Şimdi Ara

Acil - Serviste aracimi cizmisler (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
1.689
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • SeniorAwesome S kullanıcısına yanıt
    Allah beterinden korusun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul - Ispartakule Sonax a aracımı yıkamaya verdim. Aslında memnun değildim ama bir şans daha vereyim dedim. Tabii yine memnun kalmadım. Ayrıca en son verdiğimde kolçak içinde bulunan usb yi almışlar, usb girişine takarak bas bas dinlemişler. Hiç sorun değil. Sorun olan ise açtığın yerin en azından tozunu alsaydın. Bundan sonra aracın sadece dış yıkamasını yaptırıp, içini kendim temizleyeceğim.



    Bu arada konu sahibine geçmiş olsun. Cidden çok can sıkıcı bir durum. Kendi ihmalinle araca zarar vermiş olsan bu kadar üzülmezsin.



    Umarım servis çamura yatmaz. Değer kaybı ile ödeme yapacaklarını zannetmiyorum. Yapılacak şey ücretsiz bakımlar. Tabii bir daha vermek isterseniz o servise.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • xweser X kullanıcısına yanıt
    Aslinda onceki gittigimde cok memnundum ilgiden ama bu gercekten cok keyif kacirdi hocam.



    Nasil bir yol izleyecegimi de bilmiyorum gorecegiz bugun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82


    quote:

    Orijinalden alıntı: absorb3


    quote:

    Orijinalden alıntı: SeniorAwesome

    arkadaşım yaşın kaç bilmiyorum ama benim bunlara zamanım yok. Profilimi inceleyerek laf atsaydın keşke.

    bir arabaya 100-150 bin verdin diye senden büyüğü yok mu? tek sen mi varsın bu forumda yaşı olan?başka kimsenin yaşı büyük olamıyor mu? bir sizde mi para var ?hayret bişey yaa. kilimcinin kör oğlu! ben yorum yazdığımda fotoğraf bile yoktu. umarım paranı alamazsın.

    Sanırım yaşla paranın kimde olduğu doğru orantılı.Baksana ufak tefek çiziklerden bile değer düşer mi yok şöyle böyle geriliyo sen boşver.Zaten bişey çıkmaz bu işten

    sağda solda trafik denetiminde rastlarsınız ya biri çemkirir sen benim kim olduğumu biliyonmu diye. bu tipler de öyle. çakal gitmiş vurmuş arabayı şimdi ona buna yıkmaya çalışıyor.




  • absorb3 kullanıcısına yanıt
    Aynen bi de malı da ne kadar kıymetliymiş madem çiziğe bile dayanamıyon şahin al di mi ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    İstanbul - Ispartakule Sonax a aracımı yıkamaya verdim. Aslında memnun değildim ama bir şans daha vereyim dedim. Tabii yine memnun kalmadım. Ayrıca en son verdiğimde kolçak içinde bulunan usb yi almışlar, usb girişine takarak bas bas dinlemişler. Hiç sorun değil. Sorun olan ise açtığın yerin en azından tozunu alsaydın. Bundan sonra aracın sadece dış yıkamasını yaptırıp, içini kendim temizleyeceğim.



    Bu arada konu sahibine geçmiş olsun. Cidden çok can sıkıcı bir durum. Kendi ihmalinle araca zarar vermiş olsan bu kadar üzülmezsin.



    Umarım servis çamura yatmaz. Değer kaybı ile ödeme yapacaklarını zannetmiyorum. Yapılacak şey ücretsiz bakımlar. Tabii bir daha vermek isterseniz o servise.

    Sonax gibi global bir firma bu tür kasaplara nasıl franchising veriyor? Sonax Almanya'ya mail attınız mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam öncelikle geçmiş olsun. Göçükleri çektirip düzelttirin, boyanın kalktığı yerlere de fırça ile ince ince rötüş yapsınlar. En son bir kat da boya koruma yaparlarsa hem kapılar lokal veya komple boyanmamış olur hem görüntü düzelir. Bu tür ufak çizikler için bayiye değer kaybı derseniz adamlar uzlaşmayabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • araba alanın da derdi var, almayanın da.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: defiant82

    Aynen bi de malı da ne kadar kıymetliymiş madem çiziğe bile dayanamıyon şahin al di mi ama

    Yahu arabayı arkadaşına kullanmak için verse, arkadaşı kullanırken bir yere çizdirse, araç sahibi de bunun için konu açsa dediğinizde haklı olabilirsiniz. İstanbul'da, yoğun trafikte araba da çizilir. Vurulur da. O kadar kıymetli ise garaja koy. Hiç kullanma diyebilirsiniz.

    Ama arabam serviste çizildi diyor. Ucuz bir araba da değil ki. Elbette can sıkar.

    Ben asıl araç sahibine şunu sormak istiyorum. Servis hatasını kabul etse, arabanızı yapsa, size de değer kaybı ödese, siz arabayı satarken alacak olan kişiye, "serviste çizdiler, şurası şurası çizildi. Yaptırdım. Değer kaybını da çatır çatır aldım diyecek misiniz. Yoksa hiç bahsetmeyecek misiniz.




  • topaz42 kullanıcısına yanıt
    Anlayisiniz icin tesekkur ederim.



    Soyle bahsedeyim ikinci kisimdaki sorunuz icin. Aracimi gecen gunlerde sattim. Satmadan once ekspere kendim soktum. Sms ile dogrulatmasini kendim yaptim.



    Cunku biliyorum ki arac alacak olan kisi en az 3-4 araci ekspere ve sms ile sorgulwtmaya sokuyor bu da en az 1000 tl masraf demek.



    Kendim nasil almak istersem oyle satarim. Kimsenin ahini almak istemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeniorAwesome

    Anlayisiniz icin tesekkur ederim.



    Soyle bahsedeyim ikinci kisimdaki sorunuz icin. Aracimi gecen gunlerde sattim. Satmadan once ekspere kendim soktum. Sms ile dogrulatmasini kendim yaptim.



    Cunku biliyorum ki arac alacak olan kisi en az 3-4 araci ekspere ve sms ile sorgulwtmaya sokuyor bu da en az 1000 tl masraf demek.



    Kendim nasil almak istersem oyle satarim. Kimsenin ahini almak istemem.

    Cevap için teşekkürler. Ben cevabımı aldım. Tekrar geçmiş olsun.

    2009 yılında 1992 model Broadway aracımı özel serviste köşe dönerken kolona değdirmişler. Ama maalesef arabayı servisten alıp eve götürünce farkettim. Canım sıkıldı. Bir umut geri gelip olanı söyledim. Haberimiz yok. Biz yapmadık dediler. Soğuk su içtim.

    Broadway bile can sıkar. Çünkü ortada sahtekarlık var. Olayı kabullenmeme var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topaz42 -- 28 Kasım 2017; 11:0:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur


    quote:

    Orijinalden alıntı: xweser

    İstanbul - Ispartakule Sonax a aracımı yıkamaya verdim. Aslında memnun değildim ama bir şans daha vereyim dedim. Tabii yine memnun kalmadım. Ayrıca en son verdiğimde kolçak içinde bulunan usb yi almışlar, usb girişine takarak bas bas dinlemişler. Hiç sorun değil. Sorun olan ise açtığın yerin en azından tozunu alsaydın. Bundan sonra aracın sadece dış yıkamasını yaptırıp, içini kendim temizleyeceğim.



    Bu arada konu sahibine geçmiş olsun. Cidden çok can sıkıcı bir durum. Kendi ihmalinle araca zarar vermiş olsan bu kadar üzülmezsin.



    Umarım servis çamura yatmaz. Değer kaybı ile ödeme yapacaklarını zannetmiyorum. Yapılacak şey ücretsiz bakımlar. Tabii bir daha vermek isterseniz o servise.

    Sonax gibi global bir firma bu tür kasaplara nasıl franchising veriyor? Sonax Almanya'ya mail attınız mı?

