Şimdi Ara

Acil! Kymco Venox 250 VS Hyosung GV 250?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
1
Favori
5.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar selamlar,

    Birkaç gün önce başlangıç için 250cc cruise tarzı motor araştırmaya başladım. Sonuç olarak iki alternatife indirdim. Kymco Venox 250 ve Hyosung GV 250. Aralarında tercihim Venox yönünde. 0 km fiyatları biraz yüksek olduğu için ikinci el düşünüyorum. Suzuki Intruder'ı uygun 2. elini bulamadığım için eledim. Başlangıç için Venox biraz iri ve ağır olabilir ancak biraz alışınca uzun süre idare edeceğini düşünüyorum. Kanuni Tiger'ın 0 km'si yaklaşık 5000 TL. Ben bu fiyata Kanuni alacağıma yaklaşık 6000 tl ye venox almayı düşünüyorum. Araç 2008 model ve yaklaşık 3000kmde. Bu fiyat bu araç için nasıl ve tercihim nasıl sizce? 5000tl lik bütçemi aşacak gibi görünüyorum ama Venox için değmez mi?

    Aracı çok yakın zamanda almayı düşündüğüm için bir an önce tecrübeli arkadaşların tavsiyesini bekliyorum.

    Teşekkürler şimdiden.
    Eyv







  • Bursa da bir arkadaşım GV 250 yi sıfır almıştı. Sıkıştığı için sattı. Az yaktığını ama rüzgarlıksız asla binilemiyeceğini söylemişti. Hiç sorun yaşamadı.
  • İkisi de güzel motordur. Oldskool dan şaşmam diyen için gv250, modern tarz isteyen için venox. İri arkadaşlar için gv250 biraz ufak kalabilir tabi. Suzuki intruder serisi şahanedir lakin bu hacimde fiyatı nedeniyle bence tercih edilmez yoksa üst segmentlerde elbette intruder performansı ile şahanedir. Velhasıl iki motor da güzel.
  • Sağolun cevaplarınız için.
    Peki azimli ve istekli bir yeni başlayan için problem oluşturu mu? Özellikle İstanbul söz konusu. Malum hiç vitesli motor kullanmadım. Venox 190 kg. Ben de 85kg ile pek hafif sayılmam tabiki :) Asıl zorluk koordinasyonda olacaktır sanırım. Debriyaj, frenler vs. Ama bol bol alıştırma ile halledebilirim gibime geliyor.
    Ne dersiniz?
  • Venox bazı durumlarda benide zorluyordu. Hani bol bol alıştırma diyorsun ya . Baya bir bol tutmanı tavsiye ederim.
    Başlangıç için ağır , manevrası ve frenleri zayıf bir motor dur.
    Görüntüsü , gaz verdikçe gitmek istemesi,viteslerin bitmek bilmemesi ve virajlı yollarda verdiği keyif sınıfından ,hacminden ve fiyatından beklenmeyecek düzeyde...

    Bence; gv 250 kullanım kolaylığı açısından ve tecrübe edinirken seni daha az zorlayacağından dolayı daha mantıklı bir tercih olabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: awtnog

    Sağolun cevaplarınız için.
    Peki azimli ve istekli bir yeni başlayan için problem oluşturu mu? Özellikle İstanbul söz konusu. Malum hiç vitesli motor kullanmadım. Venox 190 kg. Ben de 85kg ile pek hafif sayılmam tabiki :) Asıl zorluk koordinasyonda olacaktır sanırım. Debriyaj, frenler vs. Ama bol bol alıştırma ile halledebilirim gibime geliyor.
    Ne dersiniz?



    mpy güzel ve daha isabetli tespitlerde bulunmuş hocam, Ben 96kg iken, ilk kez 125cc lik hyosungta noluyoruz demiştim sanki dengede duramayacakmış gibi hissedebiliyorsun ama motoru dengede tutan aslında sen değil motorun kendisi (Tabi ki sürücü bağlamında). Ama Fazer hafif gelirken vstromda masallah demiştim arkadaşın motorunda. Aslında motor cok güclüyse kol ve bacak kasları asli olan. Ağır ama hantal bir vücut dezavantaj da yaratabilir. Tecrübe kazandıkça altındaki motorun ağırlığı (Ki lastik ebadı da artıyor doğal olarak) önemsiz kalır. İkisi arasında 20kg bir fark var aslında çok da değil yani, biraz kendine güvenip venoxa dalabilirsin. Gerçekten o cezbediyorsas seni. Artçı alma iyice pişene kadar öyle bir denge kur. Frenaja önem ver. Hatta seminerler oluyor viraj tekniklerinden, gece sürüş tekniklerine bolca katıl onlara.
    Cruiserlere gelirsek doğaları gereği oturaklı, ağır abilerdir. Ben sırf oldskool diye gv250 tercih ederim pahallı olmasa intruder 250. Ama Venox da çok şık makina.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GullyFoyle -- 30 Ekim 2010; 3:26:37 >




  • İlginize teşekkürler beyler.

    Şimdi HighVoltage, ağırlık olarak çok farkı yok tabiki ancak mpy fren ve manevra konusunda dikkat edilmeli demiş. Senin de bahsettiğin gibi. Her iki olay da zamanla refleks olarak oturacak şeyler. Başlangıçta belki biraz zorlayacaktır. Ben razıyım biraz zorlanmaya. Artçı almadan, bol alıştırma ve taktik desteğiyle çözerim sanırım.

