Şimdi Ara

A3 kaza 180 km hız (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.858
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 140-150 iyidir

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST


    quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    "Tolore" değil "tolere" hocam bu arada

    Teşekkürler. Bu konuda hep sürümcemede kalıyordum.

    Çok ince




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    tır sahibine üzüldüm. adamın durduk yere mesaisinden çalmış 180 le giden.

    valla ben devlet başkanı olsam; trafik kurallarını ihlalden dolayı oluşan kazalarda;

    ihlali yapan kim ise; o kaza için devlet olanaklarından yapılan ; ambulans itfaiye hastane, yola verilen zararlar aklınıza ne geliyorsa; hepsini ihlali yapan kişiye fatura ederim.

    oyle keyif için trafik kuralları ihlal ediyorsan paşa paşa da öde neden olduğun zararları.

    belki böyle kanunlar çıksa şu 190 la gidemiyorum cular biraz akıllanır.

    altınızda bmw mersedes olması 130 u geçme hakkı vermez size.

    hayırlı günler.



    İyi de, trafik kazalarının tamamına yakını bir trafik kuralını ihlalden oluşuyor.

    e tamam işte hatayı yapan oluşan masraflarıda ödesin;

    belki zamanla insanlar 131 e çıkmaya korkmaya başlar, yada sinyal vermeden şerit değiştirmeye, yada u dönüşü yasak tabelasının hemen dibinden u dönüşü yapmaya korkmaya başlarlar.kimbilir belki bir gün ışık olmayan yaya geçidinde yaya gördüklerinde kendiliğinden bile dururlar . serserilik yapmayıda bırakırlar belki trafikte makas atılmaz olur? hayal gibi ama neden olmasın?

    madem tabelalar işe yaramıyor en can alıcı noktadan adamın cebinden önlem almak lazım.

    hayırlı günler.



    Ambulans vs hizmetini devlet ödemese, ben hatalı isem kasko öder. Karşı taraf hatalı ise karşı tarafın sigortası öder. O yüzden çok bir şey değişeceğini sanmıyorum.

    Kaza yapıp refüj bozarsanız, direk devirirseniz falan faturasını size kesiyor devlet, kaskonuz yoksa fena giriyor. Hali hazırda düzen bu. Ambulans falan ücretsiz ise, onu ve hastane ücretlerini ücretli yapsanız kaskom, sigortam öder. Çok bir şey değişmez.

    Ek olarak, genel olarak çoğumuz SGK veya Bağkurluyuz. Zaten sağlık anlamında sigortalıyız.

    Zaten sigorta yaptırmanın amacı bu. Başımıza gelen beklenmedik risklerden korunmak için yaptırıyoruz.




  • Araç muhtemelen 80-100 ile falan gidiyordu. Tıra vurduğunuzda tavan çok kolay kopuyor çünkü. O kaza ivmesinde arabada ne sabit kalıyor da kadran sabit kalacak ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    İnsanlar yüz binlerce para verip premium araç alıyorlar basmaları hakkı ama kamyon tırlar bu zevke maalesef gölge düşürüyorlar.



    Ankara Eskişehir yolunda 190le giderken birden yan şeritteki adam önüme fırladı zor kurtardım.



    Dikkatsizlik diz boyu

    Kafalar yine pırıl pırıl
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun


    Kadranın 180'de takılı kalması 180 km/s ile giderken kaza yapmış olduğu anlamına gelmez. Pek çok kazada araçların kadranlarında çok ciddi sapmalar olduğu gözlenmiştir. 180 km/s ile giderken kaza yaptı, sürücüyü A3 kurtardı demek uygun değil.

    Katılıyorum.

    Ama bu kazada hızın yüksek olduğu aşikar.
    Diğer taraftan ne aracın A3 olması ne de hızın yüksek olması "oo A3 iyi arabaymış" dememiz için yeterli değil bu kazada.
    Çünkü tırın soluna aracın sağ tarafını kaptırmış, tavanı orada bırakmış ve çok büyük bir şans eseri sağ olarak kurtulmuş.
    A3'ün sağ koltuklarında yolcu olsaydı ikisi de orada ölmüş olacaktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST


    quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    "Tolore" değil "tolere" hocam bu arada

    Teşekkürler. Bu konuda hep sürümcemede kalıyordum.

