Şimdi Ara

Accord Kullanıcılarından Yorum Alabilir Miyim? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
139
Cevap
3
Favori
36.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2007 senesinde 2.4 Accordu yarım saat kullandım. O zaman uçak gibi gelmişti ancak detayları hatırlamıyorum.

    2010 3.20 i ile geçtiğimiz dönemde 2-3 defa kullandım. Motor BMW'ye yakışmayan atmosferik 150 hp (dyno :138).
    Performans yeterli değil. Şöyle ki; Bmw ile Focus 115 tdci aynı anda basınca 120'ye kadar kafa kafaya gidiyor. Yakıt tüketimi ş.içi 35 km/h civarı ort hızda 10 altına zor düşüyor. Direksiyon özellikle Focus +Alfa 147'den sonra çok kötü geldi. Şöyle ki; park manevralarında felaket ağır, hızını alınca sanki çok kısa süreliğine gecikme var gibi. Tepkiler Focus veya 147 değil.

    Donanım olarak yetersiz, Türkiye'deki e90'ların büyük bir bölümünde ekran bile yok, yarısı da manuel klima. Bunlar küçük detaylar, dahası elbet var. Başka bir İlginç detay, ön tarafta oturanlar kollarını kapı içlerinde tutar iken camı açamıyorsunuz, tasarım olarak hatalı bence. Kolumuz orada uzanmış vaziyette iken açmak imkansız. E.T. Gibi parmaklara ihtiyaç var.

    Kullandığım aracın donanımları o Bmw yi 2'ye katlasa da herhangi bir mekana park ederken veya insanların gözünde oluşacak imaj açısından bunların hiç önemi yok.
    Bu nedenle kişinin beklentisi ne ise tercih o yönde olmalı.

    Edit:bmw'nin sadece kötü yönlerini yazmışım. Şunu söyleyeyim, 2010-2011 3.20 d şu an almayı ciddi düşündüğüm araçkarın başında gelir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kahraman202 -- 29 Mayıs 2014; 11:35:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • volvole V kullanıcısına yanıt
    Tabii ya, atlamışım. Doğru söylüyorsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kullandığınız bmw otomatik ise performansları aşağı yukarı aynıdır.Accord daha konforludur tipi görecelidir ama bence güzel.Bmw' nin yol tutuşu daha iyidir.Sadece bmw olduğu için memnun olmadığınız arabaya binmeyin derim.
  • Son 10 yilin en sorunsuz arabasi Accord'tur. Abd'de Acura adiyla satiliyor ve premium araba muamelesi goruyor. Accord bambaska bir dunya.. Paramiz yetse de alsak keske

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @spectaküler

    Dostum, özledik yahu...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • calısma 2006'da yapılmıs.

    Liste:

