Şimdi Ara

Vectra B Sarsıntılı Çalışma Sorunu. Yardım...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
0
Favori
34.190
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 96 Model Vectra B 1.6 araca sahibim. Aracı ilk çalıştırdığımda rolantide kesik kesik çalışıyor, Normal yolda giderken ise oldukça sarsıntılı bir şekilde(sanki motor bi çalışıyor bi duruyor gibi) ilerliyor (Benzin de de LPG de de aynı sorun var) ta ki motor ısınıncaya kadar. Motor ısındığında ise hiçbir sorun kalmıyor. Herşey tıkırında çalışıyor. Bu arada
     Vectra B Sarsıntılı Çalışma Sorunu. Yardım...
    hata lambası ise bazen yanıyor bazen yanmıyor.


    Motor soğukken bu kadar rahatsız edici şekilde çalışması neden kaynaklanıyor olabilir?







  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle58

    96 Model Vectra B 1.6 araca sahibim. Aracı ilk çalıştırdığımda rolantide kesik kesik çalışıyor, Normal yolda giderken ise oldukça sarsıntılı bir şekilde(sanki motor bi çalışıyor bi duruyor gibi) ilerliyor (Benzin de de LPG de de aynı sorun var) ta ki motor ısınıncaya kadar. Motor ısındığında ise hiçbir sorun kalmıyor. Herşey tıkırında çalışıyor. Bu arada
     Vectra B Sarsıntılı Çalışma Sorunu. Yardım...
    hata lambası ise bazen yanıyor bazen yanmıyor.


    Motor soğukken bu kadar rahatsız edici şekilde çalışması neden kaynaklanıyor olabilir?


    Buji kablolarindan veya distributor kapagindan nemli haldeyken kacak olabilir arac isininca nemler kurur duzgun calisir,arac su eksiltiyorsa (radyotorden) bujilerden birisi islaniyor isininca kuruyup dort silindir calisir.Ben sizi cok iyi anliyorum arac sogukken 3 silindir vuruntulu calisiyor isininca 4 silindirli calisiyor vuruntu falanda kalmiyor, insallah kapak contasi degildir (sicak ve soguk hava ile alakali degil) birde gaz veya benzin selonoidlerinden biri tam kapatmiyor icindeki yaylar veya lastik koselesi bozulmus olabilir tam kapatmiyordur(benzinle gazi birlikte)kullanirsada 3 silindirli gibi vuruntulu calisir,kolay gelsin..

    edit: araca acil ihtiyacin olmadigi bir gun koputu ac camsil siseleri var icine su doldur distributor kapagina ve kablolara nemlenecek kadar puskurt hata buradaysa arac gene 3 silindir gibi calismaya baslar (az bir su nemlenecek kadar) duzelmesi icinde kablolari v.s tek tek kurularsiniz o an icin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulvi51 -- 12 Ocak 2010; 1:51:32 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulvi51

    quote:

    Orijinalden alıntı: eagle58

    96 Model Vectra B 1.6 araca sahibim. Aracı ilk çalıştırdığımda rolantide kesik kesik çalışıyor, Normal yolda giderken ise oldukça sarsıntılı bir şekilde(sanki motor bi çalışıyor bi duruyor gibi) ilerliyor (Benzin de de LPG de de aynı sorun var) ta ki motor ısınıncaya kadar. Motor ısındığında ise hiçbir sorun kalmıyor. Herşey tıkırında çalışıyor. Bu arada
     Vectra B Sarsıntılı Çalışma Sorunu. Yardım...
    hata lambası ise bazen yanıyor bazen yanmıyor.


    Motor soğukken bu kadar rahatsız edici şekilde çalışması neden kaynaklanıyor olabilir?


    Buji kablolarindan veya distributor kapagindan nemli haldeyken kacak olabilir arac isininca nemler kurur duzgun calisir,arac su eksiltiyorsa (radyotorden) bujilerden birisi islaniyor isininca kuruyup dort silindir calisir.Ben sizi cok iyi anliyorum arac sogukken 3 silindir vuruntulu calisiyor isininca 4 silindirli calisiyor vuruntu falanda kalmiyor, insallah kapak contasi degildir (sicak ve soguk hava ile alakali degil) birde gaz veya benzin selonoidlerinden biri tam kapatmiyor icindeki yaylar veya lastik koselesi bozulmus olabilir tam kapatmiyordur(benzinle gazi birlikte)kullanirsada 3 silindirli gibi vuruntulu calisir,kolay gelsin..