    Direksiyonun sol alt tarafında eşya gözü vardı. İnanın toz aynen duruyordu. Bez geçmemiş üzerinden. Sonax diye verdik ama nafile. İş ahlakı kalmamış. Aslında yakınımda olsa detailworks den şaşmam da yakınımda yok.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hocam öncelikle geçmiş olsun umarım sizin lehinize sonuçlanır konuyla biraz alakasız olucak ama bende almayı düşündüğüm için soruyorum bakıma ne kadar verdiniz ve yakıt ortalamanız kaç cevaplarsanız sevinirim.

    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeniorAwesome

    Hocam yatamaz aracimda onlu arkali kamera var disarida yaptiysa kayit altinda iceride yaptiysa servis kaydinsa goruntuler olmali. Ayrica aracta kıl yapismis stres carki bile cikti

    Araçta önlü arkalı kamera var ise, nerede olduğu bellidir. Kayıtlarda ne var?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Panthér -- 28 Kasım 2017; 11:56:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    oncelikle servis teslim formunu doldur. araci soyle saglam verdim boyle cizilmis teslim aldim. diye. sonra formu servis mudurune ver altina savunmasini yapsin. imzalasin. servis teslim formunun 2 nusha oldugundan ve yazdiklarinizin alttaki forma gectiginden emin olun. eger mudur formu doldurmazsa imzalamazsa o zaman noter cagiracagim. noter huzurunda tutanak tutturacagim de. tutanagi tuttuktan sonra oturun deger kaybi mi tamirat mi konusuyorsaniz konusun. en mantiklisi servis hizmeti anlasmasi yapin. 5 sene ucretsiz bakim gibi. kimsenin cebinden para cikmadan en hizli yol bi

    5 sene ücretsiz bakım, çok değil mi? Kimse vermez onu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Görkem ! kullanıcısına yanıt
    Hocam 15 bin bakim ve boya koruma vs teklif ettiler sabah. Kayitlarda bir sey gorememisler ama sorun oradan kaynakli eminim bunlari kabul ederim. Rutus yapmislar boyamadan. Kucuk gocukleri debbi kaportaci varmis ona yaptiracaklarmis sorun cikarmak istemiyorum cok fazla.



    Diger arkadaslari engelledim aciklama kismina iq yazdim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, sıfır aracın bagajını, akıllı vida ile delip, plaka takan adamlardan herşey beklenir 😡 Sokakta gördüğüm her 3008' in, arka bagaj kapağı, plaka için delinmiş vaziyette.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Stres çarkı stres yaratabilir Büyük ihtimal dışarı çıkıp çoluk çocuğunu gezdirdi servisten bir dallama. O sırada bir yerlere çarptı. Servis elemanlarının arabada stres çarkıyla oynaması çok düşük ihtimal.
  • geçmiş olsun
    artık yetkili servise bırakırken bile aracı fotoğraflayıp bırakacağız anlaşılan
  • 2013 yılında 2012 model Peugeot 207 VTi aracımı 10 Bin bakımı için Kayseri İnciroğlu Yetkili servisine götürdüm. Aracım daha sıfır sayılır. Hiçbir sıkıntısı yoktu. Sabah bıraktım 3-4 saat sonra aracımı aldım. Eve giderken eşim (sağ ön) camı açmak için düğmeye bastı. Düğme bir anda içine düştü. Hemen servise geri döndüm. Servis elemanı seviyesiz bir şekilde düğmeyi sizin kırmadığınızı nerden bilelim vs. gibi laflar etti. Bizi yalancılıkla suçladı.

    Şikayet var, Sosyal medya, Türkiye Peugeot, Fransa Peugeot'a kadar şikayet yazdım. Birkaç gün sonra beni aradılar. O şahıs özür diledi, Düğmemi değiştirdiler. 1 ay kadar sonra memnuniyet için aradılar. Özellikle bizi yalancılıkla suçlayan şahısın ismini belirterek bir daha Peugeot almayacağım ve tavsiye etmeyeceğim diye 1 puan verdim ankete.. (Gerçi yine Peugeot aldım )

    Bazı servis elemanları o kadar seviyesiz oluyorlarki, İnş. suçu size atmazlar..

    Altta kalmayın derim. Her türlü şikayet hakkınızı kullanın.. O zaman tutuşurlar..




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.