Şimdi Ara

ACİL! 14 günlük cayma hakkı.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19
Cevap
0
Favori
2.523
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, ben Koçtaş internet mağazasından bir ürün aldım ama ürün elektronik 14 gün olmadı ve cayma hakkımı kullanmak istediğimiz online destekten belirttim ama bunlar bana yetkili servisten iade edilebilir raporu alın diyor.
    Sitede böyle bir bilgiye rastlamadım. Ürün kutusu sağlam, fatura belgeler falan hepsi de içinde. Bunların ürünü koşulsuz alması gerekmiyor mu?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    14 Günlük Cayma Hakkı

    Mal ve hizmet alımlarında tüketicilere tanınan 14 günlük cayma hakkı, mesafeli sözleşmeler ve kapıdan satış sözleşmeleri olarak adlandırılan sözleşme türlerinde geçerlidir. Bu hak, tüketicilerin söz konusu sözleşmelerden cayma hakkını kullanarak herhangi bir gerekçe göstermeksizin sözleşmeyi feshetmelerine olanak tanır.

    Koçtaş'ta İade Süresi

    Koçtaş'tan mağazadan alınan ürünlerde de 14 günlük cayma hakkı geçerlidir. Bu süre, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar. Cayma hakkı süresi içinde, tüketiciler ürünü herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade edebilirler.

    Koçtaş İade Koşulları

    Koçtaş'ta ürün iadesi yapabilmek için aşağıdaki koşulların yerine getirilmesi gerekir:

    • Ürün, satın alındığı haliyle ve ambalajıyla birlikte iade edilmelidir.
    • Ürün, kullanılmamış veya hasar görmemiş olmalıdır.
    • İade sırasında, ürünün faturası veya fişi ibraz edilmelidir.

    Koçtaş İade Süresi Kaç Gün?

    Koçtaş'ta ürün iade süresi 14 gündür. Bu süre, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar.

    Koçtaş Ürün İade

    Koçtaş'tan iade etmek istediğiniz ürünleri, satın aldığınız mağazaya iade edebilirsiniz. İade işlemi sırasında, ürünün faturası veya fişi ibraz edilmelidir. İade edilen ürünün bedeli, faturada belirtilen tutar üzerinden iade edilir.

    Önemli Not:

    Bazı ürünler, hijyenik veya sağlık nedenleriyle iade edilemeyebilir. Bu tür ürünler hakkında detaylı bilgiyi Koçtaş'ın iade politikasından edinebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Satilabilir nitelikte olmasi gerkiyor. Ayrica sözlesme sartlarinda acikca belirtilmis olmali.
  • doganza kullanıcısına yanıt
    Zaten satılabilir. Hiç kullanmadım. Ama rapor almak şart mı?
  • Dedigim gibi sözlesme sartlarinda belirtilmemisse, bunu isteme haklari yok. Aksi halde Hakem Heyetine basvurabilirsin.
  • Turbo sandım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam sert dille konuş onlarla bak gör nasıl oluo ..
    Kullanmadıysan ve poşeti kutusu aynı şekilde hiç bozulmadıysa sen ver kargoya gönder
    birde sitede iade değişim kurallarını aç oku çünkü sen alış veriş yaparken onu da onaylamış oluyorsun orda koşulsuz iade diyor mu ? yoksa rapordan bahsetmiş mi ?
    bunları araştır öyle gönder
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Ürünü alırken kabul ettiğiniz sarış sözleşmesi esas alınır. Eğer sözleşmede "Elektronik ürün iadelerinde teknik servis raporu gereklidir" tarzı birşey yazmıyorsa bunu istmee hakları yok.
  • koçtaş sitesinden alıntı
    İnternet ve Telefon Üzerinden Verdiğiniz Siparişlerde Değişim Süreci

    Fiş veya fatura olmaksızın değişim yapılamamaktadır. Garanti belgesi değişim ve iade için yeterli değildir. Fatura firma ismine kesilmiş ise; iade faturası gerekmektedir.

    Değişimi yapılmak istenen ürünün eksiksiz, orijinal kutusunda ve kullanılmamış olması gerekmektedir. Ürünün orijinal ambalajı açılmış ancak kullanılmamış ise, ürünün ve ürüne ait aksesuarların zarar görmemesi, ayıpsız ve kusursuz halde olması durumunda değişim işlemi başlatılabilir. İnternet alışverişlerinde muhakkak ürünün kargo şirketinin taşıyabileceği bir paketleme ile teslim edilmesi gerekmektedir.

    İade ve değişimi onaylanan ürünlerin mutlaka “demonte” (mobilya ve bahçe ürünleri) halde kargo şirketine teslimi gerekmektedir.

    Servis garantisi altında olan ürünler ancak “servis raporu” dahilinde değiştirilebilmektedir.

    Ürün değişimlerinde ancak; faturanızda yer alan ürünün gönderimi yapılabilir; renk, model değişikliği talebiniz, için iade işlemleri başlatılacaktır.

    Özel sipariş ürünlerinde; değişim ve iade hakkı bulunmamaktadır.

    Internet ve telefonla sipariş kanalı aracılığıyla aldığınız ürünlerin iade veya değişimleri mağazalarımız tarafından yapılmamaktadır. Talepleriniz için Koçtaş Müşteri Hattı'na 0850 209 50 50 numaralı telefondan ulaşarak işlemleri başlatabilirsiniz.




  • gastauskas87 kullanıcısına yanıt
    Yani servis raporu mu alıcam şimdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sen ugraşma ara servisi gelsinler halletsinler raporunu da versinler olumlu baktın taşkınlık çıkarıyo sende evden çıkarma onları :D
    ben genelde böyle yaptığım da hep başarılı sonuç aldım
  • gastauskas87 kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ümügüne bas, nasıl veriyor raporu, isterse vermesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biraz hort olacak ama aynı sorunu yaşayan olabilir diye yazıyorum. Online müşteri temsilcisinin dediği gibi rapordan falan istemediler. Ürünü yolladım, mail geldi para iadesi mi promosyon kodu mu diye ben de para iadesi dedim işlem bu kadar
  • Hocam merhabalar koçtaş benzer şekilde benimde paramı gasp ediyor.Ürünü hangi adrese gönderdiniz acaba gönderirken bir not belirttinizmi?teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ag67

    Hocam merhabalar koçtaş benzer şekilde benimde paramı gasp ediyor.Ürünü hangi adrese gönderdiniz acaba gönderirken bir not belirttinizmi?teşekkürler.

    Koçtaş'a söyledim eve kargodan çalışan geldi ona ürünü verdim gitti ve iade aldım. Ama başta yollamıyorlardı 14 gün hakkım var sizi şikayet ederim falan dedim yolladılar, he bir de iade nedeni için fatura üzerinde alan var oraya yazıp kutunun içine koyup yollayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende 14 gün hakkım var dedim ama tüketici heyetine başvurabilirsiniz dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ag67

    Bende 14 gün hakkım var dedim ama tüketici heyetine başvurabilirsiniz dedi.

    Site üzerinde iade et seçeneği yok muydu ya, siz dinlemeyin onları direkt oradan yapın süreyi uzatmaya çalışıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yaptım site üzerinden aslında ancak.Kargo bilgileri yok elimde biz yönlendireceğiz diyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.