok.





    Ulkemizde ise en son beyaz esya %6.7, mobilyada %18, cep telefonunda yüzde 25, güneş kreminde yüzde 20, tıraş köpüğünde yüzde 6,7 ÖTV alinirken elmas, pırlanta, yat, tekne ve kotrada yüzde 0 oraninda ÖTV aliniyor.



    Kimse ÖTV vergi dilimini iyimser ve adaletli şekilde gostermeye calismasin.









    İlkokul öğretmeninizin ellerinden öperim.

    90.000/1,18= 76.271

    76.271/1,45= 52.600 TL aracın fiyatı

    Aynen hocam o konuda işlem yaparken hata yapmışım. Bu konuda özür dilerim.

    Ancak
    1600 cm³'e kadar ve 80.000 TL üzeri araçlar %60 ÖTV ile vergilendirilmiyor mu ?
    Ek oralak rakam yine normalin üzerinde çıkıyor. Hafife indirgene bilecek bir olay değil.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.