Şimdi Ara

Ahh TELPA Ahh :(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar yaklaşık 4 hafta önce telefonumu garantiye gönderdim. (Adana TELPA). Telefon düştü ve kullanıcı hatası olduğunu biliyorum.. Sadece fiyat söylüyorlar. Fiyata göre telefonumun yapılması için onaylatacaktım ama 570 TL beni biraz sıktı :S.. Tanıdık bi teknik servis vardı. 200-300 arası yaparız telefonu geri al dedi. Tamam dedim aldık. Telefonda hata olarak SIVI TEMASI yazdığını görünce kafam çok bozuldu.. Turkcell teknilk servise götürdüm evet sıvı teması dedi. Ya telefonu açık bi şekilde elime aldım. Çok belli bişeyle silmişler.. Islak mendille silinmiş gibiydi. Böyle şeymi olur telefon düştü getirdim sıvı teması diyosunuz dedim. Adam telefonun etrafına iyice baktı dışardan temas yok dedi. Evet imkanı yok dedim. Turkcell telefonu bedava yaptı yaptı ama telefon ilk götürdüğüm sorunuyla duruyo. bi daha götürdüm telefonu. 250 tl masraf çıktı verdik. yine aynı sorun off..
    -(iPhone 3GS)









  • Telpa iphone bakiyormuymus
  • muhtemelen samsung olması lazım.
  • Genpa yazıyor ama telpa dediler bilmiyorum.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iphone006

    Genpa yazıyor ama telpa dediler bilmiyorum.?


    Iphone ise Genpa'dır..
  • telpada hep aynı sorun garantiye girmiyor diyorlar acabatelpaya göre ne garantiye giriyor


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakangundogdu


    quote:

    Orijinalden alıntı: iphone006

    Genpa yazıyor ama telpa dediler bilmiyorum.?


    Iphone ise Genpa'dır..

  • Telpa iphone'ya bakmaz diye biliyorum.
  • Bakmazi boş verinde Genpa iste. Genpa nin yaptığına bak.
  • iphona genpa bakıyor telpa bakmaz.
  • Vodafonun cihazlara Teleservis bakıyor
  • tüketici hakları derneğine başvur bende de n97 vardı şarj almıyor diye servise verdim bi kaç gün sonra aradılar şarj yerinden sıvı teması olmuş garanti dışı 90 lira ücreti var kabul etmezseniz 10 lira servis ücreti var dediler(KVK) tüketici haklarını koruma derneğine gittim anlattım durumu avukat dedi ki bunu sürekli yapıyorlar telefonun faturası var mı? var dedim o halde onları kaale alma 30 iş günü dolsun parayı geri isteyelim dedi... ama beni aradılar dedim boş ver onları dedi...

    31. iş günü tekrar gittim tüketici hakları derneğine hemen bi dilekçe yazdı ptt üzerinden iadeli tahhütlü posta ile teli aldığım şirkete parayı 7 gün içerisinde ödeyin yoksa iş mahkemeye gidecek dendi...

    eve bi geldim kvk nın siteye bi baktım

    Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın tamir işlemleri tamamlanarak hazır hale getirilmiştir. Cihazınızı teslim ettiğiniz servis merkezimizden teslim alabilir veya 4441585 müşteri hizmetleri numaramızı arayarak kargo ile adresinize isteyebilirsiniz.

    tabi ki umrumda olmadı çünkü fatura fiyatı 1800 lira

    avukat dedi ki muhtemelen kabul etmezler mahkemeye gider 1 yılda sonuçlanır ama faiziyle alırız parayı...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.