Şimdi Ara

AEG L88489FL ALIYORUM NELERE DİKKAT ETMELİYİM (MAKİNE GELDİ. FOTOLAR EKLENDİ!)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
2.779
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba bugün sonunda bu makineyi buldum. Gerçi alacağım yer istanbuldan getireceğini söyledi nakit 1750 dedi. Ayrıca 98699a 2300 dedi ben dokunmatik istemediğim için bunu tercih ettim.
    Benim sorum makine gelince nelere bakayım teşhir ürünü olup olmadığını nasıl anlarım. Birde @candogan beye pm den sordum ama galiba pm ye bakmıyor. Bu modelde tamburdanmı kazan altındanmı bi yerden ses gelmemesi için bişey yapmam gerekiyordu o neydi onu hatırlamadım kullanan yada bilen varsa cevaplarsanız sevinirim.

    Güncelleme: Evet Arkadaşlar makinem satın aldığım yere geldi. Ev daha hazır olmadığından ürünü teslim almadım. Sadece kontrol amaçlı gidip fotoğraflarını çektim. Ürün depolarındaydı ve karanlık olduğundan resimleri çekerken fazla dikkatli bakamadım. Evde fotoları incelerken ön panelin altındaki kapağın (resimde işaretledim) çıkık olduğunu farkettim. Ama kapak kırıkmı yoksa sadece açılmışmı onu anlamadım. @candogan62 sizin yorumunuzu merak ediyorum. Cevaplarsanız sevinirim. Teşekkürler.

     AEG L88489FL ALIYORUM NELERE DİKKAT ETMELİYİM (MAKİNE GELDİ. FOTOLAR EKLENDİ!)
     AEG L88489FL ALIYORUM NELERE DİKKAT ETMELİYİM (MAKİNE GELDİ. FOTOLAR EKLENDİ!)
     AEG L88489FL ALIYORUM NELERE DİKKAT ETMELİYİM (MAKİNE GELDİ. FOTOLAR EKLENDİ!)
     AEG L88489FL ALIYORUM NELERE DİKKAT ETMELİYİM (MAKİNE GELDİ. FOTOLAR EKLENDİ!)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Enola -- 10 Kasım 2013; 19:47:54 >







  • Aeg lerde nakliye hasari cok oluyor makine kurulurken dikkatlice inceleyin defo varmi diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    Aeg lerde nakliye hasari cok oluyor makine kurulurken dikkatlice inceleyin defo varmi diye

    Teşekkürler zaten benimde endişem bu malesef. Ama kapalı kutu olup olmadığını anlamam biraz zor bu konuda bilgisi olan varsa sevinirim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enola

    quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    Aeg lerde nakliye hasari cok oluyor makine kurulurken dikkatlice inceleyin defo varmi diye

    Teşekkürler zaten benimde endişem bu malesef. Ama kapalı kutu olup olmadığını anlamam biraz zor bu konuda bilgisi olan varsa sevinirim...

    Alıntıları Göster
    Merhabalar.

    Makinenin ambalajı aşağıdaki gibiyse, naylonu koli bandı ile tutturulmadıysa (ki düşük bir ihtimal)orijinal kapalı üründür.
     AEG L88489FL ALIYORUM NELERE DİKKAT ETMELİYİM (MAKİNE GELDİ. FOTOLAR EKLENDİ!)


    Ses problemi her makinede olmaz sanırım. Cihazın altındaki plastik koruma kapağı vida ile değil tırnaklı geçme olduğundan dengesiz sıkmalarda sacla rezonansa girip ses yapabiliyor. Eğer benzer bir sıkıntı görürseniz plastik kapağın sac ile temas ettiği noktalara silikon sıktırabilir veya çift taraflı bant taktırabilirsiniz. Tabi ses problemi olursa.

    Nakliye hasarına karşı makinenin yan panellerinin arkaya doğru olan kısımlarını, ön paneli ve üst tablayı kontrol edin, ondan sonra servis forumunu imzalayın. Hasar genelde bu noktalarda olabiliyor. Cihaz açılmadan önce ambalajın 4 tarafının fotoğraflarını çekin.

