Şimdi Ara

Accent Elektrik Problemi -Yardım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
1.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • iyi forumlar arkadaşlar..2000 model accent sahibiyim,bu aralar şöyle bir sorunum var..bu arada bu sorun geceleri dikkatimi çekiyor onu da belirtiyim hemen..
    neyse aracı ilk çalıştırmada yada normal seyrederken her an olabilen bir sorun bu..kalorifer açık,farlar açık,gidiyorum..bir anda farlara can geliyor,nasıl aydınlatıyor ama,sonra kalorifer deli gibi üflemeye başlıyor,hız göstergesindeki ışıklar falan da çok ayrınlık oluyor,çok güzel oluyor aslında sanki olması gereken o gibi..ama araç çekişten muazzam düşüyor,hızlanamıyor...bu 1-2 dakika devam ediyor ve sonra tekrar eski haline geliyor,farların parıltısı geçiyor,kalorifer normale dönüyor,ama gaz sanki turbo devreye girmiş gibi araç kendini öne atıyor..

    böyle bir sorun yaşayan oldu mu?yada sebebini bilen?

    şimdiden çok teşekkür ederim,iyi forumlar tekrardan







  • balıkesire giderken kiralamıştım accent era sigorta yakmıştı öyle dediğin gibi şeyler olmadı yol yardım geldi değiştirdi tekrar yoluma devam ettim.
  • Alternatörün çıkışı bir değip bir değmiyor olabilir..

    Değdiği zaman : Akünüz şarj olmaya başlar, ışıklar parlar, fanlar hızlanır, fakat araç çok azcık çekişten düşer..
    Değmediği zaman: Alternatör motora yük bindirmediğinden çekiş daha iyidir, ama elektrikle çalışan her şey zayıflar..

    Aklıma ilk bu ihtimal geldi..

     Accent Elektrik Problemi -Yardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djoz -- 7 Şubat 2013; 22:12:30 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • regülatör kısmında problem olabilir ve çok tehlikelidir ,voltaj gereğince ayarlanamadığı için yüksek voltaj çıkışı oluyordur ve bu durumda yangın ihtimali bile var ayrıca far ampulleri ve akü elden çıkabilir ,bence en kısa sürede baktırmanız şart
  • quote:

    Orijinalden alıntı: djoz

    Alternatörün çıkışı bir değip bir değmiyor olabilir..

    Değdiği zaman : Akünüz şarj olmaya başlar, ışıklar parlar, fanlar hızlanır, fakat araç çok azcık çekişten düşer..
    Değmediği zaman: Alternatör motora yük bindirmediğinden çekiş daha iyidir, ama elektrikle çalışan her şey zayıflar..

    Aklıma ilk bu ihtimal geldi..

     Accent Elektrik Problemi -Yardım


    aynen katılıyorum.
  • şarj dinamosu arızalı değişecek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    regülatör kısmında problem olabilir ve çok tehlikelidir ,voltaj gereğince ayarlanamadığı için yüksek voltaj çıkışı oluyordur ve bu durumda yangın ihtimali bile var ayrıca far ampulleri ve akü elden çıkabilir ,bence en kısa sürede baktırmanız şart

    arkadaşlar ilginiz için hepinize teşekkür ediyorum

    sorunum böyle birşeymiş bugün götürdüm de,regülatör ne bilmiyorum ama konjüktör mü konjektör mü ne dedi,25 tl lik bir parça..o arızalanmış sanırım küçük de bi parça,voltajını ölçtü,18-19 çıktı,değiştirip ölçtüğünde 13 falan çıktı,o sağlam olsaydı dedi şarj dinamosunda problem olurdu muhtemelen dedi usta..şimdi normale döndü herşey..

    böyle birşey yaşayanlar için fikir verir en azından...




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _JayMz_

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    regülatör kısmında problem olabilir ve çok tehlikelidir ,voltaj gereğince ayarlanamadığı için yüksek voltaj çıkışı oluyordur ve bu durumda yangın ihtimali bile var ayrıca far ampulleri ve akü elden çıkabilir ,bence en kısa sürede baktırmanız şart

    arkadaşlar ilginiz için hepinize teşekkür ediyorum

    sorunum böyle birşeymiş bugün götürdüm de,regülatör ne bilmiyorum ama konjüktör mü konjektör mü ne dedi,25 tl lik bir parça..o arızalanmış sanırım küçük de bi parça,voltajını ölçtü,18-19 çıktı,değiştirip ölçtüğünde 13 falan çıktı,o sağlam olsaydı dedi şarj dinamosunda problem olurdu muhtemelen dedi usta..şimdi normale döndü herşey..

    böyle birşey yaşayanlar için fikir verir en azından...

    Aküyü bome ile ölçtürün saf su eksiltmiş olabilir, arıza olduğu zamanlarda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _JayMz_

    quote:

    Orijinalden alıntı: kemal1414

    regülatör kısmında problem olabilir ve çok tehlikelidir ,voltaj gereğince ayarlanamadığı için yüksek voltaj çıkışı oluyordur ve bu durumda yangın ihtimali bile var ayrıca far ampulleri ve akü elden çıkabilir ,bence en kısa sürede baktırmanız şart

    arkadaşlar ilginiz için hepinize teşekkür ediyorum

    sorunum böyle birşeymiş bugün götürdüm de,regülatör ne bilmiyorum ama konjüktör mü konjektör mü ne dedi,25 tl lik bir parça..o arızalanmış sanırım küçük de bi parça,voltajını ölçtü,18-19 çıktı,değiştirip ölçtüğünde 13 falan çıktı,o sağlam olsaydı dedi şarj dinamosunda problem olurdu muhtemelen dedi usta..şimdi normale döndü herşey..

    böyle birşey yaşayanlar için fikir verir en azından...

    evet aynısı ,değişik isimle söylüyorlar

    benim başıma da daha önce geldiği için sizinde böyle bir sorununuz olduğunu tahmin ettim ,siz yine şanslısınız benim hem akü öldü hemde far lambaları yanmıştı




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.