Şimdi Ara

Ağır hasarlı araçları alanlar kim, ağır hasarlı araç aldınız mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
66
Cevap
0
Favori
4.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ağır hasar kayıtlı araçlarda kaza anında ölüm riski muadillerine göre oldukça fazladır. Kozmetik olarak güzel durması sağlam olduğu anlamına gelmez. Kendinizin ve/veya ailenizin hayatını daha az para vermek uğruna riske etmeye değer mi?
  • 2015 50bin km Astra 1.4 Sport 38bin TL ağır hasar kayıtlı şekilde malum site üzerinden Aksam Oto dan aldım.

    Aracın tramerinde değişti denen parçaların hiç biri değişmemişti. Meğersem Aksam oto gibi hasarlı araç satan firmalar , ki genelde büyük garajları oluyor sıfır takılan parçaları sökerek yerine ikinci el yada hasarlı parçaları takıyorlar.

    Aldığım araç kocaeli ilk sahibinden tarlaya uçarak alttan hasarlıydı. Jant , lastik , alt braket gibi parçaların değiştiği yazıyordu. ancak hiç biri değişmemiş aksine alt motor braketlerinin hiç biri yoktu. İstemple çalınmıştı.

    Alıcağınız ağır hasarlı araç gerçekten doğru toplanmış ve kazadan sonra en az 20bin km yapmış ve siz kullandığınızda herhangi bir arıza vermiyorsa araç ok gibi gidiyorsa alınır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: star scream

    Şaselerde podyelerde direklerde işlem yoksa ,airbaglar sağlam kemerler dirençle kandırılmamışsa ağır hasar kayıtlı araçta alınır. Tabi mekanikte sağlam olmak şartıyla.
    Agir hasar nereye gelecek o zaman
  • 2019 Mayıs ayında piyasadan 20 bin TL düşüğe sol tekerden aldığı hasarla airbag açan araç aldim(Picasso).Kaportada değişen boya yok.Araci satan şahıs 2017 de kazalı alıp yaptırmış.Kaza dosyası,hasar meblağı(42000tl),yapilan işlemler, değişen mekanik parçalar hepsi belgeli;kaza fotoğrafları mevcut şekilde aldim halen kullanıyorum.Normal kullanim masrafları harici bir masrafim olmadı.
  • şase işlemli - airbag açmış araç ;ciddi bir kaza durumunda çok fena dağılabilir- airbag açmama ihtimali de yüksektir.

    airbag takılınca araba onarılmış olmuyor; airbag açan SENSÖRLER de komple değişmeli;o aribaglaerin açılmasını sağlayan SENSÖRLERDİR..

    tek başına airbag kendi kendine açılamaz...

    cahil cesareti olunca nasılsa bir şey olmaz mantığı çokça görülebiliyor.
  • Ben arabamı ağır hasar kayıtlı olarak almıştım, araba kırmızı ışıkta bir kamyonun altına hafifçe girmiş, kamyonun kasası arabanın kaputunu üstten sıyırmış. Expertiz kaput, ön cam, tampon, sağ sol çamurluk, tampon, tampon çeki demiri, radyatör, iki fara 23000 tl hasar kaydı çıkartmış ve arabayı perte ayırmış. Arabanın hava yastıkları darbe aşağıdan gelmediği için açmammış, şaselerde en ufak bir şey yok, bunun duşında arabada boya dahi yok. Biz aracı alarak yaptırdık, kaput,ön cam orjinali ile değişti,radyatör sağlamdı, sağ sol çamurluklar boyandı, değişmedi. Tampon,farlar çıkma olarak takıldı, başkada bir sıkıntısı yoktu. Araba 2010 Ford Focus, bir senedir bende Allaha şükür en ufak bir sıkıntısı yok. Çok yüksek hızlarada çıktım, 200 km/h civarı, en ufak bir yolda oynama vs yok. Şimdi bu arabada pert, ortadan ikiye bölünüp toplanmış arabada pert, aynı kefeye koymamak lazım. Eğer arabanın geçmişini bilip alıyorsanız sıkıntı yok, ama arabayı iyi göstermek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi k@llone -- 22 Şubat 2020; 10:38:54 >




