Şimdi Ara

Adata 960GB SU630 3D Nand 2.5' SSD - 302.72 TL (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
252
Cevap
16
Favori
17.753
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • HighDynamicRange kullanıcısına yanıt
    Elimdeki kararı kullanmadım da.. Duruyor öyle.. Pek umursamadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HighDynamicRange

    quote:

    @fuckulteli
    06 Mart 2020 00:43:49
    THH'den talebime olumlu karar çıktı. Karara itiraz süresi var 15 gün, ben elimdeki kararı Trendyol'a nasıl bildireceğim?

    Kararda 302 liranın ödemesi tekrar yapılarak tarafıma ürünün satışının yapılması yazıyor. Müşteri hizmetlerini mi aramalıyım?


    quote:

    Mojidozirikato @ 11 Nisan 2020 22:55:56

    Hocam karar olumsuz trendyol kendini akladı ben satıcı değilim diye ama bir iş arkadaşımdan bilgi aldım geçenlerde o akortek bilişim(ürünü gönderecek firmayı) vermiş onun ki olumlu çıktı yani akorteği verseydim benimkide olumlu olacaktı nasip kısmet değilmiş diyorum corona olduğu için üzerinde fazla durmayacağım.


    İlginç... İki THH başvurusunda da karşı taraf Trendyol'muş. Bir yerde Trendyol kendini aklamayı başarmış diğer davada (@fuckulteli) müşteri kazanmış.

    Bu neden böyle olmuş olabilir hocam? (Hukukçu arkadaşlar varsa güzel bir beyin fırtınası olur)

    @Mojidozirikato

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle katılıyorum hocam neden böyle oldu sonuçta trendyol'da ürünü satan aracı firma kendisi karşılayacaktı o zaman reddetmişler heyetlerdeki insan faktöründen dolayı olabilir hocam başka bir açıklama gelmiyor bana

    Hocam biz toplamda 4 arkadaş aldık yani ben 10 tane aldım. Bir arkadaşım 2 tane aldi o akorteği verdi kazandi diğer arkadaşımda trendyolu verdi haber bekliyoruz diğer arkadaşta uğraşmak istemedi vermedi trenyol zaten 50/50 ve 50/25 kupon tanimladi hepimize kullandik onlarida tertemiz oldu o ordan kâr ettim zaten dedi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mojidozirikato -- 21 Nisan 2020; 19:35:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mojidozirikato kullanıcısına yanıt
    Hocam size bir avukat masrafı- damga bedeli - gibi bir ücret yansıttılar mı bu kaybettiğiniz davada?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HighDynamicRange

    Hocam size bir avukat masrafı- damga bedeli - gibi bir ücret yansıttılar mı bu kaybettiğiniz davada?
    Herhangibi bir masraf yok hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fuckulteli kullanıcısına yanıt
    Orada burada okuduğum yorumlardan cesaretle ben de thh'ye başvurayım dedim, konu sizinki gibi satıştan kaçınma, ama e-devlet üzerinden ulaştığım başvuru formunda "Fatura Tarihi", "Fiş/Fatura No" gibi alanlar var. Adamlar fatura falan yollamadılar, siz ne yaptınız o konuda, size fatura yollanmış mıydı?
    (Başlığını da açtım şuraya.)
  • _memet _ kullanıcısına yanıt
    ekran görüntüleri, satın aldığıma dair maile gelen dokümanlar vb. eklemiştim.

    lehime karar çıkmasına rağmen ilgilenmedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • fuckulteli kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim, bu durumda fatura tarihi ve numarasını boş bırakıp satın aldığımı ve stok olduğunu ispatlayan doküman ve bağlantılar yükleyeceğim. archive.org'a da kaydetmiştim zaten iptal edildiği gün ürünün başka bir ürün koduyla satışta olduğunu, thh işi yokuşa sürmezse sorun çıkmaz herhalde.
  • yakın tarihte kararı çıkan var mı? hala savunması geldi yazıyor
  • Arkadaşlar benim de karar yeni çıkmış lehime çıkmış ama ücretin tüketiciye ödenmesine diyor ben ücretin iadesini değil ürünün teslim edilmesini istemiştim. Bu durumda bu adamlar zaten ücreti iade etmiş oluyorlar bu nasıl karar aklım almadı cidden. Ben bu kararla ürünü isteyemez miyim şimdi?
    Ayrıca buradaki hangi aklı evvel arkadaş trendyolu şikayet et dedi bilmiyorum ama trendyola bu belgeyi göndermek bile mesele. Adamlarla iletişime geçmenin yolu yok müşteri hizmetlerini arasak adam anlamaz derdimizden. Satıcı firmeyı vermek gerekirdi en baştan Trendyol satıcı değil ki kendini de öyle savunmuş zaten.
    Adata 960GB SU630 3D Nand 2.5" SSD - 302.72 TL



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nirvana08 -- 18 Temmuz 2020; 12:55:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nirvana08

    Arkadaşlar benim de karar yeni çıkmış lehime çıkmış ama ücretin tüketiciye ödenmesine diyor ben ücretin iadesini değil ürünün teslim edilmesini istemiştim. Bu durumda bu adamlar zaten ücreti iade etmiş oluyorlar bu nasıl karar aklım almadı cidden. Ben bu kararla ürünü isteyemez miyim şimdi?
    Ayrıca buradaki hangi aklı evvel arkadaş trendyolu şikayet et dedi bilmiyorum ama trendyola bu belgeyi göndermek bile mesele. Adamlarla iletişime geçmenin yolu yok müşteri hizmetlerini arasak adam anlamaz derdimizden. Satıcı firmeyı vermek gerekirdi en baştan Trendyol satıcı değil ki kendini de öyle savunmuş zaten.

    ne oldu hocam sizinki sonuçlandı mı?





  • Liberty Citizen kullanıcısına yanıt
    Hocam ülkede işini düzgün yapan kimse olmadığı için andavallar yazıyı neresiyle okuduysa artık ücretin iade edilmesine karar vermişler. Ben orda açıkça ürünün aynı ücretten verilmesini istemiştim. Karar böyle çıkınca kenara attım daha da uğraşmadım. Adamlara kararı göndersem zaten paranızı iade ettik diyecekler

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.