    edit: araca acil ihtiyacin olmadigi bir gun koputu ac camsil siseleri var icine su doldur distributor kapagina ve kablolara nemlenecek kadar puskurt hata buradaysa arac gene 3 silindir gibi calismaya baslar (az bir su nemlenecek kadar) duzelmesi icinde kablolari v.s tek tek kurularsiniz o an icin.
    @ulvi51 ustam söylediklerin çok mantıklı geliyor ama otomobil parçalarındaki teknik bilgim yok denecek kadar az. Söylediğin parçaların ne olduğunu açıkçası bilemiyorum. Ben en iyisi motor kısmının resmini çekeyim oradaki hangi kısımları kontrol etmem gerektiğiniz söylersin.

    Bu arada aracın LPG deki yakıt tüketimi çok aşırı arttı. Daha önce neredeyse kokusuz olan Egzos gazı şimdi tam LPG kokuyor...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle58

    96 Model Vectra B 1.6 araca sahibim. Aracı ilk çalıştırdığımda rolantide kesik kesik çalışıyor, Normal yolda giderken ise oldukça sarsıntılı bir şekilde(sanki motor bi çalışıyor bi duruyor gibi) ilerliyor (Benzin de de LPG de de aynı sorun var) ta ki motor ısınıncaya kadar. Motor ısındığında ise hiçbir sorun kalmıyor. Herşey tıkırında çalışıyor. Bu arada
     Vectra B Sarsıntılı Çalışma Sorunu. Yardım...
    hata lambası ise bazen yanıyor bazen yanmıyor.


    Motor soğukken bu kadar rahatsız edici şekilde çalışması neden kaynaklanıyor olabilir?


    Sorunun buji, buji kabloları ya da ateşleme bobininden kaynaklanıyor. Bende de aynı sorun vardı geçen hafta. Sanki motor bir çalışıyor bir duruyor gibiydi. Ustaya götürdüm durumu anlattım. Sorun ateşleme bobininde çıktı. Değiştirdiler, şimdi araba eskisine göre çok daha iyi oldu . Bujilerdeyse 20TL civarı, Buji kablolarındaysa 150TL civarı, bobindeyse 80TL civarı fiyat tutacaktır.

    Ha bir de bobinin bozulmasının nedeni akü den düşük akım gelmesi olabilir çünkü akümünde bittiğini fark ettim. Hatta lpg beynini bile resetlemiş. Dediğim parçalarla birlikte akünü de kontrol ettirmeyi unutma.

    Geçmiş olsun..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: d_hamen

    quote:

    Orijinalden alıntı: eagle58

    96 Model Vectra B 1.6 araca sahibim. Aracı ilk çalıştırdığımda rolantide kesik kesik çalışıyor, Normal yolda giderken ise oldukça sarsıntılı bir şekilde(sanki motor bi çalışıyor bi duruyor gibi) ilerliyor (Benzin de de LPG de de aynı sorun var) ta ki motor ısınıncaya kadar. Motor ısındığında ise hiçbir sorun kalmıyor. Herşey tıkırında çalışıyor. Bu arada
     Vectra B Sarsıntılı Çalışma Sorunu. Yardım...
    hata lambası ise bazen yanıyor bazen yanmıyor.


    Motor soğukken bu kadar rahatsız edici şekilde çalışması neden kaynaklanıyor olabilir?


    Sorunun buji, buji kabloları ya da ateşleme bobininden kaynaklanıyor. Bende de aynı sorun vardı geçen hafta. Sanki motor bir çalışıyor bir duruyor gibiydi. Ustaya götürdüm durumu anlattım. Sorun ateşleme bobininde çıktı. Değiştirdiler, şimdi araba eskisine göre çok daha iyi oldu . Bujilerdeyse 20TL civarı, Buji kablolarındaysa 150TL civarı, bobindeyse 80TL civarı fiyat tutacaktır.

    Ha bir de bobinin bozulmasının nedeni akü den düşük akım gelmesi olabilir çünkü akümünde bittiğini fark ettim. Hatta lpg beynini bile resetlemiş. Dediğim parçalarla birlikte akünü de kontrol ettirmeyi unutma.

    Geçmiş olsun..
    İlginiz için teşekkürler. Sorunun ateşleme sisteminde olduğunda mutabıkız. Sorun devamlı değilde bazı zamanlarda olduğu için @ulvi ustamında soylediği gibi bir nemlenme sorunu olabilir.

