Arkadaşlar merhaba, Acer nitro 5 bilgisayarım garantisinin bitmesine 2 ay kala bozuldu. Garanti Arena Bilgisayar firmasına ait ama cihaz ilk 2 ay içinde arıza vermediği için SMS infocomm diye bir firmaya göndermem gerektiğini söylediler. Bende gönderdim. Ekranın ve bataryanın değişmesi gerekiyormuş. Garanti kapsamında yurtdışında parça siparişi vermişler, yasal olarakta 20 iş gününde parçalar değiştirilip cihazım bana gönderilecekti. Pazartesi 20. İş günü doluyor. Firmayı aradım, bana Tayland'dan parçaların gelmediğini ve tamir işleminin yetişemeyeceğini söylediler. Yasal olarak para iadesi ya da cihaz değişimi isteyebileceğim söylendi. Para iadesi saçma olur şu anda ilk alındığından 2 katından daha fazla sıfırı. Değişimi nasıl talep edicem. Tüketici hakem heyetine başvurmak gerekiyormu. Başvuruyu hangi firmaya yapacam cihaz n11 üzerinden Bozdan bilgisayar adlı bir firmadan alındı. Garanti Arena bilgisayar da tamir SMS infocomm diye bir firmada. Yardımcı olursanız sevinirim. |
Acer Nitro 5 değişim talebi
-
-
Merhaba @Gogoesteban,
Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.
n11.com
-
Teknik servis, parçaların gelmesini bekleyin yeni cihaz vermezler diyor. Yoksa fatura belini alırsınız diye caydırmaya çalışıyorlar. Yasal süreleri doldu, yeni cihaz için nereye başvurmam gerekir. Yardım rica ediyorum. -
Tüketici hakem heyeti.
-
Verdim zaten adamlar yıldırmaya çalışıyor. Yok ürünün aynısı tedarik edilmiyormuş yok firma zarara girermiş. Kafalarına göre iş günü belirliyorlar. Birde eski cihazınızı bekleyin artık 3 ay da mı tamir olur belli değil, tehdit ediyorlar. Onarımı beklemezseniz yeni cihaz isterseniz eski cihazınızı imha ederiz yeni cihaz da alamazsınız ilk alındığında tutar neyse onu öderler sonra tamir imkanınız da kalmaz diye.
-
Görüşmeleri aynı şekilde mahkemeye ilet.
-
Bende geçtiğimiz hafta ürünü gönderdim. Yurtdışından yedek parça olarak klavye bekliyorlarmış.
Beklediğim süre 1 ayı yada 20 iş gününü geçerse iade talebi açmalı mıyım? Sizin öneriniz nedir?
-
Mahkeme sonuçlandı, tüketici talebinin kabulüne ve arızalı laptopun geri alınarak yenisinin verilmesine hükmetti. Firma halen yeni laptop vermemekte diretiyor. Şimdiki aşama icra dairesi başka ne yapabilirim bu firma hakkında nereye şikayet edebilirim bunları. Kararda burada.
-
Dönüş yapmanız bir şey ifade etmiyor sayın n11. Mahkeme kararına bile uymayan sahtekar firmalar sizin sitenizden satış yapıyor. Yardımcı olmak istiyorsanız ya benim hakkım olan laptopu gönderin ya da bu firmanın sizden bir daha satış yapmasına müsaade etmeyin. Hiç değilse başkalarını mağdur edemesinler.
-
Kanka ne oldu peki merak ettim sonucu.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X