|
Bildirim
|
Ağır hasar kayıtlı araçlarda kaza anında ölüm riski muadillerine göre oldukça fazladır. Kozmetik olarak güzel durması sağlam olduğu anlamına gelmez. Kendinizin ve/veya ailenizin hayatını daha az para vermek uğruna riske etmeye değer mi?
|
2015 50bin km Astra 1.4 Sport 38bin TL ağır hasar kayıtlı şekilde malum site üzerinden Aksam Oto dan aldım.
Aracın tramerinde değişti denen parçaların hiç biri değişmemişti. Meğersem Aksam oto gibi hasarlı araç satan firmalar , ki genelde büyük garajları oluyor sıfır takılan parçaları sökerek yerine ikinci el yada hasarlı parçaları takıyorlar. Aldığım araç kocaeli ilk sahibinden tarlaya uçarak alttan hasarlıydı. Jant , lastik , alt braket gibi parçaların değiştiği yazıyordu. ancak hiç biri değişmemiş aksine alt motor braketlerinin hiç biri yoktu. İstemple çalınmıştı. Alıcağınız ağır hasarlı araç gerçekten doğru toplanmış ve kazadan sonra en az 20bin km yapmış ve siz kullandığınızda herhangi bir arıza vermiyorsa araç ok gibi gidiyorsa alınır. |
Agir hasar nereye gelecek o zaman
![]() |
Ağır hasarı sigorta belirliyor. Aracın serviste sıfır parçalarla değişim fiyatı baz alınıyor. Bu parçaların fiyatı servislerde çok yüksek olduğu için sigorta firması da aracı perte çıkarıp aracı ihale ile satıyor. Ağır hasarlı diye illa aracın şaselerde podyelerde direklerde işlem olacağını göstermez.
Airbag,emniyet kemerleri benim için önemlidir.Tamir edilmiş airbaglerin patlama garantisi yoktur. |
Agir hasarli 2007 1.4 symbol kullandim.3 sene tik demedi.
1 sene note kullandim.baski balata haric tik demedi. 1 sene 2009 megane kullandim.baski balata disinda tik demedi. 6 aydir agir hasarli fluence aldik ocagima incir agaci dikti .sans bu isler |
Sigorta şişirmesi diye birşey yok olsa olsa servisin tamir masrafını şişirmesi olur.
Sigortalar kar amaçlı hizmet ediyorlar. Aracın tamir masrafını değerini belli bir kısmını geçiyorsa parasını sahibine verip aracı sarıyorlar. Aracı alanda dışarda ucuza yapıp satıyor sonra da sigorta şişirmesi bahanesine sağınırak tamir ettiği ağır hasar kayıtlı aracı en yüksek fiyattan satmaya çalışıyorlar. Bu iş alsattan bile daha fazla kazandırıyor. Bu da bir sorun. Çünkü yaptıkları araç sağlam değilse öldürür... |
Ben arabamı ağır hasar kayıtlı olarak almıştım, araba kırmızı ışıkta bir kamyonun altına hafifçe girmiş, kamyonun kasası arabanın kaputunu üstten sıyırmış. Expertiz kaput, ön cam, tampon, sağ sol çamurluk, tampon, tampon çeki demiri, radyatör, iki fara 23000 tl hasar kaydı çıkartmış ve arabayı perte ayırmış. Arabanın hava yastıkları darbe aşağıdan gelmediği için açmammış, şaselerde en ufak bir şey yok, bunun duşında arabada boya dahi yok. Biz aracı alarak yaptırdık, kaput,ön cam orjinali ile değişti,radyatör sağlamdı, sağ sol çamurluklar boyandı, değişmedi. Tampon,farlar çıkma olarak takıldı, başkada bir sıkıntısı yoktu. Araba 2010 Ford Focus, bir senedir bende Allaha şükür en ufak bir sıkıntısı yok. Çok yüksek hızlarada çıktım, 200 km/h civarı, en ufak bir yolda oynama vs yok. Şimdi bu arabada pert, ortadan ikiye bölünüp toplanmış arabada pert, aynı kefeye koymamak lazım. Eğer arabanın geçmişini bilip alıyorsanız sıkıntı yok, ama arabayı iyi göstermek lazım.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OXMOXTOX -- 22 Şubat 2020; 1:11:58 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|