    Dün şehirlerarası bi yolculuk yaptım. Motor sıcakken de aynı sorunu bazı zamanlar yaşadım. su birikintilerinden geçtiğimde bu tekleme sorunu daha fazla oluyordu...

    Biryerden su giriyor. Burası neresi olabilir. Aracın ön kısmının resimleri aşağıdaki linkte. Resimler büyük olduğu için foruma eklemedim...

    http://img37.imageshack.us/img37/9356/img2746j.jpg

    http://img194.imageshack.us/img194/8798/img2745uk.jpg

    http://img37.imageshack.us/img37/2030/img2744x.jpg

    http://img37.imageshack.us/img37/6793/img2743y.jpg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle58

    İlginiz için teşekkürler. Sorunun ateşleme sisteminde olduğunda mutabıkız. Sorun devamlı değilde bazı zamanlarda olduğu için @ulvi ustamında soylediği gibi bir nemlenme sorunu olabilir.

    Dün şehirlerarası bi yolculuk yaptım. Motor sıcakken de aynı sorunu bazı zamanlar yaşadım. su birikintilerinden geçtiğimde bu tekleme sorunu daha fazla oluyordu...

    Biryerden su giriyor. Burası neresi olabilir. Aracın ön kısmının resimleri aşağıdaki linkte. Resimler büyük olduğu için foruma eklemedim...

    http://img37.imageshack.us/img37/9356/img2746j.jpg

    http://img194.imageshack.us/img194/8798/img2745uk.jpg

    http://img37.imageshack.us/img37/2030/img2744x.jpg

    http://img37.imageshack.us/img37/6793/img2743y.jpg

    Alıntıları Göster
    Buji kablolarinin takildigi yer distiributor kapagi oldugu yerde besinci bir kablo olacak o kabloda Bobin kablosu ,bobine giren ve bobinden cikan kablonun uclarina bak oksitlesmismi piril piril bakir uclar olmasi lazim + akunun kutup baslarina kaynar su dok oksitlesmis akuyu sok akunun altinida telfirca ile temizle astar boya cek yoksa o kisim delinir(curur)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulvi51 -- 13 Ocak 2010; 14:08:36 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulvi51

    Buji kablolarinin takildigi yer distiributor kapagi oldugu yerde besinci bir kablo olacak o kabloda Bobin kablosu ,bobine giren ve bobinden cikan kablonun uclarina bak oksitlesmismi piril piril bakir uclar olmasi lazim + akunun kutup baslarina kaynar su dok oksitlesmis akuyu sok akunun altinida telfirca ile temizle astar boya cek yoksa o kisim delinir(curur)


    Alıntıları Göster
    Çok teşekkürler @ulvi51 ustam. Tavsiyelerini yerine getireceğim.

    İnşallah sorun düzelir.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle58

    Çok teşekkürler @ulvi51 ustam. Tavsiyelerini yerine getireceğim.

    İnşallah sorun düzelir.

    Alıntıları Göster
    Ben işi halledemedim bir ustaya gittim. Bujilerde sorun olabilir değiştirelim istersen dedi bende OK dedim. Bujiler değişti.

    Rolantide de titreme sorunu vardı onu da sorundum. Arasın sağına soluna baktı ve gördükki aşağıdaki resimde işaretlediğim kısımda bir hortum yerinden çıkmış.

    Yerine taktık herşey normale döndü. Şu anda ne rolantide titreme ne de yolda giderken sarsıntı var.Bujiler değiştiği için mi bilemiyorum ama sanki bujileri boşuna değiştik gibi...



     Vectra B Sarsıntılı Çalışma Sorunu. Yardım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle58

    Ben işi halledemedim bir ustaya gittim. Bujilerde sorun olabilir değiştirelim istersen dedi bende OK dedim. Bujiler değişti.

    Rolantide de titreme sorunu vardı onu da sorundum. Arasın sağına soluna baktı ve gördükki aşağıdaki resimde işaretlediğim kısımda bir hortum yerinden çıkmış.

    Yerine taktık herşey normale döndü. Şu anda ne rolantide titreme ne de yolda giderken sarsıntı var.Bujiler değiştiği için mi bilemiyorum ama sanki bujileri boşuna değiştik gibi...




    Gozun aydin neticede ucuz yollu kurtarmissin isi,vacum hortumunun cikmis olmasindan sagukken sarsintili
    isinincada guzel calismaz devamli bozuk calisir, bujiler den birisi kendi icinde kisa devre yapiyormus buji kisa
    devre yaparsa o bujinin kablosu saseye en yakin yerden kacak yapar ,kolay gelsin...

