Şimdi Ara

97 corolla debriyajdaki ses

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
734
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar merhaba... 97 model xli efsane aldım..93 binde...13 500 e aldım... debriyajda kavrama esnasında bir ses geliyor. gıcır gıcır diye.... ve kavramayı üstte alıyo... ustaya gösterdim baskı balata değişicek dedi,250 ye mal olur dedi, başka bir ustaya sordum 450 ye olur dedi.... ikisi arasında ki fark nedir? 250 orjinal parca takılınabilirmi? baskı balata değiştiren arkadaşlardan yardımlarını bekliyorum birde 93 binde ki bir araca hangi bakımları yaptırabilirim? tüm efsane cilere ilgilerinden dolayı şimdiden teşekkür ederim



  • bence birde toyota servisine götür onlar nekadar diyecek. Orjinal balata değişiminin 300 ytl kadar bir masraf çıkardıgını duymuştum
  • efsanecilerin yorumlarını bekliyorum...
  • kardeş bende 95 xli var kastettiğin ses ben de var hiç debriyaja ellemeden gaz ver çek tık tık tık die bi ses geliyo devir düşerken ve genellikle birinci bazen de ikinci viteste ayağını debriyajdan çekerken ama özellikle de sağa sola manevralarda geliyo ses.. ben de kendi ustama gösterdim sadece ses yapar sana bi zararı olmaz dedi.. sonuçta baskı balata da gerçekten bi sorun olsa araba rampa da çekmez yakıt fazla olur vs vs.. bu gibi sorunlar yoksa durup dururken o kadar masraf etme derim.. ben öyle biniyorum şahsen tercih senin..
  • kavramanın üstte olma problemini de debriyaj ayarıyla kuvvetle muhtemel halledebilirsin..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ReSuLL

    kardeş bende 95 xli var kastettiğin ses ben de var hiç debriyaja ellemeden gaz ver çek tık tık tık die bi ses geliyo devir düşerken ve genellikle birinci bazen de ikinci viteste ayağını debriyajdan çekerken ama özellikle de sağa sola manevralarda geliyo ses.. ben de kendi ustama gösterdim sadece ses yapar sana bi zararı olmaz dedi.. sonuçta baskı balata da gerçekten bi sorun olsa araba rampa da çekmez yakıt fazla olur vs vs.. bu gibi sorunlar yoksa durup dururken o kadar masraf etme derim.. ben öyle biniyorum şahsen tercih senin..


    Bahsettiğiniz ses debriyaj merkezinden geliyor ustanızın dediği gibi ses dışında bir sorun teşkil etmez fakat ilerki dönemlerde merkez arıza çıkartırsa kavrama da sorun yaşayabilirsiniz.

    Fakat Parisss arkadaşın dediği problem daha çok baskı balatanın ömrünü tamamladığına ilişkin. Çünkü daha yukarda kavrama ve kavrama esnasında ki ses corollalarda balata ömrüyle doğrudan alakalı olabiliyor.

    Tavsiyem ilk önce servisten parça fiyatlarını almanız ve dışardaki başka özel servislerle karşılaştırmanız. Yanlız kesinlikle orjinal parça kullanmanızı tavsiye ediyorum. Bu arada parça orjinal olsa bile 450 lira biraz fazla bir fiyat.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ae101_ -- 11 Aralık 2007; 1:21:53 >




  • benim arabadada aynı sorun var. ama hala yptırmadım servise götürdüm 510 lira dedi. bende hala oyle kullanıyorum işte. arasıra gıcır diye ses yapıyo kalkışlarda. bazende yavas giderken 2. viteste ayağını devriyajdan cekerken. servis baskı balata gitmiş dedi. takım olarka değişreiceklerini soylediler. o yuzden o kadar pahalıymış.ben soralı da 6 ay oluyor yani
  • bence toyota servisine götür fiyat öğren ona göre hareket et.Daha sonra bizlerle paylaşırsan sevinirim..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ae101_

    quote:

    Orjinalden alıntı: ReSuLL

    kardeş bende 95 xli var kastettiğin ses ben de var hiç debriyaja ellemeden gaz ver çek tık tık tık die bi ses geliyo devir düşerken ve genellikle birinci bazen de ikinci viteste ayağını debriyajdan çekerken ama özellikle de sağa sola manevralarda geliyo ses.. ben de kendi ustama gösterdim sadece ses yapar sana bi zararı olmaz dedi.. sonuçta baskı balata da gerçekten bi sorun olsa araba rampa da çekmez yakıt fazla olur vs vs.. bu gibi sorunlar yoksa durup dururken o kadar masraf etme derim.. ben öyle biniyorum şahsen tercih senin..


