Şimdi Ara

AÇIK KAPI : PORT VE ALTYAPI TALEPLERİNİZİ İLETEBİLİYORSUNUZ. (114. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
2.319
Cevap
58
Favori
114.204
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lextor L kullanıcısına yanıt

    Hocam sana cevaben ilgili müdürlüğe başvurman söylendiği için izinli olduğun bir gün uğrarsın planlama birimine. Detaylıca öğrenirsin hocam.


    Açık kapıdan kayıt açmak istiyorsan aç tabi yine de sıkıntı yok o noktada.

  • Merhaba

    Genel bilgilendirme olmuş hocam bu.



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Buraya adresinizi yazıp "ftth talep ediyorum" deyin ve bir zaman dilimi verilmesini talep edin hocam. Örneğin 2025 mi, 2026 mı gibi.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam dediğiniz gibi “FTTH talep ediyorum. Zaman dilimi verir misiniz?” dedim.

    Teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    İlgine alakana teşekkürler.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim inşallah menfi/müspet bir yanıt alırsınız

  • lextor L kullanıcısına yanıt

    Rica ederim hocam

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Aşağıda ki maili aldım. Telefonuma şikayet kaydı numarası verildi. Hocam ilerleyiş ne yönde gitmekte acaba umut var mı acaba.


    Değerli Müşterimiz,

    İletmiş olduğunuz talebiniz titizlikle incelenmiş olup talebinizle ilgili yaşamış olduğunuz sorunu tarafımıza detaylı olarak iletmeniz halinde gerekeli kontrol sağlanarak yardımcı olunacaktır.

    Saygılarımızla,

    TÜRK TELEKOM MÜŞTERI HİZMETLERİ


    Güncelleme, Müşteri hizmetleri ile konuştum ve tarafımıza iletmeniz halinde ifadesine göre durumu belirttim. Ne diyecekler bekliyorum. Komşularıma da bu durumu bildirdim. Evlerimiz bu sokak da müstakil. Kentsel dönüşüm zor gibi görünüyor evlerimiz güzel kendi yapımız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alize44 -- 5 Ocak 2025; 14:13:37 >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam bu havai fiberi her yere çekerler mi bizim burada telefon direği dolu her yer, birde ben yanıt gelmeyince 2. kez yazdım açık kapıya, evdeki diğer bireyler üzerinden aynı şekilde yapsak gelme ihtimalini etkileyebilir mi?

  • Hayırlı olsun hocam. İnşallah güzel neticeler alırsınız

  • yilokey Y kullanıcısına yanıt

    Havai fiber veya yeraltı fiber bunun tercihi planlama birimine ait oluyor


    Adres aynı olacağı için etkisi beklediğiniz kadar olmayabilir o sekilde komsulara söyleyin binadakilere söyleyin onlar da kayıt yapsın hocam o sekilde daha iyi olur adresler farklı gözükür

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Sağolun hocam. Bugün talebiniz sonuçlanmıştır dedi ama herhangi bir mail gelmedi. Kısa mesaj ile bilgi aldım. Yalnız sonuç ne oldu bilmiyorum.


    Güncelleme;

    Müşteri hizmetleri ile görüşerek sonuç ne olduğunu sordum. Oda bakır alt yapı ile devam edersiniz bizden hizmet almak isterseniz burdayız gibi bir şey dedi. Bir şey çıkmadı yani hocam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alize44 -- 6 Ocak 2025; 16:29:22 >
  • Açık kapı sistemine giriş yapıp bakabilirsiniz

  • Açık kapı sistemine girip gelen yanıta bakabilir misiniz?

  • yok TÜRK TELEKOM kaşınıyor.. gel beni kaşı diyor .. sonra millet niye olay çıkartıyor hnmhmn... 3. kez altyapı talebimi reddetmişler GIBIRNET arıyor tekrar talep oluşturuyoruz


    ilk 2 sinde ALT YAPI YOK diyip reddediyorlar :D 3. de şebeke arızası demiş hnmhmnhmn türktelekomu ...


    200metre ötedeki binada 1 gbps fiber var haa 5-10 km öteye dağa falan fiber çeksinler gibi bi isteğim de yok ...


    cimerden de btk sisteminden de bi çok kez şikayet oluşturdum sonuç yok..

    telefonu aradım alt yapı yooooooooook dedim sonuç yok :D


    linkedin den saha planlama ekiplerinden olduğum veya konuya yakın türk telekom çalışanı buldu mbi kaç tane onlara mesaj attım, bi kaçı baktı bi cevap dönen yok, dün bi tanesinin yoruma detaylı durumu açıkladı mbugün türk telekom müşteri memnuniyeti çalışanı linkedin den benim hesaba bakmış :D

    200metre öteye hatta daha yakında da vardır benim baktığım bina 200metre ötedeki, fiber kablosu çekmek ne kadar zor olabilir veya daha önce niye çekilmemiş yeni sokak değil 1 yıllık bina yollar zaten deliş değiş, toprak yol kazması da aşırı zorlu değil kimsenin laf edeceği de yok niye kazdılar diye ...




