Şimdi Ara

ACIL! Sifir aracimin henuz 10 gunluk iken beyni gitti, degisim icin gereken yasal prosedur nedir? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
280
Cevap
6
Favori
20.173
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haven

    hocam geçmiş olsun..
    aynı duruma yakın bir durum başıma geldi, aracın motorlu sunroofu, aracı aldıktan 1 hafta sonra yola fırladı. ben sorunu epey uğraşarak çözdüm. gerçi bayi sorun çıkarmazsa fabrika sorun çıkarmıyor ve aracı geri alıyor. ama malesef benim bayi sürekli olarak beni suçladı. neyse...
    süreç şu şekilde işliyor:
    1. sözleşme metnini okuyunuz. sözleşme metninde arıza durumuna ilişkin değişiklik ve tam değişiklik bölümü vardır. ben 6-7 sıfır araç sözleşmesi okudum ve üç aşağı beş yuları hemen hepsinde belirli bir km ya da süre içinde değişim hakkınızın bulunduğuna ilişkin bilgi vardır.
    2. bayi sizi yönlendirir ancak eğer yönlendirmezse ki bana olan buydu. bayi tamir edilip verileceğini söyledi. ben araçtan soğumuştum ve değişim istedim. ısrarla dava açacağımı ve tüketici mahkemesinde hakkımı arayacağımı söyledim vs..uzun uğraşlardan sonra genel müdürlük arandı ve hatta yurtdışındaki ana fabrikadan bilgi alındı. neyse ki yurtdışı firma aracı geri çağırdı ve bana istediğim bir model için indirim hakkı verdiler.
    bende bir üst modeli epey indirimle almıştım.
    kolaylıklar diliyorum..

    Bilgi paylasiminiz icin cok tesekkur ederim.

    Su an bayi dediginiz gibi fabrika ile ve bolge sorumlulari ile iletisime gececeklerini soylediler. Benim bu durumda suclanacagim bir durum yok zaten onda herkes hem fikir, o bakimdan suclamalari gibi bir durum olmayacaktir. Sozlesme metni derken ben hatirlamiyorum o sekilde bir metin imzaladigimi. Sadece aracin faturasini imzaladim teslim alirken diger evraklarla eger yanlis hatirlamiyorsam. Ama tekrar kontrol edecegim butun verilen belgeleri.

    Bayiden ilk bana soylenende tamir edilecegi oldu elbette ama ben kabul etmeyecegimi soyledim, ondan sonra genel mudurluk ve fabrika ile iletisime gecilecegi bilgisi verildi. Persembe gunune kadar sure verdim kendilerine. Ayrica iletisim email ile kurulacaksa benide CC ye eklemelerini istedim. Bakalim persembe ogleden sonra belli olacak uc asagi bes yukari. Bende o zamana kadar yasal haklarim ile ilgili hazirlik yapacagim elbette...

    Tekrardan tesekkurler paylasiminiz icin.


    Arac bilgisini neden ifsa etmedigimi israrla soran arkadaslar icin sunu soylemek istiyorum. Bayinin iyi niyetli davranip sorunumu cozecegine inaniyorum, o yuzden marka/model bilgisi vermeye gerek duymuyorum, her marka/model aracta ayni sorun yasanabilir...

    Ayrica israrla sorunun ufak bir problem oldugunu belirten arkadaslara fazla sozum yok, sizin sifir aldiginiz araciniz ile bu sekilde bir problem basiniza gelirse siz sorun etmeyip yola devam edersiniz, sizin seciminiz elbette.




  • Arkadaşlar bir çok kişi bilip bilmeden konuşmuş... Şöyle söyleyeyim;

    Mağazaya gittiniz cep telefonu aldınız, açılmamış kutusunda, kutuyu açtınız kullanmaya başladınız ama o da ne? Karşı tarafa sesiniz gitmiyor... Şimdi mağaza yetkilisi dese ki tamam haklısınız hemen servise gönderip yaptıralım, kabul eder misiniz?

