Şimdi Ara

A3 kaza 180 km hız

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
2.837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj




  • İnsanlar yüz binlerce para verip premium araç alıyorlar basmaları hakkı ama kamyon tırlar bu zevke maalesef gölge düşürüyorlar.



    Ankara Eskişehir yolunda 190le giderken birden yan şeritteki adam önüme fırladı zor kurtardım.



    Dikkatsizlik diz boyu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    İnsanlar yüz binlerce para verip premium araç alıyorlar basmaları hakkı ama kamyon tırlar bu zevke maalesef gölge düşürüyorlar.



    Ankara Eskişehir yolunda 190le giderken birden yan şeritteki adam önüme fırladı zor kurtardım.



    Dikkatsizlik diz boyu

    Normal araçlarda arka koltukta gaz fren direksiyon yok . Yat kalk babana şükret
  • Kadranın 180'de takılı kalması 180 km/s ile giderken kaza yapmış olduğu anlamına gelmez. Pek çok kazada araçların kadranlarında çok ciddi sapmalar olduğu gözlenmiştir. 180 km/s ile giderken kaza yaptı, sürücüyü A3 kurtardı demek uygun değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockabye


    quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    İnsanlar yüz binlerce para verip premium araç alıyorlar basmaları hakkı ama kamyon tırlar bu zevke maalesef gölge düşürüyorlar.



    Ankara Eskişehir yolunda 190le giderken birden yan şeritteki adam önüme fırladı zor kurtardım.



    Dikkatsizlik diz boyu

    Normal araçlarda arka koltukta gaz fren direksiyon yok . Yat kalk babana şükret

    Merak etme. Oy da kullanıyorum ehliyetimde var



    Kısaca 18 üzeriyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    İnsanlar yüz binlerce para verip premium araç alıyorlar basmaları hakkı ama kamyon tırlar bu zevke maalesef gölge düşürüyorlar.



    Ankara Eskişehir yolunda 190le giderken birden yan şeritteki adam önüme fırladı zor kurtardım.



    Dikkatsizlik diz boyu

    O arabayı alınca basmak hakkın olmuyor. Tabii ki önüne atlamaları yanlış. Ancak hızının karşıdakinin hatasını tolore edebilecek ayarda olması lazım. Bu hatayı 190 ile giderken tolore edebiliyorsan lafım yok. Bas. Ama zor kurtardığına göre riskliymiş. O zaman 180 ile git bir zahmet. Bak, basma demiyorum. Ama hakkın falan değil. Bunu bil.

    Herkes hata yapabilir. Trafikte kaza yapmamak biri hata yaptığında diğerinin onu tolore edebilmesine bağlıdır. Tolerasyon için pay bırakmamak da başlı başına hatadır.

    Bu kafaları anlamıyorum gerçekten. Bende de var 210hp araba. Otobanda 160 sabit hızla gidip geliyorum. Nispeten hızlı da kullanıyorum. Ama "parayı verdim, basmak hakkım" gibi triplerde değilim. Saçma, ayarsız ve biraz görgüsüzce buluyorum bu hezeyanı. Çoğu hırt araba 200'e çıkabiliyor ayrıca. 2008 Focus... Verdim 40 lira parayı, basayım 200 o zaman. Beemwe'nin arkasına geçip selektör atayım. Mallık bunlar. Geçiniz.

    4 çeker araba da var, virajda arkanızdan bağırıyor muyum, "çekilsene hıyar, şu kadarcık virajda 160 ile gidilir mi?" diye? Bağırmıyorum. Yavaşlıyorum siz ölümlüler gibi, madem trafiğin genel akış hızı düştü, ben de düşürüyorum tempoyu... Sonuçta içten içe ölümsüz olmadığımı bildiğim için...




  • MyWorldLife kullanıcısına yanıt
    Premiun araç almakla basmanın ne alakası var? Sen geberebilirsin ama yolda ki diger insanların hayatını tehlikeye atmak söz konusu olabilir mi? Çok ilginç bir zihniyet.
  • Yüksek hızda araç kullanmak kimsenin hakkı filan değil kendin istersen öl git ama başkasının canına kastetmeye kimsenin hakkı yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun


    Kadranın 180'de takılı kalması 180 km/s ile giderken kaza yapmış olduğu anlamına gelmez. Pek çok kazada araçların kadranlarında çok ciddi sapmalar olduğu gözlenmiştir. 180 km/s ile giderken kaza yaptı, sürücüyü A3 kurtardı demek uygun değil.

    Bunu demeye girmiştim. Kadranın x hızında takılı kalması olayı...

    Kazaya girdiğin anda (tampon bükülmeye başladığında) kadran mı kilitleniyormuş? Yok öyle bir şey. Bu araç belki 200 ile gidiyordu, belki 150 ile gidiyordu. Kimse bilemez.

    Aracın aldığı hasara bakınca şoförün de sağ çıkması mucize. Verilmiş sadakası varmış.

    Bu arada kamyona karşı şans zayıf. Güvenmeyin hemen. Ooo yeni arabalar güvenliymiş moduna girmeyin. Tır altına girerek çok rahat ölürsünüz hala. Burada muhtemelen şoförü kurtaran tırın hızının da yüksek olması ve tavanın şoföre zarar vermeden kavanoz kapağı gibi açılması oldu.

    O tavan 20 cm açılı yırtılsın, beraberinde şoförün kelleyi de alırdı.

    Yani, şans işi bu işler.




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    "Tolore" değil "tolere" hocam bu arada
  • tır sahibine üzüldüm. adamın durduk yere mesaisinden çalmış 180 le giden.

    valla ben devlet başkanı olsam; trafik kurallarını ihlalden dolayı oluşan kazalarda;

    ihlali yapan kim ise; o kaza için devlet olanaklarından yapılan ; ambulans itfaiye hastane, yola verilen zararlar aklınıza ne geliyorsa; hepsini ihlali yapan kişiye fatura ederim.

    oyle keyif için trafik kuralları ihlal ediyorsan paşa paşa da öde neden olduğun zararları.

    belki böyle kanunlar çıksa şu 190 la gidemiyorum cular biraz akıllanır.

    altınızda bmw mersedes olması 130 u geçme hakkı vermez size.

    hayırlı günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    tır sahibine üzüldüm. adamın durduk yere mesaisinden çalmış 180 le giden.

    valla ben devlet başkanı olsam; trafik kurallarını ihlalden dolayı oluşan kazalarda;

    ihlali yapan kim ise; o kaza için devlet olanaklarından yapılan ; ambulans itfaiye hastane, yola verilen zararlar aklınıza ne geliyorsa; hepsini ihlali yapan kişiye fatura ederim.

    oyle keyif için trafik kuralları ihlal ediyorsan paşa paşa da öde neden olduğun zararları.

    belki böyle kanunlar çıksa şu 190 la gidemiyorum cular biraz akıllanır.

    altınızda bmw mersedes olması 130 u geçme hakkı vermez size.

    hayırlı günler.



    Gel İstanbul'a da o kamyonlar nasıl kullanıyor bir gör kimse umurlarında değil pat diye önüne atlar birbiri ile yarışır seni ezer geçerler.

    Olay hız değil hala şunu anlamıyorsunuz .Almanya'da niye böyle aptalca kazalar bizden daha az oluyor ??


    Yol ver tabelası varsa kamyon tır hiç farketmez o adam zınk diye duruyor yola atlamıyor. 250 ile giden arkasından 270 ile gelene yol veriyor . Sollaması biten sağa geçiyor.


    Biraz Dashcam videoları izleyin de öğrenin artık şu hızın kazanın 1 .faktörü olmadığını. Olay tamamen eğitim trafik eğitim .

    1960 lardan beri Batı Almanya ve Doğu Almanya trafik kurallarına ve eğitimine önem veriyor . Biraz araştırırsanız trafik kazalarının ne kadar düştüğünü görebilirsiniz.


    Almanya hayranı değilim ancak adamlardaki disiplinin 10 da 1 i bizde olsa çok güzel olurdu. Hız sınırı olmayan otobanlar var adamlarda neden kaza oranı bizden fazla değil peki ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rockabye -- 3 Mayıs 2017; 13:34:29 >




  • doğma büyüme istanbulluyum, 36 yaşındayım, 18 yıllık ehliyetim en az 300 bin km yol tecrübem var arkadaşım.

    sen 180 le gidersen ne yaparsan yap 100 ile gitmene kıyasla onine çıkabilecek engellerden sıyrılman en az 3-4 kat zorlaşır hatta imkansızlaşır.

    o 130 tabelası süs değil.

    130 le gideceğin yere 180 le giderek kazanacağın süre 30 dk belki var belki yok.

    değer mi değmez mi sen takdir et.


    almanya ile örnek verme; adamların eğitim sistemlerinden, genel doğru yanlış anlayışlarına, kurallara uyma güdülerine kadar bizim milletimizle alakası yok.

    o adamlar arabalarının bakımlarını tam yaptırıyor, otoyollarını yapan mühendisler yolları tam yapıyor, sürücüler arabam güzel görünsün diye saçma sapan modifiyeler yapmıyorlar, emin ol kemerlerine ötmesin diye kemer tokası filan da takmıyorlar.

    ayrıca o bahsettiğin sınır olmayan otoyollar belirli bölgelerde geçerli.

    ha sınır yok ama işte kurallara uymayıncada polisi hemen eşinde görüyorsun. bizdeki gibi polisin önünde emniyet şeridine kıramıyorsun orada polis te görevini yapıyor.



    hayırlı günler.




  • VAG kalitesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MyWorldLife

    İnsanlar yüz binlerce para verip premium araç alıyorlar basmaları hakkı ama kamyon tırlar bu zevke maalesef gölge düşürüyorlar.



    Ankara Eskişehir yolunda 190le giderken birden yan şeritteki adam önüme fırladı zor kurtardım.



    Dikkatsizlik diz boyu

    O ne demek basmak hakki diye cumle kurulmasi.Her yerin belli bir hiz limiti var.Ki bu hizla kaza yaptiktan sonra ailesi olmada nerede ise icim ciz edilmemesi gereken bir tehlike sacicoyorlar etrafa.

    Premium denilen dayatilan kandine guveni olmayan ancak ona sahip olarak ozguven kazanan kisileri pazarlamada kandirilmasi icin insanligin ortaya koydugu kavram.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Golf.7

    "Tolore" değil "tolere" hocam bu arada

    Teşekkürler. Bu konuda hep sürümcemede kalıyordum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    doğma büyüme istanbulluyum, 36 yaşındayım, 18 yıllık ehliyetim en az 300 bin km yol tecrübem var arkadaşım.

    sen 180 le gidersen ne yaparsan yap 100 ile gitmene kıyasla onine çıkabilecek engellerden sıyrılman en az 3-4 kat zorlaşır hatta imkansızlaşır.

    o 130 tabelası süs değil.

    130 le gideceğin yere 180 le giderek kazanacağın süre 30 dk belki var belki yok.

    değer mi değmez mi sen takdir et.


    almanya ile örnek verme; adamların eğitim sistemlerinden, genel doğru yanlış anlayışlarına, kurallara uyma güdülerine kadar bizim milletimizle alakası yok.

    o adamlar arabalarının bakımlarını tam yaptırıyor, otoyollarını yapan mühendisler yolları tam yapıyor, sürücüler arabam güzel görünsün diye saçma sapan modifiyeler yapmıyorlar, emin ol kemerlerine ötmesin diye kemer tokası filan da takmıyorlar.

    ayrıca o bahsettiğin sınır olmayan otoyollar belirli bölgelerde geçerli.

    ha sınır yok ama işte kurallara uymayıncada polisi hemen eşinde görüyorsun. bizdeki gibi polisin önünde emniyet şeridine kıramıyorsun orada polis te görevini yapıyor.



    hayırlı günler.

    İşte bunların hepsini toplarsak demek ki suç Hızlı gidende değil . Şunu diyebiliriz 180 ile giden 100 ile giderse %90 oranında kaza engellenir . Ancak adamın pat diye sola atlaması sen 50 ile giderken de vurursun 100 ile giderken de.


    Ağva'ya giderseniz veya Ağva'yı da boşverin Nevzat Demir'in oradaki kamyonlarla 3-5 gün aynı yolu kullanırsanız neler neler var görebilirsiniz.

    3 Şeridi kapayıp yarış yapıyorlar geçmesen taş geliyor geçmeye çalışsan sinir harbi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    tır sahibine üzüldüm. adamın durduk yere mesaisinden çalmış 180 le giden.

    valla ben devlet başkanı olsam; trafik kurallarını ihlalden dolayı oluşan kazalarda;

    ihlali yapan kim ise; o kaza için devlet olanaklarından yapılan ; ambulans itfaiye hastane, yola verilen zararlar aklınıza ne geliyorsa; hepsini ihlali yapan kişiye fatura ederim.

    oyle keyif için trafik kuralları ihlal ediyorsan paşa paşa da öde neden olduğun zararları.

    belki böyle kanunlar çıksa şu 190 la gidemiyorum cular biraz akıllanır.

    altınızda bmw mersedes olması 130 u geçme hakkı vermez size.

    hayırlı günler.



