Şimdi Ara

Abonelik iptali ve tekrar başvuru

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
1
Favori
393
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,


    3 hafta önce binamıza Türk Telekom tarafından fiber kutusu bağlandı eve kadar fiber hizmetinden yararlanabiliyorum.(Hali hazırda Turknet 50 Mpbs kullanıyorum)

    TT tarafında 2 yıl taahhüt ile 100Mbps hıza 160 TL fiyat istediler, Türknet yeni abone dışında fibere geçiremeyiz diyor.

    Benim sorum şu aslında, ben Türknet aboneliğimi iptal edip tekrar başvuru yapsam fiber internet bağlatabilir miyim?

    Şu noktayı atlıyorsun yada şu noktada dikkat etmelisin dediğiniz konular var mıdır?

    Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler




  • Merhaba,

    Fibere geçişte bir süre internet hizmeti alamayacaksın. İptal ve fiberin kurulum süreci var. Asıl olması gereken TurkNet'in fibere geçiş işlemini başlatması ama nedense forumdaki bu konular görmezden geliniyor.
  • VDSL'den fibere geçiş yapmıyorlar. İptal ederseniz ve yeniden fibere başvurursanız olur. Ama 99 lira kurulum ücreti ödersiniz. En iyi ihtimal 2-3 gün belki hafta boyu internetsiz kalabilirsiniz.


    Bir de Turk.Net'te bir şey sorunsuzsa elleme durumu var malum. Yeni har port ayarlama aktivasyon herhangi bir yerinde sıkıntı yaşayabilir kanser olabilirsiniz.


    TTnet 2 yıl taahüt 160 tl olan pakette 2 ay fatura hediye. Aylık 145'e geliyor. Ben Turk.Netten o kadar bezdim ki aylık 60 tl farkı kabullendim. Bir de şu var taahhüt sabit fiyat demek, döviz artışı vs derken taahütsüz operatörlerde fiyat artıp bu fark daha da azalabilir.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: alizeo

    Merhaba,

    Fibere geçişte bir süre internet hizmeti alamayacaksın. İptal ve fiberin kurulum süreci var. Asıl olması gereken TurkNet'in fibere geçiş işlemini başlatması ama nedense forumdaki bu konular görmezden geliniyor.

    Kesinlikle haklısınız bu konu neden görmezden geliniyor anlamadım, yorumunuz için teşekkürler

  • quote:

    Orijinalden alıntı: fbbergen

    VDSL'den fibere geçiş yapmıyorlar. İptal ederseniz ve yeniden fibere başvurursanız olur. Ama 99 lira kurulum ücreti ödersiniz. En iyi ihtimal 2-3 gün belki hafta boyu internetsiz kalabilirsiniz.


    Bir de Turk.Net'te bir şey sorunsuzsa elleme durumu var malum. Yeni har port ayarlama aktivasyon herhangi bir yerinde sıkıntı yaşayabilir kanser olabilirsiniz.


    TTnet 2 yıl taahüt 160 tl olan pakette 2 ay fatura hediye. Aylık 145'e geliyor. Ben Turk.Netten o kadar bezdim ki aylık 60 tl farkı kabullendim. Bir de şu var taahhüt sabit fiyat demek, döviz artışı vs derken taahütsüz operatörlerde fiyat artıp bu fark daha da azalabilir.

    Binamızda internet kullanmayan dairelere baktığımda port sorunu gözükmüyor o konuda problem olacağını sanmıyorum, 1 hafta internetsiz kalmayı göze alıp başvuru yapacağım sanırım.

    Bu süreçte çok sorun yaşarsam mecburen TTnet'e başvuracağım. Yorumunuz için teşekkürler.

    Bu arada TTnet ile 3-4 gün önce görüşmüştüm ve bana sadece 1 paket sundular 1 ay ücretsiz sonrasında 160 TL fiyatlar biraz daha uygun olsa kesinlikle Turknet ile uğraşmak istemezdim.





  • Türk telekom fiber altyapısının olduğu yerlere şu an için mevcut müşterilerimizin geçişini yapamıyoruz. Ancak bununla ilgili çalışmalarımız var. Gelişme olması durumunda forum üzerinden duyuru yapacağız.

    Sıfırdan yeni abonelik başvuru yapmanız durumunda fiber hizmet alabileceksiniz.
  • Yani ben iptal ve yeni başvuru ile uğraşıp yapabiliyorum ama Türknet bunu yapamıyor diyorsunuz. Gerçekten muhteşem  

  • Fiesto kullanıcısına yanıt

    Kurulum ücreti almak dertleri.


    Önceki mesaja binaen, Netspeed'e de bakın. 35 mbps fiberini kullandım uzun süre,çok memnun kaldım.


    şimdi 75 gelmiş, turknetten pahalı ttnetten ucuz bir çözüm olabilir.

  • Fiesto kullanıcısına yanıt
    Rica ederim, aylardır TurkNet ile bunun mücadelesini veriyorum. Ancak her kafadan ayrı ses çıkıyor.

    Satürasyon sorunları ilk başladığında müşteri hizmetleri sorun yok derken böyle bir sorun var diye temsilciyi ben bilgilendirdim. Hatta TurkNet'in forum sayfasında da bilgilendirme yaptım. Normal bir internet kullanıcı olarak bunları araştırıp ben bulabiliyorum ama müşteri temsilcileri resmen bir an önce istatistikler yükselsin diye kopyala yapıştır cevaplarla kayıtları kapatıyor.

    Geçmişte TurkNet abonesi bile değilken onlarca kullanıcıyı abone yaptım insanları severek kullandıkları alternatif bir operatörle tanıştırdım. Ama gelin görün ki bugün biz sadık kullanıcılar bile isyan ediyoruz.
  • Fiesto kullanıcısına yanıt
    Merhaba, şu an için çalışmalar devam ediyor. Bu konuda gelişme olması durumunda duyuru yapacağız.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.