    "The Warranty Direct Top 100 Most Reliable Used Cars Of The Past Decade"
    1.Honda Accord
    2.Subaru Forester
    3.Mazda MX-5
    4.Mitsubishi Carisma
    5.Toyota Yaris
    6.Honda Civic
    7.Nissan Almera
    8.Honda CR-V
    9.Toyota RAV4
    10.Nissan Micra
    11.Lexus IS 200
    12.Mazda 626
    13.Jaguar X-Type
    14.Toyota Landcruiser
    15.Volvo S/V40
    16.MINI (BMW)
    17.Suzuki Vitara
    18.Mazda 323
    19.Toyota Carina E
    20.Saab 9-5
    21.Lexus LS400
    22.Ford Ka
    23.Rover 45
    24.Hyundai Lantra
    25.Mercedes SLK
    26.Citroen Xsara
    27.Ford Cougar
    28.Subaru Impreza
    29.Skoda Octavia
    30.Audi A4
    31.Nissan Primera
    32.Toyota Avensis
    33.Volvo 850
    34.Vauxhall Corsa
    35.Seat Toledo
    36.Volkswagen Golf
    37.Daewoo Lanos
    38.Fiat Brava
    39.Hyundai Coupe
    40.Mitsubishi Shogun
    41.Rover 25
    42.Mercedes CLK
    43.Fiat Marea
    44.Ford Focus
    45.Peugeot 106
    46.MG MG TF
    47.BMW Z3
    48.Hyundai Accent
    49.Volkswagen Polo
    50.Fiat Punto
    51.Vauxhall Zafira
    52.Mercedes C-class
    53.Volvo S60
    54.Toyota MR2
    55.Mazda Xedos 6
    56.Ford Puma
    57.Vauxhall Astra
    58.Vauxhall Omega
    59.Chrysler Neon
    60.Audi A2
    61.Ford Fiesta
    62.Ford Mondeo
    63.Vauxhall Corsa
    64.Citroen Saxo
    65.BMW 3 Series
    66.Vauxhall Vectra
    67.Isuzu Trooper
    68.Mercedes M-Class
    69.Subaru Legacy
    70.Rover 400
    71.Fiat Ulysse
    72.Mercedes E-Class
    73.Renault Clio
    74.Toyota Celica
    75.Peugeot 306
    76.Peugeot 406
    77.Volvo S70
    78.Rover 75
    79.Daewoo Matiz
    80.Peugeot 206
    81.Mazda MX-3
    82.Vauxhall Tigra
    83.Seat Ibiza
    84.Peugeot 106
    85.Renault Megane
    86.Peugeot 406
    87.Saab 9-3
    88.Audi A3
    89.BMW X5
    90.Mercedes S-class
    91.Toyota Corolla
    92.Seat Alhambra
    93.BMW 5-series
    94.Daewoo Nubira
    95.Alfa Romeo 145
    96.Saab 900
    97.Mazda MX-6
    98.Jaguar S-Type
    99.Daewoo Leganza
    100.Porsche Boxster



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr Thoth -- 29 Mayıs 2014; 12:20:08 >








  • konuşan accord daha ne olsun :)





    mercedes ww audi








  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz

    @spectaküler

    Dostum, özledik yahu...



    Biz de özledik. 15 Haziran'a kadar gelmezseniz, biz Akdeniz'e iniyoruz. Hoca'da Maşukiye'ye bekliyor, bakalım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı sınıfta dizel benzinli otomatik ya da manuel avensislere de bakabilirsiniz
  • beyzade0606 kullanıcısına yanıt
    Sagolun, avensisin benzinlisiyle test surusu yaptim 2 kez.Avensis dusunmuyorum, daha spor olan bir arac bakiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elagance45

    Merhabalar,
    Bundan önceki aracım 2011 accord idi.
    Ekonomi ve konfor olarak accorddan oldukça memnundum. Tasarım ve donanım olarak da gayet iyiydi. Ancak performans ararsanız hayal kırıklığına uğrarsınız. Arabayı sırf bu yetersizlik nedeniyle 1 sene içinde sattım. Accordtan önceki aracım da turbo dizeldi şimdiki aracım da turbo dizel. Uzun yolda otobanda aracın son vitesinde hiç vites düşmeksizin yol alabilmek ve ara hızlanmalarının iyi olması benim için önemli. Anladığım kadarıyla siz de benzer şeyler arıyorsunuz.
    Aslında Accord da sizi performans konusunda üzmez ama yüksek devirli kullanmanız lazım.
    Ankarayı biliyorsanız konya yolunda incek kavşağına çıkarken hız olarak 100'ün üzerinde kalmak için gaza yüklendiğimde aracın 3. vitese düşüp bağırması beni sinir ediyordu. Aynı sorunu izmir yolunda köroğlu rampalarında da yaşıyordum.
    Hasılı, ağırlığı ve atmosferik motora sahip olması nedeniyle Accord pek size hitap etmez gibi.
    Turbo dizel veya benzinli bir araca yönelin...

    Ne istedigimi kesinlikle tarif etmissiniz, tesekkur ederim.Ben de Ankaradayim ve kepeklide ciddi yokus var ve bir hayli uzun.Aracin uzun yolda yukluyken sollamalardaki karakteri nasil? Benzinli tum atmosferikler o yokusta bayilir ancak aracin sanzumani iyiyse ve hacmi yeterliyse keyif kacirmaz gibi geliyor, yanlis miyim?