    İyi de, trafik kazalarının tamamına yakını bir trafik kuralını ihlalden oluşuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rockabye


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    doğma büyüme istanbulluyum, 36 yaşındayım, 18 yıllık ehliyetim en az 300 bin km yol tecrübem var arkadaşım.

    sen 180 le gidersen ne yaparsan yap 100 ile gitmene kıyasla onine çıkabilecek engellerden sıyrılman en az 3-4 kat zorlaşır hatta imkansızlaşır.

    o 130 tabelası süs değil.

    130 le gideceğin yere 180 le giderek kazanacağın süre 30 dk belki var belki yok.

    değer mi değmez mi sen takdir et.


    almanya ile örnek verme; adamların eğitim sistemlerinden, genel doğru yanlış anlayışlarına, kurallara uyma güdülerine kadar bizim milletimizle alakası yok.

    o adamlar arabalarının bakımlarını tam yaptırıyor, otoyollarını yapan mühendisler yolları tam yapıyor, sürücüler arabam güzel görünsün diye saçma sapan modifiyeler yapmıyorlar, emin ol kemerlerine ötmesin diye kemer tokası filan da takmıyorlar.

    ayrıca o bahsettiğin sınır olmayan otoyollar belirli bölgelerde geçerli.

    ha sınır yok ama işte kurallara uymayıncada polisi hemen eşinde görüyorsun. bizdeki gibi polisin önünde emniyet şeridine kıramıyorsun orada polis te görevini yapıyor.



    hayırlı günler.

    İşte bunların hepsini toplarsak demek ki suç Hızlı gidende değil . Şunu diyebiliriz 180 ile giden 100 ile giderse %90 oranında kaza engellenir . Ancak adamın pat diye sola atlaması sen 50 ile giderken de vurursun 100 ile giderken de.


    Ağva'ya giderseniz veya Ağva'yı da boşverin Nevzat Demir'in oradaki kamyonlarla 3-5 gün aynı yolu kullanırsanız neler neler var görebilirsiniz.

    3 Şeridi kapayıp yarış yapıyorlar geçmesen taş geliyor geçmeye çalışsan sinir harbi.



    tamam dediğinizi anlıyorum;

    ama ülke bu devasa inşaat şantiyesi görünümünden kurtulmadıkca bu kamyonlar tırlar da yollarda olmaya devam edecek.

    yani eğer daha uzun yaşamak istiyorsanız bu adamlara karşı önlem almanız lazım bu önlem de 180 le gitmek değil 80-90 la gitmek olmalı .

    hayırlı günler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST


    quote:

    Orijinalden alıntı: tasshelhoff

    tır sahibine üzüldüm. adamın durduk yere mesaisinden çalmış 180 le giden.

    valla ben devlet başkanı olsam; trafik kurallarını ihlalden dolayı oluşan kazalarda;

    ihlali yapan kim ise; o kaza için devlet olanaklarından yapılan ; ambulans itfaiye hastane, yola verilen zararlar aklınıza ne geliyorsa; hepsini ihlali yapan kişiye fatura ederim.

    oyle keyif için trafik kuralları ihlal ediyorsan paşa paşa da öde neden olduğun zararları.

    belki böyle kanunlar çıksa şu 190 la gidemiyorum cular biraz akıllanır.

    altınızda bmw mersedes olması 130 u geçme hakkı vermez size.

    hayırlı günler.



    İyi de, trafik kazalarının tamamına yakını bir trafik kuralını ihlalden oluşuyor.

    e tamam işte hatayı yapan oluşan masraflarıda ödesin;

    belki zamanla insanlar 131 e çıkmaya korkmaya başlar, yada sinyal vermeden şerit değiştirmeye, yada u dönüşü yasak tabelasının hemen dibinden u dönüşü yapmaya korkmaya başlarlar.kimbilir belki bir gün ışık olmayan yaya geçidinde yaya gördüklerinde kendiliğinden bile dururlar . serserilik yapmayıda bırakırlar belki trafikte makas atılmaz olur? hayal gibi ama neden olmasın?

    madem tabelalar işe yaramıyor en can alıcı noktadan adamın cebinden önlem almak lazım.

    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 3 Mayıs 2017; 13:56:0 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.