    Edit: Bahce sulama hortumunun su cikis yerini kapatilirsa hortumun en zayif noktasindan delinir
    delinen kismdanda su kacirmaga baslar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulvi51 -- 14 Ocak 2010; 15:31:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulvi51

    quote:

    Orijinalden alıntı: eagle58

    Ben işi halledemedim bir ustaya gittim. Bujilerde sorun olabilir değiştirelim istersen dedi bende OK dedim. Bujiler değişti.

    Rolantide de titreme sorunu vardı onu da sorundum. Arasın sağına soluna baktı ve gördükki aşağıdaki resimde işaretlediğim kısımda bir hortum yerinden çıkmış.

    Yerine taktık herşey normale döndü. Şu anda ne rolantide titreme ne de yolda giderken sarsıntı var.Bujiler değiştiği için mi bilemiyorum ama sanki bujileri boşuna değiştik gibi...




    Gozun aydin neticede ucuz yollu kurtarmissin isi,vacum hortumunun cikmis olmasindan sagukken sarsintili
    isinincada guzel calismaz devamli bozuk calisir, bujiler den birisi kendi icinde kisa devre yapiyormus buji kisa
    devre yaparsa o bujinin kablosu saseye en yakin yerden kacak yapar ,kolay gelsin...

    Edit: Bahce sulama hortumunun su cikis yerini kapatilirsa hortumun en zayif noktasindan delinir
    delinen kismdanda su kacirmaga baslar

    Alıntıları Göster
    Yardımların için çok teşekkürler @ulvi51 ustam. Senden öğreneceğim çok şey var...

    Araba kendine geldi yaa. Hem yakıt tüketimi fazlaydı hemde çekişi oldukça düşmüştü.Performansı da çok arttı. Allah a şükür bu sorunu da hallettik.

    Artık başka sorunlar yaşarsam kafanı ağrıtırım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagle58

    Yardımların için çok teşekkürler @ulvi51 ustam. Senden öğreneceğim çok şey var...

    Araba kendine geldi yaa. Hem yakıt tüketimi fazlaydı hemde çekişi oldukça düşmüştü.Performansı da çok arttı. Allah a şükür bu sorunu da hallettik.

    Artık başka sorunlar yaşarsam kafanı ağrıtırım...

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba öncelikle,
    Biliyorum konu eski biraz ama bu sorunu çözmem lazım. Şu radyatörün hemen arkasında karbiratör gibi bi şey var egzost manifolduna bağlanıyor gümüş renkte.Ondan 2 tane hortum çıkıyo birisi kalın diğeri ise ince.İnce olan benim vectra b aracımda yerinden çıkmış yeri neresi acaba ustalarımız bi yardımcı olabilirmi??
    Forumda yeniyim kusurlarım olduysa kusura bakmayın şimdiden teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yiğit Gaşgil

    Arkadaşlar merhaba öncelikle,
    Biliyorum konu eski biraz ama bu sorunu çözmem lazım. Şu radyatörün hemen arkasında karbiratör gibi bi şey var egzost manifolduna bağlanıyor gümüş renkte.Ondan 2 tane hortum çıkıyo birisi kalın diğeri ise ince.İnce olan benim vectra b aracımda yerinden çıkmış yeri neresi acaba ustalarımız bi yardımcı olabilirmi??
    Forumda yeniyim kusurlarım olduysa kusura bakmayın şimdiden teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    Alttaki linkte resimde gorebilirsin belki anlatmak istedigin hortumu
    www.motor-talk.de
    Motor-x18xe-stecker-nws-kws-lmm : Motorcode X18XE oder X18XE1 verwirrung Vectra B : Opel Vectra B : #203160782
    http://www.motor-talk.de/bilder/motorcode-x18xe-oder-x18xe1-verwirrung-vectra-b-g12599040/motor-x18xe-stecker-nws-kws-lmm-i203160782.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulvi51 -- 15 Mart 2011; 0:38:34 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulvi51

    Alttaki linkte resimde gorebilirsin belki anlatmak istedigin hortumu
    www.motor-talk.de
    Motor-x18xe-stecker-nws-kws-lmm : Motorcode X18XE oder X18XE1 verwirrung Vectra B : Opel Vectra B : #203160782
    http://www.motor-talk.de/bilder/motorcode-x18xe-oder-x18xe1-verwirrung-vectra-b-g12599040/motor-x18xe-stecker-nws-kws-lmm-i203160782.html