    Olumsuz noktalara biraz fazla odaklandık sanırım. Makine bazen dengesiz sıkma yapması dışında program esnekliği, malzeme kalitesi, yıkama performansı, iç hacim, tambur dokusu, motor teknolojisi ve donanım yönünden mükemmel bir cihaz. Kötü şeyler düşünürseniz başınıza kötü şeyler gelir. Tıpkı benim başıma geldiği gibi

    Makineyi stoklarda ve bu fiyata bulmanıza sevindim. Hayırlı uğurlu olsun.




  • candogan62 C kullanıcısına yanıt
    Hocam mesajı cevapladığınız için çok teşekkür ederim. Zaten benimde endişem hiç makinenin kalitesi değil belki hatırlarsanız ben aylar önce mesaj çekmiştim bu makineyi alacağım diye. Tek endişem makinenin teşhir ürünü veya iade bir ürün olması . o yüzden açtım bu konuyu.
    Yorumlarınız için tekrar Teşekkürler artık nereye bakmam ve nerede ses aramam gerektiğini biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enola

    Hocam mesajı cevapladığınız için çok teşekkür ederim. Zaten benimde endişem hiç makinenin kalitesi değil belki hatırlarsanız ben aylar önce mesaj çekmiştim bu makineyi alacağım diye. Tek endişem makinenin teşhir ürünü veya iade bir ürün olması . o yüzden açtım bu konuyu.
    Yorumlarınız için tekrar Teşekkürler artık nereye bakmam ve nerede ses aramam gerektiğini biliyorum

    benimde merak etiğim konu iyade makinaları tekrar piyasayamı sürüyorlar benimde ikinci makinam geldiğinde dikkatimi çeken makinanın önünde normalde yapışkan bir tüketim değerleri olur o kağıt benim makinamda yoktu acaba benim makinamda teşhir veya iyade ürünmüydü .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylül naz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Enola

    Hocam mesajı cevapladığınız için çok teşekkür ederim. Zaten benimde endişem hiç makinenin kalitesi değil belki hatırlarsanız ben aylar önce mesaj çekmiştim bu makineyi alacağım diye. Tek endişem makinenin teşhir ürünü veya iade bir ürün olması . o yüzden açtım bu konuyu.
    Yorumlarınız için tekrar Teşekkürler artık nereye bakmam ve nerede ses aramam gerektiğini biliyorum

    benimde merak etiğim konu iyade makinaları tekrar piyasayamı sürüyorlar benimde ikinci makinam geldiğinde dikkatimi çeken makinanın önünde normalde yapışkan bir tüketim değerleri olur o kağıt benim makinamda yoktu acaba benim makinamda teşhir veya iyade ürünmüydü .

    Özellikle büyük marketler kesinlikle ürünü geri piyasaya sürüyor hele iade gelenleri (gerçi ufak dükkanlarda yapıyorlardır ama çoğu paralarını alabilmek için ana bayiye gönderiyolardır. Onlarda düzgünce paketleyip tekrar piyasaya sürüyorlardır )
    Birde yukarda @candogan beyin dediği gibi ürünün üzerindeki etiketlerden çok paketine dikkat etmek lazım her hangi bi yerde koli bandı gibi bir şey varsa (gerçi eve gelen servis daha siz makineyi inceleyemeden saldırır gibi paketi yırtıyorlar) o zaman anlaşılır ürünün teşhir veya iade olduğu yoksa bir etiket yapıştırılmamış diye üründe sorun olmaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enola

    quote:

    Orijinalden alıntı: eylül naz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Enola

    Hocam mesajı cevapladığınız için çok teşekkür ederim. Zaten benimde endişem hiç makinenin kalitesi değil belki hatırlarsanız ben aylar önce mesaj çekmiştim bu makineyi alacağım diye. Tek endişem makinenin teşhir ürünü veya iade bir ürün olması . o yüzden açtım bu konuyu.
    Yorumlarınız için tekrar Teşekkürler artık nereye bakmam ve nerede ses aramam gerektiğini biliyorum

    benimde merak etiğim konu iyade makinaları tekrar piyasayamı sürüyorlar benimde ikinci makinam geldiğinde dikkatimi çeken makinanın önünde normalde yapışkan bir tüketim değerleri olur o kağıt benim makinamda yoktu acaba benim makinamda teşhir veya iyade ürünmüydü .

    Özellikle büyük marketler kesinlikle ürünü geri piyasaya sürüyor hele iade gelenleri (gerçi ufak dükkanlarda yapıyorlardır ama çoğu paralarını alabilmek için ana bayiye gönderiyolardır. Onlarda düzgünce paketleyip tekrar piyasaya sürüyorlardır )
    Birde yukarda @candogan beyin dediği gibi ürünün üzerindeki etiketlerden çok paketine dikkat etmek lazım her hangi bi yerde koli bandı gibi bir şey varsa (gerçi eve gelen servis daha siz makineyi inceleyemeden saldırır gibi paketi yırtıyorlar) o zaman anlaşılır ürünün teşhir veya iade olduğu yoksa bir etiket yapıştırılmamış diye üründe sorun olmaz

    evet doğru bir etiket yapıştırlmadı diye ürün sorunludur demek değil ama benim makinam değişim sonucu yeni makina geldi servis kapıda ben görmeden hemen makinayı açtılar öyle içeri aldılar dolaysıyla nasıl olduğunu görmedim ve bu makinamda yırtma sorunu var hakem heyetine başvurdum bayi bundan sonuç alamasın diyiyor ve servisin yıkama testinde yırtma oluşmasına rağmen bakalım sonuç almazsam mahkemeye başvurcam ikinci sorum bu makinayı 7 yıl garanti yaptırayımı beni aydınlatırsanız sevinirim




  • eylül naz E kullanıcısına yanıt
    Bir ürün sorunlu ise bunu ispat etmeniz lazım servisi tekrar çağırın yıkayacağınız ürünün fotoğrafını çekin yıkama sonrası tekrar yırtılma olursa onunda fotosunu çekin servis elemanlarına ısrar ederek ürünün yıkama sonrası delindiğini rapor altına alın. ürün 3000 liranın altında olduğuna göre hakem heyeti yetkilidir. Bence davayı kazanırsınız. (Son günlerde posta gazetesinde bir avukat böyle sorunlarla ilgili bir yazı dizisi yayınlamaya başladı hep söylediği şey hakem heyetine gitmeden ürünü sorununu tüm belgeleriyle tutanak haline getirdikten sonra merkezine iadeli taahhütlü bir mektupla belirtip sonra hakem heyetine gidin diyor istersen bir araştır)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enola

    Bir ürün sorunlu ise bunu ispat etmeniz lazım servisi tekrar çağırın yıkayacağınız ürünün fotoğrafını çekin yıkama sonrası tekrar yırtılma olursa onunda fotosunu çekin servis elemanlarına ısrar ederek ürünün yıkama sonrası delindiğini rapor altına alın. ürün 3000 liranın altında olduğuna göre hakem heyeti yetkilidir. Bence davayı kazanırsınız. (Son günlerde posta gazetesinde bir avukat böyle sorunlarla ilgili bir yazı dizisi yayınlamaya başladı hep söylediği şey hakem heyetine gitmeden ürünü sorununu tüm belgeleriyle tutanak haline getirdikten sonra merkezine iadeli taahhütlü bir mektupla belirtip sonra hakem heyetine gidin diyor istersen bir araştır)

    benim bu konu ile ilgili burda yardım istemiştim makina 30 gününü doldurmadan servis geldi kıyafetlerin fotosunu çekti kendisi başında bekledi yıkama sounda iki kıyafette delme oluştubunu rapora delme oluştuğunu yazdı ama bosch yetkilileri önce onarım sonrada değişim dedi bende istemiyorum paramı iyade edin dedim ozamanda makinada sorun yok sizin kullandığınız ürnlerden kaynaklanıyor dedi bende elimdeki tek bir fiş ile hakem heyetine başvurdum şikayet varda iki defa yazdım en sonunda foto ekledim bakabilirsiniz nasıl olduğuna bu elimdeki belgenin fotokopisinimi boscha mı gönderecem hangi adrese göndercem birde 7 yıl garanti için ne dersiniz yardımlarınız için tşk ederim .




