Şimdi Ara

ACER ASPIRE 5935 DERNEĞİ ( GT240 M yeni ekran kartı ) (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
307
Cevap
1
Favori
27.669
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • iyiki 5739 almisim sorun yasiyor herkez yaaaaaaaaaaaaaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat1864

    Merhabalar arkadaşlar. derneğe üye olmaya geldim :) 2 gün önce aldım acer aspire 5935g. ama büyük bi problemle karşı karşıyayım. öncelikle laptopu teknosadan 1540 tl ye aldım. geldiğimde kurulumu taze bitmişti. yani oraya tek gelmiş ve ben de gider gitmez beğenip aldım. üzeirnde vista vardı. herşeyi kurulmuştu haliyle. o halindeyken ben fallout 3 ü kurdum ancak oyun hata verdi. daha sonra ekran kartından olduğunu anladım internette biraz araştırınca. daha sonra kaldırır mı acaba diye farcry 1 i kurdum. ama grafikleri görünce şok oldum açıkçası. 1.6 işlemcili datron laptopum bile daha iyi çalıştırırdı eminim. 2 gündür araştırıyorum. bu arada elimde windows 7 orjinali var. onu kurdum ve tekrar denedim işe yaramadı. ardından VGA_NVIDIA_8.15.11.8645_Vistax86_A isimli driverı indirdim. bu arada model 654g32mn. kurduğum zaman, açılıştan sonra windows logosunun ardından ekrar kararıyo ve sadece ses geliyo görüntü yok (bi müddet sonra bunu driverı kurarken de yapmaya başladı yani restart atmadan bile kararıp gelmiyo). sonra bi yerde önce intelin driverını sonra nvidia nın driverını kurun diye bişey yazıyodu onu da denedim bişey çıkmadı. en son burada linki verilen VistaWin7x86_185.85 driverını kurdum windows 7 yi seçtim. yine aynı şeyi yaptı. nolur bilgisayarı geri iade etmek zorunda bırakıp zaman harcatmayın :) bi çözümünüz var mı?


    öncelikle şunu belirteyim ki aldığın 5935 model laptopta 2 adet ekran kartı var.sağ üst taraftaki performans tuşuna bastığın anda onboard intel ekran kartı yerine geforce gt130m i kullanmaya başlıyor.eminim ki sen oyunu intelin onboard ekran kartında çalıştrmışsındır, yoksa imkanı yok canavar gibi oyun çalıiştırması lazım.
    eğer şu an hala o problemle karşılaşıyorsun, masaüstüne sağ tıklayıp en alttaki menuye gelip görüntü ayarlarına bir bak bakalım ekran kartı olarak hangisini gösteriyor ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hakanfuwa

    Arkadaslar acıl bir durumum var.
    3 gün önce Acer 5935g - 8........ aldım.
    Yüksek performansı secip oyun oynadıgım zaman oyunlar güzel bir sekilde oynanıyore fakat bır anda (bütün oyunlarda) Takılı ses cıkartıp restart atıyor.
    Oyunları oynıyamıyorum geri vercem lütfen acil cevap yazın,yardımcı oluyrsaniz cok sevinirim.
    Ses kapalı oldugu zaman yada kısık ona göre ses cıkarıor kapalıysa ses hic cıkarmıyor yanı ses ne kadar acıksa okadar ses cıkarıp donup restart atıyor.
    Problem nedir donanım hatası var herhalşde gerimi verim yada bir cözümü varmı.


    ısınma durumunu hwmonitor adlı programı netten indirerek kontrol et bakalım oyunlarda gpu 90 dereceyi geçiyor mu emin olalım ?
  • http://forums.laptopvideo2go.com/topic/25055-v18662-windows-7vista-32bit-asus-hybrid/

    bu linkteli sürücüye inf dosyası upload edildiği zaman indirebilirsiniz içinde hem dahili hem harici ekran kartının sürücüsü olacaktır.
    fakat biraz beklemek lazım uyum için inf dosyası hazırlanmalı
  • Herkese Merhaba tekrar..
    Engin Bey ısınma ile ilgili şukadarını söyliyeyim size...
    4 asat full ayarlarda WoW oynamam rağmen sıcaklık 75 dereceyi hiç geçmedi..
    Yanımda laptopu ile oynayan arkadaşımın makinasına sıcaklıktan dokunamazken(Ekran dahil) benim 5935 ısınmadı biledenebilir..(Ekranda en ufak bir ısınma dahi yoktu)