    Yasal olarak 4077 Sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN'da;

    Ayıplı Mal
    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma
    kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında
    veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da
    tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan
    veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul
    edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle
    yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız
    misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına
    sahiptir.
    Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik
    haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya
    kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da
    sahiptir.

    http://www.sanayi.gov.tr/Files/Mevzuat/tuketici_korunmasi-13042010210536.pdf

    Başlığı açan arkadaşım;

    Yapmanız gereken şudur, önce bayiye/ilgili markanın ithalatçısına (ithal olduğunu biliyorum) efendi efendi söylersiniz, bunu değiştirin, yoksa yasal haklarımı kullanacağım... Buna yanaşmazlarsa tüketici mahkemesinde dava açmanız gereklidir. Tüketici Hakem Heyetlerinin de karar verme yetkisi vardır ancak bu tarz büyük meblalarda karar bağlayıcı değildir. Karara uymaması halinde mahkemeye gidilir. O yüzden en garantisi direkt mahkemede dava açı zaman kaybetmemektir.

    http://www.cankayakaymakamligi.gov.tr/default_B0.aspx?content=97
    Şikayet konusu olan mal ya da hizmetin değeri 3.032,65 TL.nin üstünde ise doğrudan Tüketici Mahkemelerine ya da İl Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmanız gerekmektedir.


    linki incelerseniz yapmanız gerekenler orada da az çok yazılmış
    http://www.cankayakaymakamligi.gov.tr/default_B0.aspx?content=97

    Benzer bir konu da burada var:http://forum.donanimhaber.com/m_53426776/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 10 Nisan 2012; 0:13:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkgezgin

    Yorum yazan herkese tesekkurler. Arac bilgisini OM gonderdim talep eden arkadaslara. Forumda desifre etmek istemiyorum henuz, magdur olduguma ve giderilecegine inaniyorum. Neden magdur oldugumu soranlara ise cevabim sudur: Hangi sifir arac 10 gun icinde ciddi bir ariza olusturur? Ayrica arizanin kaynagi bile adam akilli tespit edilemez. Ayrica dusununku beyni degisecek, ben bu araci 1-2 sene sonra satacagimda hicbir kazasi olmasa bile servis kayitlarinda beyninin degistigi yazacak. Ben sahsen ikinci el araba alirken bu sekilde sorunu olmus bir arabayi fiyati cok cok uygun olmadikca almam... Ayrica ayni sorun tekrar otobanda vs gelse basima olumlu kazayada yol acabilirdi (direksiyon ve frenlerin kilitlenmesi)... Ben bu araca guvenip colugum cocugum ile tekrar nasil binecegim?



    Kardeş sıfır megane aldık, arıza yağmuruna tutulduk. Araba bazen de şans işi oluyor. İnşallah sadece beyin değişimi ile sorun giderilir ve başka birşeyler çıkmaz.




  • Aracınız ayipli mal sınıfına girebilir. Bu durumda iade, degisim gibi alternatifler sunulur önünüze. Tüketici hakem heyetine başvurun, ya da direkt tüketici mahkemesine dava acın. Aracın direksiyon kilitlenmesini, kaza tehlikesini vurgulayın. Aracın modelini bana pm atın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Beynin değişmesi sorunun çözülmesine yetecek ise, neden aracın değiştirilmesini talep edeceksiniz?

    Hatalı parça değiştirilecek ve sorun bitecek. Değiştirilmesi zor ve sorun olacak bir parça değil ki, soketlerinden değişecek.

    Geçmiş olsun...

    boyle bisey insanin basina geldiginde aracindan soguyor.
    Beyin degisse bile o araba ile yolculuk yaparken insanin aklina "acaba yine...." sorusu mutlaka gelir,
    ozellikle yuksek hizlarda.

    ..imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ZZ RAT -- 10 Nisan 2012; 0:10:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkgezgin

    Yorum yazan herkese tesekkurler. Arac bilgisini OM gonderdim talep eden arkadaslara. Forumda desifre etmek istemiyorum henuz, magdur olduguma ve giderilecegine inaniyorum. Neden magdur oldugumu soranlara ise cevabim sudur: Hangi sifir arac 10 gun icinde ciddi bir ariza olusturur? Ayrica arizanin kaynagi bile adam akilli tespit edilemez. Ayrica dusununku beyni degisecek, ben bu araci 1-2 sene sonra satacagimda hicbir kazasi olmasa bile servis kayitlarinda beyninin degistigi yazacak. Ben sahsen ikinci el araba alirken bu sekilde sorunu olmus bir arabayi fiyati cok cok uygun olmadikca almam... Ayrica ayni sorun tekrar otobanda vs gelse basima olumlu kazayada yol acabilirdi (direksiyon ve frenlerin kilitlenmesi)... Ben bu araca guvenip colugum cocugum ile tekrar nasil binecegim?



    Aracın marka model bilgilerini bana da gonderebilirseniz sevinirim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Arkadaşlar bir çok kişi bilip bilmeden konuşmuş... Şöyle söyleyeyim;

    Mağazaya gittiniz cep telefonu aldınız, açılmamış kutusunda, kutuyu açtınız kullanmaya başladınız ama o da ne? Karşı tarafa sesiniz gitmiyor... Şimdi mağaza yetkilisi dese ki tamam haklısınız hemen servise gönderip yaptıralım, kabul eder misiniz?

    Yasal olarak 4077 Sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN'da;

    Ayıplı Mal
    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma
    kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında
    veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da
    tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan
    veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul
    edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle
    yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız
    misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına
    sahiptir.
    Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik
    haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya
    kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da
    sahiptir.

    http://www.sanayi.gov.tr/Files/Mevzuat/tuketici_korunmasi-13042010210536.pdf

    Başlığı açan arkadaşım;

    Yapmanız gereken şudur, önce bayiye/ilgili markanın ithalatçısına (ithal olduğunu biliyorum) efendi efendi söylersiniz, bunu değiştirin, yoksa yasal haklarımı kullanacağım... Buna yanaşmazlarsa tüketici mahkemesinde dava açmanız gereklidir. Tüketici Hakem Heyetlerinin de karar verme yetkisi vardır ancak bu tarz büyük meblalarda karar bağlayıcı değildir. Karara uymaması halinde mahkemeye gidilir. O yüzden en garantisi direkt mahkemede dava açı zaman kaybetmemektir.

    http://www.cankayakaymakamligi.gov.tr/default_B0.aspx?content=97
    Şikayet konusu olan mal ya da hizmetin değeri 3.032,65 TL.nin üstünde ise doğrudan Tüketici Mahkemelerine ya da İl Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmanız gerekmektedir.


    linki incelerseniz yapmanız gerekenler orada da az çok yazılmış
    http://www.cankayakaymakamligi.gov.tr/default_B0.aspx?content=97


    oh be ben de aynısını yazacaktım sen beni kurtardın uzun uzun yazmaktan.

    insanlar 1000tl lik cep telefonu için uğraşıyorlar, araba için sonuna kadar uğraş kardeşim...ayrıca birşey sorucam ileride bu aracı satarken yetkili servis kayıtlarında aracın beyninin değiştirildiği çıkacak mı çıkmayacak mı???




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Arkadaşlar bir çok kişi bilip bilmeden konuşmuş... Şöyle söyleyeyim;

    Mağazaya gittiniz cep telefonu aldınız, açılmamış kutusunda, kutuyu açtınız kullanmaya başladınız ama o da ne? Karşı tarafa sesiniz gitmiyor... Şimdi mağaza yetkilisi dese ki tamam haklısınız hemen servise gönderip yaptıralım, kabul eder misiniz?

    Yasal olarak 4077 Sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN'da;

    Ayıplı Mal
    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma
    kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında
    veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da
    tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan
    veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul
    edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle
    yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız
    misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına
    sahiptir.
    Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik
    haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya
    kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da
    sahiptir.

    http://www.sanayi.gov.tr/Files/Mevzuat/tuketici_korunmasi-13042010210536.pdf

    Başlığı açan arkadaşım;

    Yapmanız gereken şudur, önce bayiye/ilgili markanın ithalatçısına (ithal olduğunu biliyorum) efendi efendi söylersiniz, bunu değiştirin, yoksa yasal haklarımı kullanacağım... Buna yanaşmazlarsa tüketici mahkemesinde dava açmanız gereklidir. Tüketici Hakem Heyetlerinin de karar verme yetkisi vardır ancak bu tarz büyük meblalarda karar bağlayıcı değildir. Karara uymaması halinde mahkemeye gidilir. O yüzden en garantisi direkt mahkemede dava açı zaman kaybetmemektir.

    http://www.cankayakaymakamligi.gov.tr/default_B0.aspx?content=97
    Şikayet konusu olan mal ya da hizmetin değeri 3.032,65 TL.nin üstünde ise doğrudan Tüketici Mahkemelerine ya da İl Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmanız gerekmektedir.


    linki incelerseniz yapmanız gerekenler orada da az çok yazılmış
    http://www.cankayakaymakamligi.gov.tr/default_B0.aspx?content=97

    Benzer bir konu da burada var:http://forum.donanimhaber.com/m_53426776/tm.htm

    Cok tesekkur ederim paylasiminiz icin.

    Iyi aksamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    quote:

    Orijinalden alıntı: Arif

    Arkadaşlar bir çok kişi bilip bilmeden konuşmuş... Şöyle söyleyeyim;

    Mağazaya gittiniz cep telefonu aldınız, açılmamış kutusunda, kutuyu açtınız kullanmaya başladınız ama o da ne? Karşı tarafa sesiniz gitmiyor... Şimdi mağaza yetkilisi dese ki tamam haklısınız hemen servise gönderip yaptıralım, kabul eder misiniz?

    Yasal olarak 4077 Sayılı TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN'da;

    Ayıplı Mal
    Madde 4- (Değişik: 6/3/2003-4822/4 md.) Ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma
    kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan veya satıcı tarafından bildirilen veya standardında
    veya teknik düzenlemesinde tespit edilen nitelik veya niteliği etkileyen niceliğine aykırı olan ya da
    tahsis veya kullanım amacı bakımından değerini veya tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan
    veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul
    edilir.

    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle
    yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız
    misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına
    sahiptir.
    Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik
    haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya
    kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da
    sahiptir.

    http://www.sanayi.gov.tr/Files/Mevzuat/tuketici_korunmasi-13042010210536.pdf

    Başlığı açan arkadaşım;

    Yapmanız gereken şudur, önce bayiye/ilgili markanın ithalatçısına (ithal olduğunu biliyorum) efendi efendi söylersiniz, bunu değiştirin, yoksa yasal haklarımı kullanacağım... Buna yanaşmazlarsa tüketici mahkemesinde dava açmanız gereklidir. Tüketici Hakem Heyetlerinin de karar verme yetkisi vardır ancak bu tarz büyük meblalarda karar bağlayıcı değildir. Karara uymaması halinde mahkemeye gidilir. O yüzden en garantisi direkt mahkemede dava açı zaman kaybetmemektir.

    http://www.cankayakaymakamligi.gov.tr/default_B0.aspx?content=97
    Şikayet konusu olan mal ya da hizmetin değeri 3.032,65 TL.nin üstünde ise doğrudan Tüketici Mahkemelerine ya da İl Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmanız gerekmektedir.


    linki incelerseniz yapmanız gerekenler orada da az çok yazılmış
    http://www.cankayakaymakamligi.gov.tr/default_B0.aspx?content=97


    oh be ben de aynısını yazacaktım sen beni kurtardın uzun uzun yazmaktan.

    insanlar 1000tl lik cep telefonu için uğraşıyorlar, araba için sonuna kadar uğraş kardeşim...ayrıca birşey sorucam ileride bu aracı satarken yetkili servis kayıtlarında aracın beyninin değiştirildiği çıkacak mı çıkmayacak mı???

    Evet cikacak elbette, araca yapilan her islem cikacaktir servis kayitlarinda...




  • turkzengin, servis kayıtlarında bu çıkacaksa eğer, bir soru daha.2.elde bırak kapıyı, tamponu boyanan arabadan insanlar son sürat kaçıyorken sen üç dört sene sonra bu arabayı nasıl satıcaksın? konuyu uzatma diyen arkadaşlar beyni değiştirilen 2.el bir aracı alır mı? alırsa ne kadar fiyat kırarlar?? turkzengin kardeşim sen bu arabadan kurtulmaya bak ilerde canını daha çok sıkar
  • Arkadaş sorunun kaynağının tespit edilemediğini yazmış. Bu durumda takılacak yeni beyinin de bulunamayan sebeple arıza yapmayacağı ve otomobildekileri tehlikeye düşürmeyecegi garanti edilemez. Sorun sadece beyinde miydi yoksa otomobilde onu bozan bir hata mi var bulunana kadar talebinizde haklısınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkgezgin

    Merhabalar,

    Henuz 10 gunluk aracim 600 km bile olmadan yolda giderken kendi kendine bozuldu ve tekrar calismadi. Arac servise cekildi ve serviste beynin gidik oldugu bilgisi verildi, butun gun arastirdilar ama neden gittiginide tam olarak anlayamadilar. Arac halen yetkili servisinde. Marka/model bilgisi vermek istemiyorum cok gerekirse ozelden verebilirim. Aracin sifir baska bir arac ile degistirilmesini talep ettim. Servis bugun bana gecici ikame arac tesis etti ve bozuk parcanin en kisa surede degistirilecegini soyledi. Israrla kabul etmeyecegimi ve yeni arac ile degisim yapilmasi gerektigini soyledim. Bolge mudurlugu ve fabrika ile gorusup degerlendirilecegini soylediler. Bilincli bir tuketici olarak yapmam gerekenler nelerdir? Daha once buna benzer durumla karsilasan var midir? Haklarim nelerdir?