    Çok ince

    Konuşurken tolore deniyor. Ben tolere diyemiyorum. Gay gibi oluyor tolere deyince.




  • Şimdi şöyle bir şey var, TIR'lar Turbo dizel olduğu için gaza basınca direk koltuğa yapıştırıyor. Torku yüksek çünkü. Zaten çok güçlü dizel arabalara ne diyoruz? Kamyon gibi tork var. Tork o kadar yüksek ki TIR'cılar o yüzden boyna yarışırlar. Kimin torku daha yüksek diye. Tabii olan da tüm kurallara uyan masum vatandaşa (Hız sınırı 120+%10 iken Premium araç aldığı için 190 basmak hakkı oluyor) oluyor.

    Şimdi ironiyi kenara bırakalım;
    TIR'ların 3 şeritli yolda en sol şeride çıkmaları her ne olursa olsun yasaktır. Ancak orta şeridi sollama maksatlı kullanabilirler. TIR'lar öyle hantal araçlar ki, önünüzdeki adam 55 ile gidiyorsa siz 60 ile gidiyorsanız onu sollamak istersiniz. Çünkü sollamazsanız fren yapacaksınız, hafif de bir rampa varsa rampa boyunca öndeki kamyona göre gaz vereceksiniz. Hani hiç ufak arabanızı kullanırken önünüzde mıy mıy giden birisi sizi sinir etti mi? İşte o sinir hissinin aynısı. Üstelik altınızdaki gaza basınca koltuğa yapıştırmıyor, aksine gıdım gıdım hızlanıyor ve yakıtı bu esnada sömürüyor (Anlık tüketim rahatça 100 litreleri devirebilir). Kamyoncu da mümkün mertebe fren kullanmak ya da gaz kesmek yerine sollamak istiyor. O yüzden ipucu olsun iki kamyon arkalı önlü gidiyorsa bilhassa arkadaki öndekine yaklaşıyorsa o adam sollayacak demektir, geçebiliyorsanız bir şerit sola geçin yok illa sollayacam diyorsanız da gaza oturun bir an önce geçin.

    Kadranın 180'de takılı kalması ise, kaza anında kadranın nereye savrulacağını, nerede sıkışacağını bilemeyiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Araç muhtemelen 80-100 ile falan gidiyordu. Tıra vurduğunuzda tavan çok kolay kopuyor çünkü. O kaza ivmesinde arabada ne sabit kalıyor da kadran sabit kalacak ?

    Bence tavanı kesmişler
  • tasshelhoff kullanıcısına yanıt
    hocam sana katılıyorum ama bir yere takıldım belli bölgelerde hız sınırı yok demişsin hani öyle söyleyince çoğu yerde hız sınırı varmış gibi oluyor onu düzeltmek istedim.

    almanya otoban hız sınırları haritası :http://www.autobahnatlas-online.de/Limitkarte.pdf

    Mavi = hız sınırı yok (yine de 130 km/h tavsiye edilen hız var)
    Koyu yeşil = 130 km/h
    Açık yeşil = 120 km/h
    Sarı = 100 km/h
    Turuncu = 90 km/h
    Kırmızı = 80 km/h
    Koyu kırmızı = 70 km/h
    Kahverengi = 60 km/h

    buradan görülebileceği gibi çoğu yer mavi yani çoğunda hız sınırı yok. bir de yanlış anlaşılma olmasın bunlar sadece otobanlar için olan hız sınırları, yani otoban olmayan şehirler arası yollar dahil değil hız limiti çalışmasına ama haritadan görünüyor açık kahverengi yollar olarak.




  • En iyisi öne yaldır yaldır giden bir araç alıp takip mesafesini koruyarak onu takip etmek.



    Bu hiz radarlarına karşı da etkili bir önlem.



    Ayrıca gece karanlık yol kesimlerinde de çok etkili bir yöntem.



    Tabi öndeki aaç bazen tırsıp sağa geçiyor. :) Fazla tırtstırmamak lazım çok yakın da takip ederek :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.