Genellikle şikayet için yazdım herkes gibi... şimdide işini çok güzel yapan acer servisine teşekkür için yazıyorum...
Yeğenime aldığım acer notebook ekranı açarken ekranda belli açıda bozulmalar oluyordu... monitöre giden kabloda sorun var gibiydi 4442237 yi aradım... kutusunun olmadığını öğrenince önce korumalı ambalajını göndermişler sonrada evden aldırmışlar... arızalı kabloyu değiştirip fan temizliğinide yapıp tekrar adrese teslim etmişler...
Evet belki görevlerini yaptılar diyebilirsiniz... bu kadar nazik ve sorumlu davranış dell den sonra acer dada görmek beni oldukça mutlu etti... teşekkürler Destek Bilişim...
bu tip konularda yazdığım gibi burda da yazayım;servis sorunlarını firmaya mal ediyoruz kimi zaman bu aslında firmaların belirlediği servis politikalarını katı bir şekilde uygulayan servisler olduğu gibi bunları dahada yumuşatıp müşteri mağduriyetini gideren servislerde mevcut,oradaki çalışanların tutumuyla alakalı çoğu konular,servis elemanları işini bilen,hoşgörülü insanlar oldukları zaman kimsenin sıkıntı yaşayacağını sanmıyorum.garanti dışı olmayacak bir şeyi kullanıcıya mal eden servisler olduğu gibi garanti dışı olan bir şeyi anlamalarına rağmen garanti kapsamında müşteri memnuniyeti açısından yapan servislerde mevcut yardımcı olmaya çalışıyorlar,sanada böyle insanlar rastlamış,öyle servisler varki,arkadaşlar anlatıyor burada suratına telefon kapananlar bile var:)işi bilmemekten ya da nasıl bir uygulamaya gideceğini bilmemekten heleki defalarca servise gidip gelen bir leptopa değişim ya da para iadesi istiyorum dediniz mi sanki canlarını alıyorsunuz tamamiyle şans işi oluyor
şikayetlerimi kızgın bir şekilde bilgisayara koşarak yazıyorum...
memmuniyetimide yazayım dedim... aynı davranışın devamına teşvik etmek lazım...
kullanıcı hatalarıda yoğun yaşanıyor 2005 te almıştım sanırım dell6000 notebookun bataryasını halen 1 saate yakın kullanıyorum... 6 ayda bataryayı off eden arkadaşlar çok... veya adaptör soketine asıla asıla patlatanlar... çok zor şartlarda alıp hor kullanıyorlar...
zamana ihtiyacımız var sanırım...
onu doğru söyledin kimisi makineyi kullanmayı bilmiyor ya da hor kullanıyor ben 1 sene kullanıpta hiç sorun yaşamadığım,arkadaşıma sattığım leptopumda 2 ayda sıkıntı oluşturdu bana getirrdi tekrar düzeltip verdim,kullanım çok önemli kullanmayı bilmekte kul yapısı arıza verebilir şans işi ama bu bazende tamamiyla kullanım şekliyle alakalı gözünde sağlam belirlediği bir markanın makinesini nasıl olsa birşey olmaz mantığıyla hor kullananlar var dolayısıyla servislik oluyorlar ve bunların çoğuda mağduriyet yaşıyor.
quote:
Orijinalden alıntı: vercenik53
onu doğru söyledin kimisi makineyi kullanmayı bilmiyor ya da hor kullanıyor ben 1 sene kullanıpta hiç sorun yaşamadığım,arkadaşıma sattığım leptopumda 2 ayda sıkıntı oluşturdu bana getirrdi tekrar düzeltip verdim,kullanım çok önemli kullanmayı bilmekte kul yapısı arıza verebilir şans işi ama bu bazende tamamiyla kullanım şekliyle alakalı gözünde sağlam belirlediği bir markanın makinesini nasıl olsa birşey olmaz mantığıyla hor kullananlar var dolayısıyla servislik oluyorlar ve bunların çoğuda mağduriyet yaşıyor.
makinamızı hor kullanmayalım vercenik53 laf arasında verdin gene mesajını
/>
kullanma tabii önemli ama yine de acerlarda kronik sorunlar yaşandığı da doğru...
önemli kullanmayı bilmekte kul yapısı arıza verebilir şans işi ama bu bazende tamamiyla kullanım şekliyle alakalı gözünde sağlam belirlediği bir markanın makinesini nasıl olsa birşey olmaz mantığıyla hor kullananlar var dolayısıyla servislik oluyorlar ve bunların çoğuda mağduriyet yaşıyor.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme