Şimdi Ara

A5 VE 4 SERİSİ AYNI HACİM MOTOR AMA ÇOK FARK VAR. NEDEN?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BMW 4 Serisi Gran Coupe 420d xDrive Otomatik
    Yakıt Tüketimi 5,2 lt / 4,1 lt
    Motor Gücü 190 hp
    0-100 km/saat 7,4 sn
    Maksimum Güç 190 hp (140 kw) / 4.000 rpm
    Maksimum Tork 400 Nm / 1.750 rpm
    Net Ağırlık 1615 kg

    AUDİ A5 Sportback 2.0 TDI Quattro S-Tronic
    Yakıt Tüketimi 6,1 lt / 4,6 lt
    Motor Gücü 190 hp
    0-100 km/saat 8,5 sn
    Maksimum Güç 190 hp (140 kw) / 3.800 rpm
    Maksimum Tork 400 Nm / 1.750 rpm
    Net Ağırlık 1515 kg


    BU İKİ ARAÇ ARASINDA YAKIT TÜKEMİNDE VE SIFIR YÜZ HIZLANMADA NASIL BU KADAR FARK OLUR. BMW LEHİNE. AYRICA BMW 100 KG DAHA AĞIR. BU VERİLER KATALOG DEĞERİ.
    GERÇEK KULLANIMDADA BU BÖYLEMİDİR. GERÇEKTEN BU KADAR FARK VARMI?
    NEDEN BMW BU KADAR SERİ ARAÇ VEYA BUNU AUDİ DE NEDEN YAPMIYOR ANLAMIŞ DEĞİLİM.







  • AYRICA YAKIT TÜKETİMİ DE DAHA AZ BMW DE.
    BU NASIL OLUYOR.

    İNSAN İSTER İSTEMEZ BMW ALMAK İSTİYOR. NORMALDE A5 ÇOK DAHA GÜZEL BANA GÖRE. AMA BU VERİLER BMW YW YÖNLENDİRİYOR.
    GERÇEK KULLANIMDA BÖYLEMİ?

    2 ARACI BİRER GÜNLÜK KİRALAYIP TEST EDECEĞİM GALİBA.
  • A5 Sportback ile Sport 40 TDI quattro S tronic 140 kW (190 PS)

    Silindir cc
    1968 cc3
    Azami güç hp/dd
    140 (190)/3800-4200 hp/dd
    Azami tork Nm/dd
    400/1750 - 3000 Nm/dd
    Araç ağırlığı *
    1680 kg
    Azami hiz
    235 km/s
    Hızlanma 0-100 km/s
    7,6 sn


    Şehir içi yakıt tüketimi
    5,9 l/100 km
    Şehir dışı yakıt tüketimi
    4,8 l/100 km
    Ortalama yakıt tüketimi
    5,2 l/100 km

    Emisyon sınıfı
    Euro 6d-TEMP-EVAP-ISC

    Teknik veriler Audi.com.tr'den alınmıştır.
  • hocam benim söylediğim eski kasa a5. 2015-2016 üretim 190 lık olanlar.
  • Audi de Quattro her zaman daha bi avantajdır oda aklınızda olsun.
  • [GX]Bortu [ kullanıcısına yanıt
    Yine iyi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW'nin birçok modelinde 0-100 değerleri sallama.

    Benzer güç, tork ve ağırlıktaki rakiplerine göre hızlanma değerleri bariz bir şekilde farklı.

    Örnek:
    W204 C180 1.6 CGI, 0-100 -> 8.5sn
    F30 320 ied, 0-100 -> 7.6sn.

    Hızlanmalarını kıyaslamak için buyurun video.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    BMW'nin birçok modelinde 0-100 değerleri sallama.

    Benzer güç, tork ve ağırlıktaki rakiplerine göre hızlanma değerleri bariz bir şekilde farklı.

    Örnek:
    W204 C180 1.6 CGI, 0-100 -> 8.5sn
    F30 320 ied, 0-100 -> 7.6sn.

    Hızlanmalarını kıyaslamak için buyurun video.

    Videoda F30 bariz daha iyi hocam farkinda misiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    BMW'nin birçok modelinde 0-100 değerleri sallama.

    Benzer güç, tork ve ağırlıktaki rakiplerine göre hızlanma değerleri bariz bir şekilde farklı.

    Örnek:
    W204 C180 1.6 CGI, 0-100 -> 8.5sn
    F30 320 ied, 0-100 -> 7.6sn.

    Hızlanmalarını kıyaslamak için buyurun video.

    Videoda paylaştığınız değerlerle örtüşüyor.