    edit-- gıbırnet ten aradılar yine demin, altyap ıtaleplerini artı kotomatik reddediyolar talep oluşturmamızın bi anlamı kalmadı diyor :D ben dedim diğer apt. sakinlerini de altyapı talebi oluşturmak için aboneliğe yönlendiriyorum, hatta binayı yapan firma da burada onlarla da yapıcaz, hatta sokakta yeni yapılan binlar da var onların firması ile de iletişime geçip daha fazla talep oluşturtmaya çalışıcam..


    olmadı türk telekom saha ekibi arıycam sokakda ...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xpugur -- 6 Ocak 2025; 16:57:9 >




  • xpugur kullanıcısına yanıt

    Ben size önceki sayfalardan birinde yanıt verdiğimi gördüm ama yine yanıt vermek isterim.


    1)Btk sisteminde "itirazda bulun" tuşu vardır. Eğer gelen yanıttan memnun olmazsanız itiraz edebiliyorsunuz. Yine memnun olmazsanız yine itiraz edebiliyorsunuz. Son sözü Btk söylüyor.


    https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365#:~:text=BTK%20T%C3%BCketici%20%C5%9Eikayet%20Sistemi%20Kullan%C4%B1m%20Rehberi&text=BTK'n%C4%B1n%20resmi%20web%20sitesi,veya%20%C3%87a%C4%9Fr%C4%B1%20Merkezi%20arac%C4%B1l%C4%B1%C4%9F%C4%B1yla%20iletebilirsin.


    2)Türk Telekom u ilgilendiren bir mevzu ile ilgili doğrudan Türk Telekom ile muhatap olursanız daha hızlı sonuç alırsınız.

    3)Eğer adresinizde hiç altyapı yok ise

    Evrensel hizmet kanunundaki şartlar var ise Kdk ya başvurabilirsiniz. Kdk ya başvuru süreçleri ile ilgili detaylı bilgi ilk mesajda yer almaktadır

    https://forum.donanimhaber.com/kamu-denetciligi-kurumu-ombudsmanlik-nedir-nasil-basvurulur-internet-ve-gsm-problemleri--150897738



    4)



    https://onlineislemler.turktelekom.com.tr/bize-ulasin/internet


    Adresinizi yazın ve "altyapı yok" notunu düşün. Gelecek olan yanıta göre konusmak daha doğru olacaktır.

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam yeni yaptığımın gelişmesine baktım umudum hep gitti yanlış yere yönlendirip başka yere yönlendirmişler şimdi :D

    İlk yardımlaşma ve dayanışma vakfına yollayıp geri çekip sonra kaymakamlığa yollamışlar bu işte iletilmesi gereken yer neresi oluyor ?

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    itirazda bulundum haala bi cevap yok :)


    3. de dediğinizi de yapayım,


    türk telekom a da gittim müşteri hizmetlerinden de bi kaç kez arandım hatta twitter da ceo ya yazdıklarım sonrası arayıp 23 aralığa kadar planlanmış çalışma var dediler diye bi süre bekledim de ama tarih geçti işlem yok ve ben sinirliyim :)


    4. şıktan ilermele yapmaya çalışıyorum tc girince üyesiniz giriş yapın diyor :D bimcelliyim türktelekom üyesi sanıyor giriş yapınca bize ulaşın kısmına ulaşılamıyor vs neyse giri şyaptıktan sonra biraz alakasız ama bi şikayet kaydı da oradan oluşturdum deidğiniz gibi



    bu arada konuyu okurken bina yöneticiliği vs soruları gördüm yorumlarınıza bakınca benim kafaya dank etti, bina yöneticisi firma ile uğraşayım biraz da o dilekçe örneği çıkartıp imza toplayıp gerekli başvuruları yapsın, ben tek başıma olmuyor, binadakilere de dedim abonelik başvurusu yapıp altyapı talebinde bulunun diye... bakalım btk şikayetime itirazda bulundum haalaa cevap bekliyorum cevaplar gelsin çüknü bi kaç şikayetim var :D 3. madde de bahsettiğiniz yerden devam edicem btk cevap görsellerini iletip :)


    gelişmeleri yine yazarım :)





  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

    Hocam açık kapıya yeni başvuru bıraktım. Orada hiç başvuru yoktu.

  • Merhabalar Bulunduğum Mahallede TürkTelekom FTTH altyapısı bulunmakta ancak bizim evi çekilmedi acaba bu konuda bir şey yapılabilir mi ?

  • yilokey Y kullanıcısına yanıt

    Hocam takılma o detaylara sistem üzerinden hatalı seçmiş olabilirler telafi etmislerdir onu sıkıntı yok yani. İlgili birim ilgili müdürlükten bilgi alıp size gelen yanıtı gönderecektir bu konudaki galeri tusuna basın hocam orada görebilirsiniz ilgililerden bilgi alınıp alınan bu bilgi size iletiliyor

  • 
Sayfa: önceki 112113114115116
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.