Şimdi Ara

Adaptif Hız Sabitleme ACC Otonom Sürüş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
81
Cevap
1
Favori
8.379
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Özellikle dur kalk fonksiyonu olan şehiriçi kullanımına da uygun adaptif hız sabitleyicisi en başarılı araçlar hangileridir acaba? D Sedan ve ya C Suv modellerinden sıfır olarak düşünüyoruz. Sanırım en geç Mart, Nisan gibi piyasanın dengeleneceğini düşünüyorum. Bizde o tarihlerde almayı planlıyoruz.

    Şerit takip sistemi bazı modellerde farklılık gösteriyor, kimi sağ sol yapmadan başarılı bir şekilde şeridi ortalıyor, bazıları ise biraz daha kötü çalışıyor gibi. Şahsen uzun yolda pek deneme imkanım olmadı, izlediğim videolardan yola çıkıyorum. Şehir içi kısa da olsa tecrübe ettim fakat onda da dur ve kalk özelliği yoktu.

    Edirne’de oturuyoruz sık sık İstanbul’a yolumuz düşüyor, o yüzden aracımızı yenilirken en gelişmiş sürüş asistanları olan bir araçla yenilemek istiyoruz.

    Bütçemiz en fazla 300 bin gibi. Citroën C5A nın bu özelliklerinin iyi olduğunu söylüyorlar, hatta aracı kısa da olsa test etmiştim, ancak bende hali hazırda 2014 Peugeot 3008 kullanıcısı olarak çok beğendiğimi söyleyemem. Özellikle iç mekan malzeme kalitesi pek hoşuma gitmedi.

    Peugeot 3008 ve 5008 GT Line da standart olarak ACC var ama duruyor fakat kalkmak için sürücü müdahalesi gerekiyor.

    Skoda Superb de opsiyonel olarak bu özellik satın alınabiliyormuş onu merak ediyorum.
    Diğer araçlar hakkında pek bilgim yok, konu hakkında bilgili arkadaşların tavsiyelerine açığım. Teşekkürler







  • Adaptif hız sabitleyici ve şerit takip konusunda Subaru Eyesight ve Honda Sensing çok başarılı. İnternette gerçek trafik şartlarındaki çalışma videolarını inceleyin derim.

    Subaru Eyesight elini direksiyondan çekmene izin vermez ama Honda Sensing direksiyonu tutmadan da çalışabiliyor.
    Adresi girdikten sonra yatıp uyumayacaksan gerek yok bence.
    Acc falan yeterli değil, bunlar otomobil firmalarının tam otonom sürüşe giderken yaptıkları geliştirme maliyetlerini müşteriden karşılama hileleri.
    Tabi ki işe yarıyor, kullandım biliyorum, fakat bişey söyleyeyim mi; Arka park sensörü kadar hayat kolaylaştıran bir özellik değil.
  • Volkswagen in golf te kullandığı acc ile passat da kullandığı acc farklıymış sanırım, golf dur kalk yapabiliyormuş.
  • passat ve tiguan için bahsettiğiniz teknolojileri doğuştan ekletmeye çalışın ve fiyat isteyin. fakat şerit takip adaptif hız sabitleme 2019 elegance/highlinelarda standart değiller. (bazı gelen araçlar var altyapı hazır ama açmak için ek para isteniyormuş) 2020de gelir mi bilemeyiz fakat vw rakiplerinde bu özellikler standart bütçeniz başta olmak üzere tüm ihtiyaçlarınızı karşılayacak araçlrı deneyip araştırmanız yararınıza olacaktır araştırmalarıa göre sonradan takan istanbulda pek çok usta mekan var. lane assist (şerit takip
    www.enderelektronik.com.tr
    Şerit Takip Assistanı Seti - Passat B8 > 2015 - Passat - Volkswagen
    https://www.enderelektronik.com.tr/volkswagen/passat/passat-b8-2015/ldw-assist.html
    ) acc (
    www.enderelektronik.com.tr
    Adaptif Hız Sabitleme Sistemi / ACC - Passat B8 - Passat B8 > 2015 - Passat - Volkswagen
    https://www.enderelektronik.com.tr/volkswagen/passat/passat-b8-2015/adaptif-hiz-sabitleme-sistemi-acc.html
    ) eklentilerini inceleyebilirsiniz bu site dışında takan ustalar da mevcut. facebook instagram youtube da uygulamaları izleyebilirsiniz.




  • Adaptif hız sabitleyici ve şerit takip konusunda Subaru Eyesight ve Honda Sensing çok başarılı. İnternette gerçek trafik şartlarındaki çalışma videolarını inceleyin derim.

    Subaru Eyesight elini direksiyondan çekmene izin vermez ama Honda Sensing direksiyonu tutmadan da çalışabiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acil Stop -- 28 Aralık 2019; 11:31:45 >
  • Yeni corollada dur kalk özellikli adaptif cc var,

    video incelemelerinde oldukça başarılı olduğu söyleniyor,

    ancak yol çizgilerinin silik olduğu yerlerde ve %15in üsündeki virajlarda stabilitesini kaybedebiliyor deniyor.
  • uraltay85 U kullanıcısına yanıt
    Öncelikle teşekkür ederim, doğuş oto ile bu konuyu görüştüm hatta mail atmıştım dönüş yaptılar. Son 6 aydır sipariş usulü araç getirmediklerini belirttiler. Bence yeni yılda artık bu konuyu gözardı etmezler diye düşünüyorum. Bende mümkünse orjinalinde olsun isterim, sonradan taktırmayla uğraşmak istemiyorum.
    Yaptığım araştırmalarda Volkswagen Hamburg da otonom seviye 5 (tam kontrol) için çalışıyormuş, hem çoklu kamera hem de lazer ölçüm sistemleriyle, o tip bir şeye hem çok var hem de bizim gücümüz yetmez.
  • Hyundai'de ASCC sistemi de dur kalk yapabiliyor.
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim, Honda nın sistemi oldukça güzel görünüyor, ama benim Honda da beğendiğim bir model yok ne yazık ki. Subaru yüzde araştıracağım, eğer forester bütçemize uyarsa onu düşünebiliriz.
  • kocaballi kullanıcısına yanıt
    Üstad teşekkür ederim, Toyota’nın en güzel yanı bu olsa gerek bu tip güvenlik unsurlarını hava yastığı gibi standart hale getirmeleri. Toyota Rav 4 de radarımızda bakalım onu da inceliyorum. D sedan düşündüğümüz için Corolla yı değerlendiremiyoruz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Carsever

    Hyundai'de ASCC sistemi de dur kalk yapabiliyor.
    Tucson elite plus ta varmış ona da bakacağım, teşekkürler.
  • Istediğiniz özellikler Volvo modellerinde var ama sıfırı zor,belki bir yaşında az km li XC40 olabilir.
  • Adresi girdikten sonra yatıp uyumayacaksan gerek yok bence.
    Acc falan yeterli değil, bunlar otomobil firmalarının tam otonom sürüşe giderken yaptıkları geliştirme maliyetlerini müşteriden karşılama hileleri.
    Tabi ki işe yarıyor, kullandım biliyorum, fakat bişey söyleyeyim mi; Arka park sensörü kadar hayat kolaylaştıran bir özellik değil.
  • Tesla hariç hiç birisi otonom hazır değil.

    C5 otoyol sistemini alabiliyordunuz. Ortalama olarak iyi. Toyota ve Honda daha çok fren sistemi olarak başarılı.

    Togg da bu konuda ortalama üzerinde olacağını düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: D.Baran

    Istediğiniz özellikler Volvo modellerinde var ama sıfırı zor,belki bir yaşında az km li XC40 olabilir.
    XC40 da neredeyse herşey opsiyon, teşekkürler.
  • derfgt D kullanıcısına yanıt
    Olmuşken bu özellikleri de olsun istiyorum. Bu sisteme güvenip tabi ki uyuyacak halimiz yok ama işe yaradığı da görülüyor. Sizin de dediğiniz gibi ön ve arka sensörler bile çok işe yarıyor, bir de bunlar olunca çok daha güzel olmaz mı. İlginiz için teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muhalif13

    Tesla hariç hiç birisi otonom hazır değil.

    C5 otoyol sistemini alabiliyordunuz. Ortalama olarak iyi. Toyota ve Honda daha çok fren sistemi olarak başarılı.

    Togg da bu konuda ortalama üzerinde olacağını düşünüyorum.
    En ulaşılabilir ve kriterlerimize uyan seçenek olarak C5A duruyor, onda da bir takım olumsuzluklar var, arka koltukların emniyet kemeri tokası iç malzeme kalitesi gibi. Yine oldukça güzel araç.
  • Tesla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenai

    Olmuşken bu özellikleri de olsun istiyorum. Bu sisteme güvenip tabi ki uyuyacak halimiz yok ama işe yaradığı da görülüyor. Sizin de dediğiniz gibi ön ve arka sensörler bile çok işe yarıyor, bir de bunlar olunca çok daha güzel olmaz mı. İlginiz için teşekkür ederim.
    Haklısınız, insan sıfır araba alırken güncel teknolojileri de talep ediyor doğal olarak.
    Şöyle belirteyim o zaman, beklentinizi yüksek tutmayın bu donanım için.
  • kenai kullanıcısına yanıt
    2017 tiguan aracımda acc şerit takip kör bokta donanımları var. Edirne’de yaşıyorum ben de. Sık sık İstanbul’a gidip gelirim. Sormak istediğin birşey varsa sorabilirsin. Beraber deneyebiliriz de istersen
  • derfgt D kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler sizin de belirttiğiniz gibi aslında çok büyük beklentilerim yok, ama olmuşken olsun istiyor insan.
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.