    Problem yaşayan arkadaşların şanssızlığı olarak adlediyorum yaşadıklarını...
    Bendeki makina cidden süper...En ufak bir şikayetim dahi yok..

    sadece ekran kartlarını son sürümleri ile güncelleyemedim hepsi o :)

    EDİT : Bu arada hala derneğin ilk ve tek üyesiyim :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anteos -- 8 Eylül 2009; 14:55:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: insider3

    Arkadaşlar merhaba , hiç uzatmadan hemen konuya giriyorum ( belirtmek istiyorum asıl yazımı demin bitirmiştim ancak Tamam dediğimde site hata verdi yazdıklarım da boşa gitti ancak üşenmiyorum yazımı tekrar yazıyorum. )

    22 Ağustos Cumartesi günü uzun zaman boyunca araştırmalarım sonucu karar kıldığım ASUS marka ürünün var olup olmadığını sormak için Teknosaya girdim. Orada karşılaştığım kendinden oldukça çok emin ekilde konuşan bir yetkili ( adını yazının dewamında veriyorum) benim ve beraberimdeki 5 arkadaşımın fikrini Acer 5935-654G32MN doğrultusunda değiştirdi. Hatta sorunlu, iade edilmiş bir ürünü de incelememiz için bize gösterdi kendisi.Araştırmalarım sonucu fikrimi değiştirdim çünkü bu ürünün teknosa fiyatı ve teknosa garantisi düşünülünce performans ı da gözönünde bulundurunca daha iyisi yok gibi gelmişti.

    Pazartesi günü, Acer 5935-654G32MN ürünü satın aldık ancak stokta olmadığından getirtilmesi gerektiğini ve getirebilmeleri için de ücreti almaları gerektiğini söylediler İzmit Hürriyet Caddesi Teknosa Yetkilisi Arif Oktay Bayındır ( kendisi benimle ilgilenen ve bana ürünü balandırarak satan ve diğer teknosa yetkililerine nazaran çok çok daha bilgili şahıstır) ve diğer yetkililer.. Faturamızı Pazartesi günü kestik mecburen.

    Çarşamba günü akşam ürünlerimizi almaya gittik ( 2 adet almıştık kardeşime ve bana) . Defalarca tembihlememe rağmen KUTU ben gelmeden önce AÇILMIŞTI! Pek üzerinde durmadım. Ürünleri alırken recovery sorununu sordum sevgili Oktay Bey'e kendisi bana şu cümleleri sarfetti aynen aktarıyorum "32bitlik sistemlerin recovery cd leri 2cd tutar 64 bitlikse 4cd tutar.Ürün recovery cd si hazırlarken 3.cd de bu yüzden hata veriyor.Siz recovery cdlerini hazırlayın ilk 2 cd si recovery işlemi için kesinlikle yeterli olur hiç şüpheniz olmasın" << bu cümle bana çok mantıksız geldi fakat gerek yetkilimizin kendinden çok çok emin konuşması gerekse " bir şey olursa teknosa güvencesi var " düşüncesi ile " peki " dedim. Eve geldim iki ürünüde uzun süreli ilk şarj için şarj etmeye başladım ancak 15 dk sonra birisinin " şarj oluyor ışığı " söndü. Herhalde batarya doldu dedim düşünmedim yattım.Sahura kalktığımda bir baktım diğerinin ışığı hala yanıyor.Bir sorun olduğunu gördüm baktım şarj olmuor!

    Perşembe günü sabahı hemen geri götürdüm teknosaya verdim ürünü kurcaladıar bir türlü şarj edemediler sonra " 4 gün içinde gözlemlenebilir bir arıza mevcut olduğunda vbirebir değiştirme prosedürü " gereğince ürünü alıp hemen birebir değiştireceklerini söylediler.Yalnız moralimi bozan bir şey oldu.Ben gittim adamların formu hazırlaması sırasında aralarında şöyle bir konuşma geçtiğine şahit oldum, aynen iletiyorum :" Bu yine Oktayın sattığı Acer değil mi? Bu kaçıncı yaa bozuk ürünleri satıyo müşterilere sonra kendisi de yok biz uğraşıyoruz hayret birşey yaa!!".Duymamazlıktan geldim ve eve döndüm.
    Diğer makine Perşembe akşamına kadar sorunsuz şekilde şarj oldu.

