Bir aya yakın süre önce kapımdan alınarak servise giden Asus modem için bu sabah bir kağıt geldi, tamirin mümkün olmadığı bu nedenle elimdeki belge ile satıcı firmadan iade/değişim talep edebileceğimden bahsediliyor. Belgenin süresi 30 gün, bir haftası dolmuş. Bu konuda iki sorum var;
Öncelikle Hepsiburada ile nasıl iletişime geçeceğim? Faks vs. oluyor mu yoksa kargoyla mı uğraşacağım? Oturduğum ilçede kargo şubesi yok :( İkinci ve asıl sorun verilen belgede "Değişim için Değişim Belgesi ve Satış Faturanızın orijinali ile" yazıyor fakat ben faturayı tamir için kutunun içinde göndermiştim ürünün ne kendisi ne kutusu bana ulaşmadı yani fatura muhtemelen serviste. Burada nasıl bir süreç izlemeliyim fikri olan var mı? Zaman aleyhime işliyor :(
hepsiburada e-arşiv fatura kesiyor, mail adresinize gelen pdf dosyasının çıktısı iş görür. Faks ve kargo muhabettini onlara sormanız lazım.
quote:
Orijinalden alıntı: Dr. Boone
hepsiburada e-arşiv fatura kesiyor, mail adresinize gelen pdf dosyasının çıktısı iş görür. Faks ve kargo muhabettini onlara sormanız lazım.
gelen mailde sipariş no var fakat pdf fatura yok 2015'te bildiğim kadarıyla e-fatura göndermiyorlardı. HB'ye şimdi mail attım ama acaba başıma iş alır mıyım faturayı garantiye gönderdim diye
abidn
kullanıcısına yanıt
Hepsiburada chat servisi var oradan bir fatura isteyebilirsiniz... Verdiginiz servisten de geri isteyebilirsiniz.. Bu tur durumlarda fotokopi fatura verip orjinalini saklamak daha iyi olur diye dusunuyorum...Hem boyle durumlarda hem de kanit acisindan...
voodoo child
kullanıcısına yanıt
Keşke fotokopi falan gönderseydim. Chat servisinde kimse yok galiba robot konuşuyor beni S.S.S.'ye yönlendiriyor bakalım mailde ne diyecekler tek korkum değişim belgesinin süresinin dolması
rboto birsey yazarsa sascma sapan seyler yazip entera basin bagliyoruz diyene kadar.. zaten genelde bir kac enter a bastiktan sonra bagliyorlar
aynı belgeden bana da göndermişler fakat ben değişim istiyorum. hepsiburada müşteri hizmetleri ile görüşmemde bana büyük ihtimalle paranız iade olacak diyor. kardeşim ben para istemiyorum ürün istiyorum bakın orda değişim de yazıyor farkındaysanız diyorum adamlar hala iade olacak diyor. nasıl bir yol izlenmeli bilgisi olan varsa şimdiden teşekkürler.
alwaysleader
kullanıcısına yanıt
bakalım bana ne diyecekler ürünün fiyatı artmış sanırım ondan böyle yapıyorlar :)
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme