Şimdi Ara

adsl den vdsl geçi?te 1 haftadyr ya?ady?ym problem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, 1 hafta önce vdsl başvurusu yaptım ve 2 gün içerisinde port hazırlandı geçiş sağlandı. Daha sonra internete bağlanamama problemi yaşamaya başladım. Müşteri hizmetlerini aradım ve arıza kaydı oluşturuldu teknik ekipler ilgileniyor denildi. bir gün sonrası arandım arıza giderildi dediler ama değişen bir şey olmadı. Tekrar müşteri hizmetlerini aradym bina içi kutudan dairenize gelen kabloda sorun olabilir dediler (2 hafta önce cat-6 kablo çektirmiştim) tesisatın yenilendiğini ve modem değişikliğin gerçekleştiğini söyledim. Daha sonra gece vakti kendime hakim olamayıp bina içinde bulunan kutuyu kurcalamak için aşağı indim ve yeni çektirdiğim kablo ile hat arasında bir birine bağlı ek olduğunu gördüm onu sökerek cat-6 kablosunu direkt çıkışa taktm eve çıktım internetin sabitlendiğini gördüm tabi bu sevincim 8 dakika sürdü ve her 8 dakikada hattım gidip geliyor ne yapmalıyım?






     adsl den vdsl geçi?te 1 haftadyr ya?ady?ym problem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi komoL -- 1 Şubat 2016; 20:23:29 >







  • Bende 23 ocaktan beri hipernete geçmek için uğraşıyorum ttnette ama hattım kesildi perşembe günü daha da gelmedi bekliyoruz bekleyin 15 gün dolsun dediler bişey olacağını sanmıyorum kayıt açıp aciliyet bildirmekten başka bişey dedikleri yok yalan konuşuyorlar.

    Sizin sorunda telekomdan teknik bilgisi olan ekipler gelerek hattı kontrol ederler ve sorunu çözmeye çalışırlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hocam 1 haftadır dediğiniz gibi teknik ekip hat kontrolü sağlayacak lafı ile beni mağdur ediyorlar. Kafaya koydum her saat başı arayarak kafalarını şişireceğim başka çarem yok
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.