  • Oncelikle zaman ayirdiginiz icin tesekkur ederim.Tam yukluyken sollamalarda, ara hizlanmalarda nasil bir karakteri var aracin? Sollarken manuel kullansam daha seri olur mu arac?
  • Volvo s80 t (2.0) 180 hp
    Accord'dan daha tatmin edicidir.
    Volvo s80 t6 (2.8) 272 hp
    Hiç bir yokuşta ve sollamalarda üzmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: move00

    Volvo s80 t (2.0) 180 hp
    Accord'dan daha tatmin edicidir.
    Volvo s80 t6 (2.8) 272 hp
    Hiç bir yokuşta ve sollamalarda üzmez.

    Volvolarda cok fazla otomatik sanzuman problemi var ama yanlis miyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: panisher

    Oncelikle zaman ayirdiginiz icin tesekkur ederim.Tam yukluyken sollamalarda, ara hizlanmalarda nasil bir karakteri var aracin? Sollarken manuel kullansam daha seri olur mu arac?

    Gözlem olarak Accord'un genelde Civic kullanıcılarının sınıf atlatma aracı olarak görmelerinden dolayı övgüde gereksiz aşırıya kapılan bir model olduğunu düşünüyorum.
    Bir dönem ciddi olarak almayı düşünen biri olarak uzunca test ettim ve kullandım.
    o zaman aracım Mercedes C 180 Elegance idi 2006 Model 50000 Km de bir araç idi.
    hem Km'sinin düşüklüğü hem de Kompressörlü bir araca LPG taktrmak istemediğim için Accord atmosferik ve mekanik araçısından sorunsuz ve kaliteli bir araç olduğu için ilk tercihimdi.
    Hem 2.4 ve 2.0 yeni kasaları inceledim, test ettim.
    bir kere 2.4 eski kasa kesinlikle bana yönelik bir araç değildi.
    Aracın sahibine bu motor sesi ne dediğimde abi Honda kullanıyorsun dedi.
    devirli kullandığını göstermek için resmen bağırıyor araç ve w203 mercedesin rafineliğinden sonra motor bana kucağımda gibi geldi.
    ayrıca mercedes'de kapıyı kapattıktan sonra dış dünya ile irtibatınız kesilir , araç içindeki yaşam alanına odaklanır ve daha konforlu hissedersiniz, fitilinden keçesine kadar eayrıntılarda çok daha kaliteli olduğunu düşünüyorum.
    Arkadaşlar süspansiyon olarak konforlu dese de, bu kaliteli demek değil kesinlikle.
    bir kere Honda'nın süspansiyonu premium araçlara göre daha sesli çalışıyor ve o sarsıntıyı titreşim olarak vermese de gürültü olarak size hissettiriyor.
    bir mercedes' te bunu kesinlikle yaşamazsınız.
    ayrıca Honda tipik bir Japon karakteristiği olarak yol sesi alan bu baskıyı hissettiren bir araçtır.
    yeni A ve B serisi gibi ticari amaçlı dandik araçlardan bahsetmiyorum, 2000 yıllara ait mercedesler kalitenin Hit yaptığı araçlardır. ses ölçümlerinde Adac'ta 63db idi Elegance Mercedes ben o rafineliğe aşık olmuştum ve o hissi hiçbir arabada da bulamadım desem yeridir konfor olarak.
    ayrıca Mercedes W203 alacaksanız piyasasını beni yakinen biliyorum 65 filan ne yaptınız.
    2007 model 50-100 Km arası bir Avantgarde'yi rahatlıkla 55-60 arası alırsınız.
    ben aracımı 60 km 'de sadece bagaj kapağı boyalı 57,5'a vermiştim.
    şuanda da alınabilir bu fiyatlarla.
    eğer bütçe 60'a kadar ise w203 öneririm.
    yalnız Elegance filan alırsanız uzun yolda ve yüksek hızlarda yüksek yapısı ve aşırı yumuşak süspansiyonu nedeniyle salınım yapar ve sıkıntı çekersiniz.
    hem görünüm hem performans için offset jantlı 2007 Model C180 Sport öneririm.

    Accord atmosferik bir araç olduğu için düşük devirlerde ölüdür, performans için ise devir çevirmek ve sese gürültüye, yakıt tüketimine maruz kalmak demektir.
    Honda hayranı arkadaş bu şartlar altında verdiği performansı her zaman veriyormuş gibi konuşup,
    düşük devirde 1.6 Manuel bir araçtan hiç bir farkı olmadığını söylemezler.

    Bmw'ye gelince Bmw E90 3 serisi ile bitip F30 ile yeni başlayan bir anlayış içerisine girdi.
    Bmw F30 un uygun lastik ile kullanıldığında süspansiyonun kazık olduğunu söyleyen, yol gürültüsü yapan bir araç olduğunu söyleyenler kesinlikle araçla hiç bir alakası olmayıp 5 dk filan binip inen insanlar.
    gerçi F30 sizin konunuza girmiyor ama 1.6 olmasına rağmen bir Bmw 3.20i , Honda Accord ile bir çok konuda dalga geçe ür teknoloji olarak iki aracı yanyana koymak cinayet olur açık söyliyeyim.
    performans devri 6000 yapıp ralliyi gibi motor kucağında gitmek ise evet belki daha performanlı olabilir ama şehir içinde 1000 defa yaptığımız dur kalk ve 250 Nm tork'un etkisini hissesinde atmosferik şurada dursun dersiniz, ayrıca benzin olarak yaklaşık yüzde 30-40 daha az tüketerek ve devirsin sessiz ve rafine.
    ayrıca ben iddia ediyorum 130 km sonrası aynalardan gelen rüzgar sesi hariç Accorddan yol seyri esnasından kesinlikle daha sessiz ve daha Olgun süspansiyona sahip. yeri geldiğinde şehir içinde yumuşacık yeri geldiğinde yüksek hızlarda gayet kararlı ve salınımsız, rijit.

    E90 Bmw ile karşılaştıracaksa E90 başka bir araç performans odaklı sert yapısı ile sadece o tarzı sevenleri mutlu edebilecek bir araç. benim kesinlikle tercihim olamaz örneğin, sabredip kullanamam en fazla 2 ay.

    sonuç olarak siz gaz ile hareket etmeyin bence gidin temiz olanlardan aracı iyice tanıyabilecek kadar ters edin.
    Honda bu araçlardan en sorunsuzu, servisi unutturabilecek bir araç ama pahalı bir parça ve servis yapısına sahip.
    Mercedes parça temini en kolay ve ucuz olan marka, honda kadar sorunsuz olmasa da genel manada sağlam ve kolay tamir edilebilir bir araçtır. 65'lere kadar çıktıktan sonra ben size w204 temiz 100 km altında bir C öneririm o paraya her konuda sizi tatmin eder.
    C200 olursa süperşarj'ı turboyu aratmaz, tek sorunu yakıt olur siz de LPG kullanacağınız için sorun olmaz, 15 Lt civarı da LPG yakar, Honda da hemen hemen bu kadar yakar.
    yok 60 altında alayım derseniz sizi c200 sport bir araç rahatlıkla tatmin eder.

    e90 Bmw'den iniyorsunuz zaten benim bu klansmanda en son tercihim olurdu, parça, arıza , konfor vs açılardan.

    biraz uzun ve karışık olabilir ancak tamamı sizin dönemlerinizden geçmiş bir kullanıcı yorumudur.
    müstakbel aracınızla mutluluklar dilerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 30 Mayıs 2014; 0:46:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnginAKB

    quote:

    Orijinalden alıntı: panisher

    Oncelikle zaman ayirdiginiz icin tesekkur ederim.Tam yukluyken sollamalarda, ara hizlanmalarda nasil bir karakteri var aracin? Sollarken manuel kullansam daha seri olur mu arac?

    Gözlem olarak Accord'un genelde Civic kullanıcılarının sınıf atlatma aracı olarak görmelerinden dolayı övgüde gereksiz aşırıya kapılan bir model olduğunu düşünüyorum.
    Bir dönem ciddi olarak almayı düşünen biri olarak uzunca test ettim ve kullandım.
    o zaman aracım Mercedes C 180 Elegance idi 2006 Model 50000 Km de bir araç idi.
    hem Km'sinin düşüklüğü hem de Kompressörlü bir araca LPG taktrmak istemediğim için Accord atmosferik ve mekanik araçısından sorunsuz ve kaliteli bir araç olduğu için ilk tercihimdi.
    Hem 2.4 ve 2.0 yeni kasaları inceledim, test ettim.
    bir kere 2.4 eski kasa kesinlikle bana yönelik bir araç değildi.
    Aracın sahibine bu motor sesi ne dediğimde abi Honda kullanıyorsun dedi.
    devirli kullandığını göstermek için resmen bağırıyor araç ve w203 mercedesin rafineliğinden sonra motor bana kucağımda gibi geldi.
    ayrıca mercedes'de kapıyı kapattıktan sonra dış dünya ile irtibatınız kesilir , araç içindeki yaşam alanına odaklanır ve daha konforlu hissedersiniz, fitilinden keçesine kadar eayrıntılarda çok daha kaliteli olduğunu düşünüyorum.
    Arkadaşlar süspansiyon olarak konforlu dese de, bu kaliteli demek değil kesinlikle.
    bir kere Honda'nın süspansiyonu premium araçlara göre daha sesli çalışıyor ve o sarsıntıyı titreşim olarak vermese de gürültü olarak size hissettiriyor.
    bir mercedes' te bunu kesinlikle yaşamazsınız.
    ayrıca Honda tipik bir Japon karakteristiği olarak yol sesi alan bu baskıyı hissettiren bir araçtır.
    yeni A ve B serisi gibi ticari amaçlı dandik araçlardan bahsetmiyorum, 2000 yıllara ait mercedesler kalitenin Hit yaptığı araçlardır. ses ölçümlerinde Adac'ta 63db idi Elegance Mercedes ben o rafineliğe aşık olmuştum ve o hissi hiçbir arabada da bulamadım desem yeridir konfor olarak.
    ayrıca Mercedes W203 alacaksanız piyasasını beni yakinen biliyorum 65 filan ne yaptınız.
    2007 model 50-100 Km arası bir Avantgarde'yi rahatlıkla 55-60 arası alırsınız.
    ben aracımı 60 km 'de sadece bagaj kapağı boyalı 57,5'a vermiştim.
    şuanda da alınabilir bu fiyatlarla.
    eğer bütçe 60'a kadar ise w203 öneririm.
    yalnız Elegance filan alırsanız uzun yolda ve yüksek hızlarda yüksek yapısı ve aşırı yumuşak süspansiyonu nedeniyle salınım yapar ve sıkıntı çekersiniz.
    hem görünüm hem performans için offset jantlı 2007 Model C180 Sport öneririm.

    Accord atmosferik bir araç olduğu için düşük devirlerde ölüdür, performans için ise devir çevirmek ve sese gürültüye, yakıt tüketimine maruz kalmak demektir.
    Honda hayranı arkadaş bu şartlar altında verdiği performansı her zaman veriyormuş gibi konuşup,
    düşük devirde 1.6 Manuel bir araçtan hiç bir farkı olmadığını söylemezler.