  • 2009da sifir aldigim renault kangoo multix araca 3yil once kirmizi isikta gecen alkollu surucu tam 2 kapi ortasindan neredeyse 100km hizla sofor tarafindan carpti. butun hava yastiklari acildi arabanin gonyesi kaydi. Bana gorede kaporta harici sasesi oldukca saglam olsugunu dusunuyorum..
    Herneyse arac perte ayrildi paramizi aldik. Arabayi 6 ay sonra internette gordum, saseyi yandan cekip duzeltmisler kapilar uzerinde yok(zaten harici boyasizdi kazaya kadar) o sekilde soyle duzgun boyle duzgun arac diye satmaya calisiyorlardi..
    Sahsen o arac ne kadar duzeltilsede artik olacak olan herhangi bir kazada sase ayni mukavemeti kesinlikle gosteremeyecektir ve allah korusun icindeki insanlar hayati derecede yaralanabilecektir..
    Ben agir hasarli araclarin tekrar kullanilmasi taraftari degilim, millet olarak zaten durust degiliz, e birde para kazanma olunca kesinlikle kimseye guvenmiyorum..3-5fazla olsun agir hasar yada pert olmasin..
  • Yürüyeninde sıkıntı olmayan hava yastığı açmış ağır hasarlı araç alnır alınırsa.

    Takla atmış toplanmış araçlardan uzak durun.


    Ayrıca km normal eğer küçük bir şehirde yaşıyorsa. Biz 5 senede yaptık o km
  • Hocam sağlam toplandıysa ağırhasarlı aracın problemi kazada ortaya çıkar. Airbag patlamayabilir, emniyet kemerleri görevini yapmaz. Onun haricinde pek sorun olmaz sanki
  • Ben ağır hasarlı araç alan insanlara normal gözle bakamıyorum. Psikolojik olarak araştırmak lazım. Normalde sahip olamayacağı bir araca körü körüne sahip olma hissi var.
  • Alacağın araba ucuzsa ağır hasarlı hiç almamalısın bence özellikle bu işi bilmiyorsan.
    mesela 90-100bin edicek arabada 20-40bin hasar varsa yaklaşmamak gerek.
    ama 300-500bin eden arabada 50bin hasar varsa o sorun olmayabilir
    mesela range rover,mercedes gibi arabalarda aynalar gitse 20-40milyar hasar yazar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 22 Şubat 2020; 11:53:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ALPHA LION KING

    Agir hasar nereye gelecek o zaman

    Alıntıları Göster
    Ağır hasarı sigorta belirliyor. Aracın serviste sıfır parçalarla değişim fiyatı baz alınıyor. Bu parçaların fiyatı servislerde çok yüksek olduğu için sigorta firması da aracı perte çıkarıp aracı ihale ile satıyor. Ağır hasarlı diye illa aracın şaselerde podyelerde direklerde işlem olacağını göstermez.
    Airbag,emniyet kemerleri benim için önemlidir.Tamir edilmiş airbaglerin patlama garantisi yoktur.




  • 2 sene önce ağır hasarlı 206 1.4 hb kasa almıştım. Araba zaten sorunlu bir de ağır kaza olunca kafayı yedirtti bize. O kadar masraf edip sattık. Alan kişi de masraflar yapıp dayanamayıp o da satmış.

    Ağır hasarlı araç eğer yetkili serviste yapılmamışsa çok büyük bir risk. Yoksa arabanın her parçası ya çıkma ya da yan sanayi.
  • Şişirilmiş hasar kaydı vs diye bisey yoktur, tek gerçek ağır hasarlı fotosu yada ne şekilde ağır hasar aldığı, sadece bir çamurluk boyalı hava yastığı patlamış ağır hasarlı araç duzmuslugumde ver 2. Ağır hasar kaydı almış araç duzmuslugum de var
  • Şu an ağır hasarlı arabalara bile uçuk paralar istiyorlar. Aracın hasarlı olmayan muadili 200 bin ağır hasarlısı 160 bin 40 bin için değer mi?




  • OXMOXTOX O kullanıcısına yanıt
    Yana yatmış araçlardan uzak durayım o zaman. teşekkürler bilgi için. sizde umarım elden çıkartırsınız ama karşı tarafa belirtmenizde fayda var. dürüstlük her zaman kazanır.
  • Search and Rescue kullanıcısına yanıt
    karşı taraf bildiği halde alıyorsa ne ala. şimdi başka bi araç aldınız mı? aldıysanız sıfır, 2. el ne aldınız, nasıl aldınız?
  • IOserI I kullanıcısına yanıt
    agır hasarlı araçlarda temiz kasko 3 se agırda 4.5 5 cıkar
    ve kazadan sonra rayiç bedelin %70 %75 e ni oduyorlar diye biliyorum
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    Evet o yüzden fazla güvenmiyorum insanlara. En iyisi kazasını görmek, kaza fotoğraflarını vs. Allah korusun zaten çok şiddetli bi kazada sağlam araçta öldürür de. Tabii ağır hasarlılar daha riskli, ufak bi kazada bile belki savrulur.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.