Şimdi Ara

Ağır hasarlı araçları alanlar kim, ağır hasarlı araç aldınız mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
66
Cevap
0
Favori
4.516
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sürücü camı kırılmış, direksiyonu ve ekranları çalınmış BMW 520d alıp 4 ay kullandıktan sonra satmıştım. Bu sebepten ağır hasar kayıtlıydı. Aslında sigorta terminolojisine göre araç hasarlı değil ama tam zayi olmuştu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cormen -- 22 Şubat 2020; 15:27:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: noche34

    Yana yatmış araçlardan uzak durayım o zaman. teşekkürler bilgi için. sizde umarım elden çıkartırsınız ama karşı tarafa belirtmenizde fayda var. dürüstlük her zaman kazanır.
    Hocam arac yana yatabilir.benim yasadigim sorun motorla ilgili.rica ederim
  • Almam aldırmam

    Atlet çıkar

    Tarcanlar yakalar
  • Bu şekilde ki bir hasardan, AĞIR HASAR Kaydı varsa, araba da düzgün yapılmışsa, fiyatta uygunsa alınır

    Ağır hasarlı araçları alanlar kim, ağır hasarlı araç aldınız mı?

    Ağır hasarlı araçları alanlar kim, ağır hasarlı araç aldınız mı?

    Ancak çoğu ağır hasar kayıtlı araç gerçekten ağır hasarlıdır ve Bu işi yapan kimseler en ucuz şekilde uydur kaydır onarımlar yapmaktadırlar.




  • tıra çarpmamak için orta refüje çıktım colt ile. hava yastığı açmadı ki gerektirecek bir durumda yoktu. değişmesi gerekenler tampon radyatör klima kompresörü aks gibi vidalı parçalardı. parçalar elinde olsa 1 günde toplayıp çıkarsın dükkandan. sonuç parçalar pahalı olduğundan araba perte çıktı. öyle araba bulsam alır binerim ben.
  • " "şişirilmiş hasar kaydı" (hasss)
    "ağır hasar kayıtlıdır" (salla gitsin)
    "önden bilmem ne olmuşta falan filan.." yok bu sağlam çıkmaz.. "

    İlanlara bakarken benim duygularım valla şu piyasada nasıl araba alacağım merak ediyorum
  • Değerli yorumlarınız için teşekkürler. Başkaları da bu konuda bilgilenir umarım,

    Kısacası kazanın fotoğraflarını görmek önemli. Yoksa insanlara güven olmuyor.
  • Örnek ilandaki araçta ağır hasar kaydı yok, 69 bin lira falan ama ağır diye yazmıyor, yani araç pert olmamış, parça değişmiş eğer serviste yapıldıysa.

    Ben de düzgün araç bulamıyorum bütçeye göre, 30-40 bin altına ağır hasar kayıtlı ama çok güzel görünen araçlar var. Alayım çıkayım diyorum bazen ama...
  • Kaza fotoğraflarını istediklerim kısa cevap yazarak yok diyorlar :)

    Bakalım kim atarsa o helaldir bence 😂
  • Kayınbabama Ağır hasar kaydı işlenmiş ama tamiri yapılmamış araç aldık ihaleden . 2016 model ford focus trendx 2017 senesinde 41 bin TL civarında 11 bin Km’de idi.sıfır ayarında . Sağ janttan kaldırıma cıkılmış, 2 airbag açılmış ve jant kırık. Kayınbabam kaportacı , airbagci arkadaşlarından tamir ettirdi göğüsü kapladı, kemerler zaten direnç.janta da kaynak yaptılar , bedelsiz ağır kaydı geçiyor şimdi satsa helalimden 90 bin. Ben alır mıyım diye sorarsan tatilde yanına gidiyorum ve arabayı sürüyorum sürüşü çok güzel , kaporta da işlem yok ama airbag olayı beni huzursuz ediyor , kemerler sıfırıyla değişim olmadığından ara sıra yerine girmiyor , göğüs zaten kaplama şişik duruyor .
    Eskilerin nesli lada, renault tx süren , binecek araba bulamayan bi nesil onlara yine iyi geliyor bu arabalar ama benim içime sinmedi .
  • Valla millet yeter ki araba olsun ağır hasarlı falan dinlemiyor alıyor.Ağır hasarlı araçların fiyatları bile uçuyor.65000 e esp siz jant kapaklı golf satıyorlar.
  • Benim aracımda resimdeki kazadan dolayı 55 bin tl civarında hasar kaydı oluştu, ağır hasar değil. Sadece far için 12 bin tl fiyat yazdı servis. Şasede falan hicbirsey yok, şu kazayla ön hava yastığını açtı ve ortaya bu kadar hasar kaydı çıktı. Yetkili serviste aracı yaptırdım biniyorum. Satarken de muhtemelen piyasadan 15-20 bin ucuza satacağım. Alan kişi için fırsat aracı olacak bence. Tabi herkesin düşüncesi farklı olabilir.
    Ağır hasarlı araçları alanlar kim, ağır hasarlı araç aldınız mı?




