Şimdi Ara

A4 1.8 T FSI Multitronic

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
1.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar, Arkadaşlar yarın beğendiğim bir aracı almaya gideceğim nasib olursa alacağım ilk arac olacak dolayısı ile bu konuda bilgisizim bahsi geçen otomobil hakkında lütfen değerli görüşlerinizi yazarmısınız.

    Sorgulamada 1 tane kazası var görünüyor lakin tutar yok sahibi bunun için ...TL gibi bir rakam söyledi. Kaza önceki sahibinde olduğu için bilgi ve evrak yok, hasar büyük olsa kayıtlara geçmem ihtimali olurmu?
    Kasko ve sigorta düzenli olarak yapılmış.

    Edit: Satış gerçekleşmediği için link kaldırıldı, makul olanı bu galiba..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MasterSingin -- 14 Nisan 2016; 10:53:06 >



  • Expertiz yaptırın hocam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpecTraceF33

    Expertiz yaptırın hocam

    Teşekkürler, Audi servis veya Normal servis fark edermi.
  • Arkadaki manzara ne öyle photo shop gibi.
    Şüphelendim şimdi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpecTraceF33

    Expertiz yaptırın hocam
    Hasar olsa kendisi çektirip kimseye göstermeden yaptyrabilir ki örnekleri mevcut.

    Ylk araba için biraz hallice bu. Y?inize kary?mak istemem ama bir parça anlady?ymy dü?ünüyorum. Aracyn tüketimi yüksek olacak. O yazdy?y de?erlerin üstüne 2 litre koyun derim. Yakyt masrafy cidden yorucu bir ?ey bu ülkede.

    Kavramanyn durumuna baktyryn. Motorun ömrü ne alemde ona da bakyn. Fiyat olarak uygun geliyor olabilir ama bunlar masraflary yüksek araçlar. 71 000' satylan Audi A4 piyasa de?erini kaybederken yedek parçalary her gün zamlanyyor. Siz A4'ün 0 km bakymlaryna ve yedek parçalaryna bir bakyn derim.

    Ben olsam olmazdym.

    Hayyrly olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kalavun


    Hasar olsa kendisi çektirip kimseye göstermeden yaptyrabilir ki örnekleri mevcut.

    Ylk araba için biraz hallice bu. Y?inize kary?mak istemem ama bir parça anlady?ymy dü?ünüyorum. Aracyn tüketimi yüksek olacak. O yazdy?y de?erlerin üstüne 2 litre koyun derim. Yakyt masrafy cidden yorucu bir ?ey bu ülkede.

    Kavramanyn durumuna baktyryn. Motorun ömrü ne alemde ona da bakyn. Fiyat olarak uygun geliyor olabilir ama bunlar masraflary yüksek araçlar. 71 000' satylan Audi A4 piyasa de?erini kaybederken yedek parçalary her gün zamlanyyor. Siz A4'ün 0 km bakymlaryna ve yedek parçalaryna bir bakyn derim.

    Ben olsam olmazdym.

    Hayyrly olsun.



    Teşekkürler, Evet saklanacak olsa dedğiniz gibi yapılmaz büyük ihtimal. Yakıt tüketimi fazla kullanan biri olmadığımda dert olacağını düşünmüyorum belkide daha önce oto sahibi olmadığımdan böyle düşünüyorum bilemiyorum. Fiyat makul gibi geldi pazarlık payıda olacak tabi, 1 aydır araç arıyorum resmen beynim sulandı süreki farklı segment ama BMW 1 MERCEDES A200 AUDİ A4 arsında gidip geldim en son bunda karar kıldım gibi ?