  • eylül naz E kullanıcısına yanıt
    Bence 7 yıl garanti yerine eğer makine iadesi istiyorsanız ona odaklanın servisin en son tuttuğu tutanakla tüketici hakem heyetine para iadesi için başvurun ürünü yeni aldığınızı yani 30 günü geçmediğini (servisin geldiği tarih olarak) varsayarak yazıyorum yoksa ürün değişimi için bosh a başvurmanız gerekir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enola

    Bence 7 yıl garanti yerine eğer makine iadesi istiyorsanız ona odaklanın servisin en son tuttuğu tutanakla tüketici hakem heyetine para iadesi için başvurun ürünü yeni aldığınızı yani 30 günü geçmediğini (servisin geldiği tarih olarak) varsayarak yazıyorum yoksa ürün değişimi için bosh a başvurmanız gerekir

    cevap için tşk servis geldiğinde 30 günü geçmemişti iki tişörte delme oluştu bunu raporada yazdı zaten elimde bir tane fiş var vede hakem heyetine öyle başvurdum bayi bana sonuç alamazsın dedi bende ondan dolayı olumsuz bir sonuç çıkarsa ondan dolayı ek garanti yatıralım diyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylül naz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Enola

    Bence 7 yıl garanti yerine eğer makine iadesi istiyorsanız ona odaklanın servisin en son tuttuğu tutanakla tüketici hakem heyetine para iadesi için başvurun ürünü yeni aldığınızı yani 30 günü geçmediğini (servisin geldiği tarih olarak) varsayarak yazıyorum yoksa ürün değişimi için bosh a başvurmanız gerekir

    cevap için tşk servis geldiğinde 30 günü geçmemişti iki tişörte delme oluştu bunu raporada yazdı zaten elimde bir tane fiş var vede hakem heyetine öyle başvurdum bayi bana sonuç alamazsın dedi bende ondan dolayı olumsuz bir sonuç çıkarsa ondan dolayı ek garanti yatıralım diyorum

    Ek garanti için ürünün fatura tarihinden itibaren 6 ay içinde yaptırma hakkınız var ürünü ne zaman aldınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Felice Forte

    quote:

    Orijinalden alıntı: eylül naz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Enola

    Bence 7 yıl garanti yerine eğer makine iadesi istiyorsanız ona odaklanın servisin en son tuttuğu tutanakla tüketici hakem heyetine para iadesi için başvurun ürünü yeni aldığınızı yani 30 günü geçmediğini (servisin geldiği tarih olarak) varsayarak yazıyorum yoksa ürün değişimi için bosh a başvurmanız gerekir

    cevap için tşk servis geldiğinde 30 günü geçmemişti iki tişörte delme oluştu bunu raporada yazdı zaten elimde bir tane fiş var vede hakem heyetine öyle başvurdum bayi bana sonuç alamazsın dedi bende ondan dolayı olumsuz bir sonuç çıkarsa ondan dolayı ek garanti yatıralım diyorum

    Ek garanti için ürünün fatura tarihinden itibaren 6 ay içinde yaptırma hakkınız var ürünü ne zaman aldınız.

    ürünü 16 07.2013 tarihinde aldım yanlız tüketici hakem heyetinde geç cevap geldiği için tarih ozamanda geçer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylül naz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Felice Forte

    quote:

    Orijinalden alıntı: eylül naz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Enola

    Bence 7 yıl garanti yerine eğer makine iadesi istiyorsanız ona odaklanın servisin en son tuttuğu tutanakla tüketici hakem heyetine para iadesi için başvurun ürünü yeni aldığınızı yani 30 günü geçmediğini (servisin geldiği tarih olarak) varsayarak yazıyorum yoksa ürün değişimi için bosh a başvurmanız gerekir

    cevap için tşk servis geldiğinde 30 günü geçmemişti iki tişörte delme oluştu bunu raporada yazdı zaten elimde bir tane fiş var vede hakem heyetine öyle başvurdum bayi bana sonuç alamazsın dedi bende ondan dolayı olumsuz bir sonuç çıkarsa ondan dolayı ek garanti yatıralım diyorum

    Ek garanti için ürünün fatura tarihinden itibaren 6 ay içinde yaptırma hakkınız var ürünü ne zaman aldınız.

    ürünü 16 07.2013 tarihinde aldım yanlız tüketici hakem heyetinde geç cevap geldiği için tarih ozamanda geçer

    Alıntıları Göster
    16.07.2013 te aldığınızı varsaysak bile Ocak 2014 e kadar vaktiniz var. Para iadesi için uğraşmaya devam edin inşallah netice alırsınız ek garanti için biraz daha zamanınız var.

    @eylül naz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Felice Forte

    16.07.2013 te aldığınızı varsaysak bile Ocak 2014 e kadar vaktiniz var. Para iadesi için uğraşmaya devam edin inşallah netice alırsınız ek garanti için biraz daha zamanınız var.

    @eylül naz

    tşk bosch un para iyadesi vermeye niyatleri hiç yok onlara göre herşey tüketici hatası kullandığımız ürünler kalitesiz onların makinasında hata yok kaç defa aradım tekrar yıkama testine bile gelmiyorlar bakalım heyetten ne çıkacak olumsuz cevap gelirse yanılmıyorsam mahkemeye başvurabiliyorum bende öyle yapacam ama bunun peşini bırakmaya niyetim yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eylül naz -- 4 Kasım 2013; 1:13:46 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylül naz

    quote:

    Orijinalden alıntı: Felice Forte

    16.07.2013 te aldığınızı varsaysak bile Ocak 2014 e kadar vaktiniz var. Para iadesi için uğraşmaya devam edin inşallah netice alırsınız ek garanti için biraz daha zamanınız var.

    @eylül naz

    tşk bosch un para iyadesi vermeye niyatleri hiç yok onlara göre herşey tüketici hatası kullandığımız ürünler kalitesiz onların makinasında hata yok kaç defa aradım tekrar yıkama testine bile gelmiyorlar bakalım heyetten ne çıkacak olumsuz cevap gelirse yanılmıyorsam mahkemeye başvurabiliyorum bende öyle yapacam ama bunun peşini bırakmaya niyetim yok
    merhaba çamaşır makinası alacağım ve konunuzu okuduğum için yardımcı olmak istedim.

    satıcı bayi vs iade alamazsınız diyerek sizin hakem heyetine başvuru yapmanızı engellemeye çalışıyor.
    hakem heyeti de sonuç alamazsınız diyerek iş yükünü hafifletmeye çalışacaktır.

    ancak elinizde servis raporu (kanıt) varsa, paranızı biraz uğraşarak söke söke alırsınız. önce firmaya iadeli taahhütlü mektup ile ihtarname çekin ve para iadesi istediğinizi belirtin.

    Firmaya ulaştığına dair belge gelecek PTT'den. Sonra firmaya 15 gün zaman verin veya vermeyin. Hakem heyetine bir dilekçe ile ve elinizdeki servis raporunun fotokopisi ile başvurun.

    Başvurunuzu almamaya çalışırlarsa (benim yaptığım gibi) kaymakamın odasına gidin ve heyet başvurumu kabul etmiyor diye şikayet edin.

    Başvurunuzu alacaklardır ve sanıyorum maksimum 90 gün içinde karar çıkacaktır. 15 gün daha iade için beklediniz gelen giden para yoksa, aldığınız kararı İcraya verin. Toplam maks. 120 gün içinde paranız size dönecektir.

    Ancak firma karara itiraz ederse olay mahkemeye uzar. Elinizde servis raporu olduğu için kanımca davayı siz kazanırsınız.