  • Artık sigorta şirketleri tamamen matemetik peşinde eskiden belli bir yüzde hasara ağır hasar yazılır sahibine parası ödenirdi artık öyle değil sigorta eksperi yetkili serviste çıkan tamirat tutarına bakıyor örneğin 40 bin TL aracın kazalı satış fiyatına bakıyor örneğin 65 bin TL bu durumda bedeli 100 bin olan aracı perte ayırıyor yüz bin sahibine ödeme yapıp aracı 65-70 neyse satıyor böylelikle kasasından daha az para çıkıyor bu sebeple bazı araçların kazası göze az gelip nasıl pert olunur deniyor özellikle pahalı araçlarda.
    Çok ucuz araçlar için bilemem ama premium segment arabalarda zaten öyle abuk subuk toplama da yapılmıyor sonuçta alan adam az para vermediği için detaylı olarak baktırıyor bu sebeple ben baktığım premium segment arabalarda abuk subuk toplanmış araç pek görmedim.
    Ben şahsen uzun araştırmalar sonucunda 2017 mercedes C180 Amg aldım bosch car da tamir edilmiş, hiç bir sorunum yok çok memnunum ayrıca kasko da korkulan gibi değilmiş kasko fiyatı da sonuçta geçmişinize göre olduğu için şahsen benim ödediğim 2.680 TL bu yıl ki kasko tutarı




  • youngeagle86 kullanıcısına yanıt
    Sizin gibi kaza fotolarını paylaşanlar olsa amenna. Ama millet dalevere peşinde. Foto yok diyor şöyle böyle oldu diyor, gelde inan.. Bazıları da dürüst bi şekilde paylaşıyor. O yüzden çekiniyoruz.
  • 34GKN1907 3 kullanıcısına yanıt
    Dün bi galerici gördüm hasarlı araçları almış ama tamir ettirmemiş. Şu fiyatlara tamiri olur diyor, hep ortalama "2000 tl" yazmış. Bu şekilde aracı alıp düzgün bi yerde yaptırmak mantıklı mı sizce.
  • AĞIR HASAR KAYITLI almam, net...

    Sağlam arabalar da ne naneler çıkıyor, bir de ağır hasarlısını düşün...
  • noche34 kullanıcısına yanıt
    Yok hocam esas onlardan uzak durulmalı sigorta şirketleri bir matematik uyguluyor ama bu şekilde değil o galerilerin 2 bin TL masrafı var hikayesi gerçekten hikaye onlar ağır hasarı gizlemek için yapılıyor hasarlı aracı belli noktaya kadar topluyorlar siz de gittiğinizde sigorta şişirmesi vs diyerekten baktırdığınızda çıkan hasarları da onlar eski normal hasarlar diyerekten gizliyorlar
    Alınacak aracı ya hasarlı alıp yaptırmak ya da binicisinden belli süre kullanılmış almak mantıklı
    Sonuçta kaza yapan araç iki sınıfa ayrılıyor zaten trafiğe çıkması sakıncalı araç hurda belgesi alıyor tamir edilip trafiğe çıkması mümkün değil ağır hasarlı araçlar ise onarımı yapılıp tüvtürk muayenesi sonucu trafiğe çıkabilir demek yukarıda yazdığım üzere sigorta şirketleri de durumu bildikleri için artık çoğu şirket kasko da yapıyor iyi bakıldıktan sonra kazasızının yüzde 20 altına alındıktan sonra sorun yaşanmaz




  • Alınır,
    Ha şöyle alınır, imkan varsa tabi ki öncelik temizidir ama baktin fotografi var veya nerede hasar olduğu belli, arabayi sürdün sıkıntı yok, araba hala diri ise alınır.

    Ama bizim milletimize malesef, yağ yakan, envai cesit mekanik/elektronik sorunu olan araclari hata boya yok diye kakaladıklari için, ulkemizde yuruyeni sıfır sıkıntılı pert araclara kimse yanaşmıyor.

    Not:Aracim pert kayitli veya satilik değil.
  • Alınır,
    Ha şöyle alınır, imkan varsa tabi ki öncelik temizidir ama baktin fotografi var veya nerede hasar olduğu belli, arabayi sürdün sıkıntı yok, araba hala diri ise alınır.

    Ama bizim milletimize malesef, yağ yakan, envai cesit mekanik/elektronik sorunu olan araclari hata boya yok diye kakaladıklari için, ulkemizde yuruyeni sıfır sıkıntılı pert araclara kimse yanaşmıyor.

    Not:Aracim pert kayitli veya satilik değil.
  • Alınır,
    Ha şöyle alınır, imkan varsa tabi ki öncelik temizidir ama baktin fotografi var veya nerede hasar olduğu belli, arabayi sürdün sıkıntı yok, araba hala diri ise alınır.

    Ama bizim milletimize malesef, yağ yakan, envai cesit mekanik/elektronik sorunu olan araclari hata boya yok diye kakaladıklari için, ulkemizde yuruyeni sıfır sıkıntılı pert araclara kimse yanaşmıyor.

    Not:Aracim pert kayitli veya satilik değil.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.