  • trust06 T kullanıcısına yanıt
    Alan derinliği o. Kısık diyaframlı lensle çekilince öyle olur.
  • Araçta spor yay var, arkada kamber var. Bu araç %90 ihtimalle sonuna kadar zorlanmış araç bir de DSG. Ben yerinizde olsam almadan önce 2 kere düşünürüm. Bir de bu aracın tüketimi fazla. Yerinizde olsam özellikle bayandan temiz bir 1 serisi alır geçerim. Bayanlar araçları asla zorlamazlar; en kötü fren balatası değişirsiniz, kaportasında 1-2 çiziği yada ufak göçüğü tamir ettirirsiniz ama sağlam bir motora ve yürüyene sahip olursunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trust06

    Arkadaki manzara ne öyle photo shop gibi.
    Şüphelendim şimdi :)

    Diyaframı açarak, alan derinliğini azaltmış. şüphelenecek birşey yok, fotoğraflarda görsel güzellik için emek harcanmış sadece.

    şüphe duyulacak şey bence arka düzen geometrisinin değiştirilmiş olması, belli ki.

    ancak araç dsg değil; multitronic; CVT. Bu kasa multitronic' lerde kronik bir sorun bilinmiyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 13 Nisan 2016; 0:41:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist
    ....
    Yerinizde olsam özellikle bayandan temiz bir 1 serisi alır geçerim. Bayanlar araçları asla zorlamazlar; en kötü fren balatası değişirsiniz, kaportasında 1-2 çiziği yada ufak göçüğü tamir ettirirsiniz ama sağlam bir motora ve yürüyene sahip olursunuz.

    Kesinlikle katılmıyorum.

    Asıl ben hususiyetle bayandan araba almam.

    Ufak tefek sürtmeler, çarpmaları geçtim. Onlar değil sorun.

    Kaldırıma çıkmalar, yoldaki çukurları doldurarak gitmeler, kestiremedikleri için olmadık yerde aracın altını sürtmeleri filan bayan sürücüler daha fazla yapar.

    Çünkü çoğu için araba bir eşyadır. Teknik detaylarla da ilgilenmedikleri için o anda sorun yaşatmayan herşeyi yaparlar arabayla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist

    Araçta spor yay var, arkada kamber var. Bu araç %90 ihtimalle sonuna kadar zorlanmış araç bir de DSG. Ben yerinizde olsam almadan önce 2 kere düşünürüm. Bir de bu aracın tüketimi fazla. Yerinizde olsam özellikle bayandan temiz bir 1 serisi alır geçerim. Bayanlar araçları asla zorlamazlar; en kötü fren balatası değişirsiniz, kaportasında 1-2 çiziği yada ufak göçüğü tamir ettirirsiniz ama sağlam bir motora ve yürüyene sahip olursunuz.

    şanzıman multironic yani CVT şanzıman DSg değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist
    ....
    Yerinizde olsam özellikle bayandan temiz bir 1 serisi alır geçerim. Bayanlar araçları asla zorlamazlar; en kötü fren balatası değişirsiniz, kaportasında 1-2 çiziği yada ufak göçüğü tamir ettirirsiniz ama sağlam bir motora ve yürüyene sahip olursunuz.

    Kesinlikle katılmıyorum.

    Asıl ben hususiyetle bayandan araba almam.

    Ufak tefek sürtmeler, çarpmaları geçtim. Onlar değil sorun.

    Kaldırıma çıkmalar, yoldaki çukurları doldurarak gitmeler, kestiremedikleri için olmadık yerde aracın altını sürtmeleri filan bayan sürücüler daha fazla yapar.

    Çünkü çoğu için araba bir eşyadır. Teknik detaylarla da ilgilenmedikleri için o anda sorun yaşatmayan herşeyi yaparlar arabayla.

    her ne kadar arada kaldırıma da çıksalar, teknik detaylarla ilgilenmeseler de (ben de çok ilgilenmem) herkes gibi ben de bayanların daha temiz kullandığına inanırım. bu genel kabul görmüş bir gerçektir, bunu geçelim.
    1.8T motor passat'ı olan arkadaşlardan biliyorum sık sık bozulan sorunlu bir turbosu vardı. 1.8T fsi motoru hiç duymadım ama. demek o da varmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: butterfly_effect_53

    quote:

    Orijinalden alıntı: Duellist
    ....
    Yerinizde olsam özellikle bayandan temiz bir 1 serisi alır geçerim. Bayanlar araçları asla zorlamazlar; en kötü fren balatası değişirsiniz, kaportasında 1-2 çiziği yada ufak göçüğü tamir ettirirsiniz ama sağlam bir motora ve yürüyene sahip olursunuz.

    Kesinlikle katılmıyorum.

    Asıl ben hususiyetle bayandan araba almam.

    Ufak tefek sürtmeler, çarpmaları geçtim. Onlar değil sorun.

    Kaldırıma çıkmalar, yoldaki çukurları doldurarak gitmeler, kestiremedikleri için olmadık yerde aracın altını sürtmeleri filan bayan sürücüler daha fazla yapar.

    Çünkü çoğu için araba bir eşyadır. Teknik detaylarla da ilgilenmedikleri için o anda sorun yaşatmayan herşeyi yaparlar arabayla.

    her ne kadar arada kaldırıma da çıksalar, teknik detaylarla ilgilenmeseler de (ben de çok ilgilenmem) herkes gibi ben de bayanların daha temiz kullandığına inanırım. bu genel kabul görmüş bir gerçektir, bunu geçelim.
    1.8T motor passat'ı olan arkadaşlardan biliyorum sık sık bozulan sorunlu bir turbosu vardı. 1.8T fsi motoru hiç duymadım ama. demek o da varmış.

    Alıntıları Göster
    3 yıldır bizzat kullandığım araçtır. Biraz ufak detay vereyim.

    1- Bu araçlarda en çok dikkat edilmesi gereken husus aracın yağ eksiltme sorunu var mı yok mu ona bakmak. Tabi bunu aracı satın almadan tespit etmek biraz zordur. Tabi bu araçlarda 1000-2000km lerde 1lt yağ eksiltmesi normal değil ve piston ve segmantların değişmesi gerekir ki bu da servisinde 5.000-6.000 TL arasında bir tutardır. Servisler genelde 7000-8000'lerde 1lt yağ eksiltmeyi normal karşılıyorlar. Çünkü bu yağ eksiltme bu motorların doğasında vardır. bu motorlara tavsiye edilen 5-30 gibi akışkanlığı hızlı olan bir yağ, doğal olarak yüksek ısıya dayanamadığı için yapısı bozulup eksiliyor. Tabi yüksek ısı demek motoru da biraz zorlamak demektir. Yağ yakması olan bir araç (yüksek beygir yüksek ısı demek olduğundan) sürekli yüksek ısıya maruz kalmış demektir. Yani halk dilinde sert kullanılmış demektir.

    2- Rolanti devrinde direksiyonun tam tur çevrilince oluşan titremesi bu araçlarda normal karşılanıyor. hidrolik pompasinin Devri'nin rolanti de düşük gelmesinden kaynaklı bi sorundur. Direksiyonu çevirirken gaza bastığınızda titremenin geçmesi gerekir. eğer geçmiyorsa o zaman sorun var demektir ve hidrolik pompasının değişmesi gerekir.

    3- Piyasada bir çok S-line denen araç vardır ancak hemen hemen hiçbirisi S-line değildir. S-line Replika jant takıldığında araç S-line olmaz. Gerçek S-line var mı derseniz de ilan no: 276111409 Bu araç gereçk iç-dış S-line dır. Genelde bu tabirleri galericiler bilmediklerinden söyler ama aldanmamakta fayda vardır. 0 alırken S-line pakete ekstra 40.000-50.000 arasında bir ücret ödenir.

    4- Aracın yakıt tüketimi öyle korkulduğu kadar değildir. Şehirlerarası 5.3 gibi fabrika verisinin altını görmüş biri olarak söylüyorum. Sakin kullanımda şehir içi 9,5-10 lt lerde gezersiniz. Toyota corolla 1.6 otomatik istanbul şehir içinde 10.8 ile gezerken ben aynı güzergahta kullandığımda ortalama 9.0 LT civarında gezmiştim.

    5- Bu araçlara şuanda LPG montajı yapılamıyor. Yapılanlar var ama çeşitli sorunlarla karşılaştıklarını duydum. Sadece 120bg lik modellere Vialle LPDİ takılabiliyor o da 6000 TL civarında. 160 lık modellere prince falan taktırırım diye düşünmeyin. Risk alırsınız.

