|
Bildirim
|
Adaptif hız sabitleyici ve şerit takip konusunda Subaru Eyesight ve Honda Sensing çok başarılı. İnternette gerçek trafik şartlarındaki çalışma videolarını inceleyin derim.
Subaru Eyesight elini direksiyondan çekmene izin vermez ama Honda Sensing direksiyonu tutmadan da çalışabiliyor. |
Adresi girdikten sonra yatıp uyumayacaksan gerek yok bence.
Acc falan yeterli değil, bunlar otomobil firmalarının tam otonom sürüşe giderken yaptıkları geliştirme maliyetlerini müşteriden karşılama hileleri. Tabi ki işe yarıyor, kullandım biliyorum, fakat bişey söyleyeyim mi; Arka park sensörü kadar hayat kolaylaştıran bir özellik değil. |
Yeni corollada dur kalk özellikli adaptif cc var,
video incelemelerinde oldukça başarılı olduğu söyleniyor, ancak yol çizgilerinin silik olduğu yerlerde ve %15in üsündeki virajlarda stabilitesini kaybedebiliyor deniyor. |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 28 Aralık 2019; 11:31:45 > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|