    Bmw'ye gelince Bmw E90 3 serisi ile bitip F30 ile yeni başlayan bir anlayış içerisine girdi.
    Bmw F30 un uygun lastik ile kullanıldığında süspansiyonun kazık olduğunu söyleyen, yol gürültüsü yapan bir araç olduğunu söyleyenler kesinlikle araçla hiç bir alakası olmayıp 5 dk filan binip inen insanlar.
    gerçi F30 sizin konunuza girmiyor ama 1.6 olmasına rağmen bir Bmw 3.20i , Honda Accord ile bir çok konuda dalga geçe ür teknoloji olarak iki aracı yanyana koymak cinayet olur açık söyliyeyim.
    performans devri 6000 yapıp ralliyi gibi motor kucağında gitmek ise evet belki daha performanlı olabilir ama şehir içinde 1000 defa yaptığımız dur kalk ve 250 Nm tork'un etkisini hissesinde atmosferik şurada dursun dersiniz, ayrıca benzin olarak yaklaşık yüzde 30-40 daha az tüketerek ve devirsin sessiz ve rafine.
    ayrıca ben iddia ediyorum 130 km sonrası aynalardan gelen rüzgar sesi hariç Accorddan yol seyri esnasından kesinlikle daha sessiz ve daha Olgun süspansiyona sahip. yeri geldiğinde şehir içinde yumuşacık yeri geldiğinde yüksek hızlarda gayet kararlı ve salınımsız, rijit.

    E90 Bmw ile karşılaştıracaksa E90 başka bir araç performans odaklı sert yapısı ile sadece o tarzı sevenleri mutlu edebilecek bir araç. benim kesinlikle tercihim olamaz örneğin, sabredip kullanamam en fazla 2 ay.

    sonuç olarak siz gaz ile hareket etmeyin bence gidin temiz olanlardan aracı iyice tanıyabilecek kadar ters edin.
    Honda bu araçlardan en sorunsuzu, servisi unutturabilecek bir araç ama pahalı bir parça ve servis yapısına sahip.
    Mercedes parça temini en kolay ve ucuz olan marka, honda kadar sorunsuz olmasa da genel manada sağlam ve kolay tamir edilebilir bir araçtır. 65'lere kadar çıktıktan sonra ben size w204 temiz 100 km altında bir C öneririm o paraya her konuda sizi tatmin eder.
    C200 olursa süperşarj'ı turboyu aratmaz, tek sorunu yakıt olur siz de LPG kullanacağınız için sorun olmaz, 15 Lt civarı da LPG yakar, Honda da hemen hemen bu kadar yakar.
    yok 60 altında alayım derseniz sizi c200 sport bir araç rahatlıkla tatmin eder.

    e90 Bmw'den iniyorsunuz zaten benim bu klansmanda en son tercihim olurdu, parça, arıza , konfor vs açılardan.

    biraz uzun ve karışık olabilir ancak tamamı sizin dönemlerinizden geçmiş bir kullanıcı yorumudur.
    müstakbel aracınızla mutluluklar dilerim.


    Aman hocam ne yaptın? Accorda tapan adamlara söylenir mi bunlar? Aracı öve öve parmakları yoruldu adamların. Yakarlar seni barındırmazlar burda




  • quote:

    hem görünüm hem performans için offset jantlı 2007 Model C180 Sport öneririm.


    Ouuvvvşşş.

    Kendisine değil, milllete araba almak dediğimiz olay...
  • Hocam şubrafine yerine baska bir kelome kullansaniz.mumkunse turkce olsun.tijitte dahil
  • Ben aracı alalı 1 aydan fazlaca bir süre oldu.3 bin km yaptım.Performans olarak benim beklentimi karşılıyor.Aracı deneme şansınız olursa biraz kendiniz deneyin.Burada ne söylesek biraz havada kalıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sicakyuz

    quote:

    hem görünüm hem performans için offset jantlı 2007 Model C180 Sport öneririm.


    Ouuvvvşşş.

    Kendisine değil, milllete araba almak dediğimiz olay...

    Ofsetli jantlar salt olarak görüntü için değil güzel kardeşim yol tutuş için, güzel görüntüsü bonusu
    Yazımın neresinde o çirkin bu güzel ibaresi var göreceli bir kavram için iddida bulunuyorum ben, ölçülebilir şeyler yazdım farkındaysan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnginAKB -- 30 Mayıs 2014; 6:17:31 >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.