    Bahsettiğiniz ses debriyaj merkezinden geliyor ustanızın dediği gibi ses dışında bir sorun teşkil etmez fakat ilerki dönemlerde merkez arıza çıkartırsa kavrama da sorun yaşayabilirsiniz.

    Fakat Parisss arkadaşın dediği problem daha çok baskı balatanın ömrünü tamamladığına ilişkin. Çünkü daha yukarda kavrama ve kavrama esnasında ki ses corollalarda balata ömrüyle doğrudan alakalı olabiliyor.

    Tavsiyem ilk önce servisten parça fiyatlarını almanız ve dışardaki başka özel servislerle karşılaştırmanız. Yanlız kesinlikle orjinal parça kullanmanızı tavsiye ediyorum. Bu arada parça orjinal olsa bile 450 lira biraz fazla bir fiyat.


    aydınlattığınız için teşekkür ederim bahsettiğiniz debriyaj merkezi bu durumda değişmesi mi gerekiyor sesin kesilmesi için? ya da ilerde bu merkez bozulduğunda nasıl bi sorunla karşılaşırım pat diye yolda kalmak istemem.. ve fiyatı hakkında bilginiz var mı?




  • Sesin kesilmesi için debriyaj merkezinin değişmesi gerekiyor. Bu sizi Pat diye yolda bırakacak bir sorun teşkil etmez. Sadece dediğim gibi uzun vadede ses artabilir ve yavaş yavaş vites geçişlerinde sorunlar olabilir. Tabii kesin olacak diye bir şey söz konusu değil. SOrun çıkmadan uzun süre daha kullanabilirsiniz. Şu an benim aracımda da bu şekilde ve yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum sorun yok yani değiştirmenize gerek yok.
  • resul arkadasımızın dediği gibi genellikle birinci bazen de ikinci viteste ayağını debriyajdan çekerken ama özellikle de sağa sola manevralarda geliyo ses..
    arkadaslar bır kac japon parcacıya gittim iki yer 120 lira dedi bir yer 140 dedi bir yer 185 dedi, yani tamırcılerede sordum ıscılık ve sanzuman yağlaması dahil en az 200 orta seker 250 diyorlar....
    quote:

    Orjinalden alıntı: ReSuLL

    kardeş bende 95 xli var kastettiğin ses ben de var hiç debriyaja ellemeden gaz ver çek tık tık tık die bi ses geliyo devir düşerken ve genellikle birinci bazen de ikinci viteste ayağını debriyajdan çekerken ama özellikle de sağa sola manevralarda geliyo ses.. ben de kendi ustama gösterdim sadece ses yapar sana bi zararı olmaz dedi.. sonuçta baskı balata da gerçekten bi sorun olsa araba rampa da çekmez yakıt fazla olur vs vs.. bu gibi sorunlar yoksa durup dururken o kadar masraf etme derim.. ben öyle biniyorum şahsen tercih senin..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ae101_

    Sesin kesilmesi için debriyaj merkezinin değişmesi gerekiyor. Bu sizi Pat diye yolda bırakacak bir sorun teşkil etmez. Sadece dediğim gibi uzun vadede ses artabilir ve yavaş yavaş vites geçişlerinde sorunlar olabilir. Tabii kesin olacak diye bir şey söz konusu değil. SOrun çıkmadan uzun süre daha kullanabilirsiniz. Şu an benim aracımda da bu şekilde ve yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum sorun yok yani değiştirmenize gerek yok.


    cevaplar için teşekkür ederim.. hele binelim bakalım.. biz binerken bişey yok önemli de değil gelen ses sonuçta sesin ne olduğunu zararlı olmadığını biliyosun ama satarken alacak adam kafasına takıyo bu gibi şeyleri.. ben aslında arabayı satacaktım ama sonradan biraz daha binmeye karar verdim.. neyse biraz kişisel oldu ama tekrar teşekkür ederim cevaplar için..




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.