    10 gunluk aracin bu sekilde bir bozuklugu olmasi inanilir gibi degil, hatta arac gider haldeyken istop etti ve direksiyon/frenlerde kilitlenmeye kadar gitti. Cok yavas gittigim icin bir sorun yasamadim ama otobanda ve hizli gitseydim olumlu bir kazaya bile yol acabilirdi...

    Ilgilenip cevap yazabilen arkadaslara cok tesekkurler.

    Saygilar.

    anlattığınız sorunun benzeri bir arkadaşımın başına geldi aracı punto idi. araç degişimini de kabul ettirdi firmaya.

    aracın marka ve modelini pm atabilirseniz sevinirim




  • pire icin yorgan yakmaya calisiyorsunuz..elektroniktir olabilir bozulabilir ne güzel demisler garantiden degistirelim diye problem ?
  • Büyük ihtimal yenisiyle değiştirirler. değiştirmezlerse hukuksal yoldan ısınızı halledersiniz. büyük ihtimal thh ve/veya tüketici mahkemesi lehinize hüküm tayin eder, avukat parasını da onlar öder ayrıca medyada haber olma riskini de göze alırlar. Bir hukukçu olarak hakkinıza sahip çıkmanızı destekliyorum.

    Ornegin bilgisayarimdaki tek bir piksel icin degisim aldım servise gönderilmeden. Hakkınızı bilmek iyidir.

    Firma Henüz değiştirmek yönünde bir direnç ortaya koymadan marka açıklamama fikrinizi de ayrıca takdir ediyorum.

    Vay arkadas,bir parçası orjinal parça ile değiştirilmiş aracı almaya yanaşmayan ahali deeştirsinler biynini iste bin modunda. Sorununun ne olduğu bilinmiyor, yüksek hızda tekrarlasa ne olacak, ayrıca niye yeni kokusu geçmemiş aracımda böyle bir köklü sorun yasayim arkadasım. Bu arkadaslara kalsa tüketici kanunu ilga edilmeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hiçbiri -- 10 Nisan 2012; 1:04:31 >




  • Mahkeme ile ugrasmani tavsiye etmem dava en az 2 sene surer 1 senede onlar ugrastirir 3 sene surer ve 3 sene cok yorulursun en iyisi uzlas onlardan servis bakim hediyesi ve bikac sey daha almaya bak bence.. Sabirliyim beklerim diyorsanda sorun yok Kazanirsin ama uzun surer diger dava orneklerine bakabilirsin en az 3 sene sonra sonuclanip geri odeme yapilmis..
  • aracın marka modelini pm atarmısınız?
  • Marka bilgisinin verilmemesi çok saçma..
    Biz de gidip adamları rezil edecek değiliz ya..

    Forumda paylaşımın da suyu çıktı. Detaylı detaylı sorun anlatılıyor marka/model bilgisi yok.

    Teaser gibi bişey. Rating artırmaya yönelik sanki. Bence başlığa ekleme yapın (model bilgisi vermiyorum ) diye. Boşuna bir daha böyle gereksiz daha doğrusu girmemizin bir faydası olmayacak konuya girmeyelim.
  • Kardeşim, sağda solda okuduğunuz birkaç yazıyla bilinçli tüketici havasına girmeyin. Adamlar arızayı onaracaklarmış. Bu onarımla aracın değerinde düşüş de yaşanmayacaktır. Adamlar "Değiştirmiyoruz. Onardık; buyrun, güle güle kullanın." derlerse dava açmanız gerekir. O dava da para ve zaman kaybına neden olur ve bir netice alamazsınız.
  • Geçmiş olsun.Marka model pm alabilir miyim?
  • gecmis olsun hocam.marka model pm alabilmem mümkünmü
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.