Fransız ve vag araçları sorun ihtimalleri yüksek olduğu için mi elediniz? Eğer öyleyse sorunlarını kısaca yazabilir misiniz? |
900.000 Otomatik HB araç tavsiyesi (2. sayfa)
-
-
Fransızlar dizelleri ile ünlüydü. Artık Dizel üretim yok veya son demleri, manueller gibi piyasaları da düşüyor. Psa grubu Şanzımanı bile Toyota'nın şirketinden alıyor. Elekronik ve mekanik sorunları ile ünlüler, ayrıca yukarıda saydığım triger ve piston sorunları. Reno'ya edc ve dandik cvt nedeniyle uzağım. Polo dsg'li, dar ve küçük ama sessiz ve konforlu. Aynı şekilde Clio basık ve klostrofobik, halbuki dışarıdan büyük gözüküyor. Hepsine binip bak, arka koltuklarınada otur.
3-4 yaşında, düşük kilometre ve temiz dsg, dct, edc bulurum dersen olabilir. Birkaç sene sonra satarım diye düşünüyorsanız. Bu bağlamda Polo dsg'li olabilir.
-
Yav aldığınız araba blok çatlak çıkınca 200 daha harcayacaksiniz zaten bide düzgün yapamazlarsa o zmn daha beter . Ekspertiz anlayamıyor ve artık dolandırıcılık bu gibi durumlarda serbest gibi bişey 1 senede anca ortaya çıkabiliyor sorunlar
-
Bluehdi motorda adblue, dpf kaynaklı sorun yok değil mi arkadaşlar? Şanzıman eat6 ve eat8 sanırım sorunsuz sağlam ama motordan yana uğraşır mıyız? Yeni nesil dizel motorlar korkutuyor artık sıfır almadıktan sonra. -
Yılda 100bin km üzeri araç kullanan biriyim. Her türlü aracı iş seyahetlerimde kiraladım kullandım. Şirket aracı olarak zaten bütün c ve d segmenti araçlar elimden geçti.
1,4 motor style paket i20 sizin için en ideal araçtır. Motor turbosuz ve eski teknoloji olduğu için arıza yüzü görmezsiniz. Şanzıman 6 ileri tork konvertörlü olduğu için zaten arıza ihtimali sıfırdır. İç hacim olarak en geniş b hb araçtır. 2023 ve sonrası donanımlarda hava yastığı sayısı 6ya yükseltildi.
2010 yılından beri i20 bütün kasalarına sahip olduk. Sadece eşim kullandığı için kaputu açmaz araba hararet yapsa anlamaz saçma sapan zamanlarda arıza lambası yakmaz yolda bırakmaz. Sadece 1 2 litre fazla yakar ama acaba bir yeri bozulur mu diye endişe etmenize gerek kalmaz.
-
Hocam bu paralara temizi var neden olmasın ki?Ben 2023 kasımda 185000 km de 2015 model 1.6 bluehdi araç aldım.Lastikleri değistirdim gül gibi kullanıyorum.Motoru kaportası şanzımanı gayet iyi.900000 liraya rahatlıkla 2020 model temiz 1.5 bluehdi 308 bulursunuz.İlanlara girip bakın bir sürü araç var Daha bugün baktım.O fiyata Megane 4,1.6 dizel otomatik egea,astra k otomatik ne araçlar var.
-
Sorunsuzluk açısından B sınıfında en iyisi dediğiniz gibi. Uygun fiyata bulursam hala listemde teşekkürler
-
Dediğim gibi aslında astra, egea HB ve 308 hala aklımda hocam. Listemde 3-4 araba vardı buraya yazdıktan sonra 10a yaklaştı sanırım
-
Fransız araçların dpf ile ilgili bir sıkıntısı yok.Hatta dpf olarak birçok marka icinde en iyisi.308 gurubunda dpf problemi çok az gördüm.Kan torbası denen dpf sıvısı var.100-150000 km kadar gidiyor.Motorlu sistem dpf yi püskürterek temizliyor.Araçta dpf jenerasyon isteği hic yok.Geri planda kendisi temizliği yapıyor,siz bilmiyorsunuz.Adblue ya gelince;adblue sorunu var gercekten ana çözümü de var basit.Adblue'yi iptal ediyorsunuz yolunuza devam ediyorsunuz.Adblue enjektörü dpf den sonra olduğu icin iptal işleminde hicbir sıkıntı olmuyor.Benim araçta önceki sahibi iptal etmiş.İyiki de etmiş.5000 km'dir adblue ile ilgili birseyle karşılaşmadım.
-
Dsg kafadan eleme kroniği olanı kafadan eleme.
Ya bu piyasadaki arabalara kim biniyor cidden anlamıyorum ben. Egea berbat araba diyorlar İstanbul taksilerinin %80i Egea. Dsg sorunlu diyorlar en çok tutulan araçlarda hep dsg var. E ben de söyleyeyim 1.2 puretech fındık motor kullan at diyorlar rektefiye olmuyormuş. 120.000 sonra yenisini ister diyorlar. Napalım şimdi?
-
İ20 1.0 tgdi motor hiç kullandınız mı, 1.4 yerine tercih edilir mi? Yakıt konusunda biraz daha tasarruflu sanırım. -
Ben tercih etmedim çünkü 1.0 motorla birlikte şanzıman da 7 ileri çift kavrama geliyor. Daha seri ve daha verimli bir şanzıman motor ikilisi tabiki, daha atak bütün olarak baktığınızda mantıklı görünüyor fakat dediğim gibi eşim kullanacağı için turbo ve çift kavrama uzun vadede arızaya gebe malesef.
şuan şirket aracım 1.0 Octavia herşey güzel hoş fakat şanzıman arızasında 80 100binler araç benim olsa moralimi bozar
sizin beklentiniz uzun vadede sorunsuzluk ve otobanda 120 130 hızlarla seyahat etmek mi yoksa atak olsun benzini 1 2 litre fazla yaksın arıza yaparsa tamir masrafı beni üzmez herkes biniyor birşey olmuyor banada olmaz diyorsanız 1.4 eski teknoloji diyorsanız 1.0 alın
beni sanayiye 2 defa düşüren arabayı ben diğer gün satarım benim kafa yapım bu. Şirket aracımda olmasa senede 2 defa uzun yola giderim 110 120 ilerlerim. Motor yatak sarsa 40 50bin hallederim yoldan geçen usta dilinden anlar.
dediğim gibi benim önceliğim sorunsuzluk. Şehir içi İstanbul trafiğinde net 2 litre fark eder 1.0 daha az yakar ama şanzıman o dur kalka ne kadar dayanır bilemem
-
İlk arac olacaksa boyalı araç bak. i20 kullanım rahatlığı olarak cokkolay Polo biraz daha zordur -
Renault-Mercedes-Nissan ortak üretimi olan 1.3 tce motorda da kronik sorun olarak termostat problemi var, alüminyum gövde nedeniyle rektefiye olmuyor diyorlar
-
Öncelikle bilgilendirici cevaplarınız için çok teşekkür ederim.
Ben de 19 yaşında yeni ehliyet alan kızımla birlikte kullanmak için i20 bakıyordum, cevaplarınız benim için çok faydalı oldu.
Yazılarınızda da belirttiğiniz gibi benim de önceliğim SORUNSUZLUK.
Bu bağlamda i20 lerle ilgili olarak,
- en fazla hangi yıla kadar inelim (2017 de kasa değiştirmiş, bundan daha eskilerde bu sorunsuz dediğiniz 1.4 mpi motor mu?)
- style paket olarak belirtmenizin motor olarak bir nedeni var mı?, jump olmaz mı, çünkü piyasada yoğun olarak jump var
- i20 ile ilgili başka söyleyecekleriniz varsa onları da bilmek isteriz.
Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
-
Hocam merhaba. Bende konu sahibi arkadaşa benzer olarak bir arac bakiyorum. Dsg ve cift kavrama istemiyorum. İ20 gibi acaba Bayon ve Kia Stonic ayni özelliklerde araçlar midir ? Bunlari önerir misin. Gonlumden stonic geciyor 1.4 motor/
-
Merhabalar 1.4mpi 2014-2020 arasındaki kasaya bakıyorsunuz. 2017 de kasa değişimi olmadı. Style pakedi özellikle belirtmedim fakat jump paket ile arada kayda değer farklar var. Hız sabitleme hız limitleme otomatik arka camlar Çelik jant ön kol dayama kaput izolasyonu arka park sensörü çakmaklık viraj içi aydınlatma ve farın üzerinde gündüz ledi gibi farklar var jump ve style arasında.
şanzıman 2020 yılında kasa değişimiyle birlikte artık 6 ileri sizin ilgilendiğiniz modeller 4 ileridir ama dediğim gibi sorunsuzdur ikiside. B segmentinde aynı yıl üretilen corsa veya clio içine bindiğinizde i20nin daha derli toplu daha tok bir araç olduğunu kendinizde anlarsınız.
umarım gönlünüze göre bir araç bulursunuz
-
Evet aynı motor şanzıman kombinasyonu var. Bayon jump paket kesinlikle alınmaz çok boş stonic daha mantıklı bayonun tek avantajı bagajı daha büyük stonic ise dış görünüş ve malzeme kalitesi olarak benim daha çok hoşuma gidiyor ama ikinci eli bayon kadar hızlı değil
-
Aslında 2023 modele kadar bakıyorum,
6 vites olması benim için daha iyi düşünüyorum, öyleyse 2020 ve üstü bakmam gerekiyor.
İlginize teşekkür ederim.
-
Bütçe çok sorun değilse 2023 sonrası alın derim çünkü 2023 sonrası hava yastığı sayısı artıyor ayrıca tabela okuma şeritte kalma asistanları ve hayalet ekran geldi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X