    Alıntıları Göster
    http://img339.imageshack.us/i/9c67a26aba48470e9fc734a.jpg/
    Ustacım linkteki fotoda kırmızı dikdörtgen içine aldığım ince kablonun yerini öğrenmek istiyorum... Yardımcı olursan çok sevinicem aracım kendi kendine devri yükseliyodu baktım motora bi emiş sesi geliyodu ecotec yazan kapağı söktüğümde emme manifoldunda bir tane boş giriş buldum emiş sesi ordan geliyomuş bende o ince hortumu oraya taktım ama doğrumu değilmi bilmiyorum.Taktıktan sonra devir sorunu ortadan kalktı fakat hani akünün yanında hava motoru gibi bişey var ondan su motordan nasıl ses çıkar onun gibi ses gelmeye başladı ancak motor ısınınca ses azalıyor ama o ses hiç hoşuma gitmedi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yiğit Gaşgil

    http://img339.imageshack.us/i/9c67a26aba48470e9fc734a.jpg/
    Ustacım linkteki fotoda kırmızı dikdörtgen içine aldığım ince kablonun yerini öğrenmek istiyorum... Yardımcı olursan çok sevinicem aracım kendi kendine devri yükseliyodu baktım motora bi emiş sesi geliyodu ecotec yazan kapağı söktüğümde emme manifoldunda bir tane boş giriş buldum emiş sesi ordan geliyomuş bende o ince hortumu oraya taktım ama doğrumu değilmi bilmiyorum.Taktıktan sonra devir sorunu ortadan kalktı fakat hani akünün yanında hava motoru gibi bişey var ondan su motordan nasıl ses çıkar onun gibi ses gelmeye başladı ancak motor ısınınca ses azalıyor ama o ses hiç hoşuma gitmedi...

    Alıntıları Göster
    Arkadasim o taktigin hortum delik olursa veya ona benzer hortumlardan birisinde ,sicaktan kurumasi sebebiyle hortumda catlakliklar varsa islik calar gibi ses duyarsin,orada gordugun hortumlari tek tek yerinden sok kontrol et delik olup olmadigini ,sokemediklerinin bir ucunu parmaklarin veya pense ile hafif SIKISTIR diger ucundanda em dilinle kacirip kacirmadigini kontrol et ,bundan baska yardim edebilecegim bir sey olamaz uzaktan ,kolay gelsin..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulvi51

    Arkadasim o taktigin hortum delik olursa veya ona benzer hortumlardan birisinde ,sicaktan kurumasi sebebiyle hortumda catlakliklar varsa islik calar gibi ses duyarsin,orada gordugun hortumlari tek tek yerinden sok kontrol et delik olup olmadigini ,sokemediklerinin bir ucunu parmaklarin veya pense ile hafif SIKISTIR diger ucundanda em dilinle kacirip kacirmadigini kontrol et ,bundan baska yardim edebilecegim bir sey olamaz uzaktan ,kolay gelsin..

    Alıntıları Göster
    Tamam çok teşekkürler o işaretlediğim hortumun yerini bir öğrensem sorun falan kalmıcak aklımda ama neyse artık belki doğru yere taktım emin değilim deneyip görücez :) Çok teşekkürler tekrar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulvi51

    Buji kablolarinin takildigi yer distiributor kapagi oldugu yerde besinci bir kablo olacak o kabloda Bobin kablosu ,bobine giren ve bobinden cikan kablonun uclarina bak oksitlesmismi piril piril bakir uclar olmasi lazim + akunun kutup baslarina kaynar su dok oksitlesmis akuyu sok akunun altinida telfirca ile temizle astar boya cek yoksa o kisim delinir(curur)



    cok merak ediyorum ulvi ustam

    buaracta bobin ve 5.kablo olan bobin kablosu nerde acaba???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    quote:

    Orijinalden alıntı: ulvi51

    Buji kablolarinin takildigi yer distiributor kapagi oldugu yerde besinci bir kablo olacak o kabloda Bobin kablosu ,bobine giren ve bobinden cikan kablonun uclarina bak oksitlesmismi piril piril bakir uclar olmasi lazim + akunun kutup baslarina kaynar su dok oksitlesmis akuyu sok akunun altinida telfirca ile temizle astar boya cek yoksa o kisim delinir(curur)



    cok merak ediyorum ulvi ustam

    buaracta bobin ve 5.kablo olan bobin kablosu nerde acaba???