  • greenflash kullanıcısına yanıt
    +
  • quote:

    Orijinalden alıntı: greenflash

    merhaba çamaşır makinası alacağım ve konunuzu okuduğum için yardımcı olmak istedim.

    satıcı bayi vs iade alamazsınız diyerek sizin hakem heyetine başvuru yapmanızı engellemeye çalışıyor.
    hakem heyeti de sonuç alamazsınız diyerek iş yükünü hafifletmeye çalışacaktır.

    ancak elinizde servis raporu (kanıt) varsa, paranızı biraz uğraşarak söke söke alırsınız. önce firmaya iadeli taahhütlü mektup ile ihtarname çekin ve para iadesi istediğinizi belirtin.

    Firmaya ulaştığına dair belge gelecek PTT'den. Sonra firmaya 15 gün zaman verin veya vermeyin. Hakem heyetine bir dilekçe ile ve elinizdeki servis raporunun fotokopisi ile başvurun.

    Başvurunuzu almamaya çalışırlarsa (benim yaptığım gibi) kaymakamın odasına gidin ve heyet başvurumu kabul etmiyor diye şikayet edin.

    Başvurunuzu alacaklardır ve sanıyorum maksimum 90 gün içinde karar çıkacaktır. 15 gün daha iade için beklediniz gelen giden para yoksa, aldığınız kararı İcraya verin. Toplam maks. 120 gün içinde paranız size dönecektir.

    Ancak firma karara itiraz ederse olay mahkemeye uzar. Elinizde servis raporu olduğu için kanımca davayı siz kazanırsınız.

    cevabınız için tşk ederim ben hakem heyetine bir ay oldu başvuralı yukarıda yazdığım gibi bir fiş ile dilekçe yazdım bekliyorum ama firmaya nasıl hangi adresten başvuracam onu bilmiyorum sadece şikayet vardan iki defa şikayette bulundum ondanda sonuç olumsuz aslında firmalar tüketiciye haklarını kullandırtmıyor böyle süründürtüyor evde ne perde nede penyeler kalmadı çamaşır yıkamaya korkuyorum acaba hangi çamaşıra zarar verecek diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eylül naz

    quote:

    Orijinalden alıntı: greenflash

    merhaba çamaşır makinası alacağım ve konunuzu okuduğum için yardımcı olmak istedim.

    satıcı bayi vs iade alamazsınız diyerek sizin hakem heyetine başvuru yapmanızı engellemeye çalışıyor.
    hakem heyeti de sonuç alamazsınız diyerek iş yükünü hafifletmeye çalışacaktır.

    ancak elinizde servis raporu (kanıt) varsa, paranızı biraz uğraşarak söke söke alırsınız. önce firmaya iadeli taahhütlü mektup ile ihtarname çekin ve para iadesi istediğinizi belirtin.

    Firmaya ulaştığına dair belge gelecek PTT'den. Sonra firmaya 15 gün zaman verin veya vermeyin. Hakem heyetine bir dilekçe ile ve elinizdeki servis raporunun fotokopisi ile başvurun.

    Başvurunuzu almamaya çalışırlarsa (benim yaptığım gibi) kaymakamın odasına gidin ve heyet başvurumu kabul etmiyor diye şikayet edin.

    Başvurunuzu alacaklardır ve sanıyorum maksimum 90 gün içinde karar çıkacaktır. 15 gün daha iade için beklediniz gelen giden para yoksa, aldığınız kararı İcraya verin. Toplam maks. 120 gün içinde paranız size dönecektir.

    Ancak firma karara itiraz ederse olay mahkemeye uzar. Elinizde servis raporu olduğu için kanımca davayı siz kazanırsınız.

    cevabınız için tşk ederim ben hakem heyetine bir ay oldu başvuralı yukarıda yazdığım gibi bir fiş ile dilekçe yazdım bekliyorum ama firmaya nasıl hangi adresten başvuracam onu bilmiyorum sadece şikayet vardan iki defa şikayette bulundum ondanda sonuç olumsuz aslında firmalar tüketiciye haklarını kullandırtmıyor böyle süründürtüyor evde ne perde nede penyeler kalmadı çamaşır yıkamaya korkuyorum acaba hangi çamaşıra zarar verecek diye
    malı aldığınızda size bir fatura kesildi mi?
    kesildiyse faturada firma adresi yazar. Bu adrese iadeli taahhütlü mektup ile ihtarname çekebilirsiniz.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.