Şimdi Ara

Ağır hasarlı araçları alanlar kim, ağır hasarlı araç aldınız mı? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
4.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Alınır,
    Ha şöyle alınır, imkan varsa tabi ki öncelik temizidir ama baktin fotografi var veya nerede hasar olduğu belli, arabayi sürdün sıkıntı yok, araba hala diri ise alınır.

    Ama bizim milletimize malesef, yağ yakan, envai cesit mekanik/elektronik sorunu olan araclari hata boya yok diye kakaladıklari için, ulkemizde yuruyeni sıfır sıkıntılı pert araclara kimse yanaşmıyor.

    Not:Aracim pert kayitli veya satilik değil.
  • Tofaş alacağına airbag iptal edilmiş toplanmış Linea alınır aynı paraya. İkisinde de airbag yok diyerek ama bizde pert araç sıfırının %10 aşağısına satılıyor. Öyle olunca pert almak akıl işi değil. Kendi aracımın piyasası 90bin olmuş. Pestil olmamış perti 40 eder ama adamlar en az 60 yazıyor ki bu pestilden dönme-motordan gebe araçlar.
  • RaptorFX kullanıcısına yanıt
    Hocam hasar kayıtlı ile hatasız kazasız araç değer farkı yüzde 20 olarak hesaplanır, ki sigorta şirketleri de kasko ve ödeme hesaplamalarında aynı değerlemeyi kullanıyor.
    Hiç kazasız hatasız aracınız 90 bin TL ise km ve temizlik olarak emsal hasar kayıtlı onarımı yapılmış araç 72 bin TL olmalıdır.
    72 bin TL nin üstüne alınmaz ha 72 bin TL etmesi gereken aracı 50 ye 60 a veren varsa o da alınmaz çünkü aracın onarımı iyi yapılmamış ya da önemli eksikleri vardır. Takdir edersiniz ki yeni parçalarla doğru dürüzgün onarımı yapılmış hatasız duruma getirilmiş aracını kimse o fiyatlara vermez ki boyası vs de yeni olacağı için yan yana konduğunda kazasız araçtan çok daha diri duracaktır. Tabi tüm bunları layığıyla onarımı yapılmış araçlar için söylüyorum.
  • Makina mühendisiyim, otomotiv sektöründe tecrübeliyim, neyse özet geçiyorum, hasar alınca o bölgede artık gerilmeler kalıyor, yani nası durduğu veya aracın çalışması önemli değil, malzeme özelliğinin çok daha azı kadar yani dizayn edilme amacı dışında kadar dayanım sağlar. Aracın dış gövdesinin yük taşımaya katkısı çok azdır, önemli olan görülmeyen kısımdaki taşıyıcı elemanlar, bunlar çoktan plastik değişime maruz kalmış olabilir, yani kalıcı hasar. Ama iyi gizlenebilir.

    Özet ölüm makinesi almış olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-7C5234902 -- 28 Şubat 2020; 17:20:30 >
  • Ağır hasarlı araç alırsında çıkan sorunları ufak dokunuşlarla ayarla çözülemeyebilir, mesela dingile eğri olabilir ya alırsın ya şasecide düzelttirirsin, bozuk parçası varsa parçayı alırsın çözüm bu şekilde sağlanır
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.