    Geçen gün venox'un oturuşunu ve kontrollerine baktım. Mekan müsait olsaydı test sürüşü bile yapabilirdim. Makine tam anlamıyla sür beni diyor :) Tabiki kapılmamak lazım bu havaya. Eksozunda da muntazam miktarda modifiye vardı, sesine diyecek yok. Ben öyle 1500 lük motorları felan sadece yoldan geçerken dinlemişimdir sesleri de tabiki ayrıdır. Bu 250cc bana uzun süre yeter.
    Tabiki intruder bu sınıfın krallarından. Ama 250cc de pek uygun araç yok ve intruder dedinmi yüksek cc olmalı bence. Hayat ne getirir bilinmez ama ilerde bir vz800 güzel olur.

    Hysung ve venox arasındaki tasarım konusu ise tamamiyle zevk meselesi. İş bu konuya geldiğinde beni motorsiklete çeken araç zaten venox olduğu için tercihim belli aslında. Hysung bizim evin yakınlarında vardı bir tane. Eskiden görürdüm tipi hoşuma giderdi ama hangi model hiç bakmamıştım. Lakin sadece o çamurluklar beni motordan soğutmaya yetiyor. Kesinlikle zevk işi işte.

    Havalar düzeliyor. Çok yakında aday venox'u bir ustayla incelemeye gideceğim inş.
    Kazasız belasız olsunda varsın bisiklet olsun :)
    Eyv




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Yamaha Ybr 125 ilk çalıştırma.
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: awtnog

    İlginize teşekkürler beyler.

    Şimdi HighVoltage, ağırlık olarak çok farkı yok tabiki ancak mpy fren ve manevra konusunda dikkat edilmeli demiş. Senin de bahsettiğin gibi. Her iki olay da zamanla refleks olarak oturacak şeyler. Başlangıçta belki biraz zorlayacaktır. Ben razıyım biraz zorlanmaya. Artçı almadan, bol alıştırma ve taktik desteğiyle çözerim sanırım.

    Geçen gün venox'un oturuşunu ve kontrollerine baktım. Mekan müsait olsaydı test sürüşü bile yapabilirdim. Makine tam anlamıyla sür beni diyor :) Tabiki kapılmamak lazım bu havaya. Eksozunda da muntazam miktarda modifiye vardı, sesine diyecek yok. Ben öyle 1500 lük motorları felan sadece yoldan geçerken dinlemişimdir sesleri de tabiki ayrıdır. Bu 250cc bana uzun süre yeter.
    Tabiki intruder bu sınıfın krallarından. Ama 250cc de pek uygun araç yok ve intruder dedinmi yüksek cc olmalı bence. Hayat ne getirir bilinmez ama ilerde bir vz800 güzel olur.

    Hysung ve venox arasındaki tasarım konusu ise tamamiyle zevk meselesi. İş bu konuya geldiğinde beni motorsiklete çeken araç zaten venox olduğu için tercihim belli aslında. Hysung bizim evin yakınlarında vardı bir tane. Eskiden görürdüm tipi hoşuma giderdi ama hangi model hiç bakmamıştım. Lakin sadece o çamurluklar beni motordan soğutmaya yetiyor. Kesinlikle zevk işi işte.

    Havalar düzeliyor. Çok yakında aday venox'u bir ustayla incelemeye gideceğim inş.
    Kazasız belasız olsunda varsın bisiklet olsun :)
    Eyv




    Bu sınıfta ve hacimde iyi motor bulmak biraz daha zor. Fiyatı nedeniyle hemfikirim intruder eleniyor direk. GV250 ve Venox a geliyor hep tercih. Mesela yukarıda dediğim gibi o oldskool havasını çok seviyorum ben. Yani Cruiser 250, raptor un 250lilik gibi seçenekler de var ama işte bu iki motor varken ve onlara para ayırabilirken de seçenekler arasına alamaz insan.

    Bu arada eğer kesin kararlıysan motor almaya güzel kampanyalar oluyor ekipmanlarda (Kask, mont, eldiven, dizlik) onları düz derim bu arada :)

    Kolay gelsin.




  • Selamlar beyler,

    Dün yoğunluk nedeniyle yazamadım. Haber vereyim dedim. 2008 model venox 3800 km de. Gayet temiz bir araçtı. Yaklaşık 6000 TLye el sıkıştık. Ehliyetim yok, ekipmanım yok(kask ve branda hediye etti), vitesli tecrübem yok. Bir aşktır gittim aldım :) Lanet ettim zaten bu İstanbul'un trafik ve park çilesine.
    İnş. pazartesi gidip resmi işlemlerini halledeceğiz, teslim alacağım aracı. Henüz kardeşimin haberi yok tabi. Benden çok o sevinecek.

    quote:

    HighVoltage
    Bu arada eğer kesin kararlıysan motor almaya güzel kampanyalar oluyor ekipmanlarda (Kask, mont, eldiven, dizlik) onları düz derim bu arada :)

    Bu kampanyalar 0km için geçerlidir sanırım. Ben kendi yağımda kavrulacağım artık :)

    İlgilenen arkadaşlara çok teşekkürler.
    Hepimize kazasız belasız sürüşler.
    Eyv.




  • Hayırlısı olsun şimdiden. Yalnız aman ehliyetsizlik fena. Çok işler açılır başa. Evet sıfır ürünler için geçerli kampanyalar. Bir öneri daha vereyim çok iyi bilindik birinden almadığınız sürece kaskı ikinci el almayın. Kaskın hediye edilmiş olması güzel ama durumunu tekrar sorun (Düştü mü vs.)

    Kazasız belasız.
  • Sağol HighVoltage. İlk ehliyet dönemine kaydolacağım zaten. Kaskı da 2. kask olarak kullanırım, artçı felan olursa. Ekipmanın tamamını 0 alacağım.
    Eyv
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.