    Cuma günü başladım yeni laptopumu düzenlemeye . İlk önce Sevgili yetkilimiz Oktay Bey'in talimatları doğrultusunda ' cd lik recoverymi hazırladım.3. cd de hata verdi ama birşey yapmadım bu konuda ( Oktay bey 2 cd yeterl sorun yaşamadan recovery yapabilirsiniz demişti). Normal olarak kullandım biraz makineyi programlarımı yükledim ( msn , mcafee vs.. ) performans hakkında size izlenimlerimi yazabilmek adına da iki oyun yükedim. Akşam da kapadım bilgisayarımı.Yalnız kaparken gördüm ki windows 25 tane mi ne güncelleştirme indirmiş yükle ve kapat seçeneği vardı. Yükle ve kapat dedim ben de gittim yattım.Sahura kalktım uykum kaçınca yeni makimle biraz daha oyun oynayayım dedim açtım makinemi karşıma simsiyah bir ekran ve üzerinde şu uyarı çıktı " Disk reading error reboot ctrl alt del " . ctrl alt del yaptım tepki vermedi makine defalarca kapatıp açtım ama düzelmedi makine. Ben de hazırladığım recovery cd lerimi kullanayım herhalde aksam yaptıgı update yüzünden böyle oldu dedim.Cd leri taktım sorunsuz olarak basladı 1.cd bitti ,2.cd bitti 3. cd istedi !! süreç %87 civarındaydı. 1. cd yı tekrar taktım olmadı 2.yi tekrar taktım olmadı driver cd sini taktım o da olmadı mecburen kapattım makineyi .