    Alıntıları Göster
    hala cvp bekliyoruz heralde gelmeyecek




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    hala cvp bekliyoruz heralde gelmeyecek

    Sayin TEMOTO,

    Sana yakisan nedir biliyormusun dogru olani yazmak , ben opel servisi degilim bu sitede kimseyede ustayim diye
    hava basmadim bana yakismaz cunki ben senin jenarasyonun olmadigi zamanda basladim tamir isine o aracin motor kapagini acip bakmadim bile sadece arkadasa o anda yardimci oldum, sonradan dikkat ettim dagitimi elektronik olarak yapiyor,
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2QLOLk1SmzFpR5-

    Saygilar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulvi51 -- 25 Mart 2011; 5:25:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulvi51

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    hala cvp bekliyoruz heralde gelmeyecek

    Sayin TEMOTO,

    Sana yakisan nedir biliyormusun dogru olani yazmak , ben opel servisi degilim bu sitede kimseyede ustayim diye
    hava basmadim bana yakismaz cunki ben senin jenarasyonun olmadigi zamanda basladim tamir isine o aracin motor kapagini acip bakmadim bile sadece arkadasa o anda yardimci oldum, sonradan dikkat ettim dagitimi elektronik olarak yapiyor,
    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2QLOLk1SmzFpR5-

    Saygilar...



    Bir Yanlisiniz Vardi onu Düzeltmenizi istedim Buda Tecrübe Kazanma Yönetimidirki Siz Benden Daha iyi Bilirsiniz Ben Dogrusunu Yazarsam Bu sefer Verdiginiz Emek Bosuna Gidecekti Siz Kendi Yanlısınızdan Döndügünüzde Daha iyi bir görünüm Oldu






  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO


    quote:

    Orijinalden alıntı: ulvi51

    Buji kablolarinin takildigi yer distiributor kapagi oldugu yerde besinci bir kablo olacak o kabloda Bobin kablosu ,bobine giren ve bobinden cikan kablonun uclarina bak oksitlesmismi piril piril bakir uclar olmasi lazim + akunun kutup baslarina kaynar su dok oksitlesmis akuyu sok akunun altinida telfirca ile temizle astar boya cek yoksa o kisim delinir(curur)


    cok merak ediyorum ulvi ustam

    buaracta bobin ve 5.kablo olan bobin kablosu nerde acaba???



    quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO


    quote:

    Orijinalden alıntı: ulvi51

    quote:

    Orijinalden alıntı: TEMOTO

    hala cvp bekliyoruz heralde gelmeyecek

    Sayin TEMOTO,

    Sana yakisan nedir biliyormusun dogru olani yazmak , ben opel servisi degilim bu sitede kimseyede ustayim diye
    hava basmadim bana yakismaz cunki ben senin jenarasyonun olmadigi zamanda basladim tamir isine o aracin motor kapagini acip bakmadim bile sadece arkadasa o anda yardimci oldum, sonradan dikkat ettim dagitimi elektronik olarak yapiyor,
    [ url =http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR2QLOLk1SmzFpR5-]Voland sensoru[ / url ]



    Saygilar...



    Bir Yanlisiniz Vardi onu Düzeltmenizi istedim Buda Tecrübe Kazanma Yönetimidirki Siz Benden Daha iyi Bilirsiniz Ben Dogrusunu Yazarsam Bu sefer Verdiginiz Emek Bosuna Gidecekti Siz Kendi Yanlısınızdan Döndügünüzde Daha iyi bir görünüm Oldu





    Arkadasim ben yanlis yapmadim sorunu olan(Aracin sahibi) arkadas resim birakmis bende resim uzerinde tarif ettim ,yanlis yapan sizsiniz, ben sadece motor kapagini acip bakmadigim icin hata yapmisim, kalkipta 5 inci bobin kablosu nerede diyeceginize, usta surda hatali bir aciklama yapmissin 5 kablo yok bu tip motorlarda demenizi beklerdim, sizinle benim aramda cok buyuk bir fark var siz ekmeginizi kazanmak icin paylasiyorsunuz ,ben ise 50 senelik tecrubelerimle ogrendiklerimi burada paylasarak insanlara yardimci olmaktan zevk aliyorum ne bir is yeri adresim nede kimseye tavsiye edip yonlendirdigim bir adres var nede bir sloganim .
    Edit: Yanlis nedir biliyormusunuz ? calismayan bir araca , sorun voland sonsorunde'dir diyerek (arac sahibinin cuzdanini hafiflettirmektir.)
    http://forum.donanimhaber.com/m_47526285/mpage_1/f_/key_//tm.htm#47526285



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ulvi51 -- 28 Mart 2011; 10:24:20 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.