Şimdi Ara

9500pro@9700pro 256bit active bios ve 3dmark2001 (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
92
Cevap
0
Favori
2.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Şu arada bişey sorayım bari.benim bios -L yazdığımda kilili gözükuyor ve yeni bios yüklemeye çalıştığımda ise eror veriyor bu kilidin anahtarı nedir şimdi.
  • arkadaşlar ben şimdi oc'den falan anlamıyorum bi yardımcı olun..ben geçtiğimiz nisan ayında 9500pro'nun bios'unu yükseltmiştim oc için..fixed_33 gibi bişeydi yanlış hatırlamıyosam.şimdi 351/320'de gayet stabil oyun oynayabiliyorum.
    soracağım daha iyi performans için yapabileceğim başka bir çözüm var mı?bayağı uzak kaldım bu konudan
  • gayet iyi zaten oc olayın, böyle kal bence..
  • çok gariptir...3dmark 10 loopu 370/317 de çalıştırıo...
    fakat ati tool ün 24 saatlik scan artifact kısmında ulaştıım en yüksek stabil değer 357/310...
    ut2003,nfs:underground da 357/310 sorunsuz saatlerce stabil...
    ve ÇOK GARİP??Kotor ve Armed and Dangerousta ulaşabildiğim en yüksek stabil değer 330/310..
    Şimdi bu nasıl bi denklemdir?
    UT2003 ün makinası en çok kastıran oyun olması gerekmio mu?nasıl olurda kötü grafikli armed and dangerous kartı çaktırır?Bana biri mantıklı bişi sölesin...

    üstelik nfs:under 370/317'de de çakmıo...ve öle 10 dakka yarım saat deil en az 3-4 saat oynuorum her oyunu denerken?anlamadım walla...
  • valla gabriel brnde öyle bir durum yok senin durum bayağı ilginç.
  • Armed and dangerous'ta kötü grafikler düzelsin diye AA ve AF açıyorsundur?
  • ben world racing mercedes oyununda test yaparım her zaman bi sorun varsa vardır.
  • Ekran kartını zorlamakla iyi grafiğin alakası yok. Kötü yazılmış bir grafik kodu, daha verimsiz çalıştığından (ovedraw'lar falan) kartı daha çok zorlayabilir.
  • ama ne kadar zorlarsa zorlasın böle bişey olmaması lazım en iyisimi 3dmark2003 testi yap sorun varsa vardır başka bişeyde denemene gerek yok, bide mercedes world racingde dene tamam işte.
  • Sorun'u uzun uğraşlar sonrası çözdüm:

    Sorun ATI'nin kötü OpenGL desteğiymiş...Ati nin opengl kod uzantıları desteği nvidia ya göre falan çok zayıf...OpenGL API siyle yazılan oyunlarda kart normalden daha fazla kasıldığı için max stabil değerleri haliyle düşüyor.Olay bundan ibaretmiş.
  • bence alakası yok gibi sana diyeceğm günlük kullanım değerlerin bu değildir.
  • Ncık....olay aynen böle:P
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.