    Söylediklerim haricinde aracın bilinen bir sorunu yoktur. Kullanıma bağlı değişir. Ben 3 yıldır hiçbir ekstra arızası olmadan kullandım. Sadece km si ve yaşı geldiğinden değişmesi gerekenler değişti o kadar. Pardon, kapı kilit motorunu 100-TL ye temizletmem hariç :)

    Araçla ilgili sorularınız varsa sorabilirsiniz. Ancak ilandaki araçla ilgili etik gereği yorum yapamicam.




  • Ben olsam almam cunku hem 1.8 hem 161binde hemde 09 model 7 yasinda.
    Bu sartlar altindaki D sinifi hicbir sekilde 70bin etmemeli.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Luti

    3 yıldır bizzat kullandığım araçtır. Biraz ufak detay vereyim.

    1- Bu araçlarda en çok dikkat edilmesi gereken husus aracın yağ eksiltme sorunu var mı yok mu ona bakmak. Tabi bunu aracı satın almadan tespit etmek biraz zordur. Tabi bu araçlarda 1000-2000km lerde 1lt yağ eksiltmesi normal değil ve piston ve segmantların değişmesi gerekir ki bu da servisinde 5.000-6.000 TL arasında bir tutardır. Servisler genelde 7000-8000'lerde 1lt yağ eksiltmeyi normal karşılıyorlar. Çünkü bu yağ eksiltme bu motorların doğasında vardır. bu motorlara tavsiye edilen 5-30 gibi akışkanlığı hızlı olan bir yağ, doğal olarak yüksek ısıya dayanamadığı için yapısı bozulup eksiliyor. Tabi yüksek ısı demek motoru da biraz zorlamak demektir. Yağ yakması olan bir araç (yüksek beygir yüksek ısı demek olduğundan) sürekli yüksek ısıya maruz kalmış demektir. Yani halk dilinde sert kullanılmış demektir.

    2- Rolanti devrinde direksiyonun tam tur çevrilince oluşan titremesi bu araçlarda normal karşılanıyor. hidrolik pompasinin Devri'nin rolanti de düşük gelmesinden kaynaklı bi sorundur. Direksiyonu çevirirken gaza bastığınızda titremenin geçmesi gerekir. eğer geçmiyorsa o zaman sorun var demektir ve hidrolik pompasının değişmesi gerekir.

    3- Piyasada bir çok S-line denen araç vardır ancak hemen hemen hiçbirisi S-line değildir. S-line Replika jant takıldığında araç S-line olmaz. Gerçek S-line var mı derseniz de ilan no: 276111409 Bu araç gereçk iç-dış S-line dır. Genelde bu tabirleri galericiler bilmediklerinden söyler ama aldanmamakta fayda vardır. 0 alırken S-line pakete ekstra 40.000-50.000 arasında bir ücret ödenir.

    4- Aracın yakıt tüketimi öyle korkulduğu kadar değildir. Şehirlerarası 5.3 gibi fabrika verisinin altını görmüş biri olarak söylüyorum. Sakin kullanımda şehir içi 9,5-10 lt lerde gezersiniz. Toyota corolla 1.6 otomatik istanbul şehir içinde 10.8 ile gezerken ben aynı güzergahta kullandığımda ortalama 9.0 LT civarında gezmiştim.

    5- Bu araçlara şuanda LPG montajı yapılamıyor. Yapılanlar var ama çeşitli sorunlarla karşılaştıklarını duydum. Sadece 120bg lik modellere Vialle LPDİ takılabiliyor o da 6000 TL civarında. 160 lık modellere prince falan taktırırım diye düşünmeyin. Risk alırsınız.

    Söylediklerim haricinde aracın bilinen bir sorunu yoktur. Kullanıma bağlı değişir. Ben 3 yıldır hiçbir ekstra arızası olmadan kullandım. Sadece km si ve yaşı geldiğinden değişmesi gerekenler değişti o kadar. Pardon, kapı kilit motorunu 100-TL ye temizletmem hariç :)

    Araçla ilgili sorularınız varsa sorabilirsiniz. Ancak ilandaki araçla ilgili etik gereği yorum yapamicam.

    hocam peki ya bu aracın böyle dökülür gibi bir hissiyatı var mı sizce? yani yay gibi olur ya böyle frenleri hissedersiniz, eğimleri falan sesli geçme durumu vs çünkü a4'ün yeni kasasında öncekinden daha sıkı daha kompakt demişlerdi.




  • Hocam geçenlerde bende niyetlendim baya bi baktım.71 binliraya 2011 modelleri var bu bana pahalı gibi geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayata İnat

    Hocam geçenlerde bende niyetlendim baya bi baktım.71 binliraya 2011 modelleri var bu bana pahalı gibi geldi.
    @LOSTMAN' : Yeni kasayı hiç denemedim bilemiyeceğim ancak illaki yeni kasada geliştirilen özellikler vardır. Üzerine daha fazla şey koymuşlardır. Ama dediğiniz tarzda şeyler yok. Araç gayet oturaklı, konforludur. Yol tutuş gayet iyi virajlarda güven veriyor. Kıyaslamayı ancak sürekli kullandığımız toyota corllayla yapabilirim, corollayla virajlarda savrulma fazla, bunda hiç yok. Toyotaya göre kat kat üstün diyebilirim. Frenleri de iyidir hatta eşim ilk kullandığında bu araba hemen duruyo alışamadım dedi. Kendisi sürekli Toyotayı kullandığı için ona alışmıştı. Saydığım eksikler haricinde ben herşeyinden memnunum. Zaten saydığım eksikler de benim aracımda yok. Ben herşeyiyle çok memnundum aracımdan.

    @Hayata İnat: Hocam bu araçlarda manuel vitesliler nispeten ucuzdur. ve 120 BG dir. Otomatik 120bg likler de dediğiniz gibi uygun fiyata bulmak mümkün. Ancak 160bg Lik modeller pahalıdır. 120bg lik olanlar (hem manuel hem otomatikte) yazılım ile 210bg e kadar çıkabiliyor. Ancak onların da şanzıman aralıkları farklı olduğundan kararsızlıklar yaşanabiliyor. Hem chipten dolayı aracın veya şanzımanın arıza verme olasılığı yükseliyor. Araç aratırken Otomatik ve 160bg şeklinde aratırsanız hiç de ucuz olmadığını görürsünüz.




  • Asiri pahali
    2010 modeli gecen ay dod 2 elde 70 e satildi hemde 40.000 km de aynisi
    Ici siyah deri disi siyah jantlar fln guzel bir aracti hasar kaydi da yoktu .
    Kacirmistim araci uzulerek 1 gunde gitti arac
  • Doğrudur hocam hiç 120 bg mi 160 bg mi dikkat etmemiştim.Birde ben alıp lpg takarım keyifle binerim diyordum.Lpgyle uyum sorunundan bahsetmişsiniz şuanki aracım dizel benzinli piskolojisi yüzünden heralde dizel c segmente devam edicem :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hayata İnat

    Doğrudur hocam hiç 120 bg mi 160 bg mi dikkat etmemiştim.Birde ben alıp lpg takarım keyifle binerim diyordum.Lpgyle uyum sorunundan bahsetmişsiniz şuanki aracım dizel benzinli piskolojisi yüzünden heralde dizel c segmente devam edicem :)
    Bu araçlara LPG takılması taraftarı değilim. Çünkü takılıp başarıya ulaşan sorunsuz kullanılan araca denk gelmedim hiç. Aynı şey 1.4 TSİ lar için de geçerli. Fazla km yapılıyorsa zaten dizel en mantıklısı ancak yılda 10.000 km civarı yaptığınızda LPG ye bile bence gerek yok. Yakıt sizin için önemliyse tabi ki dizel öncelik olur. Ama bu tip araçların da keyifi başkadır. C sınıfına göre tabi.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.