    A5 VE 4 SERİSİ AYNI HACİM MOTOR AMA ÇOK FARK VAR. NEDEN?




  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Hocam video verdiginiz degerle benzer. Yaklasik 1 sn var iki arac arasinda.
    Dediginiz gibi bmwnin benzer gucteki araclara gore hizlanmasi daha iyi ama yapilan testlerde bir cok bmw modeli katalog verisindekine yakin veya daha iyi hizlanma gosteriyor. Yani degerler sallama degil.

    Peki neden boyle derseniz bir cok sebep olabilir ama buyuk ihtimal asil sebep motor gucunun temkinli ( dusuk) yazilmasi. Mesela bir cok derginin testine gore 328i 260-270hp arasi olarak tahmin ediliyor ama katalogda 240hp yaziyor.
  • zeytinkoy kullanıcısına yanıt
    Attığın videoyu izleseydin keşke hocam. Kendini yalanlamışsın.
  • yaman06 Y kullanıcısına yanıt
    bmw.com.tr katalog verilerine göre 4.20d Xdrive Gran coupe'nin 0-100 hızlanması 7.5 saniye ve şehiriçi yakıt tüketimi 6.0lt/100km.
  • ZF8

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şanzımanın katkısı var bu konuda ayrıca BMW hızlı ve yakışıklı araç yapma peşinde Audi de konfor teknolojik lüx lük peşinde de o yüzden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Video ile veriler nasıl uyumlu. Ben mi yanlış izliyorum ?

    0-100 değerleri arasında 1 saniye fark var, videoda en fazla 0.3 saniye fark var. BMW 100'e geldiğinde Mercedes 93-94 falan oluyor ve en fazla 0.3 saniye sonra 100'e ulaşıyor.

    Başka birçok örnek verebilirim. Ford Focus 1.6ecoboost 180hp 0-100 7.9 saniye yani verilerde BMW 320ied'den yavaş. Ama pratikte F30'a baya sağlam fark atıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayram3258

    hocam benim söylediğim eski kasa a5. 2015-2016 üretim 190 lık olanlar.
    8.5 Sn doğru değil ki sahibinden vs ı referans alıyorsanız aldatır.
    www.auto-data.net
    Audi A5 Sportback (8TA, facelift 2011) 2.0 TDI (190 Hp) quattro | Teknik özellikler, yakıt tüketimi , Boyutlar
    https://www.auto-data.net/tr/audi-a5-sportback-8ta-facelift-2011-2.0-tdi-190hp-quattro-22436


    7.5 sn bu aracın verisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Video ile veriler nasıl uyumlu. Ben mi yanlış izliyorum ?

    0-100 değerleri arasında 1 saniye fark var, videoda en fazla 0.3 saniye fark var. BMW 100'e geldiğinde Mercedes 93-94 falan oluyor ve en fazla 0.3 saniye sonra 100'e ulaşıyor.

    Başka birçok örnek verebilirim. Ford Focus 1.6ecoboost 180hp 0-100 7.9 saniye yani verilerde BMW 320ied'den yavaş. Ama pratikte F30'a baya sağlam fark atıyor.
    focus 1.6 eco nun 3.20 ied ye fark attıgından emin msnz ?
    https://www.youtube.com/watch?v=GVTqkgsKarE 0 -200 ü yaklaşık 33 sn civarı focus un




  • Senin attığın video'da adam Focus'u iyi kaldıramıyor, hız 40-50 iken gereksiz bir duraklatma yaşatıyor.

    Aşağıdaki video ile F30'un hızlanmasını kıyaslamanı öneririm. Net şekilde F30'un hızlanması daha yavaş. Daha yavaş hızlanması normal zaten, daha ağır, beygir daha düşük, tork konvertörlü otomatik şanzıman var. Normal olmayan gerçek dışı teknik veri vermeleri.





  • Şanzıman oranları, güç dağılım eğrisi, turbo farkı vsvs.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zeytinkoy

    Senin attığın video'da adam Focus'u iyi kaldıramıyor, hız 40-50 iken gereksiz bir duraklatma yaşatıyor.

    Aşağıdaki video ile F30'un hızlanmasını kıyaslamanı öneririm. Net şekilde F30'un hızlanması daha yavaş. Daha yavaş hızlanması normal zaten, daha ağır, beygir daha düşük, tork konvertörlü otomatik şanzıman var. Normal olmayan gerçek dışı teknik veri vermeleri.

    Siz bu video ya inanıyor msnz 0-100 ü nerdeyse 6 sn cıkmış böyle bişey olabilir mi hiç ?
    Ya eğim var ciddi şekilde ya da araba yazılımlı..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.