    Cumartesi günü (dün - 29 Ağustos) sabah erkenden gittim teknosaya , çok bilmiş tavırlarıyla Oktay Bey'imiz karşıladı bizi elimde laptopu gördü ama buna rağmen sanki yeni bir şey alacakmışız gibi bakıyordu ! Durumu olduğu gibi anlattım ve 2 ürünü de Toshiba A350-22Z ile değiştirmek istediğimi söyledim. Önce bana 4 gün prosedürünün işlemeyeceğini ileri sürdüler çünkü fatura tarihi pazartesi günüydü! ( Saçmalık!! Faturayı sen pazartesi kes ürünü elime çarşamba ver sonra da 4 gün de bak sen şu işe !! ) Sonra ikinci engel olarak makinelerin değiştirilmesi için gidip tedarikçi firmadan ürün iade raporu almamız gerektiğini aksi halde %15 lik kullanım bedelini düşürülerek paramızı alabileceğimizi ya da ürün değişiminde bulunabileceğimizi söylediler ,ne kadar ısrar ettiysek de kabul etmediler , elmecbur gittik 45 derece altında tedarikçi firmaya elimizde laptoplarla (bu arada latoplarda afedersiniz eşek ölüsü gibi ağırdı) tadarikçi firma yetkilisinin söylediklerini aynen iletiyorum :" Anlamıyorum ben bu Teknosa'yı defalarca söylediğimiz halde hala müşterilerini bize yönlediriyorlar.Biz rapor veremiyoruz makineleri alıp servise yolluyoruz sadece ,neden böyle yaptıklarını bilemiyorum" Beynimden vurulmuşa dödüm,burnumdan soluyarak geri döndüm olanları olduğu gibi anlattım . Bilmemezlikten geldiler sanki ik kez olmuş gibi!! Dedik değiştirin tatlı tatlı uğraşmayalım ama yok nafile! Oktay Bey'e dönüyorum " bakın siz biliyordunuz bunun recovery sorunu olduğunu sizin dediklerinizden başka bişi yapmış değilim ve durum bu neden bu şekilde davranıyorsunuz , bir de kullanıcı hatası demey kalkıyorsunuz " birşey demedi başını öne eğiyo bakmıo bile . Baktım olmayacak dedim tutanak tutalım o zaman hem teknosanın üst mercilerine hem de tüketici haklarını koruma kurula gideceğim.Uğraş sonunda şarj olmayan makineyi birebir ücretle değiştirmeyi (%15 kesinti gerçekleştirmeden) kabul ettiler ama açılışta hata veren makinede hala direttiler. Onlar da özellikle Oktay Bey de çok iyi anladı fakat neden bu şekilde davrandı bilemiyorum.Kaldı ki aynı problemden ötürü bir müşteri makinesi geri vermiş yenisi almıştı.Hatırlayın ilk başta iade edilen bir ürünü incelemiştik o ürün o müşterinin iade ettiği üründü." Oktay Bey o müşterinin makinesini aldınız bunu neden almıyorsunuz "diyorum ses yok baş öne eğik " bakın o müşteri de gitti tedarikçi firmadan rapor aldı ondan sonra ürünü biz adık diyorsunuz ben gittim tedarikçi firma hiçbir zaman buşekilde rapor vermediğini söylüyor buna ne diyorsunuz ? " diyorum ses yok kafa yine önce . Gittik teknosanın 444 lü bir müşteri hizmetleri numarası var onu aradık orada bir yetkili hanım da tartışmaya katıldı açtık telefondan sesi dışarıya verdik bir yanda Müşteri hizmetleri yetkilisi Pınar Hanım bir yanda Biz bir yanda PEK PEK SEVGİLİ Oktay Bey ve diğer bir kaç Teknosa yetkilisi kouşuyoruz ama çözüm çıkmıyor birtürlü.Müşteri hizmetlerindeki hanım yardımcı olmaya çalışıyor problemi anlamay çalışıyor ama oktay bey yalnış bilgi veriyor neymiş efendim sorun gözlemlenebilir bir sorun değilmiş vs.. ben agiriyorum araya sorun bu gözlelenebilir sorun daha ötesi var mı diyorum bu sefer kadın da arada kalıyor sorunu anlamadıgı ıcın o zaman servise göndermemiz gerekli sorun gözlemlenebilir mi değil mi onun karar vermesi gerekiyor dedi!! İnanın hiç kaba kuvvet yanlısı dğilim ama o sırada kafalarını camekana geçiresim geldi nasıl sinirlendim. Bu da yetmezmiş gibi Pınar hanımla Oktay bey kavgaya tutştu yok bunu demeye yetkiniz yok , buna siz karar veremezsiniz , söyle böyle derken YETER!! LANET OLSUN TMM KESİN %15 ücretten diye bağırdım en sonunda. İnanın çıldırma noktasına geldim .

    Fiyat farkı 2x 235 TL + %15 kullanım bedelini keserek 235 TL toplam 705 TL daha verdik.Çilemiz tam bitti derken bu sefer de " haftasonu olduğundan iade çekinizi bastıramıyoruz Pazartesi geleceksiniz demezler mi!! kafayı yemek üzereydim aldım eski laptopları geldim evime . Umarım bu işi yarın hayırlısıyla sonlandırıcaz sabah erkenden gidip.

    Arkadaşlar gerçekten uzun bir yazı oldu farkındayım ama oldukça çok arkadaş bana özelden mesaj attı makine ile ilgili ben de açık ve net bir şekilde fikir oluşturmak adına durumumu yaşadıklarımı belirttim. Kesinlikle kati bir yargıda bulunmuyorum bunu belirtmek isterim hiçbir şeyi genelleyemem. Şahsi kanatim şudur " Eskiden Teknosa çok kaliteli prosedür ve elemanlarıyla beğenimi kazanmıştı ama artık eski teknosa yok gibi geldi." Ürüne gelince , ürün ilk başta şık gelmişti ama oyun oynuyorsanız veya internete çok takılıyorsanız sag ve solda yerleştirilmiş olan dokunmatik set son derece kullanışsız ve çabuk bozuluyor.Daha ilk günde tuştakımına elim değdikçe bişiler açılıp durdu , internetten WOW falan oynarken elim wireles tuşuna dokundu netim gitti sol tarafı kiitleme imkanınız da yok.Sag taraftaki dokunmatik set de kilitledikten sonra bile bazı tuşlarına dokununca çalışmaya devam ediyor."HOLD" a bassanız bile . Ayrıca 240 mb lık Heroes of Newerth adlı oyunu oynarken bile ( yeni bir oyun henuz piyasa resmı olarak cıkmadı fakat su an bile 70000 beta testeri mevcuttur ) oyunda kesilmeyen takılmalar yaşadım . Bilmiyorum yaşadığım bunca şeyden mi kaynaklanıyor ama artık bu modele baktıkça lanet okuyorum, bu kadar ucuza bu sistemi neden satsınlar ki bi hatası olmasa ve şu öğrendim ki bildiğinden şaşmayacaksın! Toshiba mı kaliteli sana göre Toshiba mı rahat ettiriyo içini Toshiba alacaksın o zaman 200 TL fazla vereceksin alıcaksın ..

    Umarım yazdıklarım yardımcı olur . Özelden cevap veremediğim arkadaşlara özür dilerim inanın o kadar çok mesaj aldım ki yetişemedim onun yerine uzun ve açık bir yazı yazmayı daha makul gördüm umarım anlayışla karşılarsınız, hepinize iyi günler diliyorum..


    Üstad ben linkteki makinayı aldım..
    http://www.vatanbilgisayar.com/acer-as5935g-864g50mn-as5935g-core2duo-p8600-2.4ghz-4gb-500gb-dvdrw-15.6cam-1024mb-gt130m-wvpre/productdetails.aspx?I_ID=38637

    Kötülemek gibi olmasın ama zannedersem sorun Teknosanın sattığı ürünlerde var..
    Zaten bildiğim kadarı ile ordaki ürünlerin işlemcileri falan da farklı burdakinden...
    Umarım halletmişsinizdir sorunu...




  • arkadaşlar teknosa da bazı elemanlar kendilerine çok güveniyor ama yanlış yönlendirebiliyor.

    size tavsiyem HER NE OLURSA OLSUN kutusu açılmış bir makineyi kabul etmeyin ettirmeyin.

    laptop biraz da şans işidir. ne kadar iyi marka alırsanız alın bozuk çıkma durumu vardır.sonuçta hepsinde işçilik vardır. ölü piksel, ufacık bir anakarttaki devre hatası bütün herşeyi mahveder.
    acer son 2 yıl liderliğini sürdürdüğü piyasada 5935 e gt130 m in ddr2 lisini koymakla kaybetti. ben de heyecanla açmıştım forumu ama ddr2 olduğu için ve piyasada ati 4650 gibi bir tehdit olduğu için pek fazla insan bu laptobu almadı.
    aslında kaliteli dizüstü fakat dediğim gibi böyle şeyler oluyor.
    acer zamanında ucuza kaliteyi satan firmaydı hala da öyle sayılır ama Samsung sanırım epey bir öne geçti gibi gözüküyor.
  • Arkadaşlar bende aldım Acer 5935 modelini.Yalnız bir sorunum var.Bende MS Pro Duo hafıza kartı var.Kart okuyucuya yerleştiriyorum fakat pc görmüyor ya da ben yerleştiremedim.Geçen zorlanarakta olsa yerleştirmiştim ama kaç gündür denememe rağmen olmadı.yardımcı olabilir misiniz?
  • Az sayıda alınmış olmasına rağmen bu kadar arıza çıkması düşündürücü, arkadaşlara üzüldüm açıkçası.
    Bir daha bu modeli kimseye tavsiye etmeyeceğim.
    Amerikayı yeniden mi keşfediyor bu Acer firması, sanırsın ilk kez laptop üretiyor, hiç birşey yapamıyorsan 6930 un nasıl yapıldığına bak.
    Yoksa Acer dizginleri tamamen Çin'deki fabrikalara mı bıraktı, "saldım çayıra Mevlam kayıra" misali


    EDİT: Zaten aşağıdaki modeller zirveyi kaptı;

    1.http://resim.donanimhaber.com/m_34039511/tm.htm ( Samsung R620 -16 inç )
    2.http://forum.donanimhaber.com/m_34225660/tm.htm ( PACKARD BELL TJ serisi - 15,4 inç )
    3.http://resim.donanimhaber.com/m_33826128/tm.htm ( Hp DV-6 serisi - 15,4 inç, Ati Hd 4650 DDR3 )

    Yine tavsiyede bulundum galiba



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tcebeci -- 9 Eylül 2009; 14:52:51 >




  • Kendi sorunumu sürücüyü yeniden yükleyerek giderdim.Ayrıca bende recovery de sorun çıkartmadı 3 dvd ye kopyalamayı yaptı.
  • Yok Teknosadan almadım.Büyük bir kazık yiyerek malesef Evkur'dan almak zorunda kaldım.Ben gayet memnunum üründen hiç bir sorunuda yok şükür :D
  • Anladığım kadarı ile sorun Teknosanın sattığı 6.'lı modelde..
    Vatanın sattığı ve benim linkini veridğim Model sonderece stabil...

    Tavsiye ederim.
    Ama tamer beyin linklediği Pack bell harika bir f/p ürünü..
    6590 süper bir puan :)
    ama ben makinamı seviyorum ::))
  • vatandan 8 serisini alipta sorun yasyan varmi
  • benim cihaz 654G32MN seri numaralı ve recoveryde sorun çıkartmadı.Ben gayet memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anteos

    Anladığım kadarı ile sorun Teknosanın sattığı 6.'lı modelde..
    Vatanın sattığı ve benim linkini veridğim Model sonderece stabil...

    Tavsiye ederim.
    Ama tamer beyin linklediği Pack bell harika bir f/p ürünü..
    6590 süper bir puan :)
    ama ben makinamı seviyorum ::))

    Cihazdan memnun olduğunuza sevindim, teknolojinin sonu yok, her gün çok daha iyisi çıkıyor ama önemli olan dediğiniz gibi "en iyi laptop insanın kendi laptopudur"
  • YENİ CİHAZ ALMAYI DÜŞÜNENLER İÇİN UYARI
    Bu yazı 15 gün önce 1800 TL ye satılan Samsung R620 laptopun, başka firmalarda şu anda 1400 TL ye satılmasına istinaden yazılmıştır. Başka topikte yazdım burayada kopyalamak istedim.

    Türkiye nin gerçekleri.
    Şu bir gerçek bir ürün alırken satıcyla tokalaşıp "merhaba " derken, içimizden "Ulan malın üstüne % kaç fahiş fiyat koydunuz Allah bilir" demek lazım.
    Yoksa sizde benim gibi her defasında " Koskoca firma, fiyatlar konusunda insaflıdır bunlar" dediniz mi yandınız.


    Aslında yediğimiz kazığın matematiksel olarak förmülü ortada. Örneğin başharfi V.. olan bilgisayar firmasının bir normal kredi kartları için çektiği fiyata bakın, bir de anlaşmalı olduğu bankanın kredi kartlı satış fiyatına bakın.
    İki Kredi Kart arasındaki fark + normal kar = Halihazırdaki Toplam Kazık Miktarıdır.

    Bahsettiğim firma bu laptop ilk çıktığında da zaten malüm kredi kartına 1500 TL ye veriyordu cihazı.




  • Arkadaşlar kolay gelsin, formunuza bu gün üye oldum, ben de aspire 5935g aldım, bilgisayarıma xp kurdum, daha sonra bir siteden xp driverlarını indirdim, ancak ekran kartını bir türlü tanıtamadım, ekran kartını tanıttığımda bilgisayarım açılıyor ses geliyor ama görüntü gelmiyor, daha sonra güvenli kipte açıp ekran kartını kaldırdığımda normal çalışmaya devam ediyor, bu sorun neden kaynaklanabilir yardımcı olursanız sevinirim..
  • Nvidia nın kendi sitesinden ekran kartının sürücüsünü indirmeyi denedin mi?
  • Teşekkür ederim, sorunu hallettim önce intel in ekran kartını kurmak gerekiyormuş, ilginiz için sağolun, böyle bir şey başınıza gelirse ilk önce İntel VGA ekran kartını kurun daha sonra nVidia ekran kartını kurun..
  • Arkdaşlar sizinde acer crsytal webcam programında hd720pdeyken donmalar oluyor mu?bende donmalar oluyor.Msnde görüntülü konuşma yaparken hiç bi sorun yok ama programı açınca donmalar oluyor.daha önce böle bir